Jump to content

Ambreiaj-probleme..


davos
 Share

Postare recomandată

Problema cu pedala am avut si eu, nu are legatura cu volant. Am schimbat pompa de plastic pe care o actioneaza pedala, cilindrul receptor si kit-ul de ambreiaj. volant am lasat-o neschimbata, chiar daca trepideaza usor, cateodata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare.

va multumesc pentru raspunsurile voastre. O sa merg la mecanic sa rezolvam problemele aparute.

la citi mai multi km. cu touran-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa ne anunti te rog si pe noi, ce a fost defect la ambreiaj.Eu cred ca e o supapa din pistonul pompei, care ramine semiblocata.Asta, ar explica revenirea anevoioasa a pedalei.Astaptam o veste de la tine. Toate cele bune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ideea e ca eu am tot amanat schimbarea si probabil ca, din cauza ca ambreiajul nu mai era antrenat cum trebuie, s-a distrus si el.

Sper sa nu fie nevoie de schimbat decat pompita asta, vreo 2-3 mil daca tin minte (e toata de plastic).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-ar putea, din cauza uzurii normale, sa trebuiasca doar reglat jocul dintre pistonul cilindrului receptor si placa de presiune .Si in acest caz, s-ar putea ca pedala sa revina greu.Oricum , mecanicul va decide ce e mai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare la toti

Am si eu ceva probleme cu Touranul :

Pedala de ambreiaj prinde excesiv de jos,cum ii dau drumul un pic o ia din loc.

Din cand in cand nu vrea sa intre "usor" in viteza ( treapta 1 si 2 iar in spate se scutura ),de trepidat nu pot sa-mi dau seama ca o am de la 220k km si nu am facut cu ea decat 11k km , si cam tot la fel trepideaza , motor AVQ 105 CP.

Am inteles ca nu se poate regla "pozitia " ambreajului si ca trebuie schimbat disc ,placa ,rulment si eventual volant.

Rog un sfat daca a mai avut careva astfel de probleme cum a scapat de ele si cam la ce pret.

ps : nu stiu de ce lipseste "a" de la volant .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n

Nu are nimic ambreiajul. Eu zic ca nu e aerisit calumea su ai probleme la cilindrul (cilindrul receptor de pe cutie sau pompa).

Daca ai avea probleme de ambreiaj, ar prinde sus. Dupa cum se stie, un disc uzat face ca pedala sa prinda sus. :blink:

Ori, la tine e invers. Practic furca nu apuca sa impinga destul rulmentul pe placa de presiune.

Daca ar fi placa de presiune crapata (singura care ar mai putea fi suspecta), n-ai putea baga in viteza deloc cu motorul pornit.

Iar faptul ca uneori intra greu in viteza se trage tot de la debraiatul incomplet.

Pedala de ambreiaj se poate regla la unele modele. Nu stiu daca e si cazul tau. Detalii aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multam de raspuns!

Incercat si cu rotitul de tija stanga dreapta fara nici un efect.

Pot invarti de ea "pana i-mi vine acru" ca tot degeaba tot acolo prinde :la un juma de centimetru de podea.

Am invartit si in stanga si in dreapta (5,10 ,15, ....ture ) si degeaba.

Ramane specialistu sa vedem ce zice.

Telefonic, verdictul a fost ca e defecta placa sau discul.

Modificat de viorelc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

se pare ca si eu am probleme cu ambreiajul.sau mai bine zis cu volant.dupa ce odata a fost schimbata la 68000 km acum la 134000 de km a inceput iar.se manifesta tare ciudat.la rece cind pornesc merge bine 2 min si dupa incepe sa mearga foarte sacadat si asta pina se incalzeste adica pina ajungea la 90 de grade.dupa numai face.am fost la mecanic la masurat injectoare .am crezut ca de aici e baiul.nici o problema la injectoare. verdictul a fost ..volant.

daca pornesc masina si tin apasat ambreiajul pina se incalzeste nu mai face asa.are un tremurat parca ar merge in 3 pistoanesi se aude si o bataie .am fost la 2 mecanici pina acum acelasi verdict.masina trage nu am simtit nici o diferenta.mecanicul mi-a spus sa ma pregatesc de schimbat tot.volant placa disc.tot ce tine de partea ambreiajului.imi spunea cineva sa schimb doar volant si restul nu e obligatoriu.acum eu m-am gindit ca daca tot o demontam sa schimb si restul

Modificat de flotouran95
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bine gandit! Ai fost la Ymi in Floresti? Daca nu, du-te, daca da, ai incredere in ce-ti spune el. E un tip de treaba, care nu isi cauta de lucru degeaba.Si eu sunt de parere, ca e mult mai bine sa schimbi tot chitul de ambreiaj .Asa, obtii garantie si stii ca sunt toate in regula.Schimband doar cate o piesa, uzura este diferita si surprizele pot aparea.Tu decizi ce e mai bine .Toate cele bune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da danny la ymy am fost.stiu si am mare incredere in ce spune el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

viorelc

Pedala de ambreiaji revine normal pana sus, sau se poticneste pe la jumatatea cursei, cateodata chiar ramanand acolo?

Daca face asa este 100% cilindrul receptor. Eu l-am schimbat ieri si acum merge perfect. Succes!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Bineinteles ca mi-a venit si mie randul. Cam de o luna sporadic, pedala de ambreiaj nu mai revenea in pozitia de sus. Ieri a inceput sa opuna o mai mare rezistenta la apasare, trepideaza la plecare sau patineaza. Mi-as dori sa fie cilindrul de pe cutie cum spune colegul pgm, as scapa mai ieftin. Dupa ce ajung la service va spun rezolvarea. Drumuri bune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
viorelc

Pedala de ambreiaji revine normal pana sus, sau se poticneste pe la jumatatea cursei, cateodata chiar ramanand acolo?

Daca face asa este 100% cilindrul receptor. Eu l-am schimbat ieri si acum merge perfect. Succes!

Salutare tuturor. De 2 saptamani am intrat si eu in comunitatea vw si ...cred ca deja am unele probleme :P Nici la mine ambreiajul nu revine la normal dupa ce schimb vitezele, are o "intarziere", cam 1/4 din cursa finala a pedalei..e o zona "moarta" a cursei. Problema e ca UNEORI nu imi intra in viteza (a 3-a cel mai frecvent, a 4-a rareori, si chiar la a 5-a mi s-a intamplat odata). Fenomenul se intampla astfel: calc abmreiajul, dau sa schimb din a 2-a in a 3-a, si intra pe jumatate, parca s-ar lovi de un fier in cutie, ceva de genu..daca revin la punctul mort si incerc din nou, simt cum trece de piedica aceea, si intra si merge ok. Daca nu ma insel, la turatii mai mari am probleme, daca schimb pe la 2300-2500 merge ok. In rest trepidatii deosebite nu simt. Mi se mai intampla la mersul cu spatele, la fel, nu intra bine in viteza..intra pe jumatate..daca stateam cu mana pe schimbator si tineam usor impins in el cand eliberam ambreiajul simteam cum "mai face un pas" si intra in viteza cum trebuie..altfel, in punctul ala caraie ingrozitor. Sa fie si la mine doar cilindrul receptor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am gasit pistonul acela, am rotit de el de 3 ori la stanga, m-am calculat ca nu e bine :icon_thumright: , in cazul meu ar fi bine rotit spre dreapta, si am rotit de el de 8 ori la dreapta :) ...in final, 5 rotatii (sau jumatati de rotatii mai bine spus) spre dreapta. am dat o tura cu masina (500 metri) si nu mai ramane "uitat" la 75% din cursa, revine norma. nu am avut timp/ocazia sa o testez mai mult, dar zilele acestea o sa vad daca chiar e ok, cu motorul cald, si pe o distanta mai mare. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
Bineinteles ca mi-a venit si mie randul. Cam de o luna sporadic, pedala de ambreiaj nu mai revenea in pozitia de sus. Ieri a inceput sa opuna o mai mare rezistenta la apasare, trepideaza la plecare sau patineaza. Mi-as dori sa fie cilindrul de pe cutie cum spune colegul pgm, as scapa mai ieftin. Dupa ce ajung la service va spun rezolvarea. Drumuri bune.

Schimbat rulment, placa presiune si disc, 1650 lei (manopera inclusa), piese si manopera magazin Volksparts. Discul numai avea "ferodo" pe partea cu placa de presiune pe care de fapt a si stricat-o, facand un sant. Cilindrul receptor nu a avut nimic. Drumuri bune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Am si eu o problema la ambreiaj, Sharan 2002 1.9 TDI 116 cp. Daca stau cu ambreiajul calcat si cu maneta intr-o treapta de viteza, cateodata (foarte frecvent dar nu intotdeauna!) dupa cateva secunde pur si simplu cupleaza dintr-o data si masina pleaca de pe loc si nu mai pot sa scot din viteza pana cand nu calc iar ambreiajul decat daca trag tare de maneta. Tot de cand a inceput problema asta am constat si ca in mers, daca tin piciorul deasupra pedalei de ambreiaj si las acceleratia pedala ambreiajului "se inmoaie" si merge pana aproape la jumate singura, iar daca accelerez iar se intareste. Poate imi dati o idee, un sfat. Multumesc mult, drumuri bune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
Am si eu o problema la ambreiaj, Sharan 2002 1.9 TDI 116 cp. Daca stau cu ambreiajul calcat si cu maneta intr-o treapta de viteza, cateodata (foarte frecvent dar nu intotdeauna!) dupa cateva secunde pur si simplu cupleaza dintr-o data si masina pleaca de pe loc si nu mai pot sa scot din viteza pana cand nu calc iar ambreiajul decat daca trag tare de maneta. Tot de cand a inceput problema asta am constat si ca in mers, daca tin piciorul deasupra pedalei de ambreiaj si las acceleratia pedala ambreiajului "se inmoaie" si merge pana aproape la jumate singura, iar daca accelerez iar se intareste. Poate imi dati o idee, un sfat. Multumesc mult, drumuri bune.

Aceeasi problema am avut si eu la Touran. Pur si simplu nu mai vroia sa iasa din a-I-a si din marsarier. A trebuit sa schimb kit-ul de ambreiaj (rulment cu pompa aferenta, placa de presiune, disc) + volant (desi nu se ,,vede,, nimic pe ea). Dupa aceasta operatiune (costisitoare) totul e ca nou ... bijuterie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu cred ca am probleme cu ambreiajul.Tot timpul la roata stanga fata am un coloncait metalic indiferent daca calc sau nu pedala de ambreiaj.Altfel nu are nici o problema la plecare de pe loc sau in timpul schimbari vitezelorsau in vrun alt fel.Poate o mica tremurare la relantiu dar aproape insesizabila.Asa are zgomotul de chand l-am luat adica 2ani.Care ar fi parerea voastra?masina e cea din semnatura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica uleiu in cutie cred ca la km care ii ai ar trebui schimbat 'Asa scrie in carte ca se schimba intre 150-200k atat are garantie la ulei de cutie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Ce legatura are "Tot timpul la roata stanga fata am un coloncait metalic" cu:

- cutia de viteze si calcatul pedalei de ambreiaj?

- uleiul din cutia de viteze si schimbarea lui?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu ce legatura are.N-am specificat ca lucru acesta il face cu motorul pornit,stationand pe loc ,la relantiu .ar trebui sa mai spun ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare la toti nu am mai scris demultisor. Bun am citit topicul si ma aflu si eu intr-o situatie asemanatoare ca a lui "Poricus" cu Sharan-ul relatata de "gigikent", mai exact din cand in cand de geva vreme se blocheaza in treptele 1,2 si masarier (am sesizat ca in mod deosebit cand e motorul la temp. nomniala sper sa nu fie o iluzie) tot la fel in momentul cand sunt cu pedala calcata la fund masina pleca f.f. incet in directia vitezei in care a ramas blocata si evident cand e pe loc drept, chestia cu pedala moale la deccelerare nu am testat-o a si se mai intampla si chestia cu smuncitul in masarier chiar cand e rece desi iau piceorul lent de pe pedala. Acum 2 ani am schimbat kitul complet volant disc rulmet-placa presiune si am facuti 30-40.000 Km.

Bun din cata mecanica stiu si din ce am vazut pe forum volant nu are de aface cu blocatul in viteza si nici discul de ambreiaj (aproape ca sigur), volant are rolul de a prealua si amortiza socrile mecanice de la motor si cv sper sa nu ma insel . deci nu cred ca problema e de la volant. volant cand pica iti tremura masina rau tare mai ales cand e la ralanti, de spui ca se rupe si face chiar si in viteze urat, iar un disc uzat il recunosti dupa faptul ca intr-o viteza in geral superioara la accelerari bruste se tureaza motorul dar dar masinina parca ramane in urma, bun deci nici discul nu cred ca este .

Mecanici spun ca aceste cutii pe care le avem noi pe masinile mai noi nu necesita reglaj manual la ambreiaj (ca la vechile dacii) ca se duc ele dupa uzara discului de ambreiaj , sau ma rog ceva de genul, exista si aici o logica.

Bun in acest caz pur teoretic ramane ca problema la multe din cele citite pe forum inclusiv a mea sa fie de undeva din : fie instalatia de servo nu este bine aerisita (cel mai ieftin lucru), fie se pierde lichid pe undeva si rulmentul de presiune nu isi mai face treaba (aici "problem" ca tre sa dai cutia jos manopera multa etc.) , fie cilindrul care baga presiune pe furtunul care duce la rulmentul de presiune (rulmentu este cel care braiaza sau debraiaza discul de ambreiaj)nu mai face presiune constanta. La mine tind sa cred ca este ultima varianta cea cu cilindrul.

Aceste detalii sun date din cea ce am intampinat eu in decursul anilor cu masinile si parte din ele citie , sper sa fie de ajutor celor care se confrunta cu probleme de genul care le am eu. , am sa ajung la service cu masina cat mai curnad sper, eu nu am condus touranu-ul de vreo 4 luni , la condus sotia si am gasit o multime de probleme , cand o conduceam eu o tineam din scurt.

Numai bine si sa scuzati eventualele greseli.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna

Am si eu o problema cu ambreiajul. Am schimbat volant cu discul si cu rulmentul de presiune. Dupa aceasta operatie, am urmatoarea problema: imi ramane cutia blocata fie in viteza 1 sau in marsarier, fie cateodata intra greu in viteza 1. Mentionez ca pedala imi ramane sus nu ramane blocata.

Stie cineva care poate fi problema?

Multumesc

Modificat de razvan3000
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
str82heaven

LA mine avea o bataie de la ambreiaj si de cateva ori nu imi intra in treapta 1 am schimbat volant LUK noua ( 1000 ron ) si kit ambreiaj cu rulment cu tot LUK nou ( 900 lei ) + manopera 300 lei ( garantie ) si merge brici - nu se mai aude zgomotul a disparut trepidatia de la motor avea un PAs cred ca din volant era problema e altceva . Cred ca ar trebui sa te duci la ala cre ti l-a schimbat si sa ii zici sa ti-l verifice iar

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!