Jump to content

Probleme Racire


Razvanvl
 Share

Recommended Posts

prin furtunu ala masina isi si aeriseste instalatia daca este aer, cu motorul pornit desfa borcanul si baga mana sa vezi daca curge apa pe acolo, am patit la o masina ramasese aer pe instalatie si s-a aerisit complet doar cand am ridicat putin vasul de expansiune

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 50
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • mariuscj

    13

  • Tracto

    5

  • Razvanvl

    5

  • gicul

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

Apa curge pe-acolo,se vede fara sa il deschid.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Noi informatii: Am schimbat pompa de apa->problema tot aceeasi. Am facut si un test cu VCDS-ul, temperatura apei in bord era de 90 de grade,iar VCDS-ul arata 112grade. Cand temperatura a crescut in bord ~110grade VCDS-ul imi arata 121 de grade.

Problema se intampla aleatoriu.

Mentionez ca am observat ca daca apa sta la 90 de grade circuitul il face normal (furtunul de sus de la radiator este cald,iar cel de jos caldut),cand apa imi urca peste 90 de grade furtunul de jos este rece.Radiatorul l-am verificat,termostatul e schimbat, ce sa mai schimb?

E posibil sa fie problema electrica? Termostatul functioneaza electric sau mecanic?

Acesta este termostatul pe care l-am montat (cu 2 senzori, cel verde e senzorul de temperatura)

http://imageshack.us/photo/my-images/21/00195000.jpg/

Link to comment
Share on other sites

Astazi am constatat ca: motorul se comporta normal,doar ca imi bord imi arata ca, creste temperatura si porneste termocupla care raceste apa care defapt are temperatura de 90 de grade si de aceea furtunul de jos al radiatorului este rece cand merge termocupla.

Link to comment
Share on other sites

Marius ai mai rezolvat ceva , aceeiasi problema o am si eu la masina!

Link to comment
Share on other sites

dami ID tau sa vorbim

stii ca este o sonda de temperatura si pe radiator! eu am schimbato si 3 zile masina a mers perfect iar dupa iar a inceput sa se ridice temp la 120grade

Link to comment
Share on other sites

Eu nu am schimbat acea sonda,dar azi am umblat cu busonul de la vasul de expansiune destrans si am pierdut antigel.

ID-ul ti-l dau in PM.

Link to comment
Share on other sites

Azi am schimat am schimbat senzorul de temperatura de pe radiator, aceeasi problema. Cu mufa scoasa masina se comporta normal (ventilatoarele merg in regim de avarie).

Daca stie cineva unde duc firele de la acel senzor ca vreau sa verific daca nu sunt intrerupte firele sau e nevoie de un electrician.

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Sakuare tuturor, am nevoie de ub sfat , am achizionat un Audi A3, benzina, 1.6 litri, 115 cai, o am de o luna, de curand am observat ca motorul se incalzee foarte greu, nu ramane apa la 90 grade, scade sau sta la 87 grade. Pe vag com nu afiseaza nici o eroare. Totodata am observat ca turatia motorului creste foarte greu.

 

Multumesc

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Termostatul l-ai verificat ?

Link to comment
Share on other sites

  • 4 years later...

Salut @mariuscj, stiu ca au trecut multi ani de cand ai postat ultima oara insa m ar interesa daca ai rezolvat problema si cum . Aceeasi problema o am si eu . Merci. 

Edited by razvan33sud
Link to comment
Share on other sites

@razvan33sud La mine toata problema a fost din cauza ceasurilor de bord care indicau eronat. Le-am schimbat si acum nu mai am probleme. La A3 8L s-au pus ceasuri Magnetti Marelli care sunt foarte proaste, acum am VDO.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Salut,

Am si eu o problema cu un audi a3 8p motor bxe, apa nu trece de 60-70 C°,sa fie termostatul si unde este poziționat, ce ar trebui să demonteze pentru schimbarea lui.

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

Se  ateva zile am presiune în vasul de expansiune,nunpoerd antigelul si am observat că am căldură doar cand merg cu mașina la relantiu nu am ,dar nici nu imi vine apa pe retur in vas,sa fie garnitura de chiulasa arsa sau pompa?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Bună, sunt nou pe forum și am o problemă, dețin un Audi A3 8l1 facelift, model 2003, 1.9 TDI, cod motor ASZ și am o problemă cu ceasurile de bord, mai exact cu indicatorul de apă, o ia razna văzând cu ochii, motorul rece pornit dimineața te uiți la indicatorul de apă și se duce la maxim la 120grade și i-mi dă semnal la termocuple și-mi pornește ventilatorul de răcire motorul fiind rece, vă rog să-mi spuneți ce pot să fac să rezolv problema, vă mulțumesc mult!!! 

Link to comment
Share on other sites

In primul rand, inainte sa postezi, sa folosesti functia search, postasesi in topicul gresit.

In al doilea rand, cand ai probleme, faci o scanare si postezi rezultatul in topicul corespunzator, nu stam sa ghicim.

In al treilea rand, nu ar strica sa verifici senzorul de temperatura.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ok, scuze, mulțumesc mult pentru sfat, dar dacă nu te superi unde se află acel senzor de temperatura? 

 

Edited by cogdao
Nu folosi quote mesaj anterior, citeste regulamentul.
Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...
On 8/17/2017 at 3:04 PM, mariuscj said:

@razvan33sud La mine toata problema a fost din cauza ceasurilor de bord care indicau eronat. Le-am schimbat si acum nu mai am probleme. La A3 8L s-au pus ceasuri Magnetti Marelli care sunt foarte proaste, acum am VDO.

Salut ce cod de ceas de bord ai pus eu am (09053339803 magneti marelli  8L0920900F)  care se potrivesc de la VDO. Multumesc

Link to comment
Share on other sites

Benzina, diesel?

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Buna seara! 

Detin un A3 2.0 FSI cod motor AXW. De cateva zile am obserat o mica pierdere de lichid de racire,e posibil sa nu faca destula presiune si sa nu deschida destul termostatu? 

Cand deschid capacul sa complectez am o mica presiune,din experientele pe care le-am avut nu e mare deloc. Am cautat sa cumpar piesa dar nu stiu cum se numeste si nici nu am reusit sa aflu. Am sa atasez o imagine,eu am nevoie de partea care se conecteaza cu corpul termostat care iese din chiulasa. E pe partea dreapta a motorului. Mulumesc anticipat!

 

2b5747fc-0-1-1-750x750.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

Salut, cum am precizat în titlu am probleme cu apa, apa scade din borcan se aprinde senzorul și după 5 minute dispare, temperatura creste greu pana la 90⁰ dar nu trece peste, când stau pe loc cu motorul pornit nu dă căldură mereu(mențin sa precizez ca termostatul este nou iar pompa de apa am schimbat-o la 290k iar acum am 300k)

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...
Emileugen

Sanatate, detin un audi a3 8p 2.0 tdi bmm.

Am avut o problema a mers cineva cu el si a sarit apa este 90 de grade, s-a intamplat fenomenul cand desfaci dopul sa se intoarca apa inapoi in vas.

Am rectificat chiulasa/plan, garnitura noua si acuma se intampla un lucru imi da antigel prin fata la distributie (banuiesc sa fie pompa) si se intampla un lucru scoate gaze in vasul de expansiune de la ce sa fie oare? tot e strans cu cheia dinamometrica.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!