Jump to content

Probleme cu incalzirea in masina


luapsogard
 Share

Postare recomandată

Am un motor de 1.6 ABU si este praf, numai probleme. Te lasa cand ti-e mai draga lumea. Probabil ca sunt cele mai nereusite motoare de golf. De mers, merge ca unul de 1.4.

Sunt total dezamagit de golf3. De-abia astept sa o vand si sa achizitionez un golf 4 ca sa pot zice si eu ca am masina si nu "....".

(Nu vreau sa denigrez celelalte modele de golf3, aici vorbeam numai de modelul din semnatura).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Electrobeat85, 170 de lei distributia? Dar ce ai luat de banii astia? Ma refer la piese... Ai luat si pompa de apa? Ca rola intinzatoare pentru distributie nu au motoarele 1.4/1/6 - ABD/ABU.

post-15350-1276786992_thumb.jpg

Iar cu turatia eu zic ca n-are legatura decuplarea bateriei. Posibil sa fie regulatorul de relantiu (motorasul pas cu pas). Aia e cauza nr. 1 asa ca ar fi primul lucru pe care ar trebui sa-l verifici.

Iar referitor la ce a spus criStyian, pe de o parte ii dau dreptate in sensul ca astea sunt motoare mici, fara pretentii, motoare entry-level, mai putin cultivate. In nici un caz nu se compara cu motorul de 2.0 litri 2E de pe GTI care e un motor mult mai robust. Dar pe de alta parte si un motor mic tratat cu atentie (ulei de calitate sintetic schimbat la 7500 km si nu la 15000km cat zice cartea, celelalte filtre schimbate la timp, etc) poate duce si el linistit 350.000 km.

Intr-adevar stiu multi cu 1.4 si 1.6 mono-punct care se plang de diferite simptome ciudate ale motorului: relantiu instabil(exclus aici motorasul pas cu pas), oprire din senin in mers si alte ciudatenii din astea. De fapt motorul n-are nimic din punct de vedere fizic, ci injectia, alimentarea cu benzina si aprinderea sunt cele care iti pot scoate peri albi din cap deseori.

Modificat de dorur
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Al meu (1.4 ABD ), cam 170 k km...merge ceas, e super silentioasa fata de 1.8. Am obiceiul sa dau la cheie in unele momente cand nu aud motorul :o. Pe o distanta de aprox 90 km (din care 10 urban) , viteza 120 (ex) si 60 in localitati - consuma cat 1.8-le, mers cu 100, pentru ca la 120 imi ia inca 1litru in plus. Imi place ca are a 5-a mai lunga (cam 2700 rpm la 100km/h). Nu stiu de ce va plangeti ca merge turat, pentru ca eu cu 1.8 merg in 3000 la 100km/h....la 120 am 3500 rpm ! Chiar mi-as dori sa am a 6-a, cum e a 5-a la voi.

In 2 ani, 45000 km, nu a avut probleme deloc in afara faptului ca garnitura de la chiulasa e umeda de ulei....si garnitura de la blocul injectorului are o fisura si trage aer fals (probleme nerezolvate inca). In rest, doar filtre, ulei si benzina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu fiind un posesor de un an si ceva al unui golf 3 1.4 60CP din .94 sunt fff multumit de el...si foarte mandru. Daca merg lejer cu el pana la100km/ora are un consum mic. are facuti in tara 28000 numai de mine...si nu am la el decat o mica problema aparuta in primavara asta (inca nerezolvata) nu porneste la prima cheie cand e umed/ ploua afara si motoru este rece, altfel nu am nimik

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la fel posesor 1.4 60 cai...perfecta pt oras ..in afara esti pa:D....mie urat sa merg cu ea afara..tre sa-mi iau avant sa depasesc pe careva daca am 4 persoane in masina...asa singurel nam treaba...problema mea acum sunt jantele..sa-mi pun pe 14 sau 15 ...e motorul cam mic si am inteles ca pleaca mai greu consum mai mare etc daca ai jante mai mari..acum nu stiu ce o sa fac....sunt in dilema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum 2 saptamani am condus 500 km un polo 6n cu 1.4 de 60 cp.

In depasiri e puturos tare,trebuie sa stii sa te folosesti de cuplu,mai ales cand tre sa depasesti un tir din scurt pe un drum cu o singura banda pe sens...

Imi aduc aminte intr`un deal statea un tir lipit de mine si ma blita sa ma dau la o parte,iar eu eram cu a 3 in 4000 de ture depaseam alt tir.

Am tras rau de ea,ma grabeam sa ajung acasa,a prins 40 km de serpentine,sate,orase,au fost momente cand a vazut si 120-130 km/h.Verificat plin pe plin 6.7 l/km ceea ce zic ca e un consum super la ce hal am mers cu ea.

A si motorul mult mai silentios pe langa 1.8`ul meu...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca si voi si eu , posesor de Golf 3 1.4 ABD 60 cai (naravasi) , nu stiu daca e ceva standard sau pe aceste motoare insa cutia de pe al meu mi se pare exceptionala (cutie cu rapoarte lungi- rezulta din codurile din portbagaj). Costuri de intretinere mici , consum decent , imi ia 6,2 mixt , acceleratie foarte buna in a 2-a si a 3-a , de multe ori sar peste a 4-a si trec direct in a 5-a . Nu am nimic de rau de zis despre masina , la inceput multa luma m-a intrebat "cum doar 60?" mirati de cum trage masina , ulei si filtre la timp si e cel mai bun prieten. Niste suspensii mai bune daca ar fi avut , si un anti-roll bar si nu as da-o pe nimic ...oricum nu o dau nici asa :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alex ce cod de cutie ai ?

Si la mine scrie la fel ca am cutie cu rapoarte lungi .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

electrobeat85 aceeasi problema o am si eu, am dat jos bateria si acuma merge ca fanu`... Cand calc ambreajul in loc sa scada turatia, ea urca. Am impresia ca uneori merge in 3 pistoane. Bujiile si sonda lambda n-au nimic, oricum ceva s-a intamplat cand am dat jos bateria doar ca nu-mi dau seama ce...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alex ce cod de cutie ai ?

Si la mine scrie la fel ca am cutie cu rapoarte lungi .

Cod cutie CWM.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cutiile la 1.4/1.6 sunt de tipul 085, altfel fata de cum gasim la celelalte motoare.

Alex are 1.4 ABD iar cutia are codul CWM.

Eu la 1.6 ABU am CHL.

Astea doua cutii au rapoartele dupa cum urmeaza:

CWM: 3,455 1,955 1,250 0,891 0,740

CHL: 3,455 1,958 1,250 0,891 0,740

Concluzia e ca rapoartele sunt la fel. Doar in treapta a 2 sa zicem ca CHL are un avantaj minor in sensul ca ar accelera mai repede.

Sa nu uitam si de dimensiunile cauciucurilor de pe masina. De accea e musai la comparatii de astea sa ne raportam la aceasi dimensiune a cauciucurilor.

Modificat de dorur
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am asa .

Cod cutie : CEC

1st Gear Ratio: 3.455

2nd Gear Ratio: 1.958

3rd Gear Ratio: 1.250

4th Gear Ratio: 0.891

5th Gear Ratio: 0,740

1st Gear = 47.95 km/h -adevarat (testat)

2nd Gear = 84.62 km/h -adevarat (testat)

3rd Gear = 132.54 km/h - ?

4th Gear = 185.95 km/h - ?

5th Gear = 223.89 km/h - ?

Din ce vad eu CEC este acelasi lucru cu CWM . Cam care ar fi diferenta intre ele .... ?

Modificat de Tracto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite aici toate cutiile manuale de pe Golf 3/Vento.

4T 020 5-Gang 11/91 - 07/92 3,455 1,944 1,286 0,909 0,745 3,667

AMC 020 5-Gang 11/91 - 07/92 3,455 1,944 1,286 0,969 0,805

APW 020 5-Gang 11/91 - 07/92 3,455 1,944 1,370 1,032 0,850

APY 084 4-Gang 11/91 - 07/92 3,455 1,840 1,131 0,813 ---- 4,267

ASD 02A 5-Gang 08/93 - 05/96 3,300 1,944 1,308 0,917 0,717

ATH 020 5-Gang 11/91 - 07/92 3,455 1,944 1,286 0,909 0,745

CCK 085 5-Gang 11/91 - 02/92 3,455 1,958 1,250 0,891 0,740 4,063

CCM 02A 5-Gang 01/92 - 05/96 3,300 1,944 1,308 1,034 0,838 3,389

CDA 02A 5-Gang 01/93 - 03/96 3,300 1,944 1,308 1,029 0,837

CDJ 020 5-Gang 10/93 - 09/95 3,455 1,944 1,286 0,909 0,745

CDM 02A 5-Gang 07/94 - 05/96 3,300 1,944 1,308 1,034 0,838

CEC 085 5-Gang 01/92 - 04/94 3,455 1,958 1,250 0,891 0,740 4,063

CED 084 4-Gang 08/92 - 08/95 3,455 1,840 1,131 0,813 ---- 4,267

CGN 02A 5-Gang 08/92 - 12/92 3,300 1,944 1,308 1,029 0,837

CHB 020 5-Gang 08/92 - 04/96 3,455 1,944 1,286 1,032 0,850

CHC 020 5-Gang 08/92 - 05/96 3,455 1,944 1,286 0,909 0,745 3,667

CHD 020 5-Gang 08/92 - 04/96 3,455 1,944 1,286 0,909 0,745

CHE 020 5-Gang 08/92 - 04/96 3,455 1,944 1,286 0,969 0,805

CHL 085 5-Gang 08/92 - 04/94 3,455 1,958 1,250 0,891 0,740 4,063

CHV 02K 5-Gang 10/94 - 08/95 3,455 1,944 1,207 0,882 0,712

CHX 085 5-Gang 08/92 - 08/93 3,455 1,958 1,250 0,891 0,740 4,063

CJF 02K 5-Gang 10/94 - 05/96 3,455 1,944 1,286 1,032 0,850 3,941

CKR 085 5-Gang 05/94 - 08/94 3,455 1,955 1,250 0,891 0,740 4,063

CNU 085 5-Gang 05/94 - 08/94 3,455 1,955 1,250 0,891 0,740 3,875

CQB 020 5-Gang 07/95 - 05/96 3,455 1,944 1,286 0,909 0,745

CRY 020 5-Gang 01/95 - 05/96 3,455 1,944 1,286 1,032 0,850

CTN 02A 5-Gang 12/94 - 05/96 3,778 2,118 1,360 0,971 0,756

CWM 085 5-Gang 09/94 - 08/95 3,455 1,955 1,250 0,891 0,740 4,063

CWR 085 5-Gang 09/94 - 09/95 3,455 1,955 1,250 0,891 0,740 3,875

CYP 02A 5-Gang 02/96 - 05/96 3,778 2,063 1,348 0,967 0,744

CYW 020 5-Gang 10/95 - 05/96 3,455 1,944 1,286 0,909 0,745

CYY 020 4-Gang 07/95 - 05/96 3,455 1,750 1,065 0,750 ---- 3,667

CYZ 020 5-Gang 08/95 - 05/96 3,455 1,750 1,286 0,939 0,745 3,941

CZA 020 5-Gang 08/95 - 05/96 3,455 1,944 1,286 0,969 0,805 3,941

CZK 020 4-Gang 08/95 - 05/96 3,455 1,750 1,065 0,750 ---- 4,250

DFN 020 5-Gang 05/96 - 05/96 3,455 1,944 1,286 1,032 0,850

DFP 020 5-Gang 05/96 - 05/96 3,455 1,944 1,286 0,909 0,745

DFQ 020 5-Gang 08/97 - 3,455 1,944 1,286 0,969 0,805

DPA 02A 5-Gang 05/96 - 12/97 3,300 1,944 1,308 1,029 0,837

DGG 02K 5-Gang 3,455 1,944 1,370 1,032 0,850 3,941

DGM 5-Gang 06/96 3,455 1,750 1,065 1,750 0,850 4,250

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa pun o vorba buna si eu despre golf 3 (motoarele cu inj. monopunct).Intretinere ieftina, consum decent daca totul este in regula (filtre,ulei,senzori),confort interior sporit (ptr. 1993 cand a iesit a mea pe poarta fabricii),volum interior suuper (am dus frigider,masina de spalat,dulap si alte o gramadaaaa) si ce e cel mai frumos forma care pe mine ma incanta cel mai mult (aer tineresc,eleganta mai ales cand e curata).

Am avut si eu probleme cu ea si ambagat ceva bani (in mare parte din cauza mecanicilor) insa fiabilitatea este cel mai important lucru (tot ce am schimbat la ea era original si mare parte din piese din fabrica - 16 ani !!!).

Un pic cam zgomotos ABU-ul meu,cutia imi face probleme in sensul ca daca ma grabesc sa bag in a 3-a in 95% din cazuri intra in 1-a,foarte sensibila injectia (ma refer la furtune sa nu fie crapate,filtre infundate,garnituri coapte) in schimb tabla este de nota 10!.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa-mi prezent si io parerile mele despre 1.6 abu cu cutie chl!

in primul rand cele mai dese probleme la 1.4 si 1.6 sunt:

1. oprirea motorului in mers- a aparut si la mine- it's done

2. buzzeru si palpaitul martorului de ulei- a aparut la mine- it's done

3. temperatura apei- ba indica , ba nu indica, ba scade in mers- pe jumatate rezolvat(am testat cu vagcom, totul in ordine, inafara de ceasul de apa,care indica aiurea sau deloc> urmeaza sa schimb sonda de apa -am sa pun cu inel galben-ce parere aveti?)

4. consum oras tinde spre 10l, si la teste de elasticitate cam lenesa 80-120:( cheia succesului sa te duci constant in a 5a, atunci n-ai probleme. chiar urca dealuri cu 4 pers la bord cu 110 constant in a 5a, unde masina lu' tati (logan 1.4, cutie mai scurta, 75 cai) cu 2 pers urca cu 95-100

5. capitolul frane: discuri pline + tambure:(, la mine mai mult de nota 6 nu obtin, fiind ca se incalzesc foarte repede> fading

6. suna urat la ture peste 4 mii, 99% folosesc intre 1500-3000

Si acuma urmeaza partea pozitiva a lucrurilor:

1. cutie CHL super!!! ideal si pentru oras si pentru drum lung, de fapt treapta a 4a e la fel ca treapta a 5a la 1.8 gt 90 cai

La drum lung 100km/h 2650 ture> consum 5.8 -6.0

in cartea tehnica viteza maxima scrie , ca se atinge folosind treapta a 4a, cica 168km/h >>>>eu am prins 185 in a 4a

2.comfort fonic foarte bun si la viteze mari, tinuta de drum corecta

3. nu simte la drum lung daca ii incarcata(fata de 1.4 75 cai logan)

4. iarna baga caldura foarte foarte repede, si ii foarte usor de condus in zapada

AA sa nu uit, uleiul il schimb la fiecare 7500 km, cu filtru mann:) aral 15w40

Modificat de hunior
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

off

de ce nu pui 10w40?

sa pun si eu ceva vorbe b une pt monopunct.

am masinuta de un an si ceva si nu prea am avut probleme cu ea

am schimbat regulatorul de rlantiu(din vina mea-am spalat motorul si au inceput problemele)

am inlocuit caseta de directie(pierdea lichid)

telescoape si alte consumabile

consumul sta bine (undeva pana in 6 in afara , am scos si 7,14 in oras-consumul facut de la plin la plin si mers batraneste)

etc etc

lucruri rele

----------- pana acum nimic foarte grav sa pot acuza

Ps parerile sunt personale si pot diferi de la masina la masina si de la sofer la sofer

Modificat de dragosica
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

10w40 nu pun pentru ca am peste 200 000km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Am si eu un Golf 3 1.6 ABU de 75cp.Recent a aparut o problema si nu stiu ce sa fac.Poate voi ma puteti ajuta.(precizez ca la mecanic nu pot sa merg decat peste aprox o luna dar sunt curios ce are)

Cand bag contactul becurile din bord clipesc rapid iar cand o pornesc acul de la turometru urca coboara si urca iara normal si ramane pornita normal.Dar parca, atunci cand coboara acul are tendinta sa moara dar niciodata nu a murit.

Are cineva vreo idee?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se tureaza singura cand urca acul de la turometru sau pur si simplu urca si coaboara fara sa se tureze motorul ? Daca se tureaza singura inseamna ca motorasul pas cu pas face chestia asta ca sa ajute motorul sa nu se opreasca. Ia scoate filtrul de aer si vezi cum face fara el , e posibil sa fie prea infundat si nu isi mai ia aer cum trebuie si motorasul de relanti ii da benzina din cand in cand ca sa nu se opreasca , asa am patit eu . Mai poti incerca sa scoti borna - (minus) de la baterie si sa o pui la loc si apoi sa vezi daca mai face , sa nu fi ramas vreo eroare pe acolo. Daca nu se rezolva posibil sa fie chiar motorasul de care ziceam defect , sau vreun furtun fisurat .

Modificat de alex_abd
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

10w40 nu pun pentru ca am peste 200 000km

si eu am 270.000 si pun 10w40 si nu pare sa il manace mai rau ca pe cel de 15(am avut si 15 bagat in ea)parerea mea sa incerci si cu un 10 ca e semisintetic si e mai bun fata de 15 singura problema e ca daca ai pierderi pe la garnituri or sa stea tot timpul umede pt ca e mai subtire

Salut! Am si eu un Golf 3 1.6 ABU de 75cp.Recent a aparut o problema si nu stiu ce sa fac.Poate voi ma puteti ajuta.(precizez ca la mecanic nu pot sa merg decat peste aprox o luna dar sunt curios ce are)

Cand bag contactul becurile din bord clipesc rapid iar cand o pornesc acul de la turometru urca coboara si urca iara normal si ramane pornita normal.Dar parca, atunci cand coboara acul are tendinta sa moara dar niciodata nu a murit.

Are cineva vreo idee?

sa stii ca la motorul asta(suntem frati si eu am la fel) un furtunas daca il ai fisurat(exact cum zice si "alex abd" sau nu e intrat bine in locas se schimba mersul complet inspre rau

problema ciudata e cu becurile din bord

alea de obicei clipocesc in momentul cand nu mai ai baterie si dai la automat

eu cand am avut probleme cu regulatorul de relantiu(sau motorasul pas cu pas) intradevar se tura de nebuna ,ba dadea sa moara motorul,dar nu sarea niciodarta de 2000rpm si nu imi clipoceau becurile in bord deci parerea mea ca nu e de acoloo mai mult ca sigur la tine e problema electrica,adica pe undeva nu face contact ceva .verifica sigurante ,mufa din spate de la bord sau altceva pe unde mai ai tu acces la fire

Modificat de dragosica
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai probabil la contactul de pornire ai un contact slab (cateva clipe ramane si electromotorul fara curent de aceea scade acul turometrului) sau mai putin probabil un scurt la fel undeva la contactul electric de pornire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inca ceva legat de motoarele astea de 1,4-1,6 este ca sunt foarte robuste si simple in ceea ce priveste principiul de functionare (ma refer la senzori, distributie) ceea ce face ca intretinerea lor sa fie mult mai accesibila.

Modificat de mac23
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o intrebare ... stie vreunul din voi un atelier de chip-tuning care sa faca modificari si la masinile noastre? Am gasit eu 2 site-uri insa unu era din Anglia si unu avea ateliere mai in toata europa cel mai apropiat fiind la Sofia in Bulgaria , englezii aduceau 1.4 la 68 cp si cuplu cu +14 Nm si ceilalti la 70 , cuplul la fel +14 .

Am gasit acum sa ma bata mama si fiti atenti la ce oferte au , pentru unele masini 49 de euro cu conditia sa porti reclama lor pe masina un an .

http://chip.altuning.ro/index.php

Pentru 1.4 ABD : (tre sa vorbesc cu cineva de pret ca nu zice nimic)

max.output HP/KW at 5200 min-1 60 max.output HP/KW at 5290 min-1 70

max.torque Nm at 2800 min-1 107 max.torque Nm at 2660 min-1 120

top speed [Km/h] 157 top speed [Km/h] 163

acceleration 0-100km/h 0 acceleration 0-100km/h 0

fuel consumption [l/100km] 0 fuel consumption [l/100km] 0

Modificat de alex_abd
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

15w-40 e un ulei mult prea gros. Si e un ulei mineral care in maxim 7500 km e bund e aruncat.

10w-40 (semi-sintetic) e un compromis bun dar daca te tine punga cel mai bun e un full-sintetic 5w-40.

Cu 15w-40 faci uzura mare la motor mai ales in diminetile reci si iarna. Plus ca tachetii o sa bata de o sa-i ia naiba.

5w-40 e un ulei mult superior care ajunge imediat in punctele sensibile ale motorului asigurand o ungere foarte buna inclusiv la rece.

Cipuri am gasit si eu pe eb-ay pentru mono-punctele 1.4 si 1.6, la preturi bune. Sunt si eu in cautare de un ECU de rezerva in care vreau sa ma bag, sa dezlipesc cipul vechi si sa pun unul modificat. Dar momentan mi-am eliminat alta frustrare de a mea: lipsa barii stabilizatoare la motorizarile astea mici 1.4 si 1.6

Asa ca mi-am lua o bara stabilizatoare cu tot cu bielete de un 1.8GT si mi-am montat-o.

Impresia mea imediata ce am iesit cu masina la o tura: mult mai stabila masina in ciuda faptului ca amortizoarele spate sunt praf la mine; virajele exterioare stranse care le luam inainte cu 80 km/h le iau acum cu cel putin 20 km/h in plus. Ma declar foarte multumit de montarea barei stabilizatoare si recomand daca va permiteti sa va montati si voi una.

Inainte va spun drept ca aveam impresia in virajele abordate mai cu viteza ca masina se contorsioneaza, ca ies cu masina de pe traiectorie in sensul ca viram stanga si parca ea se inclina si se ducea mai mult inainte.

post-15350-1277043133_thumb.jpgpost-15350-1277043142_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!