Jump to content

Problema la pompa secundara de racire - motor CR


doctorul
 Share

Postare recomandată

On 6/5/2014 at 4:49 PM, titpetcor said:

Salut tuturor,
Exista si o alta solutie decat inlocuirea pompei secundare de recirculare a apei in cazul acestei erori:
009754 - Coolant Pump 2

               P261A - 000 - Open circuit - Intermittent
Va multumesc

 

care ar fi solutia?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verificare mufa, cablaj ,inlocuire pompa .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pot verifica pe sus mufa si cablajul fara sa mai dau scutul jos?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie dat scutul jos ,asa vezi si ce marca de pompa e montata pe masina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

eu la mine am dat grila de la bara jos.

20170908_175623.jpg

Modificat de Georgetubei
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Verificare mufa, cablaj ,inlocuire pompa de recirculare antigel

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

popoviciu ioan mihai

multumesc mult colegu noapte buna..

 

10 hours ago, popoviciu ioan mihai said:

multumesc mult colegu noapte buna..

 

ai idee ce cod are piesa skoda fabia 2012 1.6 105 cp..

Modificat de Boditza
Fara quote la postul anterior
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut,

Am comandat pompa de apa auxiliară și mi au trimis una fără A la urma(la cod ma refer) am pus o pe masina și tot am eroare pe ea.Adaptarea de care se vorbește mai sus mai implica și altceva in afara de sistemul de prindere?Am dat 440 RON pe ea și cea cu A la urma costa 550.Ce as putea sa ii fac la asta sa dispară eroarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai după codul de caroserie am cumpărat pompa.Si tot nu se șterge eroarea, cea veche data jos de pe masina care tot așa indica eroarea era la fel însă era schimbată cu 2 luni înainte de fostul proprietar.Citind aici pe forum am constatat ca sunt 2 coduri pentru aceeași piesa și ma gândesc ca fostul proprietar a cumpărat și el fără terminația A la cod ca era mai ieftină și nici la el nu se ștergea eroarea.Acum am cumpărat și eu la fel neștiind ca e schimbată recent.De asta întrebam colegii mai sus care au adaptat pompa sa știu dacă mai este altceva de făcut încât sa îmi dispară eroarea.Imi sta checkul aprins .... ma dispera.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cablajul s-a verificat? Ai continuitate pe el? Nu de alta, dar sa nu o fi schimbat-o degeaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce inseamna cap coada?

are alimentare pompa ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@hendrix

Ăsta se întâmplă când schimbi piese fără sa ai "dovada" ca aceea piesa e defecta.Era greu sa verifici măcar tensiunea la mufa? Sau macar sa dai  o tensiune la pompa sa vezi daca e fubctionala.EU am schimbat  pompa și checkul s-a stins singur..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A fost verificat cablul in totalitate deoarece aveam probleme cu senzorii de parcare și am fost la electrician și mi a verificat și măsurat toată instalația electrică a mașinii inclusiv alimentarea de la pompa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

   Oare poate fi vreo legatura intre faptul ca s-a aprins Check-ul (eroarea este de la pompa de racire EGR), si faptul ca atunci cand se incalzeste motorul nu mai poti baga/scoate masina din viteze? Sau este doar o coincidenta? Adica se poate incalzi EGR-ul mai tare si sa fie langa el ceva ce tine de ambreiaj/timonerie care sa duca la defectul al doilea? Passat 2TDI CR/2010.  Daca-l lasi 1/2h sa se raceasca merge iarasi bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

grandtourismodiesel

Nu, n-are absolut nici o legatura.

@hendrix, poti face retur la pompa cumparata si ceri in loc pompa care are A in coada si dai diferenta de bani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Salut,

Apelez la ajutorul vostru , referitor la o eroare in urma scanarii (pe bord nu am martor aprins)  "P190E00 - Pompa agent de racire radiator aer aspirat, Alimentare tensiune" .

Am dat scutul jos si am alimentat pompa si functioneaza, tosusi al 3-lea pin , banuiesc ca de comanda ECM , nu am avut cum sa il verific.

Nu am reusit sa gasesc semnificatia acestei erori. Model 2.0 TDI 150cp cod CRBC

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

narcis laurentiu

salut, am si eu o problema la pompa de apa secundara, la scanarea cu vcds arata asa:

1 Fault Found:

009754 - Coolant Pump 2 
               P261A - 000 - Open circuit

Am fost la un electrician sa verifice instalatia electrica, si dupa masuratori arata ca vine numai 3 volti pe fire la pompa, in momentul punerii contactului pe aparatul de masura apare 13 volti dupa care raman numai 3 volti. a verificat firul de + pana la ECU si e bun. Este posibil sa fie calculatorul ECU problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut

Am intrat si eu in hora ----009754 - Coolant Pump 2 - P261A - 000 - Open circuit - Intermittent , am inlocut pompa si ghici , a reaparut alarma , stie cineva pe ce siguranta se afla acesta pompa alimentata ?

Multumesc

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
On 7/15/2018 at 8:05 PM, iulian_inc said:

Salut

Am intrat si eu in hora ----009754 - Coolant Pump 2 - P261A - 000 - Open circuit - Intermittent , am inlocut pompa si ghici , a reaparut alarma , stie cineva pe ce siguranta se afla acesta pompa alimentata ?

Multumesc

 

Heeellllpppp

Modificat de Manuel N.
Citeste regulamentul forumului. First/last warning.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Hop si eu

Masina in cauza - Tiguan TDI cod CBAB

pompa a fost sparta la un accident... am pus una second - care a luat foc (nu glumesc)

problema e ca odata cu pompa a ars si mufa cablajului.

Am montat pompa noua - si o alta mufa - dar la care difera culorile la fire - Am identificat pozitia firelor dupa mufa veche - dar ceva nu e bine...

Nu pot sterge erorile la pompa 2 si daca pun contact ptr diagnoza - pompa merge intr-una.

Ce am vazut ciudat e acea temperatura  - penultimul rand in a 2-a poza????

Ce poate avea? Pot gasi undeva sa identific cele 3 fire ale pompei?? 

IMG_4420.JPG

IMG_4421.JPG

IMG_4422.JPG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!