Jump to content

consumul real


PassatB7
 Share

Postare recomandată

Masoara bateria. Si eu am tot consum de 0,6 0,7 si bateria masurata din 680 ah are 270. Azi schimb bateria ,vedem dupa asta care este consumul la relanti.

O zii buna

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine sub 0.6 cu toate oprite, n-a scazut niciodata. Acum am 0.7 cu motorul cald...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai si la mine statea tot in 0.6 cu toate oprite.

dar acuma de cca 2 saptamani nu mai scade sub 0.7 - 0.8.

o mai tin sub supraveghere o vreme, ....

multumesc tututror

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scaderea temperaturii duce la scaderea capacitatii de stocare a energiei de catre acumulator, daca mai faci si drumuri scurte si nu apuca sa se incarce, atunci de aici vine acel plus de consum. Practic tu deconectezi consumatorii dar ramine alternatorul care pentru masinile cu SS e comandat de calculatorul modulului astfel incit sa genereze maximum de energie in timp scurt si asta inseamna o frina electrodinamica pentru motor si pentru a o anula , motorul creste consumul si un pic creste si turatia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, eu am un Passat Alltrack 4 Motion DSG2 2014 2.0 TDI 177 (achizitionat sh din DE) iar despre consum va spun ca m-a speriat in oras. Dimineata cand o pornesc, sta la relanti 1 min cu consum pe BC 17l/100, dupa acel minut dau sa plec (nu sar de 2000 turatii) si imi urca consumul instantaneu la 42-47l/100km. Dupa 15 min, se incalzeste cat de cat motorul si sta undeva intre 8-10l/100km in oras neaglomerat, iar pe autostrada am un consum mixt de 7.5 la o viteza de croaziera de 130-140 km/h. Banuiesc ca e normal asa si concluzia lesne de tras : NU ESTE O MASINA PENTRU DEPLASARI SCURTE, ORASE AGLOMERATE....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E cineva cu passat b7 1.6 break >160.000km  care circula prin bucuresti 90% din timp si imi poate impartasi si mie un consum mediu? 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revin cu " rezolvarea " consumului marit in ralanti pe care-l acuzam eu in ultima vreme.

si .. nu era din cauza " vremii " :) ci, din cauza optimizarii pe partea de injectie , ca sa fie mai " fasneata" facuta la o reprezentanta Bosch 

atunci cand au verificat pompa CR. Cica, daca tot am platit o gramada mare de bani si pompa n-are nimic, m-au facut posesor al unei  "optimizari a injeciei ",

optimizare la care am renuntat azi. 

In urma dezinstalarii respectivei optimizari, consumul meu a revenit la val. de 0.5 cu motorul cald si fara consumatori - de la 0.8 asa ca,

aviz amatorilor.

eu i-am intrebat daca e normal sa-mi creasca consumul instant in urma procedurii aplicate, si mi-au zis ca nu.

am facut si un test de consum asa zis "la pompa", am parcurs 263.5 km cu 14 l motorina si vit medie de cca 65km/h. a rezultat un consum de 5.3 l%dar ( care nu era deloc rau- cu optimizarea facuta si masina parca ceva mai fasneata ) dar, ceva nu cred ca  era in regula daca la ralanti era considerabil mai mare iar motorul parca galopa mai mult ( fara a creste sesizabil turatia in bord).

Asta este experienta mea referitor la acest subiect.

Drumuri bune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt totusi curios dacă la cr poate ajunge la 0.4 asa cum sta la pd

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate la 1.6 .... daca veifica cineva si ne spune.

la 2.0, ar insemna sa mergem pe apa :) de restul ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine arata 0,4l/ora la relanti cand temperatura apei a ajuns la 90 de grade si nu am deschisi consumatori electrici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai tu ai motorul de 1.6, asa ca e normal. Eu la 2.0 nu am vazut decat odata 0,5, in mod normal este 0,6 sau 0.7

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am auvut eu 0,4 consum dupa o regenerare in parcare de juma de ora arata 0,4 consum

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 14.10.2016 at 9:08, AdySpecie a scris:

La mine sub 0.6 cu toate oprite, n-a scazut niciodata. Acum am 0.7 cu motorul cald...

Spun si eu ce observ la masina , dupa ce a trecut de 200.000 km la bord vad ca sta la 0.3 la relanti , pana acum doar 0.6 ` 0.7 ! Nu stiu daca are legatura cu km-trii insa asa sta acum ! 

On 18.10.2016 at 20:59, Nocrus a scris:

Salutare, eu am un Passat Alltrack 4 Motion DSG2 2014 2.0 TDI 177 (achizitionat sh din DE) iar despre consum va spun ca m-a speriat in oras. Dimineata cand o pornesc, sta la relanti 1 min cu consum pe BC 17l/100, dupa acel minut dau sa plec (nu sar de 2000 turatii) si imi urca consumul instantaneu la 42-47l/100km. Dupa 15 min, se incalzeste cat de cat motorul si sta undeva intre 8-10l/100km in oras neaglomerat, iar pe autostrada am un consum mixt de 7.5 la o viteza de croaziera de 130-140 km/h. Banuiesc ca e normal asa si concluzia lesne de tras : NU ESTE O MASINA PENTRU DEPLASARI SCURTE, ORASE AGLOMERATE....

Daca ai sa faci minim 30 km in oras intins asa ai sa vezi ca scade considerabil , asa incepe de la consum mare dar scade destul de mult cu cat faci mai multi km , consumul la opriri dese si mers putin pe oras e normal sa te sperie , mergand scade 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 10/18/2016 at 8:59 PM, Nocrus said:

Salutare, eu am un Passat Alltrack 4 Motion DSG2 2014 2.0 TDI 177 (achizitionat sh din DE) iar despre consum va spun ca m-a speriat in oras. Dimineata cand o pornesc, sta la relanti 1 min cu consum pe BC 17l/100, dupa acel minut dau sa plec (nu sar de 2000 turatii) si imi urca consumul instantaneu la 42-47l/100km. Dupa 15 min, se incalzeste cat de cat motorul si sta undeva intre 8-10l/100km in oras neaglomerat, iar pe autostrada am un consum mixt de 7.5 la o viteza de croaziera de 130-140 km/h. Banuiesc ca e normal asa si concluzia lesne de tras : NU ESTE O MASINA PENTRU DEPLASARI SCURTE, ORASE AGLOMERATE....

primii 5 km in oras consuma 10%. Am media pe mai multe mii de km 6,3 mers normal, nici prea sportiv, dar nici nu incurc circulatia. manual tractiune fata. Probabil la tine nu prea scade sub 7.

Modificat de yuk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Relanti la rece (3 minute dupa pornire dimineata): 0.9

Relanti la cald (apa la 90): 0.6-0.7

oras (Brasov, tot felul de drumuri): medie 7.5l/100km

Mixt in afara orasului: drum de deal, campie: medie 5.3l/km (cel mai putin facut pe acelasi drum de 200 km -> 4.9l/100km)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Confirm spusele lui @banciu28, 0,9 - chiar 1,0 consum la pornire.
Daca merge Webasto circa 10-15 minute, atunci am consumul de 0,7 :) la pornire.
Dupa ce urca la 90 am 0,6 - 0,7 si eu, ambele cu navigatie, ventilatie, incalzire oglinzi si faruri automate DRL pornite.

Petrosani / HD cu clima cam ca la Brasov, dimineata 5-6 grade acum. 

0,3 mi se pare putin pana si pentru 1.6 tdi, chiar cu toti consumatorii opriti si apa la 90.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 10/14/2016 at 9:08 AM, AdySpecie said:

La mine sub 0.6 cu toate oprite, n-a scazut niciodata. Acum am 0.7 cu motorul cald...

daca opresti luminile, ventilatorul si incalzirea in scaune/oglinzi scade la 0.6

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi am schimbat un injector, iar consumul la relanti cu temperatura apei la 90 a scazut la 0.5 .

IMG_20161101_171405_640x480.jpg

6 hours ago, yuk said:

daca opresti luminile, ventilatorul si incalzirea in scaune/oglinzi scade la 0.6

Am oprit toti consumatorii inainte...au ramas doar DLR-urile

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

La mine, acum iarna, mers cu motorul rece pe distante scurte in oras, consumul este cam 11l/100 km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut la B7,2.0,140 cp. DSG, e normal sa stea mai turata la relanti? 980 de turatii, chiar si dupa ce ajunge apa la 90 de grade. Intr-adevar, mers numai prin Bucuresti, drumuri foarte aglomerate si in ultimele zile au fost -10, -15 grade. de 3 zile nu mi-a mai scazut la 800 rpm, cum ar fi normal. Sau o fi din cauza consumatorilor electrici?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incearca sa mergi putin cu clima oprita de tot. Cu problema asta ma chinui si eu acum. La mine isi revine turatia daca opresc ventilatorul climei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doar iarna exista problema asta cu turatia la apx 1000 Rot/min , nu va bateti capul cu problema asta , ca m-i l-am batut eu destul iarna trecuta :)) Mi-am luat masina pe vreme calda si nu facea nimic , cum venise iarna m-a terorizat am zis ca s-a stricat ! Acum e al doilea an cu ea iarna si la fel a inceput turatia sa creasca , deja sunt obisnuit , masina nu are nici o problema , am facut 60.000 km cu ea deci asa e normal sa faca iarna !!! Drumuri bune 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Așa e și la mine și am legat turația ridicata în oraș la temperaturi negative de nevoia de curent a bateriei pentru ca senzorul de temperatura a bateriei inhiba sistemul SS. Daca temperatura nu e foarte scăzută turația scade repede și funcționează  și SS.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 18/10/2016 at 8:59 PM, Nocrus said:

Salutare, eu am un Passat Alltrack 4 Motion DSG2 2014 2.0 TDI 177 (achizitionat sh din DE) iar despre consum va spun ca m-a speriat in oras. Dimineata cand o pornesc, sta la relanti 1 min cu consum pe BC 17l/100, dupa acel minut dau sa plec (nu sar de 2000 turatii) si imi urca consumul instantaneu la 42-47l/100km. Dupa 15 min, se incalzeste cat de cat motorul si sta undeva intre 8-10l/100km in oras neaglomerat, iar pe autostrada am un consum mixt de 7.5 la o viteza de croaziera de 130-140 km/h. Banuiesc ca e normal asa si concluzia lesne de tras : NU ESTE O MASINA PENTRU DEPLASARI SCURTE, ORASE AGLOMERATE....

Fa un test la injectoare la RECE ... mie mi-au gasit doua cu probleme. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu m.am lămurit de ce e asa crescut consumul în oras. Din cauza aerotermei, in special al ptc-ului. Ala ne rupe fratilor la consum in oras, cu motorul rece. La mine, daca merg fără sa pornesc clima îmi ia cam 8,5 in oras. Cu aeroterma pornita, consumul îmi sare pe la 11

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!