Jump to content
Sign in to follow this  
qBert

Trecere de la xenon la bixenon

Recommended Posts

kelu

@qBert- eu mi-am distrus din greseala farurile originale(hella) si acum am "depo" de aprox 3 ani; ca sunt praf si se calitate indoielnica nu contest, insa sticla nu s-a matuit de la xenon. intr-adevar eu am si lupa pe faza scurta(unde am xenon) dar am montat "n" kituri pe diverse VAG-uri si au fost faruri originale si after market, dar nu s-a plans nimeni de sticla matuita. singura buba am intalnit-o la golf4 unde s-a incercat montarea de proiectoare pe faruri care nu aveau, si acolo s-a matuit sticla si s-a deformat oglinda

Share this post


Link to post
Share on other sites
qBert

Mersi pt interventie. Foarte edificator raspunsul tau. Daca nu foloseai cunvinte cheie ca depo, praf, calitate indoielnica dormeam linistit. Dar asa, zi-mi te rog la ce te referi? Ai cumva modelul acesta? Credeam ca e doar un far, nu prea are cum sa deranjeze/ supere detinatorul..

Eu unul as vrea sa cumpar modelul specificat mai sus, dar imi e ffffoooooooooaarte frica de ledurile alea..nu se ard? Niciodata? :icon_redface:

:offtopic: Scaunele+banchetele de pe golf v se potrivesc pe golf 4? Mersi :D

Edited by qBert

Share this post


Link to post
Share on other sites
kelu

eu nu am golf5 am passat b5.5 care are lupa pe faza scurta din fabrica.DEPO este o firma de faruri after market. OEM(din fabrica) masina vine echipata cu HELLA / VALEO. eu iti recomand sa te feresti de branduri gen DEPO sau TYC. ca variante after market recomand farurile DECTANE sau SONAR. eu am montat unor baieti faruri model cum ai postat link-ul tu, si nu am primit feedback ca s-ar fi ars ledurile.acum sa nu te gandesti ca sunt la fel de fiabile ca cele din fabrica, insa ani pot sa tina. interventia mea s-a referit strict la faptul ca nu are cum sa se matuiasca sticla/geamul farului de la xenon. eu unul nu am intalnit asa ceva si asa cum am spus si mai sus, am montat destule kit-uri xenon si pe faruri originale si pe chinezesti incat sa iti pot da un sfat. ca sa iti faci o idee, un far HELLA pt golf5, costa aprox 640 ron iar unul TYC sau alte "no name-uri' este in jur de 300 ron.

Share this post


Link to post
Share on other sites
speedo

Am si eu o intrebare:dintr-un far cu xenon oem se poate face bixenon?

Azi cand am schimbat becurile am vazut ca am acolo clapeta aia de obturare cam ce mi-ar trebui s-o fac sa se miste?

Share this post


Link to post
Share on other sites
F l o r i n

Sa ii schimbi tot mecanismul. La tine, clapeta e fixa .... la bixenon, are mecanismul care o ridica, electromagnetul care o comanda... etc. Ii schimbi lupele cu totul sau doar partea spate, daca se potriveste ca dimensiuni.

Daca vrei sa-ti fac ceva poze sa vezi cam cat sunt lupele cu tot cu mecanism, imi zici.... ca am un set de lupe bi-xenon OEM de Passat B5,5.

Share this post


Link to post
Share on other sites
speedo

Daca vrei sa faci raman dator.Le ai la vanzare?

Share this post


Link to post
Share on other sites
lucaflo26

Speedo banuiesc ca faza lunga ai H normale asai?

Sent from my iPhone 4 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
speedo

Da, asa e dar am lumina f. proasta pe scurta si nu stiu ce sa mai fac.Nu e din cauza becurilor ca am schimbat destule.Daca scot tabla aia de acolo si le dau mai in jos sa nu-i orbesc pe ceilalti nu ar trece mai multa lumina?Sau coboara si lunga odata cu astea de pe scurta?

Share this post


Link to post
Share on other sites
lucaflo26

nu are treaba tabla aia e pt sa nu reflecte lumina in sus. Eu ti-as recomanda daca iti permite bugetul alte faruri . Nu ai desfacut niciodata farurile sa cureti lupele?? E de munca am facut cu un vecin la un A4 ai se vede diferenta. O zi ne-a luat de munca.

Daca vrei sa iti pui bixenon poti lega H (adica faza lunga)la bixenon asa cind dai faza lunga ai si bixenonul si H aprinse.Asa am eu daca pot pun si un filmulet sa vezi cum e.

Sent from my iPhone 4 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
F l o r i n

Numai ca nu se compara cand dai flash cu obturatorul - lupele bi-xenon originale.... de zici ca-i faci poza :icon_cheesygrin:

da, le vand daca te intereseaza.... detalii pe PM.

Uite aici cum lucreaza

Edited by F l o r i n

Share this post


Link to post
Share on other sites
P o p i c a

Din cate am citit eu prin manuale, functia "flash" o face becul halogen de pe oglinda (tragi maneta spre tine), iar cand actionezi faza lunga (impingi maneta) opturatorul coboara, a.k.a. bi-senon, iar halogenul ajuta.

Just sayn'...

Share this post


Link to post
Share on other sites
The_Ego

La b5.5 cu bi-xenon oem de fiecare data cand e aprinsa faza scurta si se da flash, atat halogenul cat si bi-xenonul se aprind.

Pe zi cand nu functioneaza faza scurta, doar halogenul da flash.

Edited by The_Ego

Share this post


Link to post
Share on other sites
P o p i c a

My bad

:Computer:

Share this post


Link to post
Share on other sites
F l o r i n

... si se ridica obturatorul la faza scurta - la xenon.

Share this post


Link to post
Share on other sites
invatacel

am golf 5 cu proiectoare HELLA originale cu becuri halogen HB4.Vreau sa-mi pun in locul becurilor astora....xenon(becuri cu xenon) ca sa-mi lumineze noaptea mai puternic.Este posibil? poate sa-mi fie afectata oglinda proiectoarelor?  ce inseamna 6000k si 8000k? mai trebuie sa modific ceva la instalatia electrica?

Share this post


Link to post
Share on other sites
F l o r i n

NU... o sa ne rupi ochii cu ele - iar ca vizibilitate - nu o sa castigi nimic cu ele, ci doar vei pierde.

Share this post


Link to post
Share on other sites
invatacel

Imi poti da te rog o explicatie de ce cu halogenele nu "va rup ochi"?

Share this post


Link to post
Share on other sites
The_Ego

Una e halogen pe oglinda si alta poveste cu xenon. In primul rand vor fi mai puternice si vor orbi mai rau. Proiectoarele care au becuri cu halogen orbesc daca sunt folosite necorespunzator, ce sa mai zicem de xenon.

Proiectoarele se folosesc strict cand este ceata, iar atunci lumina galbena ajuta. 6000 si 8000k este temperatura in kelvin pe care o are xenon-ul. 4300k cat este oem se traduce in alb, 6000 putin albastrui si cu cat urci cu atat devine mai albastru.

Edited by The_Ego

Share this post


Link to post
Share on other sites
invatacel

dar proiectoarele o sa le las asa cum sunt din fabrica,,,nu o sa le reglez sa bata mai sus sau mai jos....deci nu o sa va rupa ochii...

Share this post


Link to post
Share on other sites
The_Ego

Proiectoarele oricum deranjeaza daca nu e ceata. Sunt folositoare tocmai pt ca au o lumina galbena care ajuta mult pe ceata. Xenon-ul de 6000k face exact 0 in acele conditii. Chiar te poti trezi ca te orbesti singur pt ca se va reflecta. 

 

Daca le pui de "look" atunci parerea mea e sa renunti. Pe langa faptul ca sunt ilegale, poti avea probleme cu instalatia electrica a masinii.

Edited by The_Ego

Share this post


Link to post
Share on other sites
Al Bundy

dar proiectoarele o sa le las asa cum sunt din fabrica,,,nu o sa le reglez sa bata mai sus sau mai jos....deci nu o sa va rupa ochii...

De ce nu pui si pe lunga si pe becul de mers inapoi si pe pozitii? Ca oricum sunt la moda. Ce conteaza de ceilalti participanti la trafic si ca pe ceata eu nu  o sa mai vad nimic..... :ceuameni:

Share this post


Link to post
Share on other sites
F l o r i n

Imi poti da te rog o explicatie de ce cu halogenele nu "va rup ochi"?

 

da, pentru cine nu stie.... proiectoarele sunt facute sa difuzeze altfel lumina fata de faruri. Ele sunt proiectate pentru becurile cu halogen, iar tu, cand vei pune becuri cu xenon - a caror lumina e mult mai puternica, o sa ii orbesti pe cei din fata.

 

Am observat ca prin anumite zone e o moda.... iar lumea le monteaza ca se vad frumos cand merg cu ele aprinse... probabil tu nu te-ai intalnit cu niciun astfel de berbec, in trafic....

 

Altfel, tot pentru cine nu stie, pe timp de ploaie sau ceata, becul de xenon de 6000k sau 8000k... nu te ajuta cu nimic... deci, le pui doar de imagine, banuiesc....

 

acum, fiecare dupa gusturi, dar sa-i orbeasca pe ceilalti.....

Imi poti da te rog o explicatie de ce cu halogenele nu "va rup ochi"?

 

da, pentru cine nu stie.... proiectoarele sunt facute sa difuzeze altfel lumina fata de faruri. Ele sunt proiectate pentru becurile cu halogen, iar tu, cand vei pune becuri cu xenon - a caror lumina e mult mai puternica, o sa ii orbesti pe cei din fata.

 

Am observat ca prin anumite zone e o moda.... iar lumea le monteaza ca se vad frumos cand merg cu ele aprinse... probabil tu nu te-ai intalnit cu niciun astfel de berbec, in trafic....

 

Altfel, tot pentru cine nu stie, pe timp de ploaie sau ceata, becul de xenon de 6000k sau 8000k... nu te ajuta cu nimic... deci, le pui doar de imagine, banuiesc....

 

acum, fiecare dupa gusturi, dar sa-i orbeasca pe ceilalti.....

Share this post


Link to post
Share on other sites
nsm

Confirm ca xenonul OEM se vede mai prost pe ploaie decat niste halogene OEM. Noroc ca am si proiectoare cu halogen si bixenon cu faza lunga si pe halogen... Astfel am sanse sa mai vad ceva noaptea pe ploaie...

Share this post


Link to post
Share on other sites
polotsi

Este o prostie xenon pe farurile de ceata, niciun fabricant nu prevede asa ceva din fabrica, este o inventie creata pe plan local, ca sa se mai vanda inca un kit xenon.  Farurile de ceata se aprind DOAR cand ceata, si mai ales pentru a fi vazut de cel din fatza in astfel de conditii grele.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri