Jump to content

Rechemare VW pt. update de soft la modelele cu motor 1.6 TDI si 2.0 TDI intre 2009-2012


Geisterfahrer
 Share

Postare recomandată

Consumul a scazut foarte tare la toata lumea odata cu incalzirea vremii;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atat doar ca eu aveam consum 9% in mai si 6% in februarie.

Ps: nu am inteles faza cu avionul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"Eu am consum de 4.5...si nu am facut resoftarea minune".

Consumul asta nu l gasesti decat la 1.9 tdi pompa vep ALH/AGR, extaurban si fara sa te"dai la ea", restul...poze de pe BC care din pacate"fura" aprox.1 l fata de consumul real.

Puneti poze si cu media vitezei la consumul de 4.5 l!!

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am blue motione..Și credema pe timp de iarna nu sare de.5.5..6..vara am 4.5 exact cum.am spus... nu sunt in ro..si bag ce.a mai scumpa motorina.. 

Oricum suntem off topic. ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Despre regenerarile foarte dese si efectele lor discutam  la vara .

P.S. Dupa fiecare regenerare rezulta o anumita cantitate de cenusa care se depune in DPF si  se elimina doar mecanic.

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum adica doar mecanic ? 

Regenerarile dupa resoftare la EA189 sunt la acelasi interval ca la EA 288 . Am masini EA288  golf 7 si cu 1.6 si cu 2.0 cu 150-190k km care nu au inlocuit dpf pana acum. Repet - nu ma pricep la mecanica - dar dupa acest principiu in 2 veri dpf.urile ar fi trebuit schimbate cel putin o data ... cred. 

Referitor la diferenta de consum inainte si dupa update in cazul meu este de max 1 l . Vara faceam cta - buc cu 6.3 - iar acum iarna am mers cu 5.7 . A2-130km/h .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mecanic ...adica se da jos DPF-ul si se scoate cenusa din el...daca nu e colmatat sau daca nu topita ceramica (tot din cauza regenerarilor foarte dese)

EA189 cu softul dieselgate NU se transforma in EA288 .Sunt diferente intre generatia a1a de CR si generatia a2a 

Consumul scazut....poate fi si de la performanta mai scazuta.Pune masina pe Dyno si vezi daca are puterea si cuplul  specificat de producator la momentul fabricatiei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 hours ago, EEXCALADE said:

Mecanic ...adica se da jos DPF-ul si se scoate cenusa din el...daca nu e colmatat sau daca nu topita ceramica (tot din cauza regenerarilor foarte dese)

@EEXCALADE

Aceasta asa zisa "cenusa reziduala" poate fi citita in parametrii DPF-ului?

Ma gandesc de exemplu dupa o regenerare completa, sa conectezi VCDS-ul si sa citesti parametrii(daca da, care dintre ei?) pentru a vedea daca ramane ceva dupa regenerare.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vlahdacoroman

Te uiti dupa shoot mass,dar este o valaoare....uneori duce mai mult decat maxim.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator
25 minute în urmă, vlahdacoroman a scris:

shoot mass

Adica soot mass. :)

 

@identitate78

Cu VCDS ai:

Engine / Advanced measuring values / Particle filter: time since last regeneration = xxxxx s (s = secunde);

Engine / Advanced measuring values / Particle filter: oil ash volume = x,xx l (l = litri);

Engine / Advanced measuring values / Particle filter: soot mass calculated = xx,xx g (g = grame);

Engine / Advanced measuring values / Particle filter: soot mass measured = xx,xx g (g = grame);

Engine / Advanced measuring values / Particle filter: kilometers since last regeneration = xxxxxxx m (m = metri).

 

Enjoy! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult @Marian si @vlahdacoroman.

soot mass calculated ar tb sa fie aprox. egala cu soot mass measured si imediat dupa o regenerare sa tinda catre 0?

 

L.E. Inca o data, multumiri.

Modificat de identitate78
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Oarecum da.

Intotdeauna exista o diferenta de... 2-3-4 grame intre ele, in favoarea celei calculate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

6 hours ago, EEXCALADE said:

Mecanic ...adica se da jos DPF-ul si se scoate cenusa din el...daca nu e colmatat sau daca nu topita ceramica (tot din cauza regenerarilor foarte dese)

EA189 cu softul dieselgate NU se transforma in EA288 .Sunt diferente intre generatia a1a de CR si generatia a2a 

Da am observat sa sunt diferente de constructie intre cele 2 motoare dar .... - de ce bine la 288 ca face regenerari la 200km si de ce e rau la 189 ca face renerari la 200 km  ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bbogdanmircea

In primul rand, particule de motorina nearsa prinse in DPF prin ardere se transforma in cenusa, care se aduna in filtru in timp si pana la urma il infunda . Nu e ca la soba ca arde lemnul si cade cenusa si apoi o scoatem sau iese afara . ECU ul estimeaza cenusa in functie de mai multi parametri, cel mai important este presiunea diferential de pe DPF, mai babeste cu cat trec mai greu gazele prin el cu atat e mai infundat deci mai multa cenusa .

Bun acestea fiind spuse, luni am avut un episod foarte dragut cu masina si regenerarea dupa update .

Venind de la munca acasa, mi-am dat seama ca regenereaza, bun mers linistit, ajung acasa opresc motorul, ventilatoarele turate la maxim pana am incuiat masina cu motorul oprit .

Plecat undeva mers vreo 5 km aceeasi poveste regenerare, ventilatoare turate iarasi .

Dupa vreo ora intors spre casa aceeasi poveste, de data asta vazand ca tot vrea regenerare, mi-am facut un drum pana la supermarket si am facut si vreo 15 km turat ca sa termine odata regenerarea .

In tot timpul asta uleiul in bord il arata la temperaturi destul de mari, peste 90 de grade mai tot timpul (cat o sa tina oare uleiul in ritmul asta ??)

Cred ca nu am mai mult de 250 km de la ultima regenerare .

Concluziile le tragem impreuna, daca face sau nu bine la motor, inca n-am pus VCDS pe ea de la update sa vad la cat a mai ajuns cenusa .

De consum ce sa mai zic, am un coleg cu 1.4 TSI Golf 7 si are 5.3 mediu, nu pe CB mers cu el cu masina la munte si inapoi si facut plin la pompa, cine si-o mai lua diesel ...

 

Modificat de bbogdanmircea
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@skodita100Nu e bine la nici unele regenerari la fiecare 200 km ,doar ca la EA189 e mai rau ca toate componentele nu au fost proiectate pt acest interval de regenerari . 

Gandeste logic ce se intampla cu toate componentele care se incing la 600 grade la fiecare 200 km . Ciclul de dilatare/contractare afecteaza orice material/lichid

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect treaba asta cu dieselul ... trecem pe electric cat de curand .

Am inteles . 288 are componente proiectate sa suporte temperaturi ridicate cam la fiecare 200km in timp ce la 189 ele au fost proiectate sa suporte aceste temperaturi la 4-500 km . Totusi eu/noi punem acelasi ulei si filtre in ambele masini . Crezi ca e bine acum sa fac schimbul la 288 la 15k (nu la 30k/2ani) si la 189 sa il fac la 7500 km/ 6luni sa zic ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca si nemtii/germanii  confirma ce am constatat si eu pentru 1,6 TDI - CAYC . Nu stiu daca sursele sunt mai de incredere ca mine dar ... asta ramane la aprecierea fiecaruia .

https://www.adac.de/infotestrat/tests/eco-test/golf_16_messung/default.aspx?ComponentId=287165&SourcePageId=31832

Sunt masuratorile pentru 1.6 TDI, din grafice se vede ca exista o mica crestere de performanta, linia albastra este inainte, si maro dupa. Cuplul a crescut cu 10 Nm, iar puterea cu 8 CP, consumul spun ei ca a ramas acelasi. 

Odata cu incalzirea vremii, si pe Motor-Talk sunt tot mai multi care observa o imbunatatire a performantelor si a consumului fata de perioada calda de dinainte de update.

Modificat de skodita100
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

În ambele cazuri e bine sa faci schimbul pana in 15 mii km... la 30 mii km e f mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian locked şi unlocked this topic

Uleiul LL de ce l-ai schimba la maxim 15k?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bbogdanmircea

Pentru ca regenerarile astea dese o sa ti-l fiarba si o sa-l si umple de cenusa ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am 2 luni de la update: si nu am nici o problema,  va tin la curent  ( mentionez fac cam 1200 km pe luna o mare parte in oras)

Modificat de geovwB7
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si cu regenerarile cum stai?La cati km, mai ales ca ii faci in oras?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu regenerarile nu stiu , nu am dat inportanta sta bine cred... daca imi explica cineva ce si cum despre regenera cu trebuie sa fie  poate voi intelege  

Ionel cati km avea masina ? ai luato de noua sau mana a doua din Germania 

Modificat de geovwB7
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai ar trebuii sa dai importanta. .regenerări dese..filtru de particole se duce mai repede..bani cheltuiți mai multi.. pt acest soft "minune"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu de ce tot cautam tot felul de motive pentru a justifica calitatea din ce in ce mai proasta a autoturismelor vw grup . E clar ca multi dintre noi au masini cu f multi km la bord si cautam motive sa dam vina pe soft update . Am fost sapt trecuta la reprezentanta vw ,am dat tiguanul si omul a facut test la 2 service - reprez+service particular . La reprez am semnat ca nu sunt de acord cu update ptr tiguan ptr ca oricum urma in 2h sa nu mai fiu eu proprietarul si venisem ptr verificare nu ptr update . I-am spus ca exista un forum unde oamenii sunt nemultumiti de update si ingineru de acolo mi-a spus ca au facut mii de update dar pana acum nu au nici o reclamatie - chiar asa au spus - la cate mii de update au facut ar fi trebuit sa fie sute de oameni la reprez cu reclamatii - si omu chiar avea dreptte nu era nimeni in curte cu nici o reclamatie .

Modificat de skodita100
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!