Jump to content

Pornire greoaie


Mihai San
 Share

Postare recomandată

Senzorul de la axa cu came stocheaza eroare.

Sent from my  using Tapatalk.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Al Bundy mersi mult pentru raspuns!

Deci nu mai dau banii pe el!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi dimineatza a pornit la sfert iar dupa 15 min. de mers prin oras am parcat-o si a stat vreo 40 min. dupa care am vrut sa plec si iar nu a pornit decat dupa vreo 15 sec. de dat la cheie...si acelasi simptom,adica nu am acceleratie vreo 20 de secunde dupa care da fum si isi revine mergand super ok!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Catalizator infundat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@vali_devill-ajung la aceeasi intrebare ca si la senzorul de la axa cu came si anume daca il da testerul sau nu,neavand vreo eroare eu zic ca nu e infundat,oricum mersi pt. idee!!!

Modificat de CezarV.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La catalizator infundat nici nu mai porneste masina, si daca porneste merge foarte prost.

Sent from my  using Tapatalk.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Al Bundy Aha,ok,mersi mult!!!Crezi ca ar putea fi vreun senzor ceva...in afara de ala de la axa?! Multumesc mult!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi n-a mai pornit deloc!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prin bunavointa colegului

F l o r i n, caruia ii multumesc mult de tot pentru ajutor,cred ca s-a rezolvat problema,de vina era senzorul de temperatura lichid racire-G62.

Inca odata mii de multumiri lui Florin,super de treaba si super priceput dar multi dintre voi stiti deja asta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Address 01: Engine       Labels: 038-906-012-AGR.lbl
Control Module Part Number: 038 906 012 HF
  Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 0000SG  5995
           Software Coding: 00002
            Work Shop Code: WSC 01266 
           Additional Info: WVWZZZ1JZ5W074411     VWZ7Z0E1860338
                      VCID: 5BBF89B5C93EA11
2 Faults Found:

18039 - Accelerator Position Sensor (G79)
            P1631 - 35-00 - Signal too High
18040 - Accelerator Position Sensor (G79)
            P1632 - 35-00 - Power Supply Malfunction

Readiness: 0 0 0 0 1

 

A pornit ceva mai greu azi...eu banuiesc bacteria (amperaj scazut-are 8 ani).As vrea niste explicatii mai profi si va rog nu imi da-ti copy/paste de pe ROSSTECHWIKI ca am citit deja acolo dar nu ma multumeste.Oricum,era singura eroare de pe masina si de obicei stiu ca daca ai low bat power iti da si pe airbag eroare si iti lasa martorul aprins ceea ce la mine nu s-a intamplat...

 

18039/P1631 - Accelerator Position Sensor (G79): Signal too High Possible Symptoms

  • Malfunction Indicator Light (MIL) ON
  • Reduced Engine Output

Possible Causes

  • Wiring and/or connections faulty
  • Faulty ECM
  • Faulty Accelerator Pedal

Possible Solutions

  • Check Measuring Block Readings for Accelerator Pedal
  • Check Voltage Signals from ECM to Throttle Pedal (see factory repair manual)
  • Check Wiring and Connectors from ECM to Accelerator Pedal

Special Notes

  • There are 2 sensors in the accelerator pedal, both measure the same except that they are working in opposite directions. This means one counts from 0 to 100, while the other one counts from 100 to 0.
  • Accelerator Position Sensor faults can be caused by issues with the Oxygen Sensor(s) and it's wiring. Please verify thisBEFORE replacing the ECM or Accelerator Pedal. Accelerator Pedal failure is very rare.

 

Am verificat pedala si e OK...ECU daca era razna,eroarea persista,insa e prima data in 2 ani cand imi da eroarea asta...cablajul...la fel,eroarea trebuia sa persiste.O alta parere???Am uitat sa mentionez ca din graba m-am urcat in masina si i-am dat direct la automat in momentul in care mi-a dat eroarea asta

Modificat de laur_vw
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai putea incerca o curatare la conectorul de la ECU.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Problema la mine e cu prima pornire dimineata,dupa aia porneste la sfert.Mentionez ca nu mi se mai aude acel sunet de amorsare a pompei cand deschid portiera.de cine e comandata aceasta amorsare,ce trebuie sa verific are vreun releu?multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema la mine e cu prima pornire dimineata,dupa aia porneste la sfert.Mentionez ca nu mi se mai aude acel sunet de amorsare a pompei cand deschid portiera.de cine e comandata aceasta amorsare,ce trebuie sa verific are vreun releu?multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da! Lampa din portiera se aprinde.ma gandeam si eu la swich da nu cred ca e d e la el si buzerul din bord imi functioneaza.alte cauze care mai sunt?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buzzerul mai suna cand lasi aprinsa lumina?

 

LE: pana am postat eu :D

Modificat de marius1982.11
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU mai vad alte cauze. daca pui contactul de 2 -3 ori, se aude pompa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca da altfel nu ar mai porni,da am sa verific mai atent. Culmea ca dupa prima pornire functioneaza la sfert,am tot amanat aceasta problema da ma deranjeaza ca nu porneste din prima cum trebuie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat cum a zis Al Bundy si se aude pompa si a pornit mai lejer.....deci e din cauza amorsarii.Da cum sa rezolv sa se amorseze cand deschid portiere?multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut! Am o bora 1.6 16v AUS din 2001....la rece porneste greoi (se gandeste putin ce sa faca)....mentionez ca bateria este noua....carbunii din electromotor sunt schimbati...releul de incarcare de la alternator este schimbat ....senzorul g62 este schimbat de 2 luni pentru ca nu pornea bine la cald... nu am nici o eroare pe diagnoza....bateria este masurata si este in conditii normale...va rog sa imi dati idei pentru a remedia aceasta problema....multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

va salut. am si eu o problema la masina din semnatura. dimineata are o pornire foarte greoaie...adica invarte mai mult(bateria fiind din 2005 invarte foarte greu) dar am observat daca pun contactul de doua ori si a treia ii dau la automat porneste imediat fara probleme. nu mai e nevoie sa invarta mult deci nu mai omoara bateria.ce sfaturi?sa schimb bateria?bujiile incandescente?sau e altceva?sper ca nu pompa...multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu mai este nimeni pe aici?as vrea si eu un raspuns daca se poate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiliment Florin

salut. am o problema cu pornirea. golf 4 motor 1,9 ; 90cp. prima pornire din zi sau daca las masina mai mult timp fara sa o pornesc (la rece) imi porneste foarte greu. trebuie sa tin cam 3-4 secunde si mi se mai intampla de trebuie sa dau si a doua cheie. totusi, frig rau nu este. la 5-7 grade...cand pun contactul se aude un zgomot in fundal ca de ceas.."tac tac tac" probabil ca este pompa de motorina. un prieten mi-a spus ca se dezamorseaza pompa. de la asta sa fie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara! Am si eu o problema cu golful meu, cand e rece afara sub 5 grade nu prea mai vrea sa porneasca doar ajutata de redresor. Totusi bateria este buna am tensiunea buna in ea, electromotorul invarte dar ea nu vrea deloc sa porneasca, se chinuie dar degeaba. Cand pun contactul imi apare martorul de la bujii, sta aprins cam 10 secunde, dupa care se stinge, dau cheie dar degeaba, pot face asta de n ori ca nu porneste. Am verificat si bujiile care sunt bune, se incing, mai apoi am verificat fisele la care am avut parte de o surpriza, nu vine curent la ele. Din ce motiv nu ajunge curentul la fise? Cred ca releul de la bujii este bun deoarece martorul se stinge din bord dupa 10 secunde. Va rog ajutati-ma cu un raspuns sau indrumati-ma ce sa fac pentru a remedia problema asta deoarece iarna a venit iar masina nici ca mai porneste la temperaturi cu - . 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar dacă releul de bujii este buşit tot se aprinde spira în bord. Problema este că acest releu primeşte alimentare de la releul Engine control relay (vezi pdf) şi s-ar putea ăla să facă figuri (dacă totul este în regulă, maşina porneşte şi fără bujii, mai greuţ dar porneşte şi la -15 grade).

Acum dacă zici că totuşi porneşte ajutată de redresor, atunci trebuie verificate următoarele: electromotorul (chiar dacă învârte dacă nu învârte cu 500 rpm, atunci porneşte greu sau deloc), bateria (măsoară tensiunea înainte de pornire şi la cât scade pe timpul încercării de a porni şi pune valorile aici) şi nu în ultimul rând avansul (dacă este prea retardat porneşte greu la rece).

Dacă ai instrument de măsură, îţi pun schema aici şi-ţi zic cum să măsori ca să eliminăm problemele electrice. Un vagcom este cam indispensabil pentru a verifica avansul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!