Jump to content

Probleme intalnite Passat B7


cat_ioan
 Share

Postare recomandată

Absolut. Eu am extins-o la 4 ani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mai incercat sa reproduc problema, ca sa fiu pregatit cand ma duc la dealer. Din cate mi-am dat seama, huruitul se aude:

- cand masina urca o panta (NU cand se vireaza accelerat pe teren drept!)

- in viteza 1 (nu neaparat plecat de pe loc sau imediat dupa ce motorul e pornit de start-stop);

- nu numai cu volanul la maxim, dar im ambele directii (stanga/dreapta).

Modificat de Geisterfahrer
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu info dupa schimbarea cutiei. Zgomotul a disparut. Ca fapt divers la revizia de 60k mi-au spus ca nu se schimba filtrul de aer decat la 90k km!!! Evident ca am insistant sa il schimbe.

 

@dax: ai mai observat probleme cu noua cutie? Scrie cumva pe factura ce ulei ti-au pus in cutie? Ai observat cumva ca intra mai greu in viteza 1 cand e mai frig afara inainte de schimbare?

 

Am gasit ceva pe un forum german. Un tip a incercat fara succes vreo 2 uleiuri. Prima oara a pus Mobil sintetic 75w-90, apoi Castrol Syntrans 75W-90 API Gl-4+ cu codul VW G 052 911 / VW 501 50. N-a functionat, sunetul era inca acolo. Asa ca a insistat la dealer si au gasit ceva in baza de date descris asa "Muh-Geräusch beim Abbiegen mit mehr als 50% Lenkeinschlag" (tradus cam asa: "Zgomot ca un 'muget' la virare cu volanul rotit cu mai mult de 50%").

 

Solutia descrisa era schimbul uleiului din cutie cu ulei cu codul G052 171 A2. A functionat, acum zgomotul a disparut si schimbarea vitezelor nu mai e problematica la rece. Treaba confirmata si de altii. :)

 

Mai multe detalii aici: http://www.motor-talk.de/forum/geraeusche-beim-anfahren-links-abbiegen-und-im-kreisel-t2491336.html

Modificat de Geisterfahrer
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am obs vechiul zgomot cu noua cutie, singurul lucru negativ care l-am observat e ca nu intra in viteza asa de lin ca si cea veche. Probabil e chestie de "rodaj" sau reglaje de finete ale mecanismelor de comanda. Cutia veche mergea ireprosabil, chiar si la -20 grade intra destul de usor (iarna trecuta). Pe factura nu scria nimic de ulei, cutia a venit cu uleiul aferent.

 

Citind thread-ul indicat inclin sa cred ca probabil s-ar fi rezolvat si in cazul meu cu schimbarea uleiului, insa cum cutia e din partea VW pe dealer l-a durut in cot de costuri (care au fost aprox 2900 EUR pt toata operatiunea).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine cutia s-a comportat mai bine dupa schimbarea uleiului. nu mai agata ca inainte. intra mult mai lin ... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai din cate am inteles din postul neamtului, sunt 2 probleme de fapt.....

 

1. nu intra asa lin in viteza 1 cand e uleiul rece, dar nu se mai aude zgomotul -> ulei prea vascos;

2. intra lin in toate vitezele, dar face zgomotul ala -> ulei prea fluid si/sau ulei de trasnmisie degradat.

 

Cred ca la noi este problema 2, cica in timp aditivii din ulei se distrug si nu mai unge asa bine la toate temperaturile. Ca nota, la mine zgomotul nu se aude cand uleiul e rece, ci numai dupa ce se incalzeste bine, deci presupun ca devine mai fluid si nu mai greseaza....O sa vad maine la service....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine asta a fost comportamentul, a disparut si zgomotul si cutia mergea mai frumos...chiar si la rece intra usor in treapta 1, agata foarte putin...iar dupa ce se incalzeste nu mai agata deloc. chiar asta m-a bucurat mai tare decat faptul ca nu mai auzeam zgomotul :D

 

ce-i drept si meseriasu' din service mi-a zis ca teoretic nu ar trebui sa simt nici o imbunatatire la capitolul schimbat trepte, dar la mine a fost destul de evidenta schimbarea...

Modificat de livescu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A mai montat cineva aparatoare de noroi ?

Cam arunca pietris si noroi rotile, inclusiv ramane pe caroserie mizerie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost aseara la dealerul meu VW. Inainte de asta, a trebuit sa fac cam 20 km pe autostrada ca sa se incalzeasca cutia. Cu ea rece, nam reusit sa reproduc zgomotul, insa dupa cei 20 km, l-am reprodus in acelasi loc, fara sa ma chinui :)

 

S-a reprodus si la dealer, bineinteles. A fost atat de evident probabil, ca nici n-a vrut sa conduca singur mecanicul. Cand s-a dat jos din masina s-a uitat la rotile din fata si a zis ca lui i se pare un sunet scos de roti, mai precis de anvelope. I-am dat cu flit, sunetul nu se aude cu cutia rece. Daca era din anvelope se auzea tot timpul.

 

A cerut si sfatul sefului de la service, l-am plimbat si pe ala cu masina. Ala mai auzise un zgomot similar, dar pe Tiguan si Touran si zicea ca acolo cutia era dusa. Cica masinile alea ar fi mai grele si cutia cedeaza dupa un timp (chiar e Passatul mai usor ca un tiguan?) Oricum, la Passat n-a mai auzit sunetul respectiv.

 

Au cautat in baza lor de date probleme similare, dar n-au gasit nimic. Asa ca au intrebat direct la VW ce genereaza sunetul si cum se remediaza, in cateva zile vine raspunsul. Le-am aratat si linkul pe care l-am dat mai sus, ziceau ca ar fi destul de plauzibil, insa ei ar merge mai mult pe ideea ca cutia e dusa decat ca s-ar rezolva cu schimbul de ulei.

 

Revin cand am date noi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci am date noi: centrala de la VW i-a comunicat dealerului meu sa schimbe uleiul, cu mentiunea ca daca nu merge trebuie schimbata cutia. O sa fac cat de curand programare sa vedem daca dispare sunetul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stie cineva daca pot prelungi garantia la o masina care e adusa de afara (masina este inca in garantie de fabrica)?

deja ma pun pe ganduri problemele astea. poate schimbul ala de ulei doar prelungeste boala pana iese din garantie :D si dupa aia ma trezesc ca-mi trebuie cutie noua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu exact asta am facut aici in Germania...am adus masina de "afara" si am extins garantia aici. Oricum, extinderea de garantie depinde de kilometrii actuali ai masinii. Adica: costa mult mai putin extinderea unei masini cu 0 km decat pentru aceeasi masina, dar dupa 50k km.

 

Si inca ceva: garantia extinsa acopera cheltuielile de reparatie doar daca nu s-a depasit 200.000 km.

 

Si inca ceva: garantia extinsa din Romania este altceva decat garantia extinsa din Germania. Cea din Romania e valabila doar pe teritoriul Romaniei (ghici ce se intampla cand iti moare cutia de viteze cand mergi la ski in Austria).

 

Extinderea garantiei e practic o asigurare platita unei banci/firme de asigurari si atat. De aceea difera extrem conditiile intre tari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Garantia extinsa se aplica si in EEA ( Spatiul Economic European ) fiind necesara informarea Porsche Romania, prealabil efectuarii reparatiilor acoperite de Garantia suplimentara, in vederea obtinerii acceptului pentru preluarea costurilor. Contravaloarea integral a reparatiilor se achita de catre Beneficiar service-ului de marca autorizat respective. La revenirea in tara, costurile aprobate in Prealabil de catre Porsche Romania vor fi returnate Beneficiarului.

 

Acesta este citatul din Cartea de Garantie suplimentara care am primit-o anul acesta la ridicarea masinii

Modificat de newlu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Garantia extinsa din Romania este o garantie oferita exclusiv de Porsche Inter Auto Romania si este valabila oriunde in Europa.

In Romania costurile generate de reparatii sunt suportate direct de PIA.

Daca iti moare masina la ski in Austria, te duci la service, ei constata, iau legatura cu PIA Romania, expun problema si le cer acordul pentru reparatie.

Daca PIA isi da acordul pentru reparatie, costurile le suporti tu urmand ca la revenirea in tara sa-ti primesti banii pe reparatie de la PIA.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Haha, da. Asigurare si conditii de Romania...no offence! :) In mintea mea asigurare inseamna ca-ti preia costurile fara sa scoti un cent din buzunar. Ce se intampla oare cu o astfel de "asigurare" daca tre sa platesti o factura de mii de EUR pe care nu-i ai?! De ce te-ai :mai asigurat"?

 

Deci aici niciun dealer nu schimba componente mai scumpe de o anumita valoare fara sa ceara acordul prealabil al VW. Asta s-a intamplat si in cazul meu, raspunsul a venit la o saptamana dupa constatare. Peste inca o saptamana am programare, matematica e simpla: deci ia minim 2 saptamani ca in Austria sa se miste ceva. Ia mai adaugati timpul necesar comunicarii cu Porsche Romania (asta daca accepta preluarea costurilor!!!)...si livrarii pieselor catre delaer si ne sarim bine de 3 saptamani. Cat e concediul  anual in Romania? ;) Sau poate vrea cineva sa plateasca aducerea masinii pe platforma in tara???

 

In plus, cine merge in Austria la ski (cau are in cont) disponibili cateva mii de EUR ca sa plateasca pe loc (de pilda trebuie schimbata cutia de viteze)? Nu mai zic ca poate problema nu e rezolvata de inlocuirea cutiei si revine? Atunci ramai cu banii dati, si e greu sa obtii ceva inapoi de la dealerul din Austria (data fiind si distanta geografica fata de Ro).

 

Si cel mai important, la ajungerea acasa dupa reusitul concediu la ski, Porsche Romania se decide ca nu plateste?! N-ar fi prima oara...

 

Deci, voi considerati asta garantie? Eu sincer nu, de aia nici n-am extins-o in Romania, desi incercau sa ma vreajeasca ca e "internationala". Bine, pe atunci nu era inclusa in pretul de achizitionare al masinii ;)

Modificat de Geisterfahrer
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dl Dinu, traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul :tuktuk: .

 

In alta ordine de idei, am vazut garantii extinse de la alte marci decat VW si nu aratau asa de bine, in principiu era trecut motor, cutie viteze , si inca vreo 2,3 componente principale, si asta pe bani, dar sa speram ca problema cu cutia de viteze nu se va generaliza la fel ca si problema cu injectoarele pe motoarele PD

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

UPDATE1: Cica pentru problema cu eroarea de directie (s-a intamplat o singura data, am puerdut servodirectia si s-a aprins volanul pe bord) exista un update oficial de la VW, l-au instalat si vom vedea daca mai apare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

UPDATE2: Am luat masina, nu am mai auzit zgomotul, cel putin in cei max 2km pana acasa. Maine o sa vad daca mai face, dupa un drum mai lung.

Uleiul deocamdata nu l-am platit, dealerul inca e in tratative cu VW daca il platesc eu sau nu.

 

Nu va zic cat costa intervalul de service in Germania (adica inspectie + ulei motor + filtru ulei + filtru aer) ;)

Modificat de Geisterfahrer
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru discutia referitoare la cutie, am facut un topic special. Pentru acest fel de discutii, va rog sa-l folositi pe acela si sa nu mai scrieti aici. Urmeaza sa mut toate mesajele respectiv in acel topic, dar o sa mai dureze ceva...

Despre asigurari, discutati pe topicurile potrivite.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru prima data aici...Dupa 3 saptamani de cand nu am mai porin masina, astazi dau sa pornesc... Surpriza, masina nu porneste(0 grade C). Dupa mai multe incercari porneste, dar cu un zgomot anormal la motor, martorul bujie incandescenta clipeste continuu, cel de la ESP aprins, motor aprins, start stop aprins. Apare eroare ESP, eroare start stop, check engine service now... Astept pana luni cand o sa fac o diagnoza. Nu am mai avut nici o problema pana acum... am  40000 km la bord. Multumesc....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a descarcat acumulatorul. da-i curent de la o alta masina cu niste cabluri calumea si va porni. dar dupa ce porneste sa lasi ambele masini sa incarce bateria macar jumatate de ora. poate mai tragi de baterie o perioada.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

 

Am scos masina la plimbare de dimineata (dupa ~ 3 saptamani) si am observat ca de fiecare data cand franez se aud niste sunete ciudate care seamana cu niste "bufnituri" (se aud din fata).

Cu cat franam de la o viteza mai mare cu atat se auzea mai tare.

Am mers doar 10 km pana la serviciu. 

 

Are cineva idee ce ar putea fi? S-a mai intalnit cineva cu asa ceva? 

 

Thanks.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A fost parcata in panta cu frana de mana trasa ? Se poate sa se fi format niste denivelari pe disc. Am avut si eu o astfel de problema si dupa 100 km rulati a disparut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost la service...Surpriza, dupa diagnoza arata ceva diferenta senzor ax came si vilbrochen. La verificari s-a gasit deplasata cureaua 2 dinti vilbrochen fată de ax came si pompa... Mentionez ca masina a fost pornita numai la automat(electromotor)... Cum e posibil sa sara din axa motorul la nici 39000 km?... a mai auzit cineva de asa ceva?...(Mentionez ca amavut masina si conduc din 1987... Pentru mine e prima data cand vad asa ceva...Nu mai conduc agresiv ca la 18 ani,  deci nu inteleg care e cauza)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!