Jump to content

Senzor turatie motor golf 4


djdolphins07
 Share

Postare recomandată

Și facet.... Tot pe acolo este

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot pe acolo cu FAE sau cu Delphi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, revin cu o intrebare, am cumparat un nou senzor, dar pana sa-l montez, am vazut ca a trebuit sa prelungesc cablul senzorului vechi, am masurat senzorul vechi si la fel ca cel nou da o valoare de 620 pe pini 2 si 3 daca nu ma insel, dar pe alti 2 pini nu mai retin exact daca 2 si 1 sau 1 si 3, cel vechi da 1280 si cel nou 1920, aici nu stiu cat trebuie sa dea, din ce am vazut doar pe 2 si 3 ar trebui sa dea valori..., am refacut legaturile, le-am cositorit, am pus tub termo pt izolare, dar aceeasi problema, cum as putea verifica continuitatea mufei spre ecu fara sa dau jos stergatoare samd.., sau e clar ca e stricat cel vechi tinand cont de diferenta de valori 1280-1920? Ideea e ca si asta va trebui taiat si prelungit, nu inteleg de ce nu fac cablul ala mai lung, am avut delphi, montant in octombrie sau noiembrie 2018, acum am luat facet, dar la lungimea cablului aceeasi problema...?‍♂️

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce cod are senzorul pe care l-ai luat? Ce lungime are cablul?

Nu am găsit rezistenţa senzorului, dar oarecum se poate verifica astfel: Între pinii 1-3 cu contactul pus trebuie să ai 4,5-5V (cu mufa de la senzor scoasă), între 3 şi minusul bateriei trebuie să ai 0V, iar între 1-2 pui un led şi când dai la automat trebuie să clipească (cu mufa introdusă în senzor).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cod 9.0443, lungime cablu 45 cm. Mersi mult pt info?, o sa incerc azi sa masor, sa stiu o treaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Codul este corect. Unele vin cu cablu mai scurt  (Hella, Febi 37cm), altele mai lung (Vemo 53 cm)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 cu 3 4.95/96, 2 cu 3 49.92/93, daca dau pe rezistenta cu contactul pus bipaie si la 1 cu 3 si la 2 cu 3, fara contact nu bipaie la niciunul..., e ceva cam ciudat..., a bipait pana la urma scurt si fara contact 2 cu 3, deci e clar ca undeva sunt in scurt...

Modificat de Iary97
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi că strici multimetrul. Nu se măsoară rezistenţe în circuite unde este prezentă o tensiune, deci este irelevantă  măsurarea ta pe rezistenţe. tensiunea este bună deci continuitatea între ECU şi senzor pe 1 şi 3 este ok,  mai rămâne să verifici dacă între 3 şi minusul bateriei ai 0V şi verificarea cu led-ul.

O mică recapitulare: ce problemă ai acum cu senzorul? stochează cod de eroare (în cazul ăsta care este codul)? nu porneşte maşina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lipsa putere, cand ajunge la 90 grade apare epc, nu mai trage nici atat si o limiteaza la 3300/3400 rpm, mai moare motorul aiurea si dupa porneste greu, chestii de genul, am mainpatit asta si in oct 2018, nu stiu daca am pus ala de rezistenta, am pus pe modul in care daca e in scurt bipaoe apaaratul, cum fac electricienii cand "suna" firele. Eroare:16706 engine speed sensor g28, p0322-35-10, no signal-intermitent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

13 minutes ago, Iary97 said:

am pus pe modul in care daca e in scurt bipaoe apaaratul, cum fac electricienii cand "suna" firele.

se face fără tensiune pe ele, altfel sună.....aiurea:icon_cheesygrin:

Fiind intermitentă eroarea este greu de determinat unde este problema. Având în vedere că face asta când ajunge apa la 90 grade poate fi şi senzorul de proastă calitate, dar poate fi şi o problemă de conectică. Verifică bine firele la mufă, curăţă mufa (atât cea mamă cât şi cea tată) cu spray de contacte, tensionează puţin pinii din mufa mamă cu un ac, dar cu atenţie să nu-i îndoi/rupi. Ar fi bine să arunci un ochi şi pe la mufa ECU.

Dacă senzorul este ok şi conectica bună nu se exclude o problemă a ECU, dar până aici ai două necunoscute.

Verifică cele trei chestii indicate de mine (tensiunile şi verificarea cu led-ul) atunci când motorul este rece şi porneşte bine şi atunci când face figuri. Altfel degeaba verifici când funcţionează ok.

Ar mai fi ceva, dar trebuie să ai vcds la tine. Atunci când se opreşte şi nu mai porneşte pune vcds, şterge eroarea, apoi ia contactul şi pune-l din nou fără să încerci să porneşti. Dacă apare eroarea atunci este problemă de fire sau conectică (atenţie că asta poate fi şi în interiorul senzorului) Dacă eroarea reapare după ce dai la automat si a pornit sau nu atunci problema este la senzor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, mersi, o sa iau firele la purecat sa vad ce iese, si cel original cand s-a stricat exact la fel se comporta, cum ajunge la 90°, il apuca..., am sa vad, pana la urma il schimb si poate poate..., problema e ca pe langa asta imi apare si knock sensor (g61), pe care l-am schimbat in februarie/martie?‍♂️ si ala l-am pus de la bosch?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu rezultate, sper sa isi pastreze naravul, dupa ce am luat firele la control, am schimbat senzorul, am apropiat putin cu un ac pinii de la mufa, iar la knock sensor, am masurat cu contactul pus si nu aveam voltaj, am curatat firele le-am izolat bine(nu erau ciupite, doar unul era f f putin atins), am apropiat pinii putin cu un ac si am montat totul la loc, la prima impresie dupa 20km pare ok, sper sa se mentina asa, timp de munca 2/2.5h, Multumesc pentru ajutor, sper sa fie de folos treaba asta si altor persoane, sau mai bine zis, sa nu fie, (sa nu aiba probleme)??? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorul de detonatii nu are nici voltaj nici rezistență. Este un senzor piezoelectric care generează el un semnal în funcție de bătăile motorului. Ca doza de la pick-up ca să înțelegi mai bine (dacă ești mai tânăr nu cred că ai pus mâna pe așa ceva:10[1]:). Dacă este bun senzorul poate da eroare dacă nu a fost curățată bine suprafața de așezare sau nu a fost strâns la cuplu. 

Dar aici este offtopic să discutăm despre asta așa că dacă dorești continuam pe un topic corespunzător.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intradevar, este offtopic, nu am pus mana pe doza de la pick-up, dar banuiesc ca este ceva in genul dozelor de la chitara, dar vazusem pe undeva ca ar trebui sa fie pe mufa de la knock aprox. 4.5v?‍♂️, dar acum m-ai linistit?

Multumesc inca odata pentru ajutor si promptitudine??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

AXR am si eu, 16705 semnal implauzibil, am inteles ca e vorba de senzor vilbrochen, mai exact cablajul din el rupt, am vrut sa-l schimb, am luat delphi(mare greseala din ce am citit). Nu mi-a mai facut probleme, mie imi facea cand o acceleram pe loc pe la 4k rpm si uneori cand puneam contactul. Scoteam bornele si se reseta.

Unii forumisti ziceau de un update de soft ? Chiar e necesar la modelul acesta axr ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

HELP/SOS!
Golf 4 (Variant/break), 1.4, 16V, 2003, bca/1j?, (asa apare in talon la tipul masinii: 1j sebcax01, iar in VIN: ......1jz3.......).
Masina bantuita!
Cumparata de urgenta, cu prea multi bani, in stare aparent impecabila, schimbat in fata portii kit distributie si ambreiaj, (minus rulment de presiune), placa de presiune noua defecta/''ovalizata'', (volant lovea/freca si se bloca in carcasa cutiei de viteze), pus inapoi placa veche, cea noua, Sacks, made in Slovakia, la fier vechi, plus 1000 Lei la mecanici.
Pornire perfecta dar martori de ABS si check engine aprinsi, vine electricianul/mesterul cu testerul de la service, 80 Lei, sters ABS, (culmea e ca erau la rotile spate!), nu mai porneste!, necorelare semnale senzori pozitie/turatie arbore cotit si axa cu came, apoi lipsa semnal arbore cotit, (cod stocat: p0322-35-00-, senzor turatie motor -G28- nu este semnal), pleaca mesterul, (era foarte inclinata pe dreapta si cu benzina pe rezerva, o ridic, porneste cu greu si merge in Limp mode pana la service.
Acelasi diagnostic: necorelare semnale senzori turatie/pozitie. Ieri, o las inclinata pe stanga, de data asta, bag inca 5 litri de benzina si motorul porneste/merge perfect, dar tot cu check engine aprins, (stand pe loc). Ma apuc sa fixez bateria, sa pun capace, etc... ca s-o duc la mecanici sa puna distributia la punct, dar nu mai porneste. Misc de cabluri, conectori, verific tot ce pot, dar nimic.
O ridic, aseara, cu bateria scoasa, ca sa caut azi sub ea senzorul G28, dar trebuie sa duc pe cineva la serviciu si in drum iau 10 litri de benzina in canistre. Ca sa deschid rezervorul, trebuie sa pun bateria, dau la cheie si miracol: merge perfect. Bag benzina, curat bornele, pun capacele, dar nu mai porneste. Zgaltai cablajul, pun contactul in mod repetat, dau la cheie lung, dar nimic.
Imi amintesc ca vanzatorul mi-a spus sa pun contactul de mai multe ori ca se dezamorseaza pompa de benzina. Ascult pompa dar nu aud nimic, nici cu capacul de sub bancheta scos, (decat un releu in fata, undeva). O las sa isi revina si de trei ore caut solutii si va scriu in disperare.
Merg sa vad daca nu si-a revenit, dar nu prea cred.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

VolkswagenManagement

@johnjohnjohn  Asta se intampla cand cumperi o masina "de urgenta".?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa le-am cumparat pe toate 5 pana acum, iar asta e prima inmatriculata pe numele meu, celelalte fiind fara contracte si/sau fiscale in regula.
Afurisita asta a pornit si ieri, si azi, (si dupa ce i-am pus iar la loc toate cele), fara probleme, (cred ca nu auzeam eu pompa de benzina, sau ea nu porneste daca are suficienta presiune in instalatie), dar n-am lasat-o sa se incalzeasca pana sa porneasca ventilatoarele si n-am mers decat cativa metri cu ea, ca sa o pun pe loc drept si sa-i verific dimineata nivelul de ulei.
Mi-ar trebui urgent un tester personal, bun si ieftin, pentru ea. Ce-mi recomandati?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Ce legatura are senzorul g28 cu turatia in 2500 3000 golf 4 1.6 sr testerul imi da acest senzor intermitent 

Am schimbat clapeta de acceleratie senzor turatie motor de pe axul cu came distributia fise bujii si se tureaza in 2000 3000 cand sta pe liber pe tester acum imi da senzor g28 intermitent are legarura cu turatia masinii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Denumirea senzorului este Engine Speed Sensor (G28)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salut. Detin un golf 4 1.9 tdi ajm. Conteaza lungimea senzorului? Afecteaza cu ceva lungimea senzorului g28?(nu a cablului)?

 

res_b2da501427029cc23112aec7f829203e.jpg

res_0932e8730ae17134ed8a80a0099431ff.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Contează pentru că vârful lui trebuie să fie la o anumită distanță de dinții volantei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa cumperi aceelasi model care il ai pe masina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...
On 3/6/2020 at 11:38 PM, lupo_bv said:

Ce cod are senzorul pe care l-ai luat? Ce lungime are cablul?

Nu am găsit rezistenţa senzorului, dar oarecum se poate verifica astfel: Între pinii 1-3 cu contactul pus trebuie să ai 4,5-5V (cu mufa de la senzor scoasă), între 3 şi minusul bateriei trebuie să ai 0V, iar între 1-2 pui un led şi când dai la automat trebuie să clipească (cu mufa introdusă în senzor).

Salut. As vrea sa intreb:

- daca intre pinii 1-3 din mufa , nu am nici o tensiune inclusiv la pinii ECU deci exclus problema cablaj,

- daca intre pinul 3 si minusul bateriei, am 2.5 v,

- pinul 1-minus baterie si pinul 2 - minus baterie la fel 2.5 v,

e posibil ca ECU sa aiba o problema ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred că problema este la pinul 3. Ala în mod normal vine conectat la masă, deci ar trebui să fie conectat la masă, deci ar trebui să ai 0V (mufa de la senzor conectată, contactul pus).

Scoate mufa de la senzor şi verifică între pinul 3 al mufei şi minusul bateriei ce rezistenţă ai, ar trebui să fie foarte mică, în jur 1 ohm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!