Jump to content

Vreau sa cumpar un B8!


GunX
 Share

Postare recomandată

sorinaccio_G5

 

 

sunt de aceasi parere

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce vreti voi sa convingeti lumea ca Mos Craciun exista?

 

 

Un exemplu de analizat....sunt doar vreo 5000 de euro diferenta.

Crezi ca masina asta este "impecabila" sau merita mai mult decat una "recent adusa, nu bate, nu troncane"...De ce ? ...pentru ca scrie in anunt Privatanbieter...? Eu zic asa, daca tot am analizat-o, ii expira TÜV-ul in 9/2015 si nu este primul proprietar ci al doilea, adica, nu poate garanta absolut nimic inclusiv km real sa nu mai zic ca nu-i face TÜV nou pentru vanzare si nici nu scrie nicaieri ca ar fi dispus chiar si platit de cumparator adica, pe romaneste, masina necesita investitii si/sau are ceva de ascuns cum ar fi de exemplu, km real sau cine stie ce altele, accidente, etc. Doi la mana, vrea sa o vanda mai mult decat face si asta in mod sigur, asta daca nu-i cumva direct dealer selbständig si umbla dupa commission si atunci poate s-ar explica mai multe inclusiv pretul, zic asta cu mai mult decat face pentru ca, o persoana private/neamt nu se complica cu asa o masina "impecabila" sa o vanda singur pe mobile.de ci o ducea pur si simplu la un dealer si o dadea avans pentru alta noua sau, ma rog, mai noua. Trei la mana pentru pretentiosi, pedala de frana+volanul sunt uzate destul de tare cu toate ca se lauda in anunt ca majoritatea km facuti sunt "km sanatosi" rulati pe autobahn...aiurea...In concluzie, eu as evita pe departe masina asta.

 

Daca in schimb doreai sa scoti anuntul in evidenta ca negativ, i-mi cer scuze ca nu am inteles...ce-am scris insa ramane...pentru altii.

Modificat de sorindf2001
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

insa toate cele trei masini de mai sus cumparate de noi sunt mult sub un Audi meu actual pentru ca la modelele premium se pune accent pe calitate si nu pe pret cat mai mic

 

Nu stiu daca diferenta e chiar asta. Multe piese nu sunt numai preluate de pe alte modele din grup, dar sunt reciclate si de pe modele mai vechi. 

Asa ca o fi premium, dar nu e Bentley. Iar pret cat mai mic e o strategie existenta si la Audi, nu exista generozitate si altruism, tocmai ce am spus de piese si solutii refolosite.

 

eu am vandut masina mea luata de noua fix la pretul celor aduse de samsari pt. ca asta e pretul pietei, nu am vrut sa stau ca altii cateva luni pana sa o vand, in ziua cand am pus anuntul am gasit si cumparatorul deci poate puteam sa mai cer 500 euro in plus dar nu-mi place sa ma tiganesc, am pus pretul pietei fix, fara negociere si asta este

  
Ar fi  interesat de urmarit ce pret vei lua cand o vinzi cu 300k+ de km.

 

nu noi ne batem joc de masini ci soselele isi bat joc si de noi si de masini in acelasi timp si nu ai ce sa faci asa ca orice masina adusa de afara si rulata pe sosele bune e de cel putin 2-3 ori mai putin uzata la acelasi numar de km

 

Iar, e de urmarit cum se va comporta o masina de 200k km ce circula pe strazile patriei. Sau o rulezi tot in Germania, la mama ei?

 

ar mai fi un aspect, o masina cu 50 mii km poate avea un defect de fabricatie care poate "exploda" in orice moment in timp ce una rulata la 200 mii km sigur nu are nici un defect si are doar uzura normala care e de preferat unui defect grav de fabricatie

 

totusi am deviat cam mult de la subiect, cine are mofturi de 50 mii km atunci trebuie sa plateasca un pret destul de piperat insa cine poate dormi noaptea stiind ca masina are 200 mii km atunci poate lua un Audi in stare excelenta la pret foarte bun

 

Ramane de vazut cat de preferat e rulajul de 200k km. Probabil ai masina de putin timp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

 Ar fi  interesat de urmarit ce pret vei lua cand o vinzi cu 300k+ de km.

 

Tu ce n-ai inteles?, masina aia n-o sa aiba niciodata mai mult de 200.000 km. in bord :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

orice lucru se vinde la pretul corect, masina anterioara am vandut-o in 5 minute dupa ce am pus anuntul, orice masina fie ea si de un milion de km se vinde daca pretul este corect

asta nu inteleg unii, cerere si oferta, piata libera, concepte economice de baza pe care eu le-am facut la liceu si nu de profil economic ci la liceu de informatica

cel mai greu se vand lucrurile de care proprietarul are o impresie prea buna raportata la piata, mai exact o masina pe care proprietarul crede ca e prea valoroasa pt. ca are carte de service si km reali insa piata spune altceva

eu am pus masina mea anterioara la pretul pietei, pret dictat de samsari, alegerea e simpla, o dai la pretul pietei sau stai cu ea 6 luni si injuri pe altii cand defapt pretul e singurul vinovat

eu fac aproximativ 10-15 mii km pe an, deci nu o sa ajunga la 300 mii km decat peste foarte muti ani, nu am luat masina asta ca sa merg foarte mult ci pt. a merge cat mai confortabil, aveam masina buna dar oricat de luata de noua si cu km reali si cu carte de service reala nu se compara nici pe departe cu un Audi fie el si cu 200 mii km

deocamdata o am de 2 luni si 2 mii km, merge perfect si sper sa tina cat mai mult, inteleg ca unii invidiosi spera sa mi se strice cat mai repede, eu nu le doresc acest lucru, noi sa fim sa sanatori si masina sa mearga cat mai bine, invidia nu e buna

Modificat de bogdan_
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Impresie buna raportata la piata are oricine cu o masina al carei istoric il stie.

Iar la cum arata piata, nu e foarte greu. 

 

Ce voiam sa subliniez, nu exista doar avantaje. Ca unii prefera sa nu vada dezavantajele, e problema lor, si cu atat mai usor pentru ei, cel putin pe termen scurt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai tocmai ca stiu istoricul unei masini rulate in Romania de care am avut asa grija de in 8 ani si 120 mii km nu am avut nici cea mai mica zgarietura din vina mea insa pe toate partile aveam urme de portiere si mici zgarieturi din parcarile de la supermarket si mall

toate elementele exterioare erau cu vopsea originala dar nu cred ca aveam element exterior fara o mica zgarietura sau mica urma lasata in parcare de alti bizoni

in 100 mii km am schimbat de doua ori bieletele antirului, toate bucsele (erau doua crapate), toate amortizoarele (era unul curs), am indreptat de doua ori jantele de tabla de iarna, farurile matuite, capota plina da urme de pietricele, doua parbrize, etc

100 mii km de Romania e test de rezistenta suprem, am sute de mii de km rulati in Romania si mii de km rulati pe autostrazi in vest si sutele de km pe autostrada nu se simt nici ca sofer si ca masina, faceam 1000 de km pe zi in vest si eram mai odihnit decat dupa 300 km in Romania ca sa nu mai spun de masina ca in 1000 km de autostrada mergi 99% cu tempomat la 130km/h fata de Romania unde mergi numai din acceleratie in frana tot drumul

Modificat de bogdan_
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Concret, s-a observat o uzura mai mare la un motor rulat 40.000km tara decat 150.000km in alte tari? Important este cum a avut grija proprietarul. Apoi VW nu e Audi si Jetta e facuta in Mexic, asa ca diferente de calitate sigur vor fi mari.

 

Daca isi scoate masina la vanzare un proprietar ce a avut grija de masina sigur nu se gaseste in categoria de pret unde sunt samsarii. Asa ca se compara mere cu pere.

 

S-au desprins cateva idei si am inteles:

- e cel putin naiv cel care cumpara din Ro. Dincolo de granita, e complet altceva, noi toti ne batem joc de masini.

- fraieri sunt cei care tin la km reali, la o carte service, eventual sa discute cu proprietarul (fie el si al treilea). Important e sa fie dinafara tarii adusa recent.

- la fel cum sunt si cei care dau 13.000 pe o masina similara cu una care face 9500 pe autovit.

The_Ego ... chestia asta cu jetta e facuta in Mexic e expirata rau ... Daca era facuta in Germania era mai ok sau ce!? Compania la care lucrez eu face cablajul electric pt. Jetta in San Luis Potosi(Mexic). e o firma germana si una foarte mare, crezi ca se abate de la standardele ei doar ca acolo e Mexic!? ... cel putin 15 echipe de audit intern,TUV si client vin pe an in firma ... NU are voie sa se abata de la calitatea produselor ... calitate care e riguroasa ... Si asa pt. cunostinte ... Audi e cel mai aiurea client ... BMW in schimb cel mai transparent si flexibil ... si vorbesc din prisma multelor audit-uri care vin la noi in firma ... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, era mai ok. Vezi si productia pt Golf 7 s-a separat. In mexic se face pt continentul american si in europa pt piata de aici. Diferente sunt. S-au plans destui cu jetta 6 de troncaneli, vibratii si alte aspecte care la golf 6 nu au fost. Acum golf variant se face tot in Europa, nu in Mexic ca pana acum. Oricum jetta a fost de la inceput gandita pt piata de acolo, nu de aici.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

... atunci cand criza a venit, VW a decis sa scada costurile, crezi ca au inceput cu ei? Deloc, au venit la furnizori lor si au cerut asta .... s-au gasit solutii nu de catre VW pt ca, costurile sa scada prin punerea unor piese nu asa calitative sau aceeasi piesa la mai multe modele de masini ... Eu cunosc o piesa care se pune pe toate masinile din grupul VAG si pe toate modelele ... asta inseamna costuri reduse pt. VW. te gandesti ca un A8 are aceeasi piesa cu un golf!? niciodata, nu? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uitati unde a ajuns discutia deja. Vorbim de jetta cand titlul topicului scrie altceva. !!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Au inceput intai cu produsele care nu aveau intrare mare in Europa. Nu incepeau cu Passat sau Golf. Ci cu Jetta. Apoi faptul ca exista o piesa pe toate modelele nu e ceva nou, insa oare e asa random alocarea loturilor de piese pt Skoda, Vw, Audi? Aceeasi poveste si pentru Mexic si Europa?

La unele piese chiar discutam de alti furnizori (etrieri, discuri, placute, amortizoare, anvelope).

Sorry de off, dar sa nu ramana lumea cu impresia ca discutam de aceeasi calitate a pieselor skoda vs audi. Octavia comparativ cu a4.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Acest topic nu este Versus, oricat si-ar dori unii dintre voi sa scoateti o marca sau alta in fata...

 

Rog ca discutiile sa continue in consecinta, fara alte comparatii, mai mult sau mai putin fortate, mai mult sau mai putin obiective.

 

@all, felicitari, sa stapaniti sanatosi masinile - am inteles cu totii parerile voastre, fie ca le impartasim sau nu. 

Fiecare isi alege masina pe care si-o doreste si si-o poate permite 

 

Moment depasit, enough is enough. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am avut masina noua, VW Jetta si acum am trecut la A4 cu 200 mii km si nu simt lipsa deloc km reali si cu carte de service de la masina anterioara

masina mea anterioara la 120 mii km arata foarte uzata in interior pe toate 4 portierele si nu neaparat din cauza celor doi copii pt. ca si portiera mea avea uzat manierul si butoanele si eu am grija mare de masina dar in timp se roade

masina actuala desi are aproape dublu km are interiorul fix nou, nici cea mai mica uzura sau zgarietura

un calcul simplu, eu intr-o saptamana fac 50 de km in care urc si cobor din masina de aproximativ 20-30 de ori, deci la 1000 de km uzez manerele si balamalele si scaunul de 400-600 de ori

la acelasi rulaj pe autostrada in Germania probabil ca se fac 4-6 urcari si coborari, deci de 100 de ori mai putina uzura

cata uzura are un filtrul de particole sau cutie de viteze frecate in oras la mers bara la bara cu medie de 10km/h? pt. 100km ai nevoie de 10 ore de folosire in timp ce pe autostrada aceeasi km ii faci cu o folosire de 45 de minute

 

Degeaba faci calcul cu uzura si numarul de urcari pentru ca ignori ca nu sunt aceleasi materiale. A4 meu are aproape acelasi nr de km ca Jetta de care zici tu (105.000) facuti 95% in oras in Romania si nu am absolut nimic uzat. 

 

De uzura la motor, iar, ignori faptul ca autostrada aia in germania inseamna probabil masina tinuta la viteze mari. Daca vorbim de motoare nu foarte mari, asta inseamna ture multe. Tind sa cred ca uzura e mai mare acolo decat la mers bara la bara unde cel mai rau sufera ambreiajul, motorul nu cine stie ce. 

 

Daca e sa comparam o masina obisnuita rulata X km in Germania vs una rulata X km in Romania probabil ca overall cea de Germania e de preferat, dar prea aveti impresia ca umbla cainii cu covrigi in coada pe-acolo si ca masinile vin ca si noi. Am stat aproape o luna in Germania acum cativa ani, au si ei canale care nu-s la nivel, au si ei borduri, nu e totul ca-n palma cum cred unii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cel mai bine era daca se puneau taxe uriase pt inmatricularea masinilor din tarile minunate…astfel mergea mai bine economia tarii asteia, mergeati majoritatea cu dacia, nu se mai importau toate cazanele care le arunca altii " de bune ce sunt " si nu se mai bateau majoritatea cu pumnii in piept ca au masini noi la 300.000 km care in depasiri fumega si completeaza cu ulei la fiecare plin de carburant…dar daca e audi / bmw / mercedes si mai nou vw ce mai conteaza…asta e, snobismul e la putere in romanica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sorinaccio_G5

bgd_b92 aici e topic cu sfaturi pt achizitionarea de A4 B8...treaba fiecaruia daca se achizitioneaza nou sau vechi din Romania sau vechi din Bangaldesh...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu zic ca merita vazuta, arata bine, pretul e ok, acum ramane sa vezi nr. de km daca sunt reali sau cat au fost dati inapoi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sorinaccio_G5

e posibil sa aiba km ei judecand si dupa an... nu are led, nu stiu interiorul ca dotari..., pret cam mic pt 2012...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pretul este mic intr-adevar dar cred ca se justifica prin numarul kilometrilor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceeasi persoan a mai avut un audi din germania, din 2009 ,180000km ,interior maro,navigatie si automata la 12000 fix. Acuma poti face si o comparatie . Sper ca e relevat ce ti-am zis

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ciudata configuratia. Navigatie si in rest cheala, nici macar scaune incalzite, autohold, de xenon nici nu poate fi vorba.

 

Rotita unica in bord in loc de climatizarea pe doua zone sunt de parere ca nu are ce cauta pe un Audi A4. Au golfurile din 2005 climatizare pe doua zone.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

L-a dat mai scump, poate ca avea mai multe dotari. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ciudata configuratia. Navigatie si in rest cheala, nici macar scaune incalzite, autohold, de xenon nici nu poate fi vorba.

 

Rotita unica in bord in loc de climatizarea pe doua zone sunt de parere ca nu are ce cauta pe un Audi A4. Au golfurile din 2005 climatizare pe doua zone.

 

Pe A4 nu exista decat o zona sau trei zone. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma refeream pentru fata o zona. Pe spate nu mai spun ca exista un gol in cotiera.

Asa se intampla insa cand se vrea A4 cu orice pret. Ajunge sa arate destul de rau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!