Jump to content

Pornire greoaie


Mihai San
 Share

Postare recomandată

ca sa eliminam totul din schema - incearca si cu mufa la G62 - senzor temperatura apa - scoasa. Daca tot asa face, verifica cum a zis Lupo - sigur este de baterie sau electromotor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspunsuri! Tipic Romaniei noastre si a oamenilor (unii dintre ei) care locuiesc aici am avut marea surpriza de a gasi "defectul". Am fost la un electrician auto sa ma ajute cu problema asta si dupa 15 minute de verificari a descoperit care era problema. Marii meseriasi care au mai umblat inainte pe la masina probabil au uitat sau probabil ca nici nu stiau ca exista un releu pe sub bord care pare sa dea curent pe fise la bujii si implicit bujiilor. Deci eu chiar nu pot sa inteleg lucrul asta cum se poate ca releul acela sa lipseasca?! Cat de tampi sa fi fost cei care au umblat la masina inainte? Noroc de electricianul asta ca de altfel eu habar n-aveam de chestia asta. Iarna trecuta asa porneam, fara releu :|, cred ca am innebunit si bateria are doi ani dar totusi sper ca mai duce pana la iarna urmatoare. Car despre electromotor i-au fost schimbati carbunii tot iarna trecuta. Aveam o problema si cu G62, nu dadea apa in bord un fir rupt de la mufa+ca era si el dus la propriu. L-am schimbat iar acum am observat ca porneste bine, daca motorul e caldut sau daca e cald afara 3-4 grade, nu sta arcul de la bujii mult aprins in bord, se stinge imediat. Cel mai bine am sa observ rezultatele la temperaturi cu minus. Am sa scot bateria si am sa o las pe redresor o noapte sa nu mai am probleme cu ea deoarece am obosit-o zilele astea cat dadeam la automat si nu pornea. Chiar daca au fost efectuate unele chestii anul trecut, am sa le verific din nou sa fiu sigur ca sunt ok. Am sa fac si verificarile enumerate de voi, au sa ma ajute cu siguranta! Va multumesc frumos pentru sfaturi si indrumari, iar pentru ceilalti colegi cu problele asemanatoare, aveti grija cine va umbla pe la masina sau o sa patiti cum am patit eu !!! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

foarte tare...... pai modul cum lucreaza releul, este printre primele lucruri de verificat - deoarece el comanda bujiile.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

domnilor am o problema de ceva vreme, porneste greu la rece ,da sa porneasca ,sta turometru la 300 RPM si se ridica dupa 2 sec la 1200 RPM, adica invarte de 2 ,3 ori pana o ia, nu am erori, clapeta curata, egr la fel, bateria am schimbat-o ,am 3 ani cu bujiile(cam 50000 km).

ceva pareri?! idei?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:icon_bounce: am rezolvat...curatare sensor  pozitie ax cu came....  :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare!!tot cu pornirea asta greoaie si mie mi se intampla si bateria e noua nemteasca....invarte bn dat tine mai mult pana o ia...numai dimineata cand e rece dar inca nu a fost asa rece daca la 3 4 grade face asa pai la -15 -20!!!!de la ce o fi??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

A mea porneste mai greu cateodata indiferent de temperatura. Este valabil doar dimineata

Cateodata a stat si o saptamana nepornita si a luat-o din prima.

 

Unii zic ca bateria nu e buna (schimbata acum un an).

Am avut check engine aprins acum cateva luni dar s-a stins dupa 200-300km.

La diagnoza mi-au zis ca e sonda lambda 2 parca (aia mai scumpa) pe care bineinteles ca am tot amanat sa o schimb.

 

Azi dimineata asa a pornit (aprox 7-8grade) http://vocaroo.com/i/s1mqknrjSV9W

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi sa nu fie de la electromotor.sa fie perii uzati

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Va salut, ieri am intampinat si eu o problema:

Conform diagnozei mi-au iesit urmatoarele:

17584 - Bank1: O2 (Lambda) Correction Behind Catalyst P1176 - 35-00 - Control Limit Reached

17745 - Camshaft Position Sensor (G40) P1337 - 35-10 - Short to Ground - Intermittent

Simptome: ieri mi-a pornit greoi cu ceva cheie la automat.

Imi poate lumina si mie cineva nelamuririle cu privire la a doua eroare? Si eventual o schema cu amplasamentul acestui senzor?

Masina in cauza : Golf 4, 1.6 16V, cod motor BCB.

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut... am si eu o intrebare. am un golf 4 1.9 tdi alh si la greu porneste greu... o idee.. un nr de tel de la un meanic bun din oradea..

 


am aceeasi problema si nu stiu ce sa fac... daca ai putut rezolva ceva zi-mi si mie te rog

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna ziua,

avand permisul suspendat pt o luna,nu prea am mai pornit masina,dupa ce am luat permisul inapoi am inceput sa circul din nou cu ea dar am constatat ca masina nu mai porneste cum trebuie si anume:

-nu mai porneste la prima cheie

-la a 2 cheie porneste dar putin mai greoi si se mai aude si un sunet cum ca ar ramane bendixul blocat(cred ca bobina nu isi mai face treaba aici)

-iar cand a fost vremea ploioasa in bucuresti pornea si in 3 pistoane,dupa o mica acceleratie isi revenea

Am verificat bateria,ea este buna.

Ce ar putea sa fie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MariusMihaiVw

Am si eu o problema cu masina din semnatura un G4 1.6 16v din 2002,cand las contactul porneste greu de tot si face destul de urat (cu zgomot) si dupa ori moare ori isi revine dar cand nu las contactul pus imi porneste la sfert fara probleme.Masina are o problema cu electromotorul face zgomot cand o pornesc (periutele alea 2) sa fie din cauza asta?.In rest nu am probleme cu ea,uleiul ii la nivel de cand am luat masina (5 luni) apa in borcan ii exact la fel,pe capacul de la ulei nu este nici macar urma de spuma curat curat,Motorul merge rotund cu mici fluctuatii uneori (benzina proasta de la un peco anonim,nu am petrom de cat la 50 de km)nu bat tachetii,uneori ma uit in bord sa vad daca mai functioneaza motorul ca nu se aude nimic,deci chiar nu imi dau seama.Astept niste sfaturi.Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Mie imi porneste in 90% din timp la prima cheie, dar odata la nu stiu cat timp porneste greu(zici ca se ineaca, ca si cum nu ar avea destula benzina si da sa-i moara motorul, daca opresc motorul si pornesc iar, masina porneste bine!

Ce sa fie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare, postez o problema cu care ma confrunt de vreo jumatate de an. Asadar, azi ,dupa ultima vizita la Service autorizat (ElcarGid), nimeni nu a reusit sa-mi spuna care este problema. Masina Golf 4 TDI, 74 KW, 101CP, motor AXR fara erori pe VAG. O bujie arsa piston 1 (de vreo 3 ani), baterie din 2010 testata la dealer 7.9 V, testata la magazin vanzare piese auto cu un aparat ciudat ce simuleaza pornirea, 12.7 V. Porneste foarte bine la rece si la cald, mai putin in unele dimineti cand, dupa o noapte de pauza, nu vrea fara o cheie lunga de vreo 10 poate 15 secunde si acceleratia la maxim. Porneste in final, nu are salturi in relanti. In mers totul e OK, mai putin faptul ca parca nu mai e ce era, adica nu mai trage in fortaj la o depasire ca acum 5 ani, posibil ambreiaj, insa nu are legatura cu problema pornirii. Asadar, nu conteaza daca afara sunt 5 sau 40 de grade, daca a stat o noapte nu porneste decat cum am descris mai sus. Daca prevad ca nu ar porni si pun contactul de 3-4 ori inainte de START porneste. Un mecanic mi-a spus ca ar fi pompa de tandem (l-am ocolit deoarece la pompa de tandem trebuia sa am probleme si cu frana si zgomote ciudate), altul mi-a gasit, dupa 15 min de functionare cu testerul pus, de doua ori mai mult aer dat de EGR, si mi-a spus ca "e posibil, dar nu sigur ca ar fi de acolo", altul ca ar fi clapeta EGR, cand a desfacut EGR acesta curat lacrima (merg ca la carte, in oras niciodata sub 2000 rpm, deca daca sunt nevoit). Am incercat sa o las parcata de spate putin mai sus, a pornit parca mai bine (daca simptomele nu sunt constante nu-mi pot da seama daca a pornit de bunavoie sau ca a fost parcata cu spatele mai sus), am schimbat asa-zisa supapa de sens care e pe filtrul de motorina pe tur (din ce am mai citit pe aici aia nu e supapa de sens), am schimbat motorina, pompa merge, curent la bujii OK. O sugestie? Cineva care a mai intalnit problema asta? Ma gandesc sa cumpar un furtun transparent si sa-l montez intre pompa de tandem si conducta de tur sa vad daca nu cumva scapa motorina. Electromotorul nu a fost niciodata reparat, insa daca ar fi avut ceva, simptomele ar fi trebuit sa fie si la cald (ca fost posesor de Dacia, ma gandesc ca bazele mecanicii sau electricii auto sunt identice). Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Exact acelasi motor si aceleasi simtome. Am inlociut pompa tandem dar problema ramane. Am inlocuit filtrul de combustibil de trei ori de fiecare data alta marca, ultimul fiind MAN, inlocuit T-ul de pe returul filtrului, inlocuit furtunele de pe alimentare combustibil, toate, pus supapa de sens pe tur si pe retur, inlocuit pompa de alimentare. Am parcat-o cu spatele mai sus si a pornit mai bine. Nu am inlocuit, inca, O-rongurile de pe injectoare. Pe trei testere diferite nicio eroare. Am veificat si senzorii de: temperatura apa, turatie arbore motor si turatie ax cu came, sunt OK, am verificat releele de ECU si Pompa de alimentare, bujiile cu incandescenta noi, toate, verificat si tensiunea efectiva la ele, si sunt in regula. Dar tot porneste foarte greu dupa o stationate de peste 10 ore. Sa fie totusi Oringurile de pe injectoarele PD? Va rog, niste pareri avizate si poate rezolv si eu problema ca vine iarna si cred ca va fi chiar o problema cu pornirea la minus grade. Multumesc foarte mult!

Modificat de florin ionascu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inlocuieste oringurile.... si o cred ca  o sa te ajute.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va salut cu respect.Sunt nou pe acest forum si nu sunt sigur daca postez unde trebuie.Am si eu o problema cu pornirea la rece,cand temperatura e sub +9 grade.Mi se aprinde martorul bujii in bord,apoi se stinge intr-o secunda,iar pornirea foarte greoaie.Am schimbat senzorul g62 si degeaba.Cu mufa scoasa de la senzorul de temperatura,porneste bine.Sa fie oare releul de la bujii?Ma poate ajuta cineva cu o parere/sfat? va multumesc

Modificat de kirra30
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu mufa scoasă de la G62? Înseamnă că nu-i bun. E sh?

Modificat de zolak
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e sh.e nou senzorul.am incercat sa scot releul de la bujii,sa vad cum se manifesta fara el,si nici o schimbare.cu sau fara releu,dupa o secunda se stinge martorul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu prea cred că este de la senzor.

La a mea sub 5 grade stă ceva mai mult aprins becul de la bujii, la peste 5 grade stă tot aşa o secundă.

Cred că din altă parte este problema, pe vremea asta nu ar trebui să pornească greu indiferent că merg bujiile sau nu.

Problema a apărut dintr-o dată sau ai avut vreo intervenţie la maşină în ultima vreme?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorul oricum e nou.De curând am schimbat pompa de injectie.Ideea e ca doar la rece face aceste probleme la pornire.odata pornita de dimineata,nu mai are probleme.Cu mufa de la senzor,sta martorul aprins cam 7-8 secunde,apoi porneste foarte bine.De aceea ma gândeam daca nu cumva ar fi releul de la bujii...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifică avansul. Mai mult ca sigur că este dereglat şi din cauza asta porneşte greu. Când avansul este dereglat (începutul injecţiei prea devreme sau prea întârziat) injectarea motorinei se face în condiţii improprii de presiune şi temperatură. În cazul tău bănuiesc că este mult prea avansat şi injecţia se face în condiţii de temperatură şi presiune prea scăzute. În momentul în care scoţi senzorul şi sunt acţionate bujiile (când scoţi senzorul se simulează o temperatură de aprox.-40 grade) se îmbunătăţesc condiţiile de injecţie şi de asta porneşte normal.

Sfat: caută pe cineva cu vagcom şi vezi cât este avansul în Basic settings (grupul 000 căsuţa 2) cu apa la 90 grade sau cum arată graficul TDI-timing. Sau mergi la cei care au montat-o să regleze avansul, dar mai întâi vezi care este situaţia cu avansul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Ms frumos de raspuns si sfaturi.Dar tot nu inteleg de ce se stinge martorul ala rapid.Pana acum,chiar si vara,tot statea vreo 2 sec,apoi se stingea.O sa merg sa imi verifice si avansul sa vedem ce zice.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă cu mufa de la senzor scoasă stă martorul de bujii aprins vreo 6 sec, nu mai ştiu exact cât dar cam pe acolo, atunci senzorul este de vină. Asta tot cu vagcom-ul se poate vedea ce temp arată până să porneşti motorul cu contactul pus. Ar fi bine să pui un senzor pe original sau Hella. Sunt unele no name care sunt proaste de noi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adevarul e ca senzorul e no name :winter:  deci e foarte posibil sa fie el de vina...mie imi parea ciudat sa fie senzorul,doarece in mers,cand se incalzea motorul,acul la temperatura se ridica...iar dimineata in sta jos...deci ar indica rece totusi...in fine,o sa schimb cu un senzor pe origine..sa vedem ce iese

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!