Jump to content

Pacanit in viraj


cosmin66gmc
 Share

Postare recomandată

Problema cu pacanitul in viraj a aparut dupa ce am dat placa dintre semipunte jos ( cea care se prinde bara stabilizatoare si caseta de directie ) pentru a schimba bucsele antibalans de la cutie . Dupa montaj am refacut unghiul de fuga si tot degeaba .

Pacanitul se aude pe partea stanga cand iau curbe sau virez stanga sau dreapta. Am fost la multi mecanici si nu i-au dat de cap.

Am verificat si capul de planetara si nu are nimic.

Sunt curios daca cineva sa mai lovit de problema asta si a gasit vreo solutie .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea este ca ai probleme la flansa de pe stanga. Fisurata sau ceva p-acolo. Pe loc la viraje stanga-dreapta se aude ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Etrierul de pe partea stanga sau ceva la directie..cel putin doar la asta ma gandesc din detaliile pe care le-ai dat.

Stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut

dc ti-au slabit si/sau dat jos placa de punte (aceea din aluminiu dreptungiulara) si zgomotele/pogniturile se aud de sub masina ...inseamna cu nu ti-a strans bine acea placa...aia se strange f bine cu cheie dinamometrica...nu stiu sa iti zic exact valorile...dar oricum se strange cu mare forta.

sau vezi ca s-a mai discutat subiectul asta....si s-ar putea sa iti trebuiasca niste saibe sub acea placa...ca sa nu mai joace sub masina...o sa ma uit si iti dau linkul cu discutia si codurile de piese...eu mi le-am luat preventiv de la pbn si au costat 50 lei (asta ca si info)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa incerc sa raspund la toti . Pe loc nu se aude nimic cand iau viraj, deci flansele cad din discutie , etrier... nimic ,... iar cu suruburile sunt stranse cu cheie dinamometrica conform unei schite care mi-a dat un baiat de la vw + pus acele saibe cu gaurele si tot degeaba .

Maine o sa demontez toata partea stanga poate gasesc ceva.. poate nu sa montat ceva bine ..

Modificat de cosmin66gmc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poti sa iti schimbi flansa amortizor ca nu e scumpa....eu am patit la fel si eram convins ca nu e de la flansa pt ca am schimbat rulmemtul de la flansa amortizor dar acum am schimbat toata flansa si am scapat de acea bataie.

Modificat de pojomic85s
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca sunt identice bucsele de la antibalans cu cele de la O2. Exact cum pomeniti ''surubu trebuie strans bine'', din cauza asta la mine s-or miscat buscele, in timp ce le-o strans, iar scobitura/le si atingeau in ''limba'' dintre busce si se prinde in motor. Aveam un sunet, scartaiala, pietricele ... NU facea tot timpu, mai tare in primele 2 viteze. :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Citeste si topicul asta http://vwforum.ro/topic/70457-pocnituri-sub-masina-la-schimbari-directie/page__fromsearch__1

Suruburile alea de la semipunte au facut probleme multora. Ca orice surub, se intind la prima strangere, iar a doua oara strangerea la cuplu specificat nu mai e suficienta... in plus, semipuntea mai prinde joc din suruburi si fara sa se umble la ea (la masini cu suspensii mai rigide), motiv pt. care vw a scos saibele alea, si a aparut si un update la suruburi din cate stiu

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

u zici ca trebuie sa schimb suruburile , dar eu le-am verificat pe ale mele si sunt toate ok nu s-au lungit ... si de ce se aude doar pe partea stanga? am demontat placa aia de 5-6 ori ... crezand ca nu e pusa bine dar nimic .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

descrie mai in detaliu cum se aude ... la denivelari se aude? ce tip de pacanit? fier pe fier sau pacanit infundat? si eu am avut o astfel de problema cand viram maxim dreapta si rareori stanga si am schimbat flansa amortizor si rulmentul ... si am scapat de acest zgomot ... era mai mult o troncanitura fier pe fier,la mine...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cosmin, vezi ca trebuie sa schimbi acele suruburi. Am trecut si eu prin asta si m-am chinuit un an de zile sa ii dau de cap.

Pur si simplu trebuie sa le schimbi; nu stai sa te uiti in soare la ele daca s-au lungit sau nu. Orice surub vei desface de la semipuntea fata se duce spre cosul de gunoi si pui altul nou. Fara doar si poate. :)

PS: Citeste topicul lui Acidutzu. Vei afla tot ce (iti) trebuie de acolo! :)

Bafta in rezolvarea problemei!

Modificat de adyp2003
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am dat deja comanda la suruburi, sambata trebuie sa ajunga. Am vazut ca s-au modificat si codul suruburilor . Sper sa o rezolv ca ma sacaie pe creier . Oricum multumesc pentru sfaturi .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am dat deja comanda la suruburi, sambata trebuie sa ajunga. Am vazut ca s-au modificat si codul suruburilor . Sper sa o rezolv ca ma sacaie pe creier . Oricum multumesc pentru sfaturi .

salut .... am vazut acest post , problema asta am avuto si eu la: plecare de pe loc virata se auzea, daca dadeam masalier virat se auzea un poc parca se rupea ceva ca si simteam ,,, la viraje peste 40 km/h am fost la g&g motors am puso pe teste si am gasit joc la flasna de la amortizor stanga fata si le-am schimbat pe amandoua acum vad ca nu se mai aude ,,, dar am si jante cu cauciurile de iarna si e mai moare ... stimaa daca aflii ceva zi-mi si mie ,. pana acum la mine nu sa mai auzit ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut . Azi am schimbat suruburile si degeaba. Aceleasi simptome .. pocanit in viraj.. O sa incerc sa schimb si flansele de la amortizor.. sper sa fie din alea .. Ma gandesc ca , capu de planetara nu prea are cum sa pice asa deodata.. am 85000 km .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai respectat cuplul de strangere al suruburilor? Eu nu am facut asta prima data, si le-am pus degeaba. Se strang foarte tare acele suruburi, doar ca nu iese apa din ele, asa de tare le strangi.

Ma rog, nu bag mana in foc ca asta e cauza problemei tale, dar pentru a o putea elimina de pe lista de posibile defecte, trebuie sa faci treaba ca la carte, fara sa mai ai pic de indoiala ca nu ai facut bine ceea ce ai facut.

Sunt foarte curios daca ti-au cedat flansele de la amortizoare. A luat gropi zdravene la viata ei? :) Zic asta pentru ca si eu am patit de vreo trei ori sa dau in niste gropi de ziceam ca raman acolo (la modul serios, asta nu e o metafora) si masina n-a avut nici pe naiba (a mea are jumatate din km alei tale). De aceea ma mir, intrucat flansele mi se par destul de rezistente.

Totusi, eu nu sunt mecanic/expert, asa ca ma voi opri aici si iti urez sa rezolvi cat mai repede problema si cat mai bine! :)

Si bineinteles, dupa ce afli solutia, te rugam sa o impartasesti cu noi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut . Azi am schimbat suruburile si degeaba. Aceleasi simptome .. pocanit in viraj.. O sa incerc sa schimb si flansele de la amortizor.. sper sa fie din alea .. Ma gandesc ca , capu de planetara nu prea are cum sa pice asa deodata.. am 85000 km .

ca sa iti dai seama ce are si de la ce sa fii, sigur sa nu schimbii aiurea flansele de la amortizoare defapt de la arcurii , mie mi sa spus ca e normal ca e suspensie sport si se strica mai rpd , o urcii cu rotile in aer si tragii de arcuriule alea si daca ai joc alea sunt daca nu sea aude nik nu ai probleme ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

suruburile le-am strans la 70nm cu o cheie dinamometrica . gropi nu am luat mai deloc.. o sa incerc sa strang cu o cheie mai mare suruburile alea poate asa o merge.. joc nu am nicaieri.. verificata de 10 mecanici , Daca nici asa nu mere.. ma duc la biserica sa ii descante preotul poate asa ii trece :lol:

Modificat de cosmin66gmc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buloanele/piulitele de la roti se strang cu 110-130nm, asta inseamna ca 70nm de la tine este nimic.

Nu stiu la ce cuplu trebuie stranse, vroiam sa spun ca 70nm este foarte putin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa scrie in fisa tehnica . Fisa am luato de la cineva care lucreaza la vw.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acel cineva a comis o eroare grosolana.

Suruburile, daca ai fi citit in topicul lui Acidutzul (care a preluat cifrele postate de mine pe alt forum), ai fi observat ca acele suruburi se strang la 70Nm + 90 de grade. Adica, dupa ce ai strans cu dinamometrica la 70 Nm, iei pe urma o cheie simpla cu brat cat mai lung si mai adaugi/strangi tu inca un sfert de tura (90 de grade). Cei 70 Nm ii strangi si cu dintii, adica nu reprezinta un cuplu de strangere prea mare (ca dovada/exemplu, colegul Dolfin iti amintea ca prezoanele rotilor se strang la 120 Nm). Adevarata strangere consta in adaugarea acelui sfert de tura. Crede-ma ca strangi nitel din... popou... pana izbutesti sa le strangi.

Deci e foarte important sa stii daca mecanicul ti-a adaugat cele 90 de grade. In caz negativ, merita sa ii dai cu firma'n cap.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu zic ca e de l flanse....eu am schimbat o flansa noua pe stanga si pe dreapta am schimbat rulmentul doar si bataia a persistat....acum am schimbat flansa cu tot cu rulment si am scapat de acel pocnet...schimba flansa ca nu e scumpa...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

il sustin si eu pe pojomic85c ... sigur flansa+rulment ... ti-am zis ca si eu sunt patit, si pana cand nu am schimbat acestea 2 nu am scapat de troncanitura,pacanit, cum vrei tu sa-i zici...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ceva vreme nu dau de cap unei probleme si anume la plecarea de pe loc sau la schimbarea treptelor de regula cand masina este usor bruscata cand nu are balansul intre trepte se aude un pocnit asemenea unui tampon rupt. Am fost la vreo 2 serviceuri insa nici unul nu a depistat problema, tin sa precizez ca am schimbat tamponul care face legatura intre cutie si motor tot dupa ce am fost sfatuit de un mecanic si nimic. CE ARE??? a mai intampinat careva problema? astept pareri, multumesc! se aude undeva sub pedalier la articulatie si suspensie totul Ok testata. sa fie acea flansa de cacre se vorbeste aici?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doom:

Deci ai schimbat cele doua jumatati ale tamponului din subframe in care intra bieleta anti-basculare si nu ai sesizat nici o ameliorare?

Si la mine se manifesta aceasta problema intr-o oarecare masura. Se mai linistise dupa ce ii intarisem bucsa cu o insertie poliuretanica de la Powerflex, dar intre timp zgomotul a revenit, ce-i drept, acum, la o intensitate mai redusa. Si eu simt acel zgomot venind de sub podea, chiar din zona subframe-ului si ma mir cum de nu s-a rezolvat problema la tine; poate nu era singura defectiune...

Modificat de adyp2003
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!