Jump to content

Probleme intalnite Passat B7


cat_ioan
 Share

Postare recomandată

Buna ziua,

Am un VW Passat din 2013, este inca in garantie si dupa prima revizie a inceput sa declanseze electroventilatorul si sa miroasa a incins in spate, in special pe stanga unde este toba de esapament.Cand opresc motorul se aude un ticait specific metalului incins, chiar si un miros de cauciuc ars. Indicatoarele de bord arata temperaturi absolut normale si la lichidul de racire si la ulei. Am vorbit la un service autorizat VW si mi-au spus ca totul este in regula.Mie nu mi se pare in regula in conditiile in care intr-un an de zile ventilatorul nu a declansat nici macar cand erau temperaturi caniculare. Mentionez ca aceasta problema nu este permanenta.Voi ce parere aveti?

Va multumesc anticipat pentru disponibilitate!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este nici o problema. Masina este diesel, nu? Daca da, inseamna ca filtrul dpf isi face autocuratarea. Cu ocazia asta porneste si ventilatorul si normal ca pute a ars ca se curata filtrul. Nu ai probleme, stai calm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da,este diesel,2.0TDI,140 cai.Multumesc pentru raspuns! Ma enerveaza ca am vorbit de doua ori cu cei de la firma si nu au reusit sa imi dea acest raspuns care chiar m-a linistit.Eu,care nu am formatie tehnica, mi-am dat seama ca trebuie si alt motiv pentru care porneste electroventilatorul,pe cand cei de la firma au zis ca nu exista altul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este bine cand sesizezi ca se porneste sa nu opresti motorul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie avut grija, eu am tratat superficial problema si am ajuns si mai grav, bec ESP aprins (masina mergea in SDI, adica ma limita, mergea cu putera unei dacii), bec catalizator aprins, si toate ca nu i-am oferit conditia esentiala masinii ptr asi curate catalizatorul, o turatie de 2200- 2500 constanta si mers 10 si 15 km, atunci cand isi face curatarea sau cand ai ocazia la un drum lung. Eu am patit de 2 ori traba asta, prima oara m-au rezolvat baietii de la VW Piatra N, f draguti, iar a doua oara am facut eu ca ei dupa cum am prezentat mai sus.

Cauza este ca noi mergem mult in oras, oprim de multe ori in cativa km, iar la drum lung, eu, mergeam mult dupa indicatorul de schimbat viteza, scoteam consum bun, eram incantat, iar conditia sa merg constantla  2300 ture, nu o indeplineam.

Am patit-o cu aceasta curatare de 4-5 ori, din motivele enumerate mai sus, asa ca va stau la dispozitie cu detalii.

Nu am alta  masina de oras si drept consecinta.... 

 

 


precizez ca de 2 ori am patit-o cu ESP si catalizator aprins (era pom de craciun in bord), limitata masina  si de vreo 3 ori doar cu catalizatorul apins sau fara niciun martor aprins , mergea SDI (limitata).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc, m-am gandit si la asta.Adevarul este ca si eu merg astfel incat sa obtin un consum bun si am observat ca mi se intampla chestia spusa mai sus cand merg cu viteza mai mare pe parcursul a 10, 15 km. Aveti mare dreptate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie avut grija, eu am tratat superficial problema si am ajuns si mai grav, bec ESP aprins (masina mergea in SDI, adica ma limita, mergea cu putera unei dacii), bec catalizator aprins, si toate ca nu i-am oferit conditia esentiala masinii ptr asi curate catalizatorul, o turatie de 2200- 2500 constanta si mers 10 si 15 km, atunci cand isi face curatarea sau cand ai ocazia la un drum lung. Eu am patit de 2 ori traba asta, prima oara m-au rezolvat baietii de la VW Piatra N, f draguti, iar a doua oara am facut eu ca ei dupa cum am prezentat mai sus.

Cauza este ca noi mergem mult in oras, oprim de multe ori in cativa km, iar la drum lung, eu, mergeam mult dupa indicatorul de schimbat viteza, scoteam consum bun, eram incantat, iar conditia sa merg constantla  2300 ture, nu o indeplineam.

Am patit-o cu aceasta curatare de 4-5 ori, din motivele enumerate mai sus, asa ca va stau la dispozitie cu detalii.

Nu am alta  masina de oras si drept consecinta.... 

 

 

precizez ca de 2 ori am patit-o cu ESP si catalizator aprins (era pom de craciun in bord), limitata masina  si de vreo 3 ori doar cu catalizatorul apins sau fara niciun martor aprins , mergea SDI (limitata).

Nu catalizatorul se curata, ci filtrul de particule (DPF-ul). Nu-i nimc daca ratezi cateva curatari periodice, daca are sansa se se curete automat (adica daca masina e folosita regulat pe distante >15km fara oprirea motorului). Daca totusi nu e posibil, DPF-ul se poate curata si "manual", trebuie numai o interfata VCDS / VAS si un laptop.

 

Chestia cu mersul la 2300 de ture e din categoria "urban legends", hai sa nu speriem/dezinformam pe nimeni aici. Citeste-ti manualul si vei vedea ca nu scrie nimic acolo de o anumita turatie, ci doar de o distanta minima care trebuie parcursa ca procesul de auto-curatare al DPF-ului sa aiba sansa sa termine.

 

La fel si mersul in idle si "pomul de craciun"...n-au nicio legatura cu DPF-ul. Mergi la cineva sa-ti faca un log, ca s-ar putea sa ai alte probleme (bateria e in regula?!)

Modificat de Geisterfahrer
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E adevarat, Geisterfahrer, din graba am zis catalizator, dar faza cu viteza constanta am vazut-o la specialistii VW.

Cand am avut problema cu DPF-ul necuratat aveam aprins in bord 3 martori ESP, spira si toba, iar masina mergea limitata. Precizez ca aceasta problema a aparut in mers la intoarcerea unui drum de 150km, facuti calm, mers de duminica, ceea ce confirma faza cu turatia peste 2200.Diferenta intre o curatare normal in mers si una manuala e de vreo 250 lei.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ion Creanga avea o vorba "Daca e popa sa cante, daca e cal sa traga"

Una dintre putinele nemultumiri ale utilizatoril de CRV era eroarea care necesita regenerarea in service. Cu exceptia menajarii motorului la rece, am turat CRV ul de cate ori am avut posibilitatea si nu am avut absolut nici o eroare pe regenerare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oameni buni poseaori de b7. Vreau sa va spun ca sunt ingrozit. Am citit in ultima perioada putin si pe la forumul passat cc si acolo e un topic legat de probleme la pompa de inalta presiune a motorului CR. Am vazut acolo devize de lucrari in valoare de 20.000 RON. Ce ziceti, oare la common railu de pe b7 or fi remediat peoblema aparitiei piliturii de fier din cauza motorinei uscate sau sa ne asteptam ca urmeaza sa ne lase masinile in drum?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu prea inteleg care e problema...link?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ui, da, nasol. Insa inteleg ca e de la compustibil/pompe si nu de la masina, nu?

 

Cand cu injectoarele care picau pe capete la Passaturile B6, am aruncat un oki si pe forumurile germane despre asta. Nu cred ca am gasit mai mult de 1-2 cazuri, dar si la alea era neclar daca problema erau intr-adevar injectoarele. Ceea ce spune mult despre calitatea carburantilor din RO, nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil e si de la calitatea carburantilor (desi parerea mea e ca sunt si in romania companii care vand motorina de calitate),  probabil e si de la "tineretea" masinilor care poate au trecut deja de 3-400k de km chiar daca au pe bord 80-90k ... nah... probabil sunt mai multi factori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va amagiti singuri cu calitatea proasta a carburantilor sau ca nu va veni si vremea lui B7. Adevarul este ca prodcatorii au dat-o in bara grav cu aceste pompe.

Daca credeti ca in Germania sunt cazuri izolate, va invit sa cititi AICI. Eliminati topicurile cu referire la TSI si raman doar TDI-urile. :)

Modificat de Valentin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am "filtrat" si am gasit un singur post, asta: http://www.motor-talk.de/forum/passat-2-0-tdi-hochdruckpumpe-defekt-wo-kann-man-kraftstoff-ueberpruefen-lassen-t4592732.html

 

E vb de un B6 din 2008. Omul intr-adevar a patit-o cu spanul, insa restul threadului vorbeste numai de cazuri in care unii au pus benzina in loc de diesel.

 

RE: corectez, mai sunt ceva cazuri, unul zice ca a pus de la Shell V-Power :D

Modificat de Geisterfahrer
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebarea 1: Cat de normal este ca odata cu reglarea oglinzii laterale stanga, sa se miste si cea din dreapta? .

Precizare: Adica oglinda din stanga nu se regleaza independent de cea din dreapta, sub nici o forma, iar daca am dus oglinda din dreapta intr-un punct maxim al reglajului (regland-o pe cea din stanga, evident), acolo ramane si mai pot s-o misc doar deregland-o pe cea din stanga... iar. Cu abilitate maxima reusesc sa le reglez pe ambele, insa uneori se deregleaza cea din dreapta (doar cea din dreapta) cand pliez electric oglinzile. si reiau laboriosul proces.

Raspunsul 1 (primit la service): Asa fac toate VAG-urile... dintotdeanua. Fostul meu B5 cu siguranta nu facea asa, A6-le (2006) tatalui meu nu face, nou achizitionatul Rapid (toamna lui 2013) al unui coleg nu face, Jetta (2008) unui alt coleg cica ar face. Chiar si asa... daca o fi normal pt VAG-uri, nu vad de ce alti producatori n-au adoptat solutia. Mai am o Toyota si un Land Rover cu oglinzi pliabile electric si nici una nu poseda aceasta "facilitate"

 

I 2: Cat de normal este sa pocneasca semnalizarea odata cu bracarea rotilor?

R 2: Cand pui semnalul si incepi sa iei de volan, se trece peste un "ceva" care se declanseaza ca apoi sa opreasca semnalul la revenirea volanului. What? Nu toate masinile au aceasta "inovatie".. fara pocnetele aferente? ...pocnete, nu clipocitul semnalizarii.

 

I 3: In ce fel poate fi utilizata necorespunzator copertina de la porbagaj?

Scurta descriere: o inchizi tragand de ea, se desfasoara de pe un tambur si are picioruse pe laterale care se proptesc pe sinele corespunzatoare in doua locuri... exista 3 posibilitati: inchisa (stransa in totalitate pe tambur), pozitie intermediara (se deschide pana la jumatate si se opinteste in prima pereche de piedici), deschis total (unde cele doua prinderi sunt decalate cu vreo 2 cm una de cealalta, adica daca se fixeaza in stanga, piedica din dreapta ramane in aer la 2 cm de locul de prindere... daca trag separat de coltul drept, se agata unde trebuie, insa ramane o burta mare in zona mediana din stanga... adica e clar trasa stramb). Precizare: am demontat o data magnificul dispozitiv, l-am lasat in portbagaj si cand l-am repozitionat, am observat dezalinierea cand am tras paravanul. Chiar daca este o singura maniera de repozitionare, am crezut initial ca sunt eu tolomac si am insistat... demontat, repozitionat cu atentie (este un singur fel in care poate fi pus, ca pt maimute) si tras de copertina... la fel. Ok... o las pe alta data. Alta data, la fel... evident.

R3: Intr-adevar, e o problema... urmeaza sa discute cu cei de la Porsche sa vada care-i treaba cu garantia.

 

I 4: Departe de a o utiliza in off-road sau ca pe un tanc prin gropi, cat de normal este pt o masina de 35k Euro (nu ma laud, dar evit s-o numesc limuzina, premium etc) si atat de "avansata tehnologic" sa zangane isteric plasticul argintiu din jurul RCD-ului chiar si la mers linistit pe autostrada?

Preciare: Rulaj: 15.000 km... dar se manifesta usor inca de la 9-10.000 km.

Alte precizare: Vechiul B5, achizitionat de nou in '98, trecut printr-un Grand Cherokee in 2008 si iesit pe partea cealalta dauna totala, dar reparat (initial prost de catre un mare service si apoi remediate problemele de mine: schimbat ornamente consola centrala montate cu prinderi rupte, strans suruburi si completat cu alte doua tubul de gaz de la airbag-ul pasagerului dreapta... prins in 2 din 4 suruburi, din care unul a fost fortat si s-a blocat la jumatate cu filetul facut praf, demontat si apoi remontat torpedul si usa careia i-am schimbat clapeta de inchis/deschis), are doar un zanganit de la sania casetofonului careia tot eu i-am indoit prea tare o paleta metalica si acum vibreaza la interior. Masina functioneaza foarte bine si acum la peste 200k km reali... il cunosc pe noul proprietar si o revad uneori.

R 4: aaaa... pauza... va urma. Eventual, nu se poate reproduce... probabil am auzenii, chiar daca se aude clar galagia cand il ating, oriunde, in orice punct... fara sa apas ca disperatul ori sa-mi dau cu adevar silinta.

 

I 4: E normal sa se propteasca schimbatorul (evident, cutie manuala) cand revin din treapta 2 in a 1-a, la decelare, la turatia corespunzatoare (chiar si cand inteligentul mod de condus ecologic imi sugereaza prin bulinuta ca e corecta intentia mea)?

Precizare: Inca de la primul drum am observat ca parca treptele se schimba mai greu decat la masinile avute pana atunci (mai ales cuplat a 1-a si apoi urcat intr-a 2-a, unde agata putin.. nu se intepeneste, dar se simte ceva), comparatie directa facand cu A6 si fostul B5, care chiar si cu volantul uzat binisor (A6... trepideaza la ralanti, urmeaza sa-i schimb kit+volant anul acesta) si cu kitul obosit (B5... tinea sus pedala de ambreiaj si intra greu intr-a 2-a... schimbat kit+volant inainte s-o vand) schimbau mai usor. Ma rog, am crezut ca mi se pare, c-o fi mai greoaie ca are 4Motion, ca se mai lasa etc. Intr-adevar, s-a mai lasat, dar la rece se comporta cu siguranta mai rau decat dupa vreo 10 km de mers.

R 4a: A 1-a e pt plecarea de pe loc si e normal sa nu te lase sa revii din a 2-a.... pai bine, bine, dar daca merg in coloana si am 10 - 15 km/h si decelerez... doar nu ma opresc pe loc, bag a-ntaia si apoi plec iar. Raspuns: Ba da... geniala solutie, mai ales in combinatie cu sistemul start/stop.

R 4b: Ca e nu stiu ce dracu' sistem de siguranta, nu stiu ce constructie revolutionara si ca trebuie sa trec intai prin N si apoi sa cobor spre a 1-a... Poftim, sa mestec in mamaliga ca la Daciile din anii '80 - '90???

 

Pe de alta parte, am scapat - deocamdata - de caraitul spirei, prin inlocuire. Distractia aceasta s-a manifestat incepand cu 7000 km.

 

Apreciez orice raspuns si sugestie, inclusiv cele oferite la bascalie :). Vor fi apreciate inclusiv sugestiile de genul "urmatoarea masina sa nu fie VAG".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La primul punct ai o reglare in CB unde spui daca vrei ca reglajul oglinzilor sa fie facut impreuna sau separat.

La restul punctelor ma abtin, pt ca si eu am fost profund dezamazit de acest b7. Sunt total de acord cu toate scartaielile si as mai adauga una care eu am avut-o si anume la stopul central de frana. Am scris despre aceste deranjante zgomote si am fost apostrofat si judecat cum de am vandut masina si am pierdut atatia bani...Nu am mai rezistat si am vandut-o la nici un an de la achizitie.

Sper ca b8 o sa fie mai legat dar ma indoiesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pot sa te ajut in legatura cu oglinzile; daca am inteles eu bine, problema poate fi rezolvata cu o setare din CB (daca e disponibila) sau din VCDS (daca nu apare in CB). Asadar, cauta in meniul computer-ului de bord (CB) o setare la Convenience unde e bifata reglarea ambelor oglinzi atunci cand se regleaza una dintre ele. Am intampinat asta la un B6 cu CB+ (maxidot) si am remediat-o cu doar cateva "click-uri".

Viteza I intra greu daca sunt in miscare la masina mea (Golf 1.4 TSi / 90kw), la B6-le despre care "vorbeam" mai sus intra usor inclusiv la 10-15 km/h. Nu cunosc motivele.

Pocnitura despre care spui e sesizabila (abia) si la masina mea; am auzit-o si la cateva autobuze de la RAT :). Atunci cand semnalizezi si virezi in directia respectiva, apoi invers "sistemul" pocnitor opreste semnalizarea. Nu e cel mai rafinat, intr-adevar.

Modificat de mike.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pt. promptitudine. Voi face setarile respective in CB. Stiu ca initial nu se intampla acest lucru, este posibil ca setarea sa fi fost modificata in service si, necunoscand situatia, am crezut ca este un efect al frigului sau al ghetii depuse pe oglinda. Prin urmare, consider prima problema rezolvata.

@andreihey: Cunosc situatia ta in aceasta privinta... am vazut posturile tale si reactiile colegilor. Eu nu mi-am propus s-o vand, cu toate ca aceste neajunsuri mi se par deranjante si penibil sa le intalnesc pe o astfel de masina dupa, chipurile, 15 ani de "evolutie". Imi place masina, doar ca CR-ul nu-mi place la fel de mult ca PD-ul, consumul nu este chiar asa de mic cum e laudat (nu mi-am cumparat diesel pt consum, dar nu pot sa nu remarc discrepanta dintre datele oficiale si realitate), iar silentiozitatea si acceleratia liniara a CR-ului ma lasa rece. Daca as fi vrut un diesel care sa se comporte ca o benzina, mi-as fi cumparat o masina... pe benzina, fara sa-mi mai pese de eventuale complicatii costisitoare cu turbina, EGR, injectoare etc.

@Valentin (post edit): Nu ma supar. Tocmai de aceea le-am formulat ca intrebari, pt a nu ma hazarda denumindu-le "probleme". Repet ce am spus initial: Nu eu am facut aceasta setare si, prin urmare, nu mi-am imaginat ca ar fi o facilitate, de care oricum nu am nevoie.

!!! Off Topic: Special am configurat masina fara toate aceste artificii tehnice inutile: keyless access (util pt o tipa ce nu trebuie sa caute cheia prin poseta), xenoane (halogenul e suficient, iar aspectul xenoanelor nu ma impresioneaza), navigatie (am GPS si harta...  GPS-ul nu l-am utilizat niciodata, prefer sa intind harta pe capota), suspensii adaptative (un moft pt o masina cu 140 CP), tempomat (nu mi-e greu sa tin piciorul pe acceleratie constant... in 10 km variez viteza cu 1-2 km/h, urmarit pe GPS-ul camerei de pe bord). Am toate aceste dotari pe alte masini si le gasesc inutile... nu-i vorba de struguri acri. Daca ar fi fost dupa mine, as mai fi renuntat la cateva dotari standard: start/stop (din fericire poate fi dezactivat), frana de mana electro-mecanica, reglarea automata a luminozitatii (patial utila, in oras), senzorul de ploaie (alt moft) si senzorul de presiune in anvelope (care, pana la prima revizie, se aprindea haotic si inutil... si oricum, ce fel de sofer esti daca nu stii cand ai roata dezumflata. Aaaa.. .Daca as fi circulat in Germania sau o alta tara civilizata, as fi optat cel putin pt navigatie si tempomat, dar la noi unde pleci pe o sosea asfaltata si te trezesti in camp si unde pe autostrada (500 km impartiti pe 3 autostrazi) se circula cu 70 - 90 km/h pe prima banda si 150 - 160 km/h pe banda a 2-a... si gata, s-au terminat benzile. Nu ma intelege gresit, nu sunt impotriva evoluarii tehnologiei, dar sa aiba rost, sa perfectioneze, sa imbunatateasca un aspect, sa inoveze.

Modificat de BubuBeshi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebarea cu olinzile nu are ce cauta pe acest topic. Nu te supara, dar manualele sunt scrise pentru a fi citite, mai ales ca este vorba de o masina. Mi se pare normal sa fie citit manualul si al unui fier de calcat.

Revenind, comportaentul oglinzii este un feature, nu o problema. Cum s-a mai spus deja, se poate modifica.

Oglinda se regleaza intai in stanga, dupa care in dreapta. Avantjul este ca daca se schimba soferul, acesta nu trebuie decat sa regleze oglinda stanga si dreapta se regleaza automat. Nu-ti place.. dezactivezi functia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vreau sa fiu optimist, dar nici asa de pesimist ca tine. Extinde-ti garantia si cand ai drum in afara mergi la un service. Eu tocmai am dat de un mecanic de la dealerul meu VW cu care-s foarte multumit si care chiar are interes sa fiu multumit. Nici nu ma mir, de fiecare data cand trec pe la VW sa intreb de sanatate, ma trezesc 2-3 zile mai tarziu cu un telefon de la o firma angajata de VW ca sa ma intrebe cat de multumit am fost cu serviciile dealerului.

 

Deocamdata, eu sunt pe garantie extinsa si ma bucur c-am facut-o. Am platit cam 700 eur pentru 2 ani, si treaba cu schimbatul uleiului din cutie deja m-ar fi costat cam 350 EUR daca n-as fi fost garantia. M-am interesat deja, si voi extinde inca un an, pentru ca. 500 EUR. O nimica toata, daca stau sa ma gandesc ca o inspectie costa 330 EUR...

Modificat de Geisterfahrer
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am garantie extinsa, 4 ani. Si nu, nu sunt pesimist, nici macar dezamagit pt ca intr-o oarecare masura ma asteptam la unele probleme, mai ales la plasticele din interior. Am tinut masina veche 6 ani, dupa ce a avut-o tata alti 8 si am avut ocazia sa o compar cu multe VAG-uri care au iesit pe piata de atunci. Am observat din timp scaderea accentuata a calitatii plasticelor din interior, a bandourilor de exterior si a ornamentelor cromate, rezistenta barelor de protectie si a punctelor de prindere. Cunosteam problemele de pe Passat-ul B6 si mai ales cele de pe CC. Stiam ca masina asta e doar un B6 cosmetizat.

Spira volanului am schimbat-o la un service din Pitesti, cu toate ca locuiesc la 10 minute de PBV1, iar Midocar Otopeni (de acolo am cumparat masina) se afla in drumul meu zilnic spre munca. La Pitesti colaborez foarte bine cu un domn de acolo (si nu este singurul) si am acces la masina in permanenta... nu frec pe nimeni la ridiche, nu ma bag in seama, doar stau si urmaresc ori doar intru in vizita uneori daca ma plictisesc de cascat gura pe la masinile din showroom si din parcare. Cu Midocarul am colaborat foarte bine la achizitionare, atat cu cei din Otopeni, cat si cu cei din Vitan (care mi-au trimis poze cu diferite modele de tapiterie si cu scaunele sport, intrucat atunci cand am comandat eu masina erau doar 3 comandate in tara si una singura disponibila pt drive test la PBV1, care evident ca nu era niciodata acolo, iar configurarea masinii era mult limitata fata de Passat-ul "comun"). Nu are rost sa povestesc aici cate tampenii am patit cu PBV1 si PBN cand am vrut s-o comand si ce mizerii am patit pe partea de service la PBV2 si Midocar Vitan in anii precedenti cu alte VAG-uri din familie.

Din pacate, pana ajung in Pitesti uleiul din cutie se incalzeste si nu mai face figuri, dl Minca (merita sa fie amintit, e un om de nota 10) a crezut ca sunt paranoic cand i-am spus cum face, ca el nu observa nici o problema. Totusi, ca sa nu mai bat 200 km dus-intors pana acolo, voi acorda o sansa celor de la PBV1, dar vreau sa discut doar cu cel care m-a sunat cand cautam service-ul in care sa-i fac prima revizie. M-a convins atunci de buna lui intentie si tind sa cred ca lucrurile s-au mai schimbat pe acolo in ultimii ani.

In privinta oglinzilor, am facut setarea respectiva, insa tot pute ceva: oglinda din dreapta se misca mult mai putin decat cea din stanga, ramane mult spre exterior si cand o apropii de geam, nu se aude motorasul mergand, plus ca la reglajul in celelalte directii se misca greoi si cu intarziere, situatie in care motorasul se aude. Oglinda stanga se regleaza normal, are o miscare ampla, o pot efectiv lipi de geam astfel incat sa vad volanul in ea, se misca firesc si cursiv.

Voi incerca sa fac cateva filmulete cu toate aceste probleme, doar ca nu m-am prins cum descarc filmele de pe camera auto... ma rog, nu mi-am dat silinta, ca am luat-o doar ca proba suplimentara in caz de accident, nu pt a ma lamenta cu situatiile intalnite in trafic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am incercat azi sa vad cand imi recomanda sa schimb in jos. Si nu-mi recomanda niciodata sa schimb intr-a intaia sau intr-a doua daca-s intr-a treia sau a patra. Nu stiu cum iti arata tie...insa la mine intra in creeping mode. Adica intr-a intaia merge constant fara sa apas nicio pedala cu vreo 10 km/h, cand sunt in a doua cu ca. 20 km/h si asa mai departe pana intr-a patra. In creeping mode nu imi indica sa schimb viteza nici in sus nici in jos, m-as mira ca la tine sa fie altfel....poate de la 4Motion desi nu cred.

 

Deci poate are dreptate tipul ala, ca nu ai nevoie sa bagi intr-a intaia daca nu s-au oprit rotile...ia fa niste experimente! ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu imi indica sa cobor in treapta inferioara, dar atunci cand bag a-ntaia la 10 km/h sau undeva pe la 1000 - 1300 rpm (asta n-am urmarit cu atentie) imi afiseaza bulina care indica faptul ca ma aflu in treapta optima. Totusi, cand o accelerez sa trec intr-a doua, nu am observat la ce rpm imi indica sageata in sus, dar am observat ca turbina iese din sarcina pe la 1500 rpm (in jos)... am prins aseara aglomeratie in oras venind de la munca si i-am ascultat piuitul. Nu am observat acest creeping mode, am mers cu 10 - 15 km/h doar cand am tractat alte masini si deci, nu puteam s-o las sa se miste singura. Cand se intampla sa merg in coloana cu aceasta viteza, pe centura Bucurestiului (mai ales unde se circula pe-o banda) unde circula toate tipurile de masini si intalnesti toate stilurile de sofat, prefer s-o tin din scurt... n-o las sa se miste singura.

Oricum, daca nu vrea sa bag a-ntaia, nu fortez ca taunele, o mai las sa coboare putin in turatie si mai incerc o data, sau o tin din ambreiaj si plec cu a 2-a eliberand ambreiajul cand ajung la turatia ce ma incanta. Nu merg cu ea nici turata in draci, nici subturata... nu sunt nici racer, nici ahtiat dupa consum mic, deci nu se pune problema sa folosesc aiurea vitezele. Ma adaptez usor pe orice masina, indiferent de gabarit (evident, ramanand la categoria B), de transmisie sau combustibil. Cele mai mari batai de cap mi le-au dat cursa stupida a ambreiajului la Matiz :) si o Mazda 3 cu 1.3 benzina care la vreo doua plecari de pe loc in curba a patinat putin spatele... naravasa :)

Tind sa cred totusi ca e problema de la ulei din cutie, din moment ce dupa vreo 5 - 10 km se comporta putin altfel. Ne se pune problema sa rup cutia in doua sau ca ma dispera acest aspect, dar daca e ceva in neregula si poate fi rezolvat simplu, nu vreau sa astept pana se agraveaza, chiar daca va fi sau nu in garantie in acel moment. Nu ma enerveaza la culme acest comportament, ca stiu ce am de facut cand ma lovesc de el. Ma enerveaza in schimb faptul ca sunt rahaturi, multe sau putine, nu conteaza... dar nu-si au locul si lasa impresia de lucru ieftin si prost facut. Nu am pretentia sa aiba calitatea finisajelor unui Audi (cu toate ca si aici am cate ceva de adaugat), BMW (...si aici) sau Mercedes, dar un scartait de bord, comenzi care nu raspund, carait de spira si pocnete in semnale, sunt jenante... la dracu' sunt jenante si pt un Logan, Clio, Getz etc, dar acolo nu sunt surprinzatoare. Mi-e mai usor sa inteleg o problema ceva mai seriosa - sper sa n-am gura aurita :D - la coloana de directie (RAV4), una cu injectoarele (Passat si nu numai)... adica da... piesa proasta, o schimbam... sau constructie defectuasa (la Megane se infunda scurgerea pt apa de ploaie si inunda habitaclul), se remediaza (sau nu), decat astfel de rahaturi (un plastic, o mufa, o pindere etc) care pleaca de la a mai economisi 10 centi la o componenta. La fel de bine puteam sa aleg un Octavia Scout si stiam clar ca voi cumpara acel nivel calitativ. Dricul meu nu face nimic in plus fata de ce poate sa faca masina aia, dar se vrea a fi mai silentioasa, ceva mai confortabila (nici Octavia nu e chiar asa de rea), ceva mai bine finisata. Asta ma enerveaza cel mai mult... ca platesc o sigla care nici macar ea insasi nu se mai respecta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!