Jump to content

Ambreiaj-probleme..


davos
 Share

Postare recomandată

Exact ce iti spuneam mai sus. Ar fi bine sa mergi la un mecanic sa asculte sa isi dea si el cu parerea si eventual sa te sfatuiasca ce sa faci mai departe...

Sent from my iPhone 4S using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Pt cei care ati schimbat kitul de ambreiaj la Touran, ce presupune aceasta operatie?

 

Se da jos cutia de viteze?

Intreb asta pt ca am citit ca ar fi unele masini cu ceva capac la cutia de viteze pe unde se poate schimba kitul de ambreiaj fara a se demonta cutia de pe masina.

 

La Touran T1 cum se face?

 

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

va salut! am o problema cu pedala de ambreiaj, in sensul ca nu imi mai revine la pozitia initiala, de sus, ci ramane blocata undeva la jumatatea cursei, fara insa sa am probleme cu ambreierea sau cu debreierea. Banuind ca este de vina pompa de pe pedala, cand am vrut sa o comand mi s-a spus sa aduc codul de pe piesa de pe masina ptr. ca nu se stie cu se fel de tip de ambreiaj este echipata masina.Corect!Cum pot sa aflu cu ce fel de ambreiaj au echipat-o nemtii?motor avq, 74kw, 2004,1.9tdi.Multumesc!Concedii placute si drumuri bune tuturor! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@unchiu la noi se da cutia jos.

@manevra pare a fi problema la pompa de ambreiaj. Adica incercat aerisire si verificat nivelul lichidului de frina. Pompa de la ambreiaj functioneaza cu acelasi lichid de frina din acelasi rezervor.

Daca nivelul lichidului de frina in rezervor e scazut, primul lucru care nu mai functioneaza bine e pompa de ambreiaj. Asa ca acolo m-as uita prima data.

Tipul de ambreiaj nu stiu daca conteaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va salut! am o problema cu pedala de ambreiaj, in sensul ca nu imi mai revine la pozitia initiala, de sus, ci ramane blocata undeva la jumatatea cursei, fara insa sa am probleme cu ambreierea sau cu debreierea. Banuind ca este de vina pompa de pe pedala, cand am vrut sa o comand mi s-a spus sa aduc codul de pe piesa de pe masina ptr. ca nu se stie cu se fel de tip de ambreiaj este echipata masina.Corect!Cum pot sa aflu cu ce fel de ambreiaj au echipat-o nemtii?motor avq, 74kw, 2004,1.9tdi.Multumesc!Concedii placute si drumuri bune tuturor! 

 

are dreptate kasius

asa ca ia-le la verificat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va salut!Nu am fost bine inteles.Eu sunt hotarat sa schimb pompa de pe pedala ptr. ca am verificat mereu nivelul din vasul cu lichid de frana si abia apoi am ales sa cumpar alta pompa,dar baiatul de la magazin mi-a spus ca are trei tipuri diferite de pompe(firme producatoare)si bineinteles la trei preturi diferite.De aceea vroiam eu sa stiu daca pot afla fara sa demontez pedala, ce fel de kit de ambreiaj am pe batranul Touran. Kasius,e adevarat ca nu am facut aerisire niciodata nici la frane si nici la pompa de pe cutie ori de pe pedala pentru ca nicaieri nu am constatat scurgeri de lichid si pentru ca ambreierea si debreierea au functionat tot timpul perfect cu exceptia disconfortului oferit de ramanerea pedalei(mai ales in sezonul cald) la jumatatea cursei normale.Deci se pare ca fara codul de pe piesa nu pot afla cu  ce kit de ambreiaj este echipata masina. Asa ca maine la treaba! Urez tuturor membrilor forumului care poarta numele de Marin,Marian,etc.. cu ocazia zilei onomastice, La Multi Ani si drumuri bune!!!  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aha. NU mai am PM-urile de pe forumul vechi, dar poti arunca o intrebare sau poate iti spune cineva de tip de ambreiaj ai. Probabil te intereseaza diametrul.  Nu mai stiu ce model vine exact asa ca nu iti spun nimic :) Ca te-as incurca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut manevra

problema cu ramanerea pedalei la jumatatea cursei este din rulmentu de presiune care pe touranurile  noastre este hidraulic  nu ca si la golf 4

pe modelele din 2003 pana 2004.08 sa montat sachs

daca vrei sa sti ce tip de kit ambreiaj ai trimitem pe pm cod motor,an fab,si iti spun ce echipare ai pe original

o zi buna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut Scotian!Masina este cea din semnatura.2004,1.9 tdi.74kw,motor avq.Astept si multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!Astazi am schimbat pompa de pe pedala de ambreiaj la masina din semnatura ptr. ca imi ramanea pedala agatata pe la jumatatea cursei(fara sa influenteze bunul mers al cutiei si al ambreiajului per total) si bineinteles ca am facut totul ca la carte cu aerisire a cilindrului,complectare de lichid in vas,intarire de pedala,etc.Dupa ce am rulat cativa kilometri schimband intentionat mai des vitezele,mi-se pare ca tot ramane putin pedala pe la jumatatea cursei, nu chiar asa de des ca inainte, dar tot nu e in regula.Care sa fie oare cauza?Multumesc! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Sa fie rulmentul de presiune hidraulic cu probleme?

 

(Exact asa am si eu nu revine pedala decat jumatate. Pompa de ambreiaj schimbata, lichidul schimbat, aerisit. Ultimul a ramas rulmentul de presiune) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut

da da rulmentu de presiune este problema ala face probleme in majoritatea cazurilor

dar vine iarna si la frig ramane pedala mai des la jumate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

manevra salut

kit ambreiaj la masina ta este luk pe original 03g 140 015 n de 228mm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc Scotian!Dupa ce am schimbat acum 2 saptamani pompa de pe pedala de ambreiaj si dupa ce am aerisit instalatia (clasic cu pedala facuta si eliminare aer prin aerisitorul de pe cilindrul receptor),tot imi ramane pedala la jumatatea cursei ca inainte de a schimba pompa.Insa am observat ca daca fac 4,5,6 pedale, pentru putin timp dupa aceea pedala lucreaza normal. Se pare deci ca am aer inca in instalatie si trebuie scos. Cum sa procedez? Am inteles ca exista o pompa speciala ptr. asta. Va multumesc!  


Nu am probleme cu franele sau cu ambreierea si debreierea!Doar agatarea aia a pedalei la jumatate de cursa, pedala care revine foarte usor daca o ating putin cu piciorul sau cateodata sare singura in sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut! Acum, cand s-a facut frig afara nu mai am probleme cu ramanerea pedalei la jumatatea cursei ca atunci cand temperatura de afara (nu conta temperatura motorului) era mai ridicata (7,8 grade).Vreau sa va precizez ca am fost si la un service unde doi mecanici cu ajutorul unei pompe manuale dotata cu doua furtune cica mi-au aerisit instalatia, punandu-ma pe mine sa fac presiune pedaland de zor.Dupa doua astfel de operatii (bineinteles cu un bidon plin cu lichid si cu celalalt furtun introdus in aerisitorul de pe cilindrul receptor), pedala nu a mai ramas la jumatate. Fara sa fac probe prin preajma service-ului am plecat bucuros ca in sfarsit am rezolvat o problema pe care o aveam de vreo 4 ani.Din nefericire dupa vreo 4,5 schimbari prin oras,deci vreo 2,3 km.problema a revenit.Nu ma-m mai intors la service si va intreb pe voi daca aveti idee ce fel de defect se ascunde la ambreiajul masinii mele!Asta se intampla luna trecuta cand inca afara era cald.Multumesc!   

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...
codinanghel

Salutare,

Ma confrunt cu urmatoarea telenovela la un  VW Touran 2005 2.0 TDI, AZV:

Anul trecut a trebuit sa schimb ambreiajul din cauza volantei care incepuse sa bata destul de rau.

Dupa aprox 2500 km, mai exact cand s-a facut ceva mai frig am inceput sa am probleme la debreiere (pedala de ambreiaj revenea in trepte nu cursiv) si din ce in ce mai des imi ramanea blocata in treapta 1 atunci cand mergeam in aglomeratii. de asemenea atunci cand ramanea blocata in tr 1 chiar daca apasam ambreiajul masina pleca usor de pe loc.

Combinatia de "succes" a fost kit complet ambreiaj SACHS (volant, placa, disc) + rulment central LUK.

Am inlocuit aceasta configuratie cu un kit complet LUK in garantie si lucrurile pareau foarte k, doar ca intr-un timp foarte scurt volant pe LUK a inceput sa se dezechilibreze din ce in ce mai tare.

Pornirile au devenit din ce in ce mai dezechilibrate astfel ca astazi am hotarat sa mai fac inca un schimb.

Am mers din nou pe prima varianta cu Kit SACHS + rulment LUK (furnizorul care mi-a asigurat garantia tot nu avea rulment SACHS pe stoc).

Dupa nici 50 km vechea problema cu blocarea in treapta 1 a revenit iar eu personal nu prea mai am solutii (:

 

S-a mai lovit cineva de asemenea probleme?

Este posibil ca rulmentul LUK sa nu fie compatibil cu kit-urile SACHS?

Sau pur si simplu placile de presiune SACHS sunt toate fabricate in China?

 

Mersi frumos,

Codin ANGHEL

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Anghel citeste aici ce am patit eu la acelasi tip de motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scrie mai sus in topic ca ar fi o problema la cutiile cu 6 viteze.

 

Exact la fel patesc si eu, aceeasi masina / motor. Mi-e groaza sa schimb kitul de ambreiaj, pt ca stiu ca nu se va rezolva problema.

Cand o sa-mi fac curaj, o sa verific si cutia de viteza, daca are acel joc axial de care se vorbeste in topic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

Am si eu o problema d ambreiaj,cutie, eu am deja "bataie" de volant, se aude la relantiu,stiu. Am facut recent un drum la munte si am prins numai ploi si serpentine si treptele 2,3 mai mult. Aveam senzatia ca pierdeam din aderanta,adica parca nu mai tragea ,dar momente scurte. Aveti idee despre ce ar fi vorba?

 

 

Multumesc,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Am ramas si eu in drum cu Touranul.

 

Mergand in oras pe linie dreapta, am simtit ca se accelereaza brusc masina. Am tras rapid pe dreapta, pt ca asteptam de mult momentul sa cada ambreiajul.

(am avut acele simptome cu pedala blocata la jumatate, si cu blocat in Treapta 1 si Marcharierre de aprox 100.000 km)

Stand in parcare, cu motorul pornit, puteam sa schimb vitezele, dar masina nu pleca de pe loc.

 

Am dat jos cutia, si discul este efectiv rupt (partea cu butucul e una, si partea cu ferodourile - sau cum se cheama cele doua discuri rotunde -  e cealalta bucata)

volant cu masa dubla se poate roti cam 5 cm (cele 2 bucati din care e compusa, una fata de cealalta)

Axul principal al cutiei, sau priza are un joc axial de aprox 2 - 2.5 mm

 

Am gasit pe masina kit SACHS.

 

Acum vin intrebarile:

 

- acel joc de 2 - 2.5mm e acceptat, sau nu. Sa desfac cutia sa remediez axul sau sa mai merg asa cu ea? (am gasit pe cineva care ar repara acel joc din ax cu 900 ron)

- ce kit sa montez? LUK am gasit cu 1700 RON (volant cu masa dubla, disc, rulment, placa de presiune) si SACHS cu 2600 RON

 

Orice sfat, experienta personala, mecanici (preferabil in zona Timisoara) sunt binevenite.

Multumesc

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acel joc pe mine ma costat 1400 ron. Daca ai posibilitatea sa il faci(material ) rezolva ca să nu mai dai jos cutia. Eu am facut operațiune de ceva ani buni si nu am mai avut probleme.

Cu kitul de ambreiaj asta tu decizi iar in funcție de banii de care dispui. Eu te sfătuiesc sa pui luk si de diferența sa rezolvi probleme cu jocul axului. Spor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut "unchiu"

 

Referitor la problema ta nu te pot ajuta adica nu cunosc bine problema dar ma ingrijoreaza afirmatia ta

"si cu blocat in Treapta 1 si Marcharierre"

Eu am luat masina deja cu "bataia" de volant la purtator si chiar mi s-a intamplat chestia cu blocatu adica cand dadeam sa schimb a 1-a din marcharier fiind...nu puteam pur si simplu parca era blocat... :(

Inseamna ca e grav...adica e pe duca? :grrrrrr:

 

 

Multumesc,

 

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Flo, asa ma gandeam si eu sa pun kit Luk si de restul banilor sa trimit cutia la Cluj. Inca nu m-am decis.

 

@hristoff, masina mea a mers cel putin 100.000 km cu aceasta problema (blocat in tr1 si marcharierre + pedala de ambreiaj revenea pana la jumatate). Nu stiu sa iti spun cat de avansata e problema la tine, dar oricum asteapta-te la un kit de ambreiaj + rezolvarea jocului din axul cutiei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,expun si eu o problema pe care o am la TOURAN-ul meu 1.9TDI-2004,motor AVQ=am fost nevoit s-a inlocuiesc cutia de viteze la care s-a spart carcasa in partea cu grupul,motivul fiind din cauza unui bolt la care s-a retezat stiftul de fixare,facandu-mi varza in angrenaje,s-a dat jos cutia si daca am ajuns la aceasta operatie am verificat si discul de ambreiaj care mai avea vreo 2,3 mm pana lanivelul niturilor de prindere a ferodourilor,deci am achizitionat un kit de ambreiaj fara volant,deoarece aceasta este in buna stare,acum toate bune,dar la efectuarea unui drum de cca. 200km am remarcat o necorelare dintre ce indica turometrul cu vitezometrul,adica la o viteza 90 km turometrul indica 3600 rot. sau la 100km arata aprape 4000 rot. Precizez ca inainte de necaz aveam o indicare a turatiei mult inferioara adica in jur de 2300-2400 rot.Ce parere aveti,unde este eroarea?Cutia de viteze an luat-o de SH,iar kit de ambreiaj este nou marca LUK.de asemeni s-a marit mult si consumul de combustibul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cutia de viteze ai pus-o exact identica cu cea veche?

Ce descrii ma duce cu gandul ca ai rapoarte diferite in cutia asta fata de cea veche. (cutie de benzinar pe diesel)

Ambreiajul fiind nou ma gandesc ca nu patineaza.

Consumul s-a marit pt ca mergi cu motorul mai turat.

Modificat de unchiu'
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!