Jump to content

Probleme Racire


Razvanvl
 Share

Postare recomandată

prin furtunu ala masina isi si aeriseste instalatia daca este aer, cu motorul pornit desfa borcanul si baga mana sa vezi daca curge apa pe acolo, am patit la o masina ramasese aer pe instalatie si s-a aerisit complet doar cand am ridicat putin vasul de expansiune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apa curge pe-acolo,se vede fara sa il deschid.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Noi informatii: Am schimbat pompa de apa->problema tot aceeasi. Am facut si un test cu VCDS-ul, temperatura apei in bord era de 90 de grade,iar VCDS-ul arata 112grade. Cand temperatura a crescut in bord ~110grade VCDS-ul imi arata 121 de grade.

Problema se intampla aleatoriu.

Mentionez ca am observat ca daca apa sta la 90 de grade circuitul il face normal (furtunul de sus de la radiator este cald,iar cel de jos caldut),cand apa imi urca peste 90 de grade furtunul de jos este rece.Radiatorul l-am verificat,termostatul e schimbat, ce sa mai schimb?

E posibil sa fie problema electrica? Termostatul functioneaza electric sau mecanic?

Acesta este termostatul pe care l-am montat (cu 2 senzori, cel verde e senzorul de temperatura)

http://imageshack.us/photo/my-images/21/00195000.jpg/

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi am constatat ca: motorul se comporta normal,doar ca imi bord imi arata ca, creste temperatura si porneste termocupla care raceste apa care defapt are temperatura de 90 de grade si de aceea furtunul de jos al radiatorului este rece cand merge termocupla.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Marius ai mai rezolvat ceva , aceeiasi problema o am si eu la masina!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dami ID tau sa vorbim

stii ca este o sonda de temperatura si pe radiator! eu am schimbato si 3 zile masina a mers perfect iar dupa iar a inceput sa se ridice temp la 120grade

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu am schimbat acea sonda,dar azi am umblat cu busonul de la vasul de expansiune destrans si am pierdut antigel.

ID-ul ti-l dau in PM.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am schimat am schimbat senzorul de temperatura de pe radiator, aceeasi problema. Cu mufa scoasa masina se comporta normal (ventilatoarele merg in regim de avarie).

Daca stie cineva unde duc firele de la acel senzor ca vreau sa verific daca nu sunt intrerupte firele sau e nevoie de un electrician.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Sakuare tuturor, am nevoie de ub sfat , am achizionat un Audi A3, benzina, 1.6 litri, 115 cai, o am de o luna, de curand am observat ca motorul se incalzee foarte greu, nu ramane apa la 90 grade, scade sau sta la 87 grade. Pe vag com nu afiseaza nici o eroare. Totodata am observat ca turatia motorului creste foarte greu.

 

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Termostatul l-ai verificat ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 years later...

Salut @mariuscj, stiu ca au trecut multi ani de cand ai postat ultima oara insa m ar interesa daca ai rezolvat problema si cum . Aceeasi problema o am si eu . Merci. 

Modificat de razvan33sud
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@razvan33sud La mine toata problema a fost din cauza ceasurilor de bord care indicau eronat. Le-am schimbat si acum nu mai am probleme. La A3 8L s-au pus ceasuri Magnetti Marelli care sunt foarte proaste, acum am VDO.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut,

Am si eu o problema cu un audi a3 8p motor bxe, apa nu trece de 60-70 C°,sa fie termostatul si unde este poziționat, ce ar trebui să demonteze pentru schimbarea lui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...

Se  ateva zile am presiune în vasul de expansiune,nunpoerd antigelul si am observat că am căldură doar cand merg cu mașina la relantiu nu am ,dar nici nu imi vine apa pe retur in vas,sa fie garnitura de chiulasa arsa sau pompa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Bună, sunt nou pe forum și am o problemă, dețin un Audi A3 8l1 facelift, model 2003, 1.9 TDI, cod motor ASZ și am o problemă cu ceasurile de bord, mai exact cu indicatorul de apă, o ia razna văzând cu ochii, motorul rece pornit dimineața te uiți la indicatorul de apă și se duce la maxim la 120grade și i-mi dă semnal la termocuple și-mi pornește ventilatorul de răcire motorul fiind rece, vă rog să-mi spuneți ce pot să fac să rezolv problema, vă mulțumesc mult!!! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand, inainte sa postezi, sa folosesti functia search, postasesi in topicul gresit.

In al doilea rand, cand ai probleme, faci o scanare si postezi rezultatul in topicul corespunzator, nu stam sa ghicim.

In al treilea rand, nu ar strica sa verifici senzorul de temperatura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Ok, scuze, mulțumesc mult pentru sfat, dar dacă nu te superi unde se află acel senzor de temperatura? 

 

Modificat de cogdao
Nu folosi quote mesaj anterior, citeste regulamentul.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...
On 8/17/2017 at 3:04 PM, mariuscj said:

@razvan33sud La mine toata problema a fost din cauza ceasurilor de bord care indicau eronat. Le-am schimbat si acum nu mai am probleme. La A3 8L s-au pus ceasuri Magnetti Marelli care sunt foarte proaste, acum am VDO.

Salut ce cod de ceas de bord ai pus eu am (09053339803 magneti marelli  8L0920900F)  care se potrivesc de la VDO. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Buna seara! 

Detin un A3 2.0 FSI cod motor AXW. De cateva zile am obserat o mica pierdere de lichid de racire,e posibil sa nu faca destula presiune si sa nu deschida destul termostatu? 

Cand deschid capacul sa complectez am o mica presiune,din experientele pe care le-am avut nu e mare deloc. Am cautat sa cumpar piesa dar nu stiu cum se numeste si nici nu am reusit sa aflu. Am sa atasez o imagine,eu am nevoie de partea care se conecteaza cu corpul termostat care iese din chiulasa. E pe partea dreapta a motorului. Mulumesc anticipat!

 

2b5747fc-0-1-1-750x750.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!