Jump to content

Trecere de la xenon la bixenon


qBert
 Share

Recommended Posts

Salut.

In momentul de fata am xenon pe masina din semnatura. Ma gandeam sa schimb farurile originale cu modelul

.

Din cate am observat pe farul respectiv se poate monta doar bixenon, pozitia becului pt faza lunga fiind luat de becul pt semnalizare.

Intrebare: trebuie sa schimb doar becurile xenon, sa pun bixenon sau trebuie schimbate si balasturile?

Ar fi utila si o parere referitoare la modelul acesta de faruri (cat de eficienta e lumina data de ele), daca le-a avut careva montate pe masina, eventual o recomandare/pret pt alte blasturi sau ce mai e necesar.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 53
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Al Bundy

    7

  • speed_fane

    5

  • F l o r i n

    5

  • qBert

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

Eu am asa ceva...sunt multumit de ele. Faza scurta vede f ok nu ii deranjeaza pe ceilalti soferi... Dar la lunga parca nu se vede lumina clar. Nush cum sa iti explic, ca si cum ai tine scurta ridicata extrem de sus si ma gandesc ca poate sa fie cauza de la mine pt ca folosesc xenon h7 sau 1, nu mai stiu cat era inainte pe farurile standard golf 5, cred ca se modifica ceva si in lupa cand dai pe lunga...pt ca se aud sunete :dry:

Edited by WVWZZZ
Scrierea cu înflorituri (k, sh, tz, y) este interzisa, cu exceptia cazurilor în care pot aparea confuzii
Link to comment
Share on other sites

NU trebuie schimbate becurile si nici balastul, daca farul nou are 14 pini in mufa trebuie sa schimbi mufa de pe cablajul

actual, si sa codezi centrala cu bi-xenon sa nu ai eroare de bec ars.

Link to comment
Share on other sites

Multumesc pt raspunsuri. Conectorul farului nou are 10 pini pe 2 randuri ( de fapt 5 pini pe un rand, si 4 pini pe alt rand), inseamna ca e ok.

@AlBundy: o sa pun becurile mele xenon pe noile faruri si o sa am si faza scurta si faza lunga??? de unde? Am cautat putin pe net si am vazut ca diferenta de iluminare intre cele 2 faze se obtine si prin miscarea unui obturator in interiorul lupei. La asta te gandesti cand spui ca nu trebuie sa schimb nimic?

Link to comment
Share on other sites

Nu o sa ai nici o eroare de bec ars, doar o faza lunga mai slaba...Incearca sa iei un kit bi xenon after si vezi ce se intampla poate o sa mearga

Edited by WVWZZZ
Art.2
Link to comment
Share on other sites

Totul a pornit de la faptul ca mi s-a ars un bec pe faza scurta (xenon). Pe faza lunga am halogen. Eu pe masina am xenon after market. Acum ori imi cumpar un bec xenon, ori doua bixenoane si faruri. Trebuie sa inteleg cum sta treaba sa stiu in ce ma bag.

@ciuely: cand zici kit bixenon after te referi doar la becuri, sau si la balasturi? Ca sincer nu prea am chef sa dau bani pe alta instalatie xenon.. e criza :mop:

Link to comment
Share on other sites

tu le incurci. bixenon poate avea doua intelesuri:

1. ex: bec h4 bi-xenon, becul are un singur filament care sta aprins atat pe scurta cat si pe lunga, cand tu comuti pe faza lunga actionezi un electromagnet din corpul/ soclul becului care "plimba" in fata sau in spate becul dispersand altfel lumina, avand ca rezultat intr-o pozitie faza scurta si in cealalta faza lunga.

2. sa ai faruri bixenon e alta treaba. este un singur bec care sta aprins atat pe scurta cat si pe lunga, doar ca de data asta becul sta nemiscat si exista in far inaintea lupei o lamela metalica care permite sa treaca sau nu mai multa lumina

Link to comment
Share on other sites

Deci, din ce vad eu, in farurile noi merge H7, Tu cred ca acum ai tot H7, de asta am zis ca nu trebuie sa modifici nimic.

Mufa farurui fiind cu 10 pini iar nu trebuie sa modifici nimic.

Firul care alimenteaza faza lunga halogen la tine, o sa alimenteze bobina care da faza lunga, in acest caz , consumul fiind mic, posibil sa ai eroare de bec ars. Daca codezi centrala , nu o sa mai ai eroare de bec ars.

Link to comment
Share on other sites

Pai si locul in care se afla becul pt faza lunga, o sa ramana nefolosit? Nu se poate implementa o ,,lumina de zi" ?

PS: nu ma refer la modelul de far din link. Am vazut ca se pot face modificari la far, in care se pune doar lupa. La acelea ma refeream

Edited by FlorinC
Link to comment
Share on other sites

dany@TuningCars

voi incurcati oalele pe aici sincer.

bi-xenon pe faruri after este doar h4. golf 5 nu are h4, are h7. daca iei faruri originale cu lupa vei avea nevoie de becuri d1s sau d2s, daca iei faruri after cu lupa va merge cu acelasi bec h7 si care se numeste xenon si nu bi-xenon.

acest bi-xenon vine la masinile care au lupa din fabrica si care merg strict cu 2 modele de becuri D1S sau D2S.

Link to comment
Share on other sites

@BOGY26: te contrazic, exista faruri AM care folosesc bec h7 , iar trecerea de la faza scurta la faza lunga este facuta de acea lamela metalica ce se afla intre bec si lupa, obturator parca se cheama

Edited by speed_fane
Link to comment
Share on other sites

Pai si locul in care se afla becul pt faza lunga, o sa ramana nefolosit? Nu se poate implementa o ,,lumina de zi" ?

PS: nu ma refer la modelul de far din link. Am vazut ca se pot face modificari la far, in care se pune doar lupa. La acelea ma refeream

Poate ramane si bec cu halogen care sa-l foloseti pe faza lunga.

Link to comment
Share on other sites

Legi becul h7 la faza lunga asa cind dai faza lunga ai si bixenonul aprins si h7 cum am eu si ai si mai mare vizibilitate

Link to comment
Share on other sites

dany@TuningCars

@BOGY26: te contrazic, exista faruri AM care folosesc bec h7 , iar trecerea de la faza scurta la faza lunga este facuta de acea lamela metalica ce se afla intre bec si lupa, obturator parca se cheama

h7 nu este bi-xenon. ca faci niste modificari de care nu esti sigur cat te va tine este altceva dar bi-xenon am mai spus, sunt 3 modele de bec. h4 la aftermarket, d1s si d2s la oem.

salut

Link to comment
Share on other sites

@BOGY26: te contrazic, exista faruri AM care folosesc bec h7 , iar trecerea de la faza scurta la faza lunga este facuta de acea lamela metalica ce se afla intre bec si lupa, obturator parca se cheama

h7 nu este bi-xenon. ca faci niste modificari de care nu esti sigur cat te va tine este altceva dar bi-xenon am mai spus, sunt 3 modele de bec. h4 la aftermarket, d1s si d2s la oem.

salut

________________________________________________________

nu m-am facut inteles poate......lasa-le doamne iarta de becuri......ca e h1,h3,h11,h7 monofaza, ca e hb bi-xenon cu electromagnet....nu la becuri m-am referit

ci la faptul ca farul pentru xenon(cu lupa) este construit un pic diferit fata de cel pt halogen (tot cu lupa) ca sa avem si exemplu concret luam passat b5.5

- cu : B5_5Z.JPG

- fara: 618992959291303326161211-67420-700_700.jpg

bun, acum treaba sta in felul urmator:

- CEL PT Halogen:

pui xenon am pe scurta si ai Xenon pe scurta halogen pe lunga ok?

- CEL XENON OEM

- faza lunga o ai pe halogen cat timp ai luminile stinse

- faza lunga o ai si pe halogen si pe lupa de scurta ( in interiorul acesteia lucreaza o diafragma care schimba modul de reflexie al luminii catre lupa)

urmareste acest filmulet

si vei vedea diafragma despre care vorbesc, diafragma care o gasesti si in farurile AM care functioneaza inclusiv cu bec H7 si tot bixenon se numesc doarece inglobeaza faza scurta si lunga pe aceeasi lupa, diafragma este actionata cand comuti scurta-lunga

acum ai inteles la ce ma refer?

implementare bi-xenon pe farul oem de golf V

Edited by speed_fane
Link to comment
Share on other sites

Ms Albundy & flotouran05.

Am vazut intr-un topic, ca cineva cu octavia 2, cumparase si montase doar lupa(care avea acea diafragma inclusa), insa farul ramasese cel oem, Se poate si asa?

M-ar tenta si pe mine chestia asta. Momentan am faza scurta xenon ( are si lupa) si faza lunga pe halogen.

Link to comment
Share on other sites

FlorinC eu asa am facut am montat lupa bixenon in far oem si legat si faza lunga la becul H7.Uite si o poza cu farul cu lupa nici nu se vede diferenta.Vezi ca -sa mai discutat despre asta

post-19256-0-70212300-1318942430_thumb.j

Link to comment
Share on other sites

FlorinC: vezi cate te costa lupele si cat te costa un far cu lupa cu tot, s-ar putea sa nu merite munca. Mai discuta cu colegi care au facut operatia asta. E foarte dificil sa dai jos sticla de pe far, e lipita de jur imprejur cu mastic, trebuie incalzit destul de tare si apar alte complicatii pt ca poti deforma sticla. M-am gandit si eu la solutia aceasta si acum se pare ca ma costa putin mai mult faruri cu lupa decat lupele simple. Plus ca arata mai bine farurile astea, imi plac.

Eu unul m-am lamurit cum sta treaba. Eu am xenon (H7, instalatia e AM) pe faza scurta, pot sa imi pun linistit farurile alea, cum a zis AlBundy. Si speed_fane (PS: cat suflet ai pus in postul #15 !!! :icon_thumleft: )!

Link to comment
Share on other sites

am si eu o problema vis -avis de bixenon.Vine cineva cu un passat combi 2009 din DE.Ma sunat de pe drum si mi-a spus ca farurile bat prea jos..Se poate modifica pozitia farurilor sa bata mai sus din interfata?Mi-a specificat ca sa chinuit mult pe drum si ca bat atat de jos incat e foarte obositor sa conduci asa.Vine si din zona Hamburg :tuktuk:

Link to comment
Share on other sites

da, se poate, contacteaza un coleg care se ocupa de diagnoze si trateaza problema cu el. se ajusteaza software daca e xenon oem

Link to comment
Share on other sites

Stupoare: sticla de la faruri care nu sunt oem se matuieste din cauza xenonului aftermarket? Cu alte cuvinte o degradeaza xenonul? Sunt unele voci care sustin lucrul acesta si chiar nu stiu ce sa cred. Un coleg de pe forum sustine ca a schimbat 3 randuri de faruri din aceasta cauza (nu OEM dar nici ultima chinezarie - hella de exemplu).

Edited by qBert
Link to comment
Share on other sites

sefu...aaaa "hella"

sunt alea originale

Link to comment
Share on other sites

Nu ma bag in disputele voastre despre xenoane, am urmarit si eu filmuletul si am retinut doua lucruri :

= In film nu era vorba despre halogen H7, cu lupa ?! - mie asa mi se pare...

= Mi-au placut mult becurile de la semnal , becuri cu mercur , cum zice in comentariu... cum si de unde am putea gasi si noi asa ceva ?!

Link to comment
Share on other sites

Nu sunt cu mercur, cauta OSRAM DIADEM.

Sau Philips silvervision.

Link to comment
Share on other sites

Da, super becurile alea. Acum ca am aflat cum se numesc le-am gasit aici si aici. Dar daca stie cineva un magazin mai concret de unde le putem achizitiona si eu sunt interesat.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Similar Content

    • Dani0
      By Dani0
      Salut,
      In sfarsit am furat si eu permisul de la scoala si am achizitionat si un GOLF V.
      1.9 TDi
      66Kw-90cp
      3 Usi
      Neagra
      Fara modificari acum de inceput cat mai sunt incepator, dar urmeaza sa ma interesez daca pot sa ii pun faruri Xenon, inchidere geamuri din telecomanda, un sub, schimbat boxe cu unele ciare in locul celor originale, schimbatul RCD-ului original cu unul 330 plus, schimbare culori bord, alte jante si deocamdata atat imi trece prin cap.
      Sunt foarte multumit de EL in privinta consumului, 3,5-4l in afara si 5,5-7l oras. Cu 500 lei cc 1400 km.
      Cateva poze: 


       
       
    • Doomy
      By Doomy
      In sfarsit m-am hotarat sa va prezint si eu jucaria mea :)
      GOLF 5 - 2.0.TDI - BKD - 140cp - productie 10.2004 - prima inmatriculare in 05.2005 .
      Cumparata si inmatriculata in RO 05.2009.
      Dotarile masinii sunt urmatoarele :
      - 4 geamuri electrice
      - senzori lumina+ploaie (Follow me home active)
      - spalatoare Faruri
      - pilot automat
      - 10 airbaguri
      - proiectoare ceata
      - dublu climatronic
      - incalzire in scaune
      - Oglinda retrovizoare heliomata
      - ESP
      - oglinzi electrice si incalzite
      - Jante Aliaj 15" originale VW
      Masina a fost cumparata la 96400 km , acum are 147500 KM . Proportia de mers este 50% urban ,50% extraurban.
      Atasat sunt cateva poze cu masina ( in limita spatiului)
      Revin in urmatoarele posturi cu informatii legate de : piese schimbate pe masina , modificari facute si "TO DO LIST" :)
      Enjoy





    • dorintop
      By dorintop
      Salutare,
      Sunt nou pe aici si cum regulile sunt reguli o sa fac si eu o prezentare a masinii mele
      Am cumparat-o in 2008 prin vara de pe mobile. Am fost singur in Germania dupa ea. A fost chiar o aventura faina.
      Despre masina pot sa spun ca sunt multumit. Ar fi meritat sa am putin mai multa grija de ea.
      Oricum, dupa ce o sa incep sa schimb experienta cu membri forumului o sa incers sa repar unele urme ale timpului care a trecut peste masina.
      In rest va las pe voi sa comentati.
      P.S. Pozele sunt facute anul trecut cand mergeam in Delta si pe bac la Galati.
      Dorin




  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in broserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim! :) 

 

Accept