Jump to content

Distributie Passat B7


kacsabacsi78
 Share

Postare recomandată

Potrivit recomandărilor VW, nu trebuie să schimbi pompa de apă și rola întinzătoare, însă nu cred că vei găsi un service în România care să-ți acorde garanție în aceste condiții.

Sent from my S500 using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nush in ce conditii pompa de apa tine 300.000km(2 schimbari de curea).La interval de schimbare de 150.000 km nu merita sa schimbi doar cureaua si merita sa schimbi tot setul de distributie cu pompa de apa pt ca daca pe parcurs cedeaza pompa de apa sau o componenta a distributiei mai platesti inca o data manopera si tot acolo ajungi la bani.

La motorizarile care au interval de schimbare mai mic( 60/90/120km)merita sa sari din schema pompa de apa pe original.

Cam asa arata o pompa de apa la 200km si cu 2 seturi de distributie pusa pe ea,in maxim 20/30 km ceda 100%pt ca deja are urme de uzura destul de considerabile.

post-64586-0-47957500-1362726606_thumb.j

post-64586-0-84855800-1362726631_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu  am cbab 103kv comonrail  am schimbat la 180 mii  distributia inclusiv pompa de apa masina este 2009 140 cai 6 trepte piesele aratau bine cred ca mai mergeau cel putin 100 mi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

am cautat in etka si zice ca CBAB a incetat din fabricatie la nov.2010 pentru passat , passat cc, tiguan, golf si eos, si a intrat in productie in 05/2013 pentru tiguan korea .

acum intreb si eu la un passat cc din 2011 fabricat de fapt in 27/10/2010 se pare ca au fost ultimele resturi de motoare .... la cati km se face schimbul de curea dintata si la cati km rolele ?

post-53015-0-19879200-1370770082_thumb.j

Modificat de skodita100
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La cum ii stiti voi pe clientii nemti cumparatori de Passat (firme sau privati), credeti ca Passaturile aduse cu 200-300k au kiturile schimbate in avans fata de recomandarea VW sau nu ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Geisterfahrer

In primul rand sa presupunem ca masinile care ajung in RO cu 200-300k km chiar au kilimetrajul real. Nu e deloc realista presupunerea asta, dar nah... ;)

 

La cum ii stiu eu pe nemti, cine isi permite sa cumpere un passat nou il tine in medie 3-4 ani, sau pana pe la 100k km. Dupa care il vinde. Deci o masina cu kilometrajul tau trece prin minim 3-4 maini pana pleaca din Germania. Sa zicem ca celui de-al doilea proprietar ii mai pasa de masina si o mai duce din cand in cand la service, dar la urmatorii proprietari deja asta e lux. Masina vede service-ul numai cand nu mai poate fi miscata din loc, si in nici un caz nu vede un service autorizat de VW, ci unul de cartier. Va fi reparata cu piese SH (dezmemberari) sau dacai ai noroc cu piese noi, dar after-market.

 

Daca proprietarul masinii a fost o firma, se poate ca reparatiile sa fie facute in primii 2 ani doar la reprezentanta, altfel pierde garantia. Oricum, masinile de firma sunt calcate rau, nimanui nu-i pasa de ele, etc.

 

De obicei, dupa un accident mai serios considerat dauna totala, masina e reparata si exportata. Asa ajunge in RO :)

Modificat de dinu_s
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam asa ma gandeam si eu. De aia cred ca Passaturile aduse de afara au distributia originala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am inteles .

deci 180 k km sau 210 k km sau 360 k km .

sau daca e adusa de afara la 200-300k km nu ii mai fac ca are distributia originala .

mersi chiar eram in dilema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema schimbului distributiei s-a mai discutat de foarte multe ori inainte. Incercati sa faceti o minima cautare inainte de a intreba, va rog.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Geisterfahrer

am inteles .

deci 180 k km sau 210 k km sau 360 k km .

sau daca e adusa de afara la 200-300k km nu ii mai fac ca are distributia originala .

mersi chiar eram in dilema.

In Germania o masina face in medie 15k km pe an (exista sute de statistici, sa nu mai comentam asta). Aici toate masinile au 2 ani garantie. Deci o masina care ajunge la 180k / 210k / 360k a iesit demultisor din garantie, timp in care a trecut deja prin cateva maini, iar ultimul proprietar sigur nu era dispus sa investeasca in masina. Deci rezulta ca distributia NU a fost schimbata vreodata.

 

Totusi la o masina cu atatia kilometri (presupunand ca sunt reali!!!), distributia e doar una dintre multele chestii care trebuie schimbate sau macar verificate serios. Sincer nu cred ca o masina moderna duce mai mult de 500k km fara investitii masive in reparatii. Deci oare merita cumparata o masina care are 360k km?!

Modificat de dinu_s
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da vali am vazut tabelul chiar l-am descarcat acum cateva zile inainte sa fac o intrebare pe forum.

dl. dinu nu doresc sa va corectez probabil a-ti dorit sa scrieti 150 km / an si nu 15k km / an

 

ideea care era . un amic a cumparat o masina passat din germania

inainte de cumparare am verificat seria

masina era livrata pentru franta 02/2011 si rulata acolo pana la un service de 146 mii km in 11/2012 deci se pare ca este sub media de germania . ok.

in 09/01/2013 masina este inmatriculata in germania (cumparata de samsarii nemti de la licitatie din franta si pusa la revanzare cu acte de germania .

probabil ca stiu si ei cum functioneaza intelectul romanului sau europeanului de est . frate nu lua masina din franta ca e distrusa . Iti recomand masina de germania ca e nou nouta . si vestici se conformeaza ....

bun masina a ajuns acasa in ro in 04/2013 la 178k km .

omu a fost la reprezentanta a intrebat ce trebuie sa faca si raspunsul a venit ....

trebuia facut deja un service are 31.500 km de cand sa resetat ultima data km

trebuie facut urgent schimb ulei + filtre motor

schimb ulei + filtru cutie ca are DSG

si schimb distributie  .

ok a luat recomandarea si mi-a facut o intrebare cu foaia in fata .

I-am zis ca la modelul de motor si anul resp distrib se face la 210k km.

Mers la reprezentanta si aratat ca in carte scrie 210k km . Au zis da da nu in romania . In romania max 120k km .

Bun zic masina are 3 zile de romania si 180k km - in 120k km tre sa schimbe omu distributia .

Ei zic nu ... acum e urgent ... riscati mult .

Zic e ok atunci de ce la modelele pana in 2010 se recomanda 180k km cureaua si 360k km rolele  ?

Sa schimbam si noi doar cureaua ca masina are 180k km .

La care reprezentanta zice ... ok schimbati si cureaua dar si rola intinzatoare ca aia mai prinde joc celelalte role nu necesita inlocuire  .

Si uite asa am ajuns de am pus si acilea o intrebare .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Geisterfahrer

1. Am scris corect: 15k km / an inseamna 15.000 km/an ;)

2. prin urmare, masina din franta care a facut 146 mii km intr-un an este de 10 ori peste medie ;)

3. daca ma intrebi pe mine, as schimba tot ce se poate acum si nu mai tarziu, indiferent ce scrie in vreo carte sau ce zice reprezentanta

Modificat de dinu_s
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut,

 

Am citit despre acest subiect dar nu am reusit sa-mi fac o idee.

De cateva saptamani detin un Passat B7 140CP 2.0TDI DSG Bluemotion tehnology cu filtru de particule fabricatie luna 3 2011

Ma ajutati cu cateva raspunsuri va rog:

- cu ce marca de curea distributie vine echipat de fabrica?

am deschis capacul superior al carcasei curelei de distributie si este scris pe ea DAYCO ISORAN , made in italy, day 03l 109 119c=g> hnbb-gf-pa66

- la cati Km se schimba.

 

Mul;tumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

depinde de codul motorului, in general cureaua de distributie se schimba la 210 000 sau 5 ani la masinile CR dupa 2010

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

VIN este WVWZZZ3CZBP315813 , codul motorului nu-l stiu , in CIV este dat CFF se poate sti din serie sasiu sau numai la reprezentanta?


cred ca este CFFB conform tabelului din manualul de utilizare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

- cu ce marca de curea distributie vine echipat de fabrica?

 

Cu ce te ajuta raspunsul? Curelele OEM sunt inscriptionate cu semnele VW. Presupunand ca acestea sunt fabricate de Contitech, daca tu te duci in magazin si comanzi o curea Contitech, nu vei lua o curea Contitech OEM, ci o curea Contitech aftermarket. Acestea pot fi diferite de cele OEM, deoarece nu trebuie sa respecte neaparat TOATE specificatiile VW. Daca vrei una OEM, atunci ceri la magazine curea OEM VW. Daca ceri Contitech, (Gates, Dayco, etc) vei primi curea AM.

 

am deschis capacul superior al carcasei curelei de distributie si este scris pe ea DAYCO ISORAN , made in italy, day 03l 109 119c=g> hnbb-gf-pa66

- la cati Km se schimba.

VW zice ca se schimba la 210.000 impreuna cu intinzatorul, fara limita de timp. Porsche impune in Romania si o limita de timp pentru garantie. In cartea ta de service ce scrie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Multumesc pentru raspuns.

Nu am cartea service, masina apare in retea cu 120000km la ultima interventie in decembrie 2012, cel de la care am cumparat-o sustine ca nu a folosit-o de atunci cand este si import in Romania, intradevar nu a fost inmatriculata pana luna trecuta.

neavand cartea service vroiam sa-i fac un mic istoric si sa vad daca ma aproprii de adevar cu km.

Cureaua care o are momentan este in stare buna vizuala si are si insemnele VW si Audi pe ea.

Vroiam sa stiu si alte pareri inafara de cele ale mecanicilor care sunt mai pesimisti decat trebuie  "trebuie schimbat tot ca nu stii ce a facut celalat cu masina" etc etc asa ar trebui sa cumparam numai masini noi; nu vreau nici sa fiu desalator in cea ce priveste distributia pentru ca stiu ce inseamna daca se rupe.

 

Toate cele bune!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Geisterfahrer

Deci masina aia a facut 120k km in vre-un an jumate (deci calarita puternic), apoi cica nu s-a mai circulat cu ea cel putin 9 luni. Sincer, in conditiile astea nu ma intereseaza ce zic mecanicii, eu as schimba tot.

 

Ca fapt divers, garantia se poate extinde pana expira cei doi ani de la prima inmatriculare -> poate mai esti inca in garantie, fugi si extinde-o cat mai poti. Oricum, sa nu extinzi pe prea mult, ca oricum garantia se acorda numai pana la 200k km si asa mult nu mai are masina pana acolo...

Modificat de dinu_s
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In cazul acesta sunt de aceeasi parere cu Dinu. Kilometrii aia nu-mi inspira prea multa incredere. Te sfatuiesc sa schimbi atat cureaua cat si rolele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce garantie sa prelungeasca ? In Romania, garantia e in limita a 120.000 km. Doi la mana, al treilea si al patrulea an se dau in Romania doar daca ai cumparat-o din Romania. N-am auzit de masina sa mearga suta de mii pe an si apoi 9 luni pauza.. Ori are dublu numarul de km caz in care ar trebui sa fii deja in drum spre service, ori ar trebui sa-ti pui intrebari ce a facut 9 luni de zile pe tusa..ma indoiesc ca a stat in targ nevanduta.

 

"Noua garanţie a fost introdusă de la 1 octombrie 2011 pentru maşinile achiziţionate din reţeaua Porsche Romania şi se va aplică pe durata a 4 ani calculaţi de la data livrării autovehiculului, în limita unui parcurs de 120.000 km.

Extinderea garanţiei este aplicabilă şi pentru toate autovehiculele Volkswagen achiziţionate în perioada 1 ianuarie 2010 - 30 septembrie 2011, ca maşini noi din reţeaua Porsche România."

Modificat de iulianb2007
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Geisterfahrer

Pai si cine l-ar obliga sa-si extinda garantia in Romania?! Masina mea e cumparata de noua din Romania, si ma tot vrajea tipul cu garantia lor extinsa dar care e valabila numai pe teritoriul romaniei. Dupa ce mi-a explicat juma de ora, i-am zis ca masina nu va mai calca vreodata in romania, si ca hartia aia o poate pastra el daca vrea.

 

Am extins garantia in Germania, cu inca 2 ani. E valabila pana la 200k km, oriunde in lume, deci si in Romania! Asa ca poate face un drum intr-o tara apropiata unde VW ofera conditii mai bune, si gata.

 

Oricum masina e dubioasa cu istoricul ala :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Buna ziua. M-am hotarat sa fac schimbul de distributie. Am cautat acest kit : Continental CT1134K1. L-am gasit pe primul site la 560 lei dar fara pompa de apa. Aveti idee ce pompa de apa sa caut? Si daca aveti idee mai buna de kit intreg astept o parere. In alta ordine de idei..daca tot o sa o demontez vreau sa schimb si cureaua de accesorii. Inafara de curea mai trebuie cumparat ceva?

Modificat de Gnr
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut, am un passat 4motion 2006 2.0 tdi cu 122 000 km , am fost la vw si au desfacut capacul de la distributie, cureaua arata extrem de bine, nu imi face nici un zgomot nici la rece nici la cald...masina merge perfect . Ar trebui sa schimb kitul de distributie si cel de transmisie ? Chiar trebuie schimbat la 120 000? In cartea masinii nu se precizeaza asta ..ci doar ca trebuie verificata starea curelei..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua. M-am hotarat sa fac schimbul de distributie. Am cautat acest kit : Continental CT1134K1. L-am gasit pe primul site la 560 lei dar fara pompa de apa. Aveti idee ce pompa de apa sa caut? Si daca aveti idee mai buna de kit intreg astept o parere. In alta ordine de idei..daca tot o sa o demontez vreau sa schimb si cureaua de accesorii. Inafara de curea mai trebuie cumparat ceva?

Eu am cumpărat de la autokarma kit continental cu pompa de apa hepu la pretul de 580 parca pentru un golf 5 2.0 tdi din 2007, intra la ei au preturi bune
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut,

 

Am citit despre acest subiect dar nu am reusit sa-mi fac o idee.

De cateva saptamani detin un Passat B7 140CP 2.0TDI DSG Bluemotion tehnology cu filtru de particule fabricatie luna 3 2011

Ma ajutati cu cateva raspunsuri va rog:

- cu ce marca de curea distributie vine echipat de fabrica?

am deschis capacul superior al carcasei curelei de distributie si este scris pe ea DAYCO ISORAN , made in italy, day 03l 109 119c=g> hnbb-gf-pa66

- la cati Km se schimba.

 

Mul;tumesc

 

 

de fabrica originale sunt echipate de cele mai multe ori contitech - vezi poza :http://www.stoauto.r...occo-tiguan/272

 

... dar nu este o regula. un prieten a comandat un kit original pe curea scria VW AG oem dar dayco. cred ca difera in functie de cum ofera vw contractele marilor producatori de piese. cu toate astea sa fi sigur ca difera o curea contitech oem cu una contitech aftermarket

Modificat de arsinel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!