Jump to content

Desfacere valva EGR -> Passat B6


Tinu8800
 Share

Postare recomandată

Salut, am revenit cu diagnosticarea si rezolvarea problemei. Capacul de plastic de pe blocul motor, a spart copexul cablajului ce duce la clapeta si valva egr. Am remediat problema dupa ce s-a aprins becul de avarie, arculetul galben, dar a fost prea tarziu, cablurile au facut scurt pe blocul motor si a ars ECU, VALVA si CLAPETA EGR. Rezolvarea a venit din partea unei firme din CT luata de forum, au fost singurii care nu au dat cu presupusul si nu au luat bani pe diagnosticare. Am fost si la marele reprezentante SKODA SI VW, unde am platit diagnosticarea si problema nerezolvata. Va multumesc baieti ptr ideeile si interesul acordat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

amdmarian

Nu are treaba cu EGR Vezi starea actuatorului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da mi-am dat seama ca nu mai este egr-ul in prima faza a fost si el .

dupa ce iam facut curatare nu mai apare

actuatorul asta care este (unde e pozitionat) si ce pot sa fac sa scap de eroare 

multumesc pt raspuns

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E langa stergatoare,intre turbina si motor.Vezi daca capsula tine vacuum.De obicei se rezolva prin inlocuire

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

alta varianta nu cunosc.... piesa aprox 700 lei, manopera cam 200 lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am curatat egr-ul dupa curatare am mers 200 km a mers normal iam dat si ture si viteza am crezut ca am rezolvat cazul

dupa 200km a facut la fel dar la eroare nu mai apare partea cu egr-ul  daca opream motorul revenea la normal

 daca ar fi dus membrana mai poate sa revina 

e posibil sa functioneze normal 200 km si apoi sa o ia razna.

Modificat de amdmarian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

nu e sparta total, probabil - verifica capsula de la actuator, daca tine vacuum-ul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

foto 2


 

foto  1


 

Am pus foto sa stiu care dintre cele 2 ar fi cu problema.

Trebuie verificat cu ceva special daca tine vacum ?

Modificat de amdmarian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cea care scrie foto 2 are un furtunas mai la baza il scoti bagi altu tragi aer si pui limba sa vezi daca tine vacuum asa iti dai seama daca e sparta membrana. Si eu l-am schimbat ca era sparta membrana si imi aparea spirala in bord

 

750 lei + manopera 100 lei ( l-am schimbat la un prieten mecanic, tot el l-a cumparat cu acelasi pret pe care-l gasisem si eu pe net )

Modificat de SavuAD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cat a costat si de unde l-ai cumparat.

Mersi oricum pt.ajutor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie un reglaj ceva la montare sau se pastreza distanta la care era reglat cel de pe masina.

Am lucrat mecanic auto 4-5 ani si cunosc ceva mecanica, erau alte motoare cand am lucrat dar ma adaptez.

Modificat de amdmarian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da am verificat cu un furtunas sa trag aer si sa tin pe limba da nu tine deloc tragi aer fara sa tina vacum 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Multumesc baieti  a venit piesa 695 lei comandata la un service din oras manopera 0 am montat singur am probat 300km fara probleme erori becuri.

intradevar nu se poate desface decat cu chieie inelara de 10 ,,tip C,,se numeste.eu am taiat o cheie de 10 si am sudat-o la 90 grade.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Si eu am aceeasi problema. spirala si check engine.Masina a fost luat din germania lovita  si are capacul de la clapeta spart. Cand am desfacut capacul clapeta era in stare buna, nu prezenta urme de ulei.

Are cineva una stricata  de la care sa iau capacul??

Evident contracost?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua,

A curs putin ulei prin acea gaura.Sa ma pregatesc de ceva rau-

post-86118-0-75103200-1435071658_thumb.j

post-86118-0-20998400-1435071670_thumb.j

post-86118-0-21432500-1435071696_thumb.j

post-86118-0-99016800-1435071707_thumb.j

Modificat de alin alinush
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa astept pana cade de tot sau sa il schimb acum? Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica cu vcds functionaliatea lui. Basic settings 003

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

svg_gabriel10

EGR-ul meu a fost curat ca lacrima in partea electrica...nu imi dau seama de ce ajung altele in starea asta pline de ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In imaginile de la postul #269 nu se afla un EGR

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

svg_gabriel10

Scuze, e de la clapeta...Fiind corp comun le-am incurcat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt doar prinse impreuna , nu sunt corp comun

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

svg_gabriel10

Eu cand am demontat, am scos impreuna si una si alta. Nu am avut alta varianta :sly:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
andreijanflorin

Va salut!Ma poate ajuta si pe mine cineva cu problema din imagine?post-155299-0-45169500-1436100721_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!