Jump to content

Probleme cu incalzirea in masina


luapsogard
 Share

Postare recomandată

Daca ai jet de aburi si iti ramane parbrizul uleios radiatorul trebuie schimbat nu costa foarte mult in jur de 100ron poate chiar mai putin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DumitruConstantin

revin si eu cu problema mea legata de incalzirea in masina.

azi am pornit masina in garaj am lasat-o circa 10 minute pana apa a ajuns la 90 grade si am controlat toate furtunele prin care circula antigel la 90 grade toate frigeau inclusiv cel pe care este montat termostatul,caldura baga la greu pe treapta 2, am scos masina din garaj am facut vreo 10 km ,cam dupa 2km de mers temperatura apei a coborat la 75 dupa ceasu din bord mentinanduse asa pana am oprit masin,am controlat iar furtunele de pe la motor si cel pe care este pus termostatul nu mai frigea era un pic mai mult decat caldut ,am mai lasat masin pornita vreu minut in care temperatura apaei incepuse iar sa urce la fel si furtun cu termostatul incepea sa friga are cineva vreo ideie cam care ar fi problema

termostatul l-am schimbat prin decembrie din aceias cauza am pus walher

Nu stie nimeni si o rezolvare la problema mea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

numai termostatul poate fi de vina....parerea mea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dumitru atata timp cat masina sta pe loc apa creste iar in mers iti scade pot sa-ti zic ca termostatul e cam varza, aceleasi simptome le-am avut si eu la masinutza mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DumitruConstantin

tocmai ce l-am schimbat in decembrie sa nu fie bun nici asta cred ca am sa iau altul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar care e problema??? Functionarea este normala. La 75 de grade termostatul este inchis si apa "urca" pana in jur de 90 de grade. La temperatura asta termostatul deschide circuitul si apa circula si prin radiator. In timpul mersului, fluxul de aer ce trece prin radiator creste, astfel are loc o racire mai rapida (influentata si de temperatura aerului de afara). Cand temperatura apei scade suficient termostatul inchide iar circuitul si tot procesul se reia.

Simptomele pe care le-ai descris mie mi se par normale pe timp rece. Ce ai vrea sa faca in plus?

Modificat de Ciocanaru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut am si eu o problema care suna in felul urmator: cand ploua,ninge sau sunt mai mult de 3 persoane in masina, absolut toate geamurile masini se aburesc....mai ales cand ploua sau ninge...imi curge apa pe geamuri asa se aburesc de tare! de la ce poate fi? multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai dat drumul la caldura? Si cu aeroterma pornita face la fel?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ helpher

daca nu ai pornita ventilatia, este normal sa se abureasca.In schimb, daca este pornita ventilatia si geamurile tot se aburesc, schimba filtru de polen

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da fratilor am dat drumu la ventilatiesi la AC...orice fac tot mi se aburesc! singurul mod in care nu mi se aburesc este sa deschid geamu...!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai verificat posibilitatea ca sa nu fie spart caloriferul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

presupun ca daca era spart caloriferul nu mai baga caldura! da asta baga de te coci inauntru si tot se aburesc! O sa schimb filtru cum zice "v@si" sa vad dupa se mai aburesc! ms all pt sfaturi! :*:*

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Guest ghicicine

Confirmare la ce a spus V@si:

Un unchi de al meu a patit la un Volvo ca i se abureau f tare geamurile...Cauza: filtrul habitaclu.Schimba-l si cred ca vei rezolva problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

HRISTOS A INVIAT.Am un vento din 94 cu thermotronic si ma cam deranjeaza ca nu am caldura prea bine,e mai mult amortita.Apa sta in 90,furtunele de la calorifer sunt fierbinti amandoua dar caldura slabut.Poate sa fie de la senzorul de temperatura interior cel de langa casetofon?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

salut baieti...stie cineva de ce nu imi vine caldura la picioare??imi da doar la parbriz si in fata...nush ce sa-i fac,iarna e cam nasol

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

M-am gandit sa fac acest topic legat despre aceaste motorizari (1.4 ABD cu 60 de cai, 1.6 ABU si AEA cu 75 de cai). Am vazut si pe alte topic-uri de acest gen pe vwforum asa ca sper sa nu se supere altii ca luam in discutie acest subiect.

Considerentele mele pentru care am deschis acest topic:

- aceste motorizari sunt toate monopunct (mono-motronic) si sunt practic la fel gandite cu foarte putine diferente.

- transmisia lor e la fel, cu bubele ei ( ma refer la cutia de viteze, ambreiaj, etc) spre deosebire de cutia de 1.8 sau de 2.0 care sunt altfel gandite avand electromotorul in fata iar in unele cazuri ambreiajul e actionat hidraulic.

- pozitia delcoului e iar caracteristica aparte la aceste motoare, spre deosebire de celelalte de 1.8 sau 2.0

Cu acceptul vostru nu vom lua in discutie cele de 1.4 si 1.6 multipunct (fabricate dupa luna 09 1995) deoarece sunt diferente pe partea de alimentare si injectie cu benzina, aprindere, diagnoza, etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Detin 1,4 ABD / 1994. Sunt mai mult decat multumit de el. Nu am avut probleme. (il am de un an si ceva) . Am schimbat termostatul si termocontactul (preventiv) si discul de ambreiaj (caraia uneori cand bagam in marche arriere) . Sunt multumit si de consum atat urban cat si extraurban atat timp cat te comporti normal cu masina.

Modificat de Tracto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La accesoriile (la alternator) la aceste motoare este o rola intinzatoare cu arc. Am vrut sa o schimb ca rulmentul era vechi si am observat ca era cam uscat si nu prea avea vaselina in el.

Am constatat cu stupoare ca acel mecanism intinzator costa tare scump, vreo 300 de lei. Bine macar ca la distributie nu e nici un alt mecanism intinzator cu exceptia capacului de la pompa de apa.

Asa ca am hotarat sa schimb doar rulmentul pe care il gasisem cu vreo 25 de lei, separat dar la montare am constatat ca nu prea se potriveste in sensul ca nu-mi intra pe axul ala pe care ar trebui sa stea.

Pana la urma am luat rulmentul de pe un golf 3 1.4 ABD care e identic cu cel de pe 1.6 ABU al meu.

Modificat de dorur
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am tot un 1,4 ABD si sunt destul de multumit de el. N-am prea avut probleme foarte mari cu ea, da mno...ca la orice masina second se mai duce una-alta...Motorasul mi se pare totusi un picutz cam mic ca sa-si faca treaba kiar perfect. Adica...nu stiu...capacitatea cilindrica e kiar suficienta, dar totusi putea sa-i mai dea niste calutzi in plus...macar 75. Probabil e din cauza injectiei monopunct.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Detin 1,4 ABD / 1994. Sunt mai mult decat multumit de el. Nu am avut probleme. (il am de un an si ceva) . Am schimbat termostatul si termocontactul (preventiv) si discul de ambreiaj (caraia uneori cand bagam in marche arriere) . Sunt multumit si de consum atat urban cat si extraurban atat timp cat te comporti normal cu masina.

:)

Din cate stiam eu .. marsalierul nu e sincronnizat, caraie oricum. Ca sa scapati de caraitura, cuplati mai intai I-a, apoi marsalierul ..

Scuze de offtopic!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ori fi ele motoare mici si cele mai slabe ca performante de la golf 3 dar cand te gandesti si la consum eu zic ca nu e chiar rau.

Acum ceva vreme mi-am pus computer de bord de la un 2.0 GTI si am facut niste teste in ceea ce priveste consumul:

- media consumului in exact 1 km dimineata dupa pornirea la rece, mers normal prin oras este de 18%, asta conform indicatiilor computerului de bord.

- am mers intr-o zi pe un drum de tara (deci drum rau, am mers constant in treapta a doua cu viteza mica), cam vreo 14 km asa... si mi-a iesit 8.2 media.

- mers exterior 45 km(din orasul meu in alt oras cu tot cu pornirea la rece si cu tot cu portiunea de 3 km de oras), viteza maxima 75km/h si maxim 2200 RPM, si mi-a iesit media de 5.6%.

- cu motorul cald (deci fara sa iau in considerare pornirea la rece) daca merg cu maxim 75km/h imi ia maxim 5.4% extraurban.

- in traficul de oras (suceava) cu motorul cald media se duce ziua undeva spre 9.3-9.5% iar spre seara cand e mai leger traficul imi indica cam 8.2-8.8%.

- cel mai mic consum am observat ca e la un mers cu viteza de maxim 75km/h, si maxim 2200 RPM. Dupa aceasta viteza si turatie imi creste semnificativ consumul.

Parca imi lipseste uneori treapta a 6-a in afara pentru ca uneori simt eu ca merge prea turat motorul asta daca vrei sa-l gonesti dupa 100km/h. Asa ca ma limitez la viteza asta. Din cauza asta cred ca si consumul are de suferit.

Oricum in oras cutia de viteze la 1.4/1.6 e numai buna. As zice ideala. Dar pe cand de bine etajata pentru oras pe atat de proasta in afara. Asta e...

Si mai pui la socoteala faptul ca la cutiile astea de viteza (cu electromotorul in spate) pinionul de a 5-a sufera la capitolul ungere. Asta e singura mea grija la masina, sa nu-mi pice cutia ca cer astia o gramada de bani la dezmembrari.

Si referitor la ce spunea Robex, am observat si eu acea mica nesincronizare: mai caraie cand bagi retur.

Modificat de dorur
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:(

Din cate stiam eu .. marsalierul nu e sincronnizat, caraie oricum. Ca sa scapati de caraitura, cuplati mai intai I-a, apoi marsalierul ..

Scuze de offtopic!

Nu te gandi la sunetul acela cand bagi in marche-arriere, clasic .La mine caraia indiferent de cum bagam .

Dupa cum spune si dorur si eu simt ca este cam turat dupa 100 km/h. Din pacate nici un Golf 3/Vento nu a avut 6 trepte. In orice caz cutia este perfecta pentru oras iar pentru in afara as putea spune potrivita. Referitor la ungerea pinionului pentru viteza a5-a se pare ca asa si este. Am citit multe intamplari pe forum cum ca le sare din viteza a5-a etc.

Referitor la cai putere ar fi mers mai multi pe motorul asta dar probabil arhitectura lui nu permite acest lucru. Afirm acest lucru pentru ca : @Hellrider. Exista golf 3 cu motor de 1,4 cu injectie multipunct si are tot atatia cai putere dar vreo 5 Nm in plus la cuplu. Motorul de 1,4 l de pe Golf 4 cred ca in speta este acelasi motor cu cel de pe generatia anterioara dar are 15 cai in plus si datorita celor 8 valve suplimentare.

Modificat de Tracto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu 1.6 AEA si in afara de faptul ca e cam puturos fata de alte motoare 1.6 (mai am un 316 si un clio 2 1.6 16v), sunt foarte multumit de masina, este ascultatoare si nu face probleme. Cu venirea caldurii am observat insa ca imi cam mananca ulei... si ma pregatesc sa il schimb, caci 0,5L la 500 km este cam mult de completat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare baieti sunt si eu posesor de 1.4 abd din '95, am o mica problema. mi-am dat bateria jos, ca suportul era ruginit. dupa cele necesare(curatat, degresat si vopsit), dupa cuplarea bateriei am pornit motorul si l-am lasat vreo 10 minute sa mearga in gol fara consumatori, cel putin asa am citit pe forum, dar acum am probleme de relanti. oscileaza intre 800 si 1000 rom. ce pot spune, nu se intampla tot timpul, iar atunci cand il apuca daca o turez un pic pana la 1500 rpm si o las libera isi revine. plus de asta turatia imi scade mai greu ca inainte de a face demontarea bateriei. ieri am deconectat tot motorul curatat contacte, insa fara rezultat, sa fie motorasul de relanti, clapeta de acceleratie? ce parere aveti. cat despre costurile de intretinere ale motorului... foarte bune. sunt multumit de gandacul meu. daca stau sa ma gandesc ca distributia m-a costat 170 lei si o cola eu zic ca este destul de bine. astept un raspuns in ceea ce priveste problema mea. multumesc . o zi buna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!