Jump to content

Problema la pompa secundara de racire - motor CR


doctorul
 Share

Postare recomandată

Daca ai rabdare si ceva pricepere.. pompa se poate repara... daca nu alta noua.

Nu pune chinezarii de pe anumite siteuri. Gasesti acolo f eftine.. dar ...

Din cauza pompei circuitul apei in motor nu se face corect... adica la debitul necesar unei raciri bune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Buna seara. Am si eu o mica , mare problema , pompa auxiliara nou inlocuita (este a doua - una din dezmembrari...) , calorifer inlocuit  nou si ghinion ... de unde se alimenteaza *&^%$# asta de pompa , are vreo siguranta undeva ? 

 

Multumesc

 

 

image.thumb.png.fe3c807eada283b2c44528b9825acea3.pngP261C-00-0ShorttoGND-0Intermittent


 

Modificat de Manuel N.
Atentie la limbaj! Se sanctioneaza - citeste regulamentul. First/last warning!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa pui pompa noua ,OE ,asta dupa ce verifici mufa si cablajul

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vă salut! Dacă am EGR off, practic prin răcitorul de gaze nu mai trec gaze, ce rol mai are pompa secundară?

Precizez că am aceeași eroare:

009754 - Pompa lichid răcire 2

                P261A-000-întrerupere-                      intermitent-MIL aprins

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa plimbe antigelul in instalatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Va salut. Am schimbat pompa secundara si am probleme cu ea. Mecanicul a zis sa comand marca Pierburg. Am trimis comanda la magazin cu serie masina etc. Am primit de la magazin piesa cu marcaj Pierburg dar marca Hepu. Ideea este ca dupa montaj imi da eroare check engine. Am ajuns sa pun una din dezmembrari. problema este ca am dat 428 ron pe ea si magazinul nu imi restituie banii. Firma care livreaza piesele magazinului are nevoie de deviz de la electrician autorizat care a facut montaj si constatare. Altfel piesa a ramas la ei si eu cu buzele umflate. Mai pot face ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mergi si cauta un service dispus sa-ti faca deviz de montare si nota de constatare. Vei plati de 2 ori ptr aceeasi treaba,dar iti vei recupera banii. Daca ai deviz de montare de la mecanicul care a montat-o prima data,mergi si fa doar o nota de constatare. Cu devizul de montare si nota de constatare,mergi la magazinul de unde ai cumparat-o. Fa copii dupa hartii si da-le copiile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema este ca nu am facut-o in service autorizat si nu toti au in service electrician autorizat. Piesa a ramas la distribuitor. O sa o cer inapoi ca este a mea si este platita. Ideea este ca daca voi monta piesa din nou si remonta manopera ma va ajunge la pretul pompei ma gandesc. Ma gandesc sa montez piesa din nou si sa fac test cu ea si sa fortez sa plateasca magazinul si manopera pentru montaj si test. As putea oare sa am aceste pretentii?

Ma gandesc de ce imi da eroare , pompa fiind noua. Din cauza ca nu este de origine?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intr-un fel tu vrei sa te lupti cu morile de vant! Eu zic sa incerci sa schimbi doar pompa si restul sa le treci la pierderi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat pompa luata din dezmembrari (150). Ideea este, mecanicul a zis sa iau Pierburg dar am primit cica marcaj Pierburg dar Hepu. Poate modelul meu nu accepta Hepu si din aceasta cauza eroarea. Ma minuneaza ideea ca o piesa noua comandata dupe serie caroserie sa nu fie buna. Nu ma impac cu gandul sa pierd 428Ron si piesa sa fie tot la ei. Voi cere piesa inapoi si-i voi spune vanzatorului ca voi monta piesa la electrician autorizat si daca am aceeasi eroare voi cere despagubiri inclusiv manopera. Cred ca piesa ma ajunge cam cat manopera. Voi ati mai schimbat asemenea piese? Ce model ati cumparat?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa am comandat la magazin, pompa Pierburg OE si mi-a adus cu marcaj Pierburg dar Hepu. Sa nu fie originala aceasta pompa? Daca da atunci am rafuiala cu cel care a comandat piesa. Eu nu ma pricep la piese dar i-am spus ca trebuie originala.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are cod piesa  VW stantat pe corpul pompei ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pompa OE la B6 nu e nici Pierburg nici Hepu ,e Buehler 

Pompa se inlocuieste doar dupe ce se verifica cablajul 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salutare,

 

La mine pompa de recirculare nu are nicio eroare pe tester-nici  nu a avut.

Exista posibiltatea sa nu functioneze la parametrii astfel incat sa provoace supraincalzirea motorului(antigel si ulei) la viteze mari (peste 110 km/h ) ?

 

Masina:Tiguan 2.0 CFGC

Modificat de Stefan91
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu. Tu cauta intai radiatorul sa fie ok, sa fie curat, sa nu fie cu elemente strambe, murdare, etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

-Demontat:Radiatoare curate,nimic in neregula.Schimbate toate 3 acum 12k km.- sunt Valeo.

 

-Termostat cutie / pompa apa schimbate.

 

-Nu scade/creste nivelul apa-ulei.

 

-Vazut cu Vcds: Termostatatul de la motor lucreaza asa : semafor stat 10-15 min ,AC oprit, la 97-98 cupleaza ventilatoare la 92-93 decupleaza;cu AC pornit pastreaza constant 87-90.

 

-Se intampla doar la viteza mare,mai accentuat cand e cald afara 30+. Uleiul se duce pana la 130 apa pana la 115. Incetinesc scad instant.

 

-Observ o imbunatatire a racirii cu cele 4 "flapsuri" de deasupra ventilatorului mic date jos.

 

 

->Variante posibile : termostatul sa nu deschida complet ; pompa de recirculare; sau garnitura de chiulasa

flaps air.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca antigelul nu a fost sch la timp cu antigel de calitate, infunda radiatoarele.

 

radiatorul de la motor, are aceeasi temp pe toata suprafata lui cu motorul la 92, 94 grade ?

 

f important asta.

 

cauta meserias cu tester sa iti urmareasca parametri in mers, in diferite conjuncturi.

 

termostat sa pui doar original.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Antigelul a fost schimbat zilele trecute; masina fiind 2015 ar fi avut maxim 6 ani

Modificat de Stefan91
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam mult.

am intilnit Duster din 2014 cu prbl de racire, normal ca antigelul era orig si radiatorul infundat partea de jos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ciudat ca la mine se intampla doar la viteze mari.

Nu stiu cum se masoara temperatura pe diferite suprafete ale radiatorului cu vcds-banuiesc ca un termometru laser.

 

Coolant temperature si Temperature at radiator outlet sunt la fel (+- 0.1 .02) pe Vcds in mers.

Modificat de Stefan91
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu multe cu prbl asta. 

Si al meu pe autostrada si canicula daca trec de 130, urca uleiul la 117 grade si apa la 95.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Salut! Și eu am probleme cu pompa secundară, martorul motor se aprinde în bord, uneori când pornesc acesta se stinge dar se aprinde  după puțin timp. Merg așa de câțiva km, nu am avut timp să studiez problema, vreau să fac unele verificări la mufă / cablaj să nu schimb pompa degeaba, oricum e cam scumpă! Am să revin cu detalii! 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salut băieți am și eu un audi A4 b8 din 2013 motor cr am probleme la pompa secundara de apa. Mi sa aprins check ul in bord mi a dat pompa apa auxiliară întrerupere am schimbat pompa cu una pieburg același cod. Am pus testeru am șters eroarea și după 15 min de mers cu ea sa aprins iar… dacă ma poate ajuta cineva multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!