Jump to content

Probleme cu incalzirea in masina


luapsogard
 Share

Postare recomandată

un carton in fata si ai rezolvat problema :D ... normal temperatura trebuie sa stea pe 90 grade ( la benzina ) ... eu am termostatu nou si sta numai pe 90 grade indiferent de timp de afara ( chiar si -20 grade ) ... si la drum lung ajunge pe minim 80 grade ....

termostat nou + carton e solutia ... numai sa fi atent sa nu sara de 90 grade ... bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stiti careva cum trebuie sa fac ca sa schimb acel calorifel ....trebuie sa desfac tot bordu... am auzit ca la passat se baga dintr-o parte nu de sus in jos ca la alte vw

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o intrebare. La mine pe frigul asta daca merg prin oras vreo 15-20 min. cu masina temperatura de la apa abia se misca o linie sau 2 pe hasura aia. E normal sa se incalzeasca asa greu masina. De bagat im baga caldura. Mai am o curiozitate. Eu am aer conditionat, si am butoanele norm si max. Daca eu dau pe caldura si cuplez butonul norm aerul mil baga prin filtru dezumificator? Ca daca cuplez ambele butoane adica norm si max, logic ar trebui sa-mi treaca aerul prin filtru dezumificato si sa-mi recurcule aerul din masina si asa mi se incalzeste mai repede in interiorul masini. E bine gandit sau nu?:) Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Treaba cu aburul in masina, este de la calorifer, este fisurat. La treava cealalta, cu treptele..... cred ca este de la lamela aia. Trebuie vazut, o poza, ceva, mai multe detalii... Chiar daca nu esti cu golf3/vento, esti coleg cu noi, si cu cea mai mare placere te ajutam

am desfacut rotitele elea 3 cu controlul pt caldura( respectiv treptele vitezei pt ventilator; aer rece-cald; pe unde sa vina caldula) si am vazut ca pe lamele de la treptele 1,2,3 nu imi vine curent ,am incercat la le cuplez fiecare in parte cu lamele butonului si nu mergea decat a 4 ......am inteles ca ventilatorul are o siguranta ceramica si o placa de conectare iar daca face asa trebuie schimbata placa aceea...problema e ca as vrea sa desfac bordu ca sa schimb radiatorul de caldura si nu stiu cum ....si nici nu vreau sa stric ceva ,post-60389-1265530650_thumb.jpg uite aice ce zice pt chestia aia cu treptele ventilatorului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@vali_locco ..e posibil ca nici termostatul ala de l-ai montat sa nu fie bun....asa pare sa fie din cate zici tu ..:).

@{cenzurat} nu cred ca e cazul sa punem cartoane la masinile noastre...bine..teoria e mai mare,dar nu e nevoie.sunt alte motive care impiedica ca temperatura apei sa fie mai scazuta,nicidecum frigul de afara..am vazut ca tu ai reusit ceva cu masina ta...nu cred ca cartonu a fost solutia:)

@noolmad..io zic sa mergi la un service(pe mine m-a costat la golf undeva la 50 de lei):(

@ass1..nu e normal sa se incalzeasca asa greu..ceva nu e in regula la tine...:blah:

Modificat de cosmin_golf
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cele mai mari probleme pentru incalzire sunt:

Termostatul care nu inchide sau deschide cand trebuie.

Clapetele care dirijeaza aerul pe gurile de ventilatie.

Calorifer infundat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

paote ma ajuta si pe mine cineva, i-as fi recunoscator

1.8 benzina

schimbat pompa de apa, termostat, senzor temperatura

totul ok..

dupa 2 zile desi apa urca la 70-90 grade in oras nu baga caldura, daca o scot la drum intins apa sta in jur de 75 grade si baga caldura cum baga inainte

vreo sugestie, furtunele sunt calde..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa inteleg ca 2 zile ti-a bagat caldura si dupa aia a inceput sa-ti faca figuri? Dupa ce ai schimbat pompa si etc ai pus acelasi lichid inapoi sau ai bagat altul nou...o aerisire completa + curatare s-a facut? Apropo verifica si un nivel la vasul de expansiune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

idee era ca am schimbat pompa cu distributia prin vara tot atunci si termstat si senzor de temp, e la al treilea acum parca,,..acum 1 saptamana sa urcam apa brusc la 100+ ,am oprit motorul ( de regula nu trecea de 90), am pus pana pe furtune unu cald / unu rece ( zic cred ca sa blocat termostatu) am lasot-o sa se raceasca, am ajuns acasa... am luat un termostat.....pana sa il schimb am pornit inca odata masina sa vad cum se prezinta..a mers ..sa ridicat apa la 80 si brusc a scazut la 0 si nici nu sa mai ridicat, dar furtunele erau calde amandoua deci am zis ca probabil sa deschis termostatu si a ramas asa. Am schimbat senzorul de temperatura si a inceput sa inregistreze apa, urca cam greu dupa parerea mea dar ajungea intr-un final pe la 90 pornea termocupla totul ok. Si dupa cateva zile de la schimbarea senzorul temp timp in care a mers normal / baga caldura etc intr-o seara ingheteam si nu stiam de ce, pun pana la gurile de ventilatie rece, deschid capota sa verific furtunele de la calorifer calde .... Ma consolez...asta e... am de facut in drum lung ies din localitate si incepe sa bage caldura....totul drumul ok..am zis ca sa rezolvat ...intru in oras, mers mai incet...frig.... Asa ca acum ma uit la ea si la ea mine...vreo sugestie ? sa fie ceva de la senzor / termostat...

Modificat de MariusG3
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca temperatura apei sta intre 75-90 grade in masina ar trebui sa ai caldura suficienta dar e posibil sa ai probleme cu caloriferul sau cu acele tije/sarme de unde schimbi din panou de acea rotitza cald si rece sa fi sarit vr-o una din cleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa revin si cu rezolvarea :D, in cele din urma a rabufnit apa pe unde a putut, adica a crapat unul din distribuitoarele de apa ( pe laterala chiulasa), si cand am desfacut capacu de la vasu de expansiune era sa fac baie.. sarea in draci apa.... concluzia finala dupa o inspectie amanuntita si defacut etc pe la motor, personal bineneteles ....mecanicul a pus cureaua pe deasupra fuliei de la pompa de apa..si pompa invartea invers.. rezolvarea a venit de montarea corecta a curelei si schimabat distribuitorul de apa... deci mare atentie dupa mecanici ;)

acum totul e ok.

Modificat de MariusG3
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Al doilea caz de acest gen, aici pe forum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu stima domnul Paul...

Marius, abia ce am rezolvat problema asemanatoare. Aici si aici Ne tii si pe noi la curent cu evolutia? Ma intereseaza in special temp in diferite situatii... mers intains, oras, stationat... daca variaza mult. Si consumul.

La mine parca e cu elastic acul ala. 70-80-90 oscileaza dupa cum merg. Si a crescut si consumul, 1,6-1,8 in plus. Furtunele sunt toate fierbinti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incantat venerabile!

E unii mecanici care nu le vede si care zice: asa face toate !:) Daca stau bine si ma gandesc, a mai fost un baiat din Braila care s-a chinuit mult pana ne-am dat seama ca avea montata cureaua gresit. Deci asta ar fi al treilea caz.

Modificat de paul_ral
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DumitruConstantin

revin si eu cu problema mea legata de incalzirea in masina.

azi am pornit masina in garaj am lasat-o circa 10 minute pana apa a ajuns la 90 grade si am controlat toate furtunele prin care circula antigel la 90 grade toate frigeau inclusiv cel pe care este montat termostatul,caldura baga la greu pe treapta 2, am scos masina din garaj am facut vreo 10 km ,cam dupa 2km de mers temperatura apei a coborat la 75 dupa ceasu din bord mentinanduse asa pana am oprit masin,am controlat iar furtunele de pe la motor si cel pe care este pus termostatul nu mai frigea era un pic mai mult decat caldut ,am mai lasat masin pornita vreu minut in care temperatura apaei incepuse iar sa urce la fel si furtun cu termostatul incepea sa friga are cineva vreo ideie cam care ar fi problema

termostatul l-am schimbat prin decembrie din aceias cauza am pus walher

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa patesc si eu si am schimbat 3 termostate si 2 senzori de temp+2 borduri.In oras, sau cand merg mai incet, ajunge apa la 90, sau daca stau pe loc, ajunge la 92.

Eu ma gandesc ca este ceva electric.In plus,eu/mecanicul nu stim in care parte trebuie pusa garnitura de la termostat: in partea dinspre blocul motor sau dinspre termostat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal mai nou am obs ca sufla aer numai la parbriz si bord la picioare nu da delok :) Sa fie ceva infundat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e nimic infundat ,tre sa desfaci acolo la comanda(la butoanele alea trei ventilatie aer si directie) si sa prinzi cablurile alea de dau comanda ca au scapat din prinderile lor sau mai rau s-au rupt urechile de plastic de vin prinse cablurile pe ele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista vreo legatura intre temperatura lichidului de racire si cea a uleiului? De exemplu daca temp la ulei este de 84 grade, temp la apa este tot atat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred.

La mine odata era apa la jumatate si uleiul era pe la 60 de grade.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista vreo legatura intre temperatura lichidului de racire si cea a uleiului? De exemplu daca temp la ulei este de 84 grade, temp la apa este tot atat?

Nu! Suprafata radianta a caldurii acumulate in lichidul de racire este mult mai mare decat pentru ulei (Radiatorul) Intr-un circuit liber, fara termostat, dupa ce motorul este incalzit, temperatura lichidului de racire (apei/antigelului) va fi mai mica decat cea a uleiului, datorita faptului ca "pierde" mai usor caldura. In circuitul cu termostat, apa poate ajunge (si depasi uneori) la 90 de grade, termostatul inchizandu-i practic accesul la suprafata radianta. Uleiul va "pierde" in continuare aceiasi cantitate de caldura si poate fi mai rece. In cazul in care exista un radiator pentru ulei, si acesta e racit cu apa, lucrurile se mai complica putin. Esential este insa ca temperaturile celor doua lichide, de racire si ungere, nu trebuie sa fie neaparat egale. (Uleiul poate ajunge si la 170 de grade, cu apa insa nu prea ai cum sa ajungi aici :vaidecapulmeu:

Modificat de Ciocanaru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

motorul merge ok acum ,apa ramane la 80+ (81-82 grade), la drum intins ,caldura baga de te da afara, in oras la mers cu multe oprite, etc urca la 90 si porneste termocupla... personal il las asa, important e sa merga :P, un prieten mi-a recomandat sa schimb si suportul in care sta termostatul ca cica si de la el poate sa se deformeze si sa apese pe termostat si nu se ma deschide....poate data viitoare desi sper sa numai existe data viitoare

cu respect

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci functionarea este in parametri. Suportul termostatului, daca nu este deformat, nu are rost sa-l schimbi. Oricum, este facut dintr-un material rezistent la caldura, ceea ce il face greu deformabil. In cazul blocarii termostatului pe inchis, ti se aprinde becul din bord cand apa ajunge in jur de 110-115 grade si e recomandat sa opresti. La temperatura asta nu cred ca se deformeaza plasticul-suport de termostat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In plus,eu/mecanicul nu stim in care parte trebuie pusa garnitura de la termostat: in partea dinspre blocul motor sau dinspre termostat.

cum desfaci cele 2 suruburi ca sa scoti termostatul, imediat dupa suport vine garnitura

Modificat de b-66-six
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema mea: daca dau pe dezaburire parbriz mi se abureste destul de tare si numai dupa vreo 7-8 min pe treapta 4 parca se simte ceva. Parbrizul ramane uleios. Conductele ce intra in radiatorul de incalzire sunt calde amandoua; pierderi de antigel nu am, sau nu am vazut sub bord. Cateodata cand motorul e la 90 grade daca dau pe incalzire parca intra un jet de abur.

Ar fi de folos daca as curata radiatorul, sau e necesar inlocuirea lui?

E cineva din Baia Mare care a mai facut chestia asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!