Jump to content

Senzor turatie motor golf 4


djdolphins07
 Share

Postare recomandată

e si lista ,dar la 3 e senzorul de la axa cu came, imi trebuie de la arborele cotit si e nr 4,

 am cumparat  un senzor  robert bosch 240 lei  :( si acum sa vz unde il schimb, la service cred ca ma rupe ,ca e amplasat aiurea rau de tot  :vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E ok atunci, poti sa l schimbi si tu ca nu e mare filozofie.

Primavara frumoasa tuturor!!!

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Am un Golf IV, din 2000, motor 2.0 l, 115 cp, tip AQY, care a inceput sa se opreasca in mers in clipa cand motorul ajungea la temperatura optima si nu mai pornea  decat dupa racirea completa a acestuia.  Dupa o scanare la service eroarea a fost " Senzor turatie G 28 semnal implauzibil. Au pus baietii osciloscopul si au verificat impulsurile pe care le dadea senzorul si au vazut ca dupa incalzirea motorului acesta ceda. Au verificat si traseul de la mufele calculatorului ca sa scoata din ecuatie vreun fir intrerupt si au schimbat senzorul. Totul functioneaza perfect acum. La tipul acesta de Golf senzorul se afla in spatele filtrului de ulei, fixat deasupra baii cu un surub de 10. Cei care va repara aceasta problema sa aiba schema electrica la indemana pentru ca la mine de exemplu pinii de la mufa senzorului erau numerotati 1,3,2. Am postat aceasta poveste aici pentru ca eu nu m-am lamurit deloc dupa ce am citit zilele trecute toate postarile de aici si sper ca ii va folosi cuiva toata treaba asta.

Atasez un link cu locatia exacta a senzorului: 

Modificat de adyboy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am schimbat senzorul g 28  si nimic, motorul tot nu porneste, oare trebuie sa pun testerul ca sa anulez eroarea,am muncit 3 ore ca sa il schimb, se afla sub electromor :((

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Problema cu fluctuatiile motoruli in stationare o am si eu si maine m-a apuc sa curat senzorul sau sa verific firele. Vreau sa confirm si eu problema motorului cand masina sta pe loc pornita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare. La un 1,6 AKL pe unde e semzorul asta? il caut de ceva timp da nu dau de el.

Practic daca ii scot mufa masina nu mai porneste? Ca am scos toate mufele care le am gasit.

Modificat de gugulea_gugu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Ai reusit sa faci ceva cu fluctuatia motorului?

,ca si eu am aceeasi problema

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Am schimbat senzorul de curând si eroarea nu dispare! Singurul lucru care l-am observat e ca nu mai am acea pierdere de putere care o aveam uneori pentru 1-2 sec la drum întins. Am verificat si cablajul pînă unde se întâlnea cu cel de la injectoare! Ce sa mai verific? Orice sfat e binevenit!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Ai reusit sa faci ceva cu fluctuatia motorului?

 

   Fluctuatia motorului, adica variatia turometrului la ralanti ?  Asta este din cauza clapetei de acceleratie murdare. Cauta in aria "curatare clapeta acceleratie".

 

Salut! Am schimbat senzorul de curând si eroarea nu dispare! Singurul lucru care l-am observat e ca nu mai am acea pierdere de putere care o aveam uneori pentru 1-2 sec la drum întins. Am verificat si cablajul pînă unde se întâlnea cu cel de la injectoare! Ce sa mai verific? Orice sfat e binevenit!

 

   Zici ca ai verificat cablajul pana unde se intalnea cu cel de la injectoare. Verifica cablajul si 5 cm mai incolo. Acum 5 minute am gasit ca protectia firelor a ros de fapt firele, dar nu la mufa dinspre senzor, ci la perechea ei de pe masina. Am pus mana pe un fir ros si am ramas cu el in mana. L-am adaugat, cositorit, izolat, si acuma masina se tureaza bine. Inainte nu trecea de 3200 de ture. Daca erai in viteza si treceai de turatia asta, intra in frana de motor, cadea turometru, piuia de 3 ori,  becul de ulei se aprindea. Cum scadeai turatia, isi revenea. Eroarea era senzor G28 semnal implauzibil. Bine ca nu a trebuit sa schimb senzorul, ca la motorul meu AXP,  cel putin pentru mine, ar fi fost imposibil, asa de ascuns este. Il vezi doar cu o oglinjoara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
salut,

o problema similara am avut si eu (pe un golf iv motor 1.6), de cateva ori s-a intamplat si a fost identica faza:

merg cu masina si imi pica turatia in 0 (adica se opreste in mers), masina se "infraneaza" (logic, este oprita, mai sa dau cu capul de volan), nu ai directie buna, nu ai frane.... dar intr-o secunda porneste din nou, fara sa  se aprinda vrun senzor.

Ce sa aiba? Senzorul de turatie?

Multumesc frumos

Modificat de ioask4it
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o scanare/diagnoza ai facut ? daca da, ce erori ai gasit stocate ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

buna seara. am gasit si eu urmatoarea eroare:  17748 - Camshaft Position Sensor (G40) / Engine Speed Sensor (G28).  

 P-1340 - 35-00 - Incor. Correlation

am schimbat garnitura de chiulasa, dar eroarea a aparut la cateva ore.

este singura eroare gasita.  simt ca are un mers neregulat

 v-as ruga o parere sau eventuale posibilitati de rezolvare. va multumesc anticipat

Modificat de sorinaciu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

zebrocksky, multumesc pentru raspuns. maine o sa revin la cine a inlocuit garnitura, pentru remedia aceasta problema. deja am luat legatura cu el. multumesc inca odata pentru ajutor !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna seara. revin la problema postata in data de 14 septembrie 2015 ,17748 - Camshaft Position Sensor (G40) / Engine Speed Sensor (G28).  

 P-1340 - 35-00 - Incor. Correlation, astazi am verificat distributia din nou, nu este nici un fel de problema. semnele corespund, cureaua nu este slabita......

daca mai aveti ideii de ce persista eroarea in continuare, astept eventuale pareri. va multumesc anticipat. o seara buna va doresc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti sa o stergi ??

Cureaua poate e bine pusa dar...axele sunt calate bine ???

Ce inseamna la tine "semnele pica bine" ?? Te referi la semne facute cu vopsea ??

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu la semnele facute cu vopsea ma refeream, semnul de pe arborele motor si calele puse la axele cu came. eroarea o pot sterge cu vag com-ul, dar reapare dupa ce repornesc motorul. am scos mufa de la senzorul G40 (cel de pe capul culbutorilor ), si apare eroare. am sters eroarea, am introdus mufa inapoi in senzor, am scanat, si a ramas aceeasi eroare ,, 17748 - Camshaft Position Sensor (G40) / Engine Speed Sensor (G28).   P-1340 - 35-00 - Incor. Correlation  ,,. ironic este faptul ca motorul porneste usor, merge normal.

 maine daca am timp, o sa incerc si senzorul G28, de pe motor, sa vad ce eroare da.

nu stiu daca are legatura cu faptul ca am avut data jos chiulasa (am inlocuit garnitura)

Modificat de sorinaciu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai ai incercat sa schimbi senzorul ??

Si lantul intins da aceeasi eroare !!

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu, nu am incercat sa schimb niciunul dintre senzori. maine daca va fi posibil, o sa fac acest lucru. o sa incerc sa-i inlocuiesc pe rand sa vad ce va rezulta. mai iau in calcul si cablajele, poate este intrerupt pe undeva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  La modelul asta se intrerupe cablajul de la senzorul de pozitie arbore cotit. Senzorul este dedesupt, inaccesibil, dar are un fir lung cu mufa care duce sub filtrul de aer. Pana aici totul a fost bine la mine. Mufa asta intra in alta mufa la care se intrerup sau se pun in scurt firele din cauza protectiei firelor care din cauza vibratiilor roade firele.( protectia roade firele).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca dar eu as merge pe varianta nesincronizarii axelor cu came/lant intins.

Nu sunt fan benzina dar parca prin vdcs/grupuri se poate vedea cat de bine sunt sincronizate(80 in sus), cauta sa vezi ce poti afla.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare. Un prieten cu un G4, 1,4 AXP, s-a apucat de unul singur sa-si schimbe simeringul cu totul. La demontare nu a pus motorul la punct, nici macar semne nu a facut pe undeva. Acum trebuie pusa la punct coroana dintata. Ne-ar ajuta o procedura in sensul asta. Multumim...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU cred ca are sculele necesare pentu a pune la loc semeringul cum trebuie....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da... am vazut cateva filmulete, si am vb. cu un ''baiat'' la un service sa ne dea sdv-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!