Jump to content

Senzor turatie motor golf 4


djdolphins07
 Share

Postare recomandată

Salut, 

Am o problema cu masina cand incerc sa pornesc motorul. Cand ii dau cheie ar vrea sa porneasca dar acul de la turatii sta nemiscat pe 0. Am scanat masina si mi-a spus ca: 16705 - Engine Speed Sensor (G28): Implausible Signal / P0321 - 35-10 - - - Intermittent / 16706 - Engine Speed Sensor (G28): No Signal / P0322 - 35-10 - - - Intermittent.

Am cautat senzorul l-am scos l-am curatat de ulei, am verificat firele, am pus inapoi senzorul dar totul e la fel. 

Daca il inlocuiesc ar trebui sa se rezolve aceasta problema? 

Si inca un lucru..daca e normal sa fie ulei pe el.. pentru ca avea destul de mult? 

Orice parere, sfat e binevenit. 

Multumesc.

Astea sunt niste poze cu senzorul care l-am scos

Modificat de mihai.xds6
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce ai scos acolo nu este senzor de turatie, este de viteza, l-ai scos de pe cutie, si e normal sa fie plin de ulei, doar angreneaza in cutie. Ca sa intelegi pe unde vine cel de turatie, urmareste clipul asta. Nu e pt. motorul tau dar e p-aproape. La secunda 21 tipul scoate senzorul...

Modificat de 42miticutza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu este bun... este senzorul de viteza al masinii, pt km, viteza, etc...

 

tie iti trebuie G28 - senzorul de turatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti vb. cu volksman

Modificat de 42miticutza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi puteti spune unde gasesc acest senzor la motor 1.4 16v 2001? ce trebuie sa dau jos, la ce trebuie sa am grija, ce se poate strica, orice m-ar putea ajuta in localizarea si demontarea senzorului,poate niste poze, link ?

As vrea sa o rezolv personal, ca nu mai porneste deloc si sta in fata blocului de cateva zile si ca sa o tractez la service sau sa aduc mecanic la ea, n-am buget deocamdata.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa dai jos galeria de admisie. Senzorul este sub ea intre motor si cutie, are un capac de cauciuc prin care iese un cablu mai gros. Poate merge si pe dedesubt fara sa dai galeria jos dar nu sunt sigur. Senzorul este prins cu un imbus

mic.

 

post-66258-0-40322000-1446031633_thumb.j

 

Modificat de 53mad
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inainte de schimbarea senzorului verificati problema asta si daca totul este ok ....apoi schimbati senzorul .

 

 

post-64586-0-13099700-1446032483_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am apucat sa caut senzorul si locul unde se face conexiunea intre mufa senzorului si mufa alimentarii(sau a computerului..), am gasit senzorul doar pipaindul ca vizual nu am nici o sansa fara sa dau galeria de admisie jos, am simtit si capacul acela de cauciuc.

Conexiunea intre mufe se vede, e plina de ulei si se vad si firele, e clar ca trebuie curatata si verificate firele, sunt chiar cu 10 - 12 cm sub manerul de la joja de ulei, problema e ca n-am loc nici macar sa scot mufa, nici sa inspectez firele..e foarte murdara de ulei trebui intai sa o curat ca sa pot vedea vreun eventual defect la fire.

Acum ma gandesc sa dau jos galeria de admisie doar ca sa pot avea acces la conexiune. 

Este vreun topic deschis cu discutii despre demontare/montare admisie?

Sau voi cum ati proceda?

Atasez si niste poze

 

offtopic: este vreun program prin care ma ajuta sa identific fiecare componenta a motorului/masinii ?  :)

post-159946-0-20581200-1446045107_thumb.

post-159946-0-30619400-1446045112_thumb.

post-159946-0-55946100-1446045117_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gata, in sfarsit am rezolvat problema. Pana la urma am reusit sa fac loc si sa ajung la conexiunea dintre senzor si masina. Problema a fost de la fire asa cum zicea si GABIVVX. Am curatat mufele si firele de ulei, nu stiu cum e la alte motoare 1.4 dar la al meu e teroare cu uleiul..peste tot numai ulei, si cand am facut revizia recent era ulei si in filtru de aer si nu curge pe dedesupt..nu lasa urme..pur si simplu parca numai are loc in motor si iese prin toate locurile posibile..dar asta in alta discutie. Si cum ziceam cu firele le-am izolat provizoriu si deocamdata e ok dar trebuie sa o rezolv asa cum trebuie si nu stiu cum sa fac ..sa cumpar alta mufa sau sa scot firele din mufa asta si sa o remufez..si oricum ar fi trebuie sa lungesc firele ca nu ajung..care ar fi solutia cea mai buna?

Oricum, masina functioneaza, erorile au disparut imediat ce am remediat problema si asa imi cunosc mai bine masina.

Multumesc foarte mult pentru ajutor lui 42miticutza, Florin, GABIVVX si celorlalti membri.

Am atasat si niste poze..

 

post-159946-0-14727900-1446157052_thumb.

post-159946-0-73699200-1446157067_thumb.

post-159946-0-33585600-1446157078_thumb.

post-159946-0-23360200-1446157091_thumb.

post-159946-0-58841500-1446157104_thumb.

post-159946-0-39963300-1446157111_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cand in cand imi apare pe tester engime speed senzor intermitent parca .. Si ma refer ca daca o sterg nu apare imediat ci dupa o perioada , numi dau seama cand.

Intrebare :poate avea legatura senzoru asta cu faptul ca masina mea ba trage ba nu trage cum trebuie si consuma mult rau? Probleme cu turatia sa varieze nu am cu vitezometrul nu am .

De exemplu : drum bucuresti-sinaia mers maxim 120 dar mai mult cu 100 si 70 in localitati (dn1) consum pe Bc 6.4-6.7,4 pers - 2 avand 90 kg stat in spate , iar la intoarcere sinaia-bucuresti aceeasi viteza si incarcatura consum 4,7-4,9 .. Traficul a fost relativ la fel ..adica nu aglomerat .pe autostrada 2 pers la 150km/h consum 7- 7,5 la 170 - 9 ... Si atat ca mai mult de 175 nu mai vrea sa atinga .. Nu atinge/trece de 4000 rpm in treapta a5a de viteza .. Tot ce inseamna aer este verificat pompa motorina verificata .. La injectoare nu dunt foarte sigur ca nu ar fi o problema . Msdina are si soft facut. Deci ar fi de la senxorul ala ?

Modificat de georgealh
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai facut un log in mers, sa vedem valorile ... presiune turbina, debitmetru, etc... ?

 

valorile injectoarelor, care sunt ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Injectoarele dau bine pe test .. Dar eu nam incredere un test atat timp cat sunt mecanice .. Su t george cu golfu negru de miai pus ceasurile Florine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

imi aduc aminte.... parca ai facut si soft deja la ea...si tot are problema asta, nu ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da are si soft .  Intrebam daca are legatura cu senzorul asta .. ca citisem pe net ca prin el computerul masinii calculeaza cantitatea de aer si combustibil , dar nu specifica pe site daca la ALH la PD sau la toate dieselurile. Mai ziceau aia, din  cate am inteles eu, ca era un site in engleza, ca si pedala de frana, daca senzorul are probleme, cica ar fi mai tare. Nu am gasit diferenta intre Engime speed senzor si Vehicle speed senzor .. ca undeva zicea ca nu trebuie sa se confunde acesti senzori da nu zicea ce face unu ce face altul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Engine speed sensor - senzor turatie motor

 

Vehicle speed sensor - senzor viteza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu modul in care lucreaza motorul ? - primul, sigur 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De acolo isi ia informatia de turatie, fara acel senzor nu porneste masina.


Sau porneste mai greu, dupa ce-si ia informatia de la senzorul axei cu came.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mergi la cineva sa iti ,,depineze'' pinii din mufa din cablajul electric al masinii,apoi aplici varnish termoretractibil,introduci pinii in mufa si cam asta este lucrarea corecta.

Inainte de asta,vezi daca este ok conductorul electric(miezul firului) si sa nu fie subtiat.

Gata, in sfarsit am rezolvat problema. Pana la urma am reusit sa fac loc si sa ajung la conexiunea dintre senzor si masina. Problema a fost de la fire asa cum zicea si GABIVVX. Am curatat mufele si firele de ulei, nu stiu cum e la alte motoare 1.4 dar la al meu e teroare cu uleiul..peste tot numai ulei, si cand am facut revizia recent era ulei si in filtru de aer si nu curge pe dedesupt..nu lasa urme..pur si simplu parca numai are loc in motor si iese prin toate locurile posibile..dar asta in alta discutie. Si cum ziceam cu firele le-am izolat provizoriu si deocamdata e ok dar trebuie sa o rezolv asa cum trebuie si nu stiu cum sa fac ..sa cumpar alta mufa sau sa scot firele din mufa asta si sa o remufez..si oricum ar fi trebuie sa lungesc firele ca nu ajung..care ar fi solutia cea mai buna?

Oricum, masina functioneaza, erorile au disparut imediat ce am remediat problema si asa imi cunosc mai bine masina.

Multumesc foarte mult pentru ajutor lui 42miticutza, Florin, GABIVVX si celorlalti membri.

Am atasat si niste poze..

Modificat de GABIVVX
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!