Jump to content

Problema la pompa secundara de racire - motor CR


doctorul
 Share

Postare recomandată

Salut. Daca am pompa auxiliara defecta poate sa influenteze regenerarile ale DPF ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul nu porneste fara pompa auxiliara de combustibil (cbab,cbdc,cbbb...)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pompa auxiliara circula apa prin racitor egr.

Daca e si clapeta racitor blocata si antigel nu circula in racitor, iti dai seama ca o sa fiarba in zona racitorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

4 hours ago, EEXCALADE said:

Motorul nu porneste fara pompa auxiliara de combustibil (cbab,cbdc,cbbb...)

 

Pompa de apa auxiliara daca nu gresesc, nu de combustibil. Am mai citit pe forum la 2.0 cr , am vazut ca e o problema generala. Am eroare, am observat ca se incalzeste mai greu motorul iarna, mult mai greu decat un 1.9 tdi sau 2.0tdi PD de exemplu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da,scuze ,am scris din viteza.

Pompa de recirculare antigel trebuie inlocuita ,afecteaza racirea motorului dupa oprire 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect, asta am gasit intr.o descriere a functionarii sistemului de racire. 

Deci mai plimba apa si prin alte circuite, nu doar racitor.

 Imi amintesc, Audi 80 sport, ceva de prin 85, cu injectie digifant, aveau la fel pompa de recirculare, care daca nu functiona, dupa oprire cu motorul incins, apareau bule de aer in chiulasa si era pericol de deformare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit-o pe un site popular de piese, pompa suplimentara apa (nu stiu daca e denumirea corecta), bosch fara suport la 314 lei, hepu 440, bosch cu suport 460lei. Deci undeva la 300-500lei , sau sa iau din dezmembrari originala la 350lei ?

Din cate am citit pe topicul celalalt,  e o "boala" a lor, mai devreme sau mai tarziu tot o sa pice, iar cum e sh nu mai are viata multa in ea cred.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă schimb Dpf cu unul sh (?dar original )?, ce valori trebuie scrise la ash ,soot etc?banuiesc ca nu este bine sa scriu valori 0 ( zero ) vreau sa îl înlocuiesc cu unul care a fost pe o mașina cu km putini al meu fiind pe ducă și aftermarket pe deasupra .1.6 TDI cayc .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pui oil ash conform km de la masina donatoare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mașina are 23000km ,care este formula de calcul sau valoarea ce trebuie pusă ?trebuie resetat la mine și sonda Lambda ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • LA tine , pe masina, cand intri cu vcds in blocurile de masura ai un balon de help in care iti arata formula.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NR KM *6-7/100*0,0046 de unde rezulta ca la 23000 trebuie sa introduc la oil ash 6,348?sau in loc de 0,0046 trebuie 0,00046 de unde ar rezulta 0,6348?cineva spunea ca daca este valoarea mai mare de 1 nu este bun dpf

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1, la ce te referi, presiune diferentiala ?

Sau cum zici , ca nu e bun dpf, peste 1, cantitate oil ash ?

Sint dpf, cimentate cu cenusa, nu se prea curata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă schimb Dpf cu unul sh (?dar original )?, ce valori trebuie scrise la ash ,soot etc?banuiesc ca nu este bine sa scriu valori 0 ( zero ) vreau sa îl înlocuiesc cu unul care a fost pe o mașina cu km putini al meu fiind pe ducă și aftermarket pe deasupra .1.6 TDI cayc .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

17 hours ago, EEXCALADE said:

Pui oil ash conform km de la masina donatoare

Citeste raspunsurile primite

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@costy277 Daca oil ash il scrii in grame atunci formula simplificata este de 2,8 grame de "oil ash" pentru fiecare 10.000 km. Daca masina donoare are 23.000 km, dupa ce scrii in campul respectiv, trebuie sa-ti apara "oil ash" 6,4 grame (g). 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam așa arată acum,uneori pe cilindrul 3 creste un pic pana pe la 1,3 maxim  injectoarele toate 4 sunt noi )

asta este dpf meu aftermarket 

C68746E3-67FA-4E7D-84B6-5EDFD98A6E31.jpeg

Modificat de costy277
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat și la mine pompa secundară, cred că cineva a umblat pe acolo și firul nu a mai fost prins cum trebuie, stătea foarte tensionat și atingea în termoflot iar învelișul de protecție este rupt în zona respectivă. Am verificat mufa, am dat cu spray și becul în bord s-a stins singur. Să văd acum dacă se mai aprinde. Am făcut o singură poză. 

IMG_20220528_102621.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este bine sa facem update de soft (evident ca  nu la dieselgate) sau sa pastram versiunea cu care a venit masina din fabrica ?1.6 tdi cayc

Modificat de costy277
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pt 1.6 dieselgate, nu e ok.

Daca ai o versiune mai noua, fa update.

Grija mare, sa nu fie DG.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aici e problema am avut versiunea 5364 și acum la recomandarea unui mecanic am pus ceva cu optimii și ceva,acum unii zic ca era bine sa rămân la versiunea din fabrica.Întrebarea este de unde știu ce versiune este potrivită ,sau orice versiune numai sa nu fie DG?

Modificat de costy277
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Opt mii si cat ?

Pune un print din vcds sa vedem.

8871 sau 2 sint ultimele fara dg.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta ar fi 

0A384517-834D-4DD5-B74A-B5EDB17DDA64.jpeg

Modificat de costy277
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu versiunea asta nu mai pot regla relantiul (acum îl am pe la 860 - 875 ) ,cu versiunea din fabrica aveam opțiunea asta .Eu am umblat la relanti ,din curiozitate și nimic altceva .Nu cred sa afecteze ca este un pic mai sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Plus ca între 860-1000 ture are un fel de zvâc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!