Jump to content

Senzor turatie motor golf 4


djdolphins07
 Share

Postare recomandată

Cate turati pe minut trebuie sa aiba un motor de pe un vw bora 1.6 akl la o viteza 60 km/h in treapta a4a?

Multumesc,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut, puteti sa imi spuneti care este pozitia corecta a rotorului fata de senzorul de turatie la bora 1,6 16 v bcb?. Acel semering a fost schimbat si nu stiu daca s-a respectat asezarea corecta a rotorului fata de senzor. O poza ar fi ideala, multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Semeringul se monteaza la loc cu o scula speciala, care il pozitioneaza corect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe rotor este o gaura dar pe toata suprafata dintilor are unul lipsa si nu stiu in ce loc vine semnul si care e defapt. Am urmarit un clip pe youtube dar se referea la modelele 2004 si mai sus, a mea e din 2002. Dupa montaj imi tremura motorul si la rece e zgomotos si cam neregulat. In rest porneste la sfert, Nu se opreste in mers, nu da nimic pe tester!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2000 de rotatii, la mine asa are  1,6 AKL dar pe un golf 4

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare, la masina mea in ultimul timp se intampla o chestie ciudata, porneste greu, dupa cateva chei, o ajut si cu acceleratia si mai da vibratii la volan. am fost la mecanic si a zis ca e vorba despre senzorul impulsuri la arborele cotit. stiti cumva unde s-ar afla acest senzor pe masina??? o fi usor de inlocuit??  cod motor AKL

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In 28.0ct. 2015, GABIVVX a spus la ce sa va uitati cand este eroare la senzorul asta. Si eu am avut la fel eroare si am mers pe cablu si l-am gasit ros langa mufa ascunsa sub filtrul de aer. Senzorul se defecteaza greu, cablul ce duce la el se roade. Senzorul este sub masina, sub un capac de cauciuc cu un acces aproape imposibil.

Modificat de Ebi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca esti atent si dai jos filtrul de aer se vede. La mine era ros de teaca de protectie de pe el pusa de fabrica care din cauza vibratiilor a ros izolatia firelor. Mergi pe fire incepand de la senzor. La mine firele erau roase in partea de cablu care ducea spre ECU, dupa mufa care unea cablul senzorului de cablul masinii. Vezi ca sunt poze clare in spate in 30 oct. 2015. Vad ca acolo a demontat si lucruri care nu trebuiau demontate. Filtrul de aer si atat si sunt multe fire inghesuite-cauta langa mufe. 

Modificat de Ebi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand ma refer la dat jos filtrul de aer, sper ca ai inteles ca nu doar hartia, ci si capacul si carcasa lui toata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut baieti

Am si eu o problema cu golful meu(golf4 1,6 16v azd).cateodata porneste foarte greu la cald!!!bateria invarte, am schimbat si pompa de benzina...mi-a spus cineva ca ar putea fi senzorul de pe volant.a trecut vreunul din voi prin asta?va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate fi senzorul de temperatura care nu vede ca este motorul cald.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aia e problema, ca nu am nicio eroare.am schimbat motorul(vechiul motor papa grav ulei 1l/700km).ma gandesc ca a scapat pe la semeringuri si senzorul ala d turatie sa fi fost imbibat de ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se imbiba senzorul in ulei...este capsulat si ermetizat la iesirea cablului din el.Tot pe principiul asta e si senzorul de la axa cu came care este stropit din abundenta cu ulei.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si ce crezi ca daca este dus senzorul de temperatura iti arata vreo eroare undeva? Afara este cald, senzorul arata ca este rece, baga multa benzina, se ineaca si nu porneste. Fara eroare, ca nu are de unde sa stie care-i temperatura reala.

La senzori de turatie se aprind erori. De obicei ei sunt robusti, nu se strica, mai degraba se roade cablajul pe traseu.

Modificat de Ebi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e dus cu totul senzorul da eroare, daca e doar decalibrat nu da, dar..se poate verifica in blocurile de masura ce temp.da fata de temp.ambianta(asta se face dimineata inainte de prima pornire).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Tin doar sa multumesc tuturor care au postat aici, mi-am rezolvat problema cu ajutorul vostru + un spray contacte si unul de curatat franele, problema mea a fost la mufa, un fir dezizolat + ulei in zona cu nemiluita   ^_^ 

Eroare tester - semnal intermitent G28

Parca motorul merge mai rotund si trage constant de cand am curatat acea mufa.

Modificat de FlorinAlin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna seara colegi, 

Am o problema care imi mananca zilele la un Golf 4 1.6.16v din 2001 AUS care are urmatoarea problema.

Cand e motorul rece porneste si merge perfect fara nici o eroare. Cand motorul se incalzeste (apx 80 de grade) imi cade turometrul, mi se aprinde check si esp + martor ulei rosu in bord. Daca nu o tin turata masina se opreste in mers. Ca erori imi da senzorul de turatii si senzorul de ulei (short to ground). - numai cand motorul este cald. La rece nu am nici o eroare de senzor de turatii, doar pe cel de ulei.

Am verificat absolut toata instalatia electrica si nu am nici un fir topit/intrerupt pe nicaieri. E verificat traseul de la senzor la ecu si de la ecu la bord si tot este in regula. Problema apare numai cand se incalzeste motorul. Daca o las 30 de min sa se raceasca merge. Care ar putea fi legatura dintre acest senzor de turatii si temp motorului.

Mentionez ca senzorul este nou, are apx 3 luni de cand e pus pe masina. 

O sugestie sau ceva de care sa ma leg pentru a rezolva aceasta problema? M-am saturat de mecanici si de electricieni auto.

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scoate mufa de la senzorul de temperatura si vezi daca mai apare fenomenul asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am scos mufa de la senzorul de temp si exact la fel a facut. Alte sugestii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pune senzor original. de la senzorul de turatie apar manifestarile.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am reusit sa pun in  seara asta senzorul si se pare ca tot a revenit la normal acum. Sper sa si ramana asa. Mersi mult de ajutor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare. Am gasit intr-un document cum se masoara senzorul de turatie (atasez poza). Eu am masurat un senzor nou si in prima faza arata zero. La a 3-a, a 4-a masuratoare arata 280 ohmi, dar doar pentru o fractiune de secunda dupa care revine imediat la zero. Aceeasi valoare o arata pentru scurt timp, dar doar o data la 2-3-4 masuratori consecutive. Ce gresesc? Ce nu este in regula? Nu ar trebui sa arate constant rezistenta? Multumesc.

Untitled.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salut.Pentru Golf 4 1.6 16v ATN din anul 2000 numarul OEM al sensorul de G28 este  030957147AA ???? Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!