Jump to content

Problema la pompa secundara de racire - motor CR


doctorul
 Share

Postare recomandată

Ce marca de pompa ai pus ? Trebuia OE

 

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
On 3/14/2016 at 11:10 AM, sorin.c said:

Am reusit adaptarea pompei. Surubul fixat dini imagini este cu cap inecat si blocat cu un punct de sudura altfel ar fi fost inaccesibil. Pentru un montaj mai usor recomand fixarea celor 3 suruburi

Multa bafta!

20160313_161227.jpg

20160313_161246.jpg

20160313_161257.jpg

20160313_161844.jpg

20160313_162257.jpg

20160313_164523.jpg

salutare! zi-mi si mie cum ai reusit sa faci suportul ala la pompa auxiliara?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
On 1/31/2019 at 10:02 PM, EEXCALADE said:

Ce marca de pompa ai pus ? Trebuia OE

 

Scuze de antarziere. Am pus OE ca altceva nu gasesti. Pe CBAB au fost puse 2 tipuri dar difera prinderea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Revin...pe diagnoză apărea pompa cu funcționare întreruptă , am schimbat pompa cu una din dezmembrări ( cu mici probleme de adaptare la suport) dar degeaba , am rezolvat problema prin înlocuirea caloriferului din habitaclu. Probabil din cauza că curentul absorbit de pompa era mai mare (calorifer înfundat parțial) apărea defectul pe diagnoză. ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Dacă nu este schimbată la timp această pompă ce se poate întâmpla? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se strica racitor gaze ,garnitura chiulasa....tot ce ramane fara racire 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat-o azi am făcut un drum de 40 km după care la pornire iar s-a aprins. Cred că garnitura s-a dus deja pentru că completez mereu antigel iar când deschid vasul de expansiune se ridică lichid de răcire cam 2 - 3 cm. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  La orice masina cand deschizi vasul de expansiune cu motorul cald nivelul de apa se ridica pentru ca acolo este presiune si cand eliberezi presiunea, furtunele se strang si nivelul antigelului creste.

   Ce s-a aprins? Dupa cate stiu pompa asta nu are martor dedicat ei care sa se aprinda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Și a doua zi când motorul e rece face la fel. S-a aprins check engine, dar am făcut o diagnoză și nu era de la ea?

? Acum este P2452?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut!Aceasta pompa are cumva legatura cu turbina?Am eroare pe turbina cu toate ca masina trage,am verificat capsulă si nu pierde vacum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut!

Ma confrunt cu aceeasi problema,este vorba despre Vw T5.1 cod motor CAAB.

La prima pornire,se aprinde intermitent spirala in bord (deci nu check engine), in mers intra in limp mode ,iar daca opresc si repornesc motorul dispare  martorul si motorul trage perfect.

pe vcds a dat eroarea aceasta:

Ce parere aveti,trebuie schimbata urgent pompa sau mai pot merge asa...?

image.jpg

Modificat de skodatoys.wta
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie inlocuita 

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut am si eu un golf 6 2.0 TDI 

cod eroare depistat :P261A pompa suplimentară de răcire  

am înlocuit pompa cu una noua exact acelas model , am șters eroarea , dar imi tot apare , ce ar putea sa mai fie ? 
mentionez ca da tot aceas eroare , dar se poate șterge , numai ca la o zi diferența apare iar . Mulțumesc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inainte de inlocuire trebuia verificata mufa si cablajul

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Va salut! Am intalnit si eu problema asta cu aceasta pompa suplimentara de apa la vw t5 facelift din 2011 , motor 2.0 140 cai . Si am venit in lime mode din koln(germania ) pana in satu mare, mi s-a aprins si dpf-ul si  doar eu stiu cum am ajuns, eram cu 8 oameni si remorca doar cu 60-80 la ora . Am venit greu ,dar am ajuns! 
am comandat pompa si cand am dat-o jos am zis sa vad ce s-a stricat in ea si ce sa vezi chestie simpla s-a tocit siguranta care tinea fulia la locul ei. Doar atat!!! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Despre pompa principala de apa vorbești tu? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salut baieti! Astăzi am primit si eu această pompa si am încercat să o schimb, dar m-am lovit de altă problemă! Înainte să o montez am scos mufa de la cea veche si am conectat-o la cea nouă pentru a o verifica( pompa este noua). Am pornit si am sters eroarea dar a aparut alta care nu se sterge la EGR. Cu mufa în pompa veche apare  doar eroare la pompa fară EGR . Cu mufa în pompa nouă nu mai apare la pompă, apare la EGR și nu se șterge. Dacă cineva are idee îl rog să ma ajute. Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In general pompele electrice NU trebuie sa mearga in gol.

Daca o pui doar pe mufa e normal sa dea eroare.

Posteaza eroarea

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am montat pompa și îmi dispare eroarea de la pompa și apare eroare la EGR. In plus  mașina intra in limp mode! Dacă scot mufa de la pompă dispare eroarea EGR și apare la pompă iar mașina merge iarăși bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Egr-ul necesita inlocuire

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Pt motorul 1.6 tdi.. la ce temperatura  a antigelului... ECU cupleaza pompa de racire auxiliara ?

Prima generatie de 1.6 tdi cayc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Salut!

Eroarea P261A mi-a aprins martorul motor.

La o reprezentanta volkswagen mi-au spus ca masina merge in parametri si ca eroarea vine de la un fir, nimic periculos. De un an de zile merg cu eroarea aprinsa in bord iar masina merge fara probleme. 

Acum totusi veau sa rezolv problema pentru ca temperatura de 70 de grade afisata mi se pare chiar periculoasa.

M-a puteti ajuta cu o parere?

1 cod a gasit:
009754 - Pompa lichid rãcire 2 
               P261A - 000 - întrerupere - MIL aprins
             împrejurari cod:
                    Stare defect: 11100000
                    Prioritate defect: 2
                    Frecventa defect: 254
                    Resetare contor: 255
                    rulaj: 343628 km
                    Indicator de timp: 0
                    Data: 2015.01.01
                    timp: 14:08:22

             împrejurari cod:
                    RPM: 805 /min
                    viteza: 0.0 km/h
                    tensiune: 12.69 V
                    lambda: 79.7 %
                    valori binare: 10011111
                    valori binare: 00000000
                    temperatura: 70.2*C

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

15 hours ago, sssk said:

La o reprezentanta volkswagen mi-au spus ca masina merge in parametri si ca eroarea vine de la un fir, nimic periculos.

“Nimic periculos” ,doar se arde garnitura de chiulasa . (am avut vreo 2-3)

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!