Jump to content

Vreau sa cumpar un B8!


GunX
 Share

Postare recomandată

Nu cred ca la A4 allroad exista suspensie pneumatica. Nu am vazut decat pe A6 allroad. Dar poate ma insel eu...

Modificat de mihai p
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci intrebarea colegului este foarte justificata. Un A4 B8 avant 4x4 este mult mai ieftin decat un A4 allroad, vorbind de aceiasi ani de fabricatie.

In plus la allroad nu gasim decat o suspensie inaltata si cateva accesorii de caroserie, atat. Si eu sunt de parere ca diferenta de pret este nejustificata.

Modificat de mihai p
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MosCraciunRevine

salut la 8500e am sanse sa gasesc un b8? poate de 2008- 2009

 

http://suchen.mobile.de/auto-inserat/audi-a4-2-0-tdi-dpf-ambition-garbsen/202956863.html?lang=de&pageNumber=1&__lp=100&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=1900&makeModelVariant1.modelId=9&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&fuels=DIESEL&minFirstRegistrationDate=2008-01-01&negativeFeatures=EXPORT&categories=Limousine&noec=1

 

8500 euro +200 euro taxa+ 500 euro sa o iei + 200 euro sa schimbi ce trebuie pe la ea si e a ta.Asta fiind berlina,combi gasesti si mai ieftine si la 200-250-300k km,dar e clar ca nu-s manarite:).

 

http://www.auto.ro/audi-a4/an~2009_2009.html

 

La noi in tara neinmatriculata.Inmatriculatul cum am spus pe la 200 euro + 200 euro ce mai schimbi,hai sa zici ca berlina fara sa pui alte conditii in afara decat A4 B8 si sa nu fie stricata gasesti de la  9500 in sus(inmatriculate si etc),iar pentru combi poate de pe la 8500-9000 in sus inmatriculate si etc.

 

la pe la 11.000 gasesti una buna:) (inmatriculata si tot).

 

Ice,colegul a intrebat daca gaseste Audi A4 B8 la banii aia,gaseste,restul numai conteaza.

Modificat de MosCraciunRevine
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

atentie - prima este Euro 4 - alta-i valoarea taxei....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

B8 nu exista la 8500. Mai strange, sau schimba preferintele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sper că realizați că astea sunt toate mașini samsarite. Iar dacă bugetul este atât de limitat, probabil nici bugetul de întreținere nu e foarte larg. Eu zic sa cauti totusi alt model/marca, ceva mai cinstit la banii astia. Nu de alta, dar cu o astfel de masina si la cine stie cati km riști ca mașina să devină o povară foarte mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte corect spus.

Eu am dat doar un exemplu cu : "daca vrei..poti".  Totusi eu zic ca la un 10.500E poti sa iei unul cat de cat corect (ma refer la un 2.0 Tdi cu dotari medii ).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

B8 nu exista la 8500. Mai strange, sau schimba preferintele

 

exista... dar doar ca nu vrei sa stii prin ce a trecut.... ice v-a dat cel mai bun sfat posibil....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cai verzi pe pereti si dupa 1 saptamana va plangeti ca a cazut una sau alta. Prea multi copii si visatori. Sa va desenez o harta la cat ar costa o masina ca cea pusa de pe autovit pe mobile.de ?

Modificat de _Alex
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

8500 este buget de Golf 6 si nici acela cu de toate si cu km putini.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu va mai stresati..personal cunosc prea multe persoane pe care nu le intereseaza strict masina, ci doar imaginea oferita de aceasta..iar vizavi de ce spune un coleg mai sus in socoteala aia hilara..cu 500€ adusu si 200€ ce mai schimbi pe la ea..pai 200€ nici de distributie nu cred ca iti ajung ; sa pomenim de un amortizor, un injector, un senzor, o caseta directie, dpf, sau alte chestii dastea? Ar fi multe de zis..insa tot in zadar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cainii cu covrigi in coada nu umbla pe nicaeri, cum cred unii. Sunt masini bune la nemti, dar rulaj mare in tp scurt=Uzura accelerata. Vorbesc de masini, cu rulaj de peste 60000/an. Si neamtul/dealerii stiu asta. De aceea sunt si ieftine exemplarele astea..

Scurt offtopic:

(Aka reclama mega);))

Cand ma gandesc sa-mi iau masina, prima data ma gandesc la buget, apoi la marca, apoi caut ce model s-ar incadra in buget, si totodata ce an. De aici totul tine de noroc: cat mai multe dotari la aceasi bani.

Ex. Am 8500, vreau audi, an 2009. Ce model ar fi ok? A4? Hmm nu prea. A3? Hmm, cam da. Dar nu vreau, vreau berlina...paii poate passat...sau de ce nu octavia...poate exeo, etc

Si se ajusteaza pe caz, scade anu, scade pretu, multiple combinatii;)

Scuze OT!

Modificat de andreigeo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hahaha super tare ai imaginatie nu gluma :)))) adevarul se zice in gluma..sa vedem cati vor si baga la cap..nu zic sa excludeti cele mai ieftine masini..dar ganditi-va ca luati una cu 8500, mai bagi 1500 pt ca inevitabil va necesita reparatii si o duci la pretul pietei stiind ca a fost reparata de tine cu piese noi ; desigur, km multi vor ramane..:))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu merita banii,nu cred ca are nici taxa platita care ar mai fi 1600  euro

 

o masina din germania cu 180000 reali este in stare muuuult mai buna ca una circulata la noi 80000

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

taxa exact e 1250 euro,m am inselat eu ,masina trebuie sa aibe co2 152 din cite stiu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Niste idei preconcepute ca masinile de acolo sunt niste bijuterii, iar cele rulate la noi cazaturi. Cu mirajul acesta si-au luat foarte multi teapa. Romanul e snob si in privinta asta de unde si samsarii marseaza mult pe fraze ca  " recent adusa" "rulata doar in Germania, Olanda, Franta". Asa si?

 

Personal as prefera sa iau sh din Ro, sa pot verifica exact service-ul, sa stiu ce s-a schimbat.

Cu ce ma incalzeste ca masina are 180k km fara sa se schimbe mai nimic doar pt ca a rulat pe un covoarele asfaltice desprinse din basme din Germania? 

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu merg pe ce zice The_Ego. Am programare marti la Porsche si sper sa iasa ok verificarea. O sa va tin la curent.

Referitor la noxe, am gasit aici ceva:

 

Motor: Audi A4 2.0 TDi 143 CP
- Capacitate cilindrică (cmc): 1968
- Cutie de viteze: 6M
- Putere maximă (CP@RPM): 143@4200
- Cuplu maxim (NM@RPM): 320@1750-2500
- Viteza maximă (km/h): 215
- Acceleraţie 0-100km/h (s): 9.4
- Carburant: diesel
- Standard emisie noxe: Euro 4
- Consum urban/extraurban/mixt (l/100km): 7.5/4.3/5.5
- Emisii CO2 (g/100 km): 144

 

Daca stie cineva sigur cat este norma de poluare la motorizarea asta il rog sa ma lumineze.

Multumesc.

Modificat de Spacvs
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am o masina audi acum la 178000 km adusa in vara din germania intretinuta cu carte si este in stare mult mai buna decit alta cumparata din tara cu 37000 km tot intretinuta la reprezentanta de noua.

 

mentionez ca doar eu am condus-o de noua si am avut grija de ea.

 

masina din germania nu are absolut niciun semn de uzura tehnic/estetic si nici nu este slabita la directie articulatii cum este cea circulata pe drumurile noastre impecabile

 

si eu cunosc multi care au luat teapa cu masini cumparate de noi din ro,s-au lacomit la numarul mai mic de kilometrii si apoi regreta si intimpina si dificultati majore la re vinzarea lor

 

p,s.eu vorbesc doar de masini din germania nu alte tari U.E.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu merg pe ce zice The_Ego. Am programare marti la Porsche si sper sa iasa ok verificarea. O sa va tin la curent.

Referitor la noxe, am gasit aici ceva:

 

Motor: Audi A4 2.0 TDi 143 CP

- Capacitate cilindrică (cmc): 1968

- Cutie de viteze: 6M

- Putere maximă (CP@RPM): 143@4200

- Cuplu maxim (NM@RPM): 320@1750-2500

- Viteza maximă (km/h): 215

- Acceleraţie 0-100km/h (s): 9.4

- Carburant: diesel

- Standard emisie noxe: Euro 4

- Consum urban/extraurban/mixt (l/100km): 7.5/4.3/5.5

- Emisii CO2 (g/100 km): 144

 

Daca stie cineva sigur cat este norma de poluare la motorizarea asta il rog sa ma lumineze.

Multumesc.

 

2.0 TDI 140PS M6 4 151CO2 g/km, Taxa auto 2014: 1201 Euro (5342 Lei)

2.0 TDI 140PS Multitronic AV 4 164CO2 g/km, Taxa auto 2014: 1531 Euro (6812 Lei)

 

Vad ca masina din anunt are numere de Bucuresti, daca nu a recuperat taxa nu mai platesti nimic.

Modificat de _Alex
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de informatii.

Cred ca a recuperat taxa din moment ce mi-a spus ca exista taxa in jur de 800eur..."nu stia sigur"  :).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masina din germania nu are absolut niciun semn de uzura tehnic/estetic si nici nu este slabita la directie articulatii cum este cea circulata pe drumurile noastre impecabile

p,s.eu vorbesc doar de masini din germania nu alte tari U.E.

Sa nu uitam de calitatea combustibilului, curatenia de pe strazi care iar afecteaza indirect o masina...daca cumperi o masina de la reprezentanta cu garantie sau de la un neamt neamt (nu turc, polonez, rus etc) ai sanse destul de mari sa nu intampini probleme foarte mari...dar oricum cand e vorba de masini second hand totul se reduce in mare parte la noroc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!