Jump to content

Probleme cu incalzirea in masina


luapsogard
 Share

Postare recomandată

In oras mers normal cam 8-8,5 maxim . Extraurbam pana in 6 .

Pe autostrada din Germania pana in Romania mers 120-130 km/h consum 6.

Modificat de Tracto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!!

Si eu sunt posesorul unui golf 3 1.6 AEA Europe...

Am avut si eu ca si voi tot soiul de probleme pe care le-am rezolvat ;

- cea mai frecventa cu becul de la ulei (dupa ce am trecut degeaba de la 5w40 la 10 w40) s-a rezolvat cu schimbarea filtrului de ulei xxx cu unul mann

-o alta problema , pornirea la rece (greoaie , dupa 2-3 chei , lipsa de putere si oprirea motorului in mers ) s-au datorat capacului de la delcou si al distribuitorului care erau uzate si al bobinei de inductie (care s-a ars pana la urma ) ce se incalzea

au mai fost si altele nu atat de specifice (disc de ambreiaj , cablu de ambreiaj , baie de ulei sparta , arcuri si amortizoare noi , racord flexibil la toba, etc)

Tot la minus , lipsa barei atiruliu , pe care doresc sa o remediez.

Insa sunt multumit de ea mereu imi aduce un zambet cand ma surprinde placut , iar de aspect nici nu mai vorbesc

O problema insa am si nu e neaparat de rau ; cand am cumparat masina cel care mi-a adus-o din Germania mi-a spus ca ar avea chiptunning insa eu am crezut ca e doar varjeala (masina avea si suspensii sport , finala sport , spoiler vr6, jante 15 cu cauciucuri subtiri ) . Mai tarziu dupa ce am mai condus si alte masini cu puteri asemanatoare am observat ca a mea are o acceleratie net superioara , ca apoi sa ating relativ usor cu ea 135 in treapta a treia si 175 -180 pe E 85 (mai mult decat scrie in caretea tehnica )

Acum vine si intrebarea.... este posibil sa aiba chip tuning sau aceste ''performante'' se datoreaza stilului de condus?

Si daca ar avea chip tuning ce putere si cuplu are ?

Cu stima....

Modificat de mihai8888
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chipul( daca are asa ceva) iti da in plus maxim 6-7 cai, deci aproape insesizabil. Pe deasupra,vitezele alea nu-s chiar asa de extraterestre pentru golf :cool:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La motorul de 1,6 se poate obtine mai mult de 6-7 cai. La motorul de 1,4 cam asta era surplusul obtinut .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Viteza afisata pe bord e in general cu 10-15 km/h mai mare decat cea reala, in jurul valorii de 180km/h. In plus, se poate ca masina sa atinga o viteza cu 5-6-7 km/h mai mare decat cea data de producator. Deci din maximul ala scazi eroarea si apoi vezi viteza reala....pe care o poti determina foarte simplu cu un GPS. Eu mi-am corectat ceasurile la golful meu (pana la 140 am eroare 0), dar la top speed am eroare +7 km/h fata de GPS. Ideea e ca cu cat creste viteza mai mult, cu atat creste si eroarea mai mult. Nu degeaba au masinile noastre 220 pe bord, desi valoarea asta nici in vis nu se atinge :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ideea nu era ca am atins acele viteze ci modul in care le-am atins adica usor , fara sa zic gata aici a ajuns nu mai poate (aveam 5000+ rpm si se tureaza pana 6300 cand intra limitarea , oricum la viteza aia numai la ture nu eram atent)

Ceasurile sunt pana la 220 pt ca sunt montate si pe alte motorizari care se apropie de 200km/h

Se poate verifica cu VAG-com ? Eu am facut o diagnoza acu ceva timp insa tipul nu prea avea experienta

cu stima

Modificat de mihai8888
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acul va urca in a 5-a pana la turatia la care se atinge puterea maxima, nu pana la rosu. Pe rosu treci de 200, daca te duci la vale undeva... La modelele de dupa 94-95 se pot face masuratori si cu vag-com...se pot face cronometrari pe reprize de acceleratie (floss stie mai bine).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Problema care am avut-o cu scaderea acului de la turometru a fost rezolvata.Nu stiu cum, dar filtru meu de aer nou era plin de porcarii adanc infipte in filtru.Ciudat.L-am scuturat umpic si merge foarte bine acum.Multumesc!

Fara sa fac reclama sau ceva, pentru pasionatii de chip tuning chiar si la motoarele astea "slabute" din care nu prea poti sa scoti nimic am sa pun un site: Skn.Tuning .

Un Golf 3 1.6 ABU ajunge pe la 90cp si 138nm.Ceea ce mi se pare foarte bine.De la 75 la 90.

Scuze inca o data daca postul meu este luat ca si reclama...nu am nici o intentie sau legatura cu baietii de la SKN.Numai bine!

La cat mai multi kilometri! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Decat sa dai pe un chip 350+35 euro iti faci mai degraba un transplant de motor (1.8/90cp sau 1.6/100cp). Poate daca ar fi la jumatate de pret, ar mai da de gandit...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt perfect de acord cu tine Calin . Singura problema ramane in a stabili cu exactitate rulajul motorului .

Chiptuningul reduce viata motorului .

Modificat de Tracto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sistemul de prindere, de la 1.6 75 cp e la fel cu cel de 100 de cai?..adica aceleasi prezoane?..ce difera?.. planetarele se pot folosi tot alea? sau trebuie schimbate?.. la fuzeta se potrivesc?...motorul de 105 cai de pe g4(1.6 16 v) se poate face transplant la un g3 care are 1.6 ABU?...ce modificari implica?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi dau si eu cu parerea, dar cred ca e mult mai greu si mai costisitor sa muti un motor de g4 pe g3...mai bine incerci motorul de 1.6 101cai(sau asa ceva) de pe g3 sa il pui in locul celui de 75cp ABU g3.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Darkgrin: Nu stiu cat de greu ar fi dpdv mecanic sa pui un motor de G4 pe un G3, dar pot sa-ti spun ca o sa te coste RAR-ul la greu ca sa poti trece motorul ala... omologare, teste de tot felul. Cum spunea colegul, cel mai bine ar fi sa cauti un motor mai puternic de G3 pe care sa-l pui pe masina ta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:blink: mihai8888 te asteptam sambata la spontana de la Chimie ... sa vedem cum merge masina ta cipuita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am spus ca ar fi cipuita neaparat ci ca cel care a adus-o a sugerat treaba asta , iar la un moment dat am ajuns sa am banuieli in acest sens

:)) la ce ora va intalniti?, eu stau in tudor , insa e posibil sa lucrez sambata pana pe la amiaza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca tot e vorba de probleme specifice, v-as ruga (cei care stiu) sa posteze valorile cu parametrii normali pentru sonda lambda pentru un motor 1.6 ABU , ce trebuie sa ne arate mai exact in vag com ca sa fie buna(ok), si nu obosita..

Un print screen ar fi foarte util.

multumesc

Modificat de Darkgrin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Saut Am si eu o nelamaurire cei care aveti motor de 1.4 ABD as vrea sa stiu si eu cate fire are sonda lambda . Pentru ca a mea are 5 fire mufa iar pana la mufa vin 6 din care unul e ciontat si nu intra in mufa .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am schimbat radiatorul de caldura si acum nu mai baga caldura decat foarte putin, desii am mers vreo 80 km si cred ca si-a facut aerisirea. Furtunele care intra la radiator sunt fierbinti amandoua. Ce ar trebui sa verific?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e posibil clapita (cald-rece) care deviaza aerul sa treaca prin caloriferul de caldura sa nu faca cursa completa. Daca spui ca amandoua furtune care intra in calorifer sunt fierbinti si daca sunt la fel de fierbinti inseamna ca caloriferul e k.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

subscriu cu ce a zis ass1. Verifica acea clapita, caloriferul este cald mereu, indiferent daca in masina iti baga cald sau rece, nu mai este ca la vechile dacii, cand se oprea caloriferul de la robinet. Acea clapita deviaza fluxul de aer

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a rezolvat dupa inca vreo 30 km....se pare ca nu era aerisit cum trebuie. Acum baga caldura de nu poti sta in masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer, o sa vezi cat de cald baga la iarna, acum oricum nu poti sta in masina de cald ce este. :salut:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

subscriu colegului TAZ. Te scoate din masina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

am o problema pe care se pare nu a mai avut-o nimeni. toti se plang ca nu baga caldura. eu zic invers: nu baga aer rece :Driver:

detaliez: nu am ac. cand se incalzeste motorul, aerul pe care il baga in masina este putin caldut (desi maneta e pe aer rece). aseara chiar era evident. afara era racoare, iar aerul era ca pe canicula.

sa fie tot acea clapita, sa nu inchida de tot aerul cald, si sa vina o combinatie?

la aceasta problema se mai adauga faptul ca de 2 zile nu mai merge ventilatorul pe prima treapta. (am sa verific contactul la buton)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!