Jump to content

Ambreiaj-probleme..


davos
 Share

Postare recomandată

Pune pe cineva sa porneasca masina si tu fi cu "urechea" pe sunet

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta am facut.Se aude intre baterie si motor (mai jos ) acolo unde este cutia nu?

Si numai cand este fierbinte tot si numai la pornire....Fac cam 80 km pe zi in Buc...vanzari pe teren

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand calci ambreiajul se mai aude? Sau daca se mai aude, se aude la fel de tare? Pt. ca eu cand am avut probleme cu ambreiajul daca calcam pedala nu se mai auzea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Subliniez....se aude doar cand pornesc motorul in rest este totul ok (de pornit pornesc numai cu ambreiajul la podea altfel nu ma lasa) si numai cand este super incalzit(motor ,cutie,etc) :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand calci pedala mai ai zgomot ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu te lasa in ce sens ? Nu poate invarti daca nu apesi ambreiajul sau porneste si "da in nas" ca atunci cand pornesti cu masina in viteza fara sa apesi pedala de ambreiaj ?

Modificat de gabip
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tind sa cred ca este volant!zgomot metalic !se poate duce si la 43000km!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am o banuiala ca e rulmentul de presiune pe duca

Sent from my iPhone 4 using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca este rulment presiune,sa mearga asa pana incepe pedala de ambreiaj sa devina foarte moale(sa aibe o cursa moarta) si atunci sigur va sti ca este rulmentul hidraulic de presiune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am schimbat 3 rulmenti in 6 luni care faceau zgomot foarte tare si numai dupa ce se incalzea masina sau era foarte cald afara. Dupa ce se racea disparea zgomotul. Raspunsul a fost ,,defecte de fabrica la rulmenti"

Sent from my iPhone 4 using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Daca nu ai rezolvat inca problema :) incearca mai intai si o constatare la electromotor . Al meu era imbacsit de praf si altele si nu mai tragea bendixul inapoi la locul lui si nici turatie nu mai avea atat cat sa porneasca motorul usor.

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Pentru cei cu probleme la ambreiaj motor de 105 cai tip motor BJB, BKC, BLS, BXE, BRU, BXF, BXJ, AVQ, si altele cred , verificati, am gasit o oferta buna cred ca de black friday http://www.catalog.a...siune-3749.html

Pret complet cu manopera la 1556 lei

Modificat de cosmindjc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut. Am si eu pb cu ambreiajul. Poate cineva sa-mi spuna masina mea are volant dubla sau placa presiune cu masa dubla? Am inteles ca exista si placa presiune cu masa dubla.Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina ta are volant cu masa dubla.Placa de presiune este normala,adica "simpla".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Barosan,daca kit-ul corespunde codului tau de motor este f.bun.Sachs si Luk sunt aceeasi fabrica deci nu prea conteza este acelasi produs.Dar sa fie pentru motorul tau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista volant cu masa dubla si volant simplu.

Exista disc de ambreiaj cu arcuri (pentru amortizarea suplimentara a vibratiilor) sau disc simplu, monobloc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Buna la toti. Mi-am luat in decembrie si eu un Touran din 2004 (AVQ) si am o problema la el. Cand schimb vitezele 2,3,4 cand motorul este rece se aude un fosnait ca un fier-pe-fier, asta se aude cand apas pedala de ambreiaj. Am fost la un mecanic si a zis ca e de la kit-ul de ambreiaj, volant. Masina acuma are 181k km. Ma poate ajuta careva sa imi zica ce ar fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru ca nu ai specificat alte probleme legate de demaraj, schimb viteze si lucruri care ar fi manifestatii ale ambreiajului defect, cred ca zgomotul (nu stiu ce e 'fosnaitul') are de-a face cu turbina mai degraba. Atunci cand apesi ambreiaj, iei si picior de pe acceleratie - geometria variabila se misca si freaca metal pe metal - pot fi depuneri - la fel facea si la mine cand am luat masina, auzeam sgomotul cand debreiam, insa dupa 5 ani, am schimbat turbina, care avea geometria blocata partial de depuneri, iar ambreiaj merge si acum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

turbina a fost schimbata la 173k km in germania, inainte sa o iau eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Daca urca greu in turatie, mai ales la vitezele mari, iti patineaza ambreiajul!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine cand patina ambreiajul, la viteze mari se tura motorul dar masina nu tragea. Ca si cum as fi accelerat masina in gol.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai asta e si simptomul cind se manifetsa probleme de ambreiaj 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, multumesc. dar eu nu am probleme cu turatia la viteze mari si nici nu se tureaza. are un vuiet, un fosnet, ca si cand s-ar freca fier pe fier cand apas si las ambreiajul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-ar putea sa fie bai cu rulmentul de presiune atunci

Sent from my iPhone 4S using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

uite ce am gasit... 

 

 

Probleme ale ambreiajului


- Problema tipica a ambreiajului este cand acesta incepe sa patineze. Aceasta se datoreaza in special uzurii stratului de frictiune. La un moment dat discul de ambreiaj va incepe sa se roteasca independent de ansamblul volant - placa de presiune si va transmite doar partial sau deloc miscarea de rotatie catre roti. In practica veti constata o crestere brusca a turatiei motorului neinsotita de o accelerare evidenta a autovehiculului. Cauzele pot fi: un stil de conducere sportiv, tinutul frecvent al piciorului stang pe pedala, sau daca aceasta se intampla dupa o vizita la service, o reglare necorespunzatoare a pedalei, "prea strans".
- O alta problema a ansamblului numit ambreiaj este rulmentul de presiune. Acesta incepe sa "emita" un harait ori de cate ori este actionata pedala de ambreiaj.
- Uneori cuplarea este greoaie, insotita de un sunet metalic si de socuri. Conform celor scrise mai sus, daca cele doua parti ale ambreiajului nu se separa total, cuplarea si decuplarea este greoaie datorita imposibilitatii cutiei de a inlatura diferentele de tensiune dintre pinioanele in miscare. Problema apare atunci cand ambreiajul este reglat "prea jos", adica atunci cand alaturarea elementelor are loc la sfarsitul cursei pedalei.

 

 

partea boldata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!