Jump to content

Probleme intalnite Passat B7


cat_ioan
 Share

Postare recomandată

Chiar inainte de revizia de 60k km am remarcat intamplator intr-o parcare un zgomot ciudat sub forma unui uruit, la plecarea de pe loc (inainte sau inapoi) cu volanul la peste 75% spre maxim. Am facut o tura cu seful de tura si verdictul a venit repede: zgomotul vine din cutie. Azi am lasat masina la ei pt cateva zile pt inlocuirea cutiei daca nu depisteaza nimic suspect la demontarea partilor care au voie sa le demonteze. S-a primit masina de schimb, totul foarte decent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si la mine se auzea in aceleasi conditii un zgomot dar mai degraba un vuiet decat uruit ...

concluzia a fost tot zgomot din cutie (ceea ce mi s-a parut absurd pe moment) dar la mine s-a schimbat doar uleiul (ziceau ca aceeasi problema era intalnita si la skoda superb si aveau circulara pentru schimbarea uleiului din cutie).

si intr-adevar asta a fost, nu l-am mai auzit de-atunci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum ai reusit sa iei masina la schimb?? Foarte interesant...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Interesant....la mine am auzit sunetul ala ca un uruit doar de cateva ori, dar nu prea pot reproduce. In orice caz, cred ca apare in urmatoarele conditii:

- volanul e la max spre stanga;

- plecare de pe loc;

- (nu sunt sigur) imediat dupa ce porneste motorul (a fost oprit de start-stop)

 

O singura data mi s-a intamplat ca am pornit de la un semafor spre stanga (eram prima masina) si volanul a devenit foarte dur ca mi-a murit servo-directia practic in timp ce luam curba. S-a aprins si becul cu volan la bord. Am luat contactul si l-am pus din nou si a disparut, iar de atunci (prin septembrie) nu mi s-a mai intamplat. Dar atunci o cam bagasem pe maneca, mergeam spre aeroport si ma grabeam, dar mi-a fost cam tarsa sa ii dau tare pe autostrada dupa ce imi murise directia... :O

 

Are cineva idee cum se reproduce treaba asta? In 1-2 luni ma duc oricum cu masina la inspectie si schimb ulei si o sa-i pun sa se uite, dar trebuie sa o pot reproduce....

 

Stie cineva care e rechemarea de la Skoda? Acolo trebuie sa scrie exact si cum se reproduce...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine se reproduce destul de usor astfel: stai pe loc, volan catre maxim stanga sau dreapta, bagi in treapta 1 sau inapoi si demarezi mai repede. Zgomotul e o combinatie uruit - vajiit din partea dreapta fata. Se pot incerca plecari cu diverse intensitati. La mine se reproduce de fiecare data, atat pe stanga cat si pe dreapta in ambele sensuri.

 

Am intrebat si eu de ulei, insa au zis ca nu au nici o notificare cu privire la asta. Btw, masina nu am dus-o la VW RO ci VW Austria. In RO nu as avea curaj sa le las masina 3 zile pt demontarea cutiei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite ca o sa incerc si eu sa fac asa cum zici...desi la mine pe dreapta n-am auzit nimic. Referitor la dealeri...depinde la cine nimeresti. Nici aici in DE nu prea-s amabili/competenti. Am un prieten care si-a dus Octavia la un service VW din Austria si a trebuit sa le arate el pe VAS cum se reseteaza intervalul de service :)))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu il reproduceam mereu in fata blocului pe un bulevard unde intorc foarte des masina in functie de cum gasesc loc de parcare. si ma opream in mijlocul bulevardului, cat acordam prioritate, dupa care plecam normal de pe loc si se auzea foarte clar sunetul ala nasol... chiar si cu radio-ul pornit.

 

la service, l-am luat pe meseriasu' de-acolo intr-o parcare de selgros (datorita spatiului si lipsei populatiei) si am dat ture cu el pe-acolo: oprit pe loc si plecat in viraj... nu neaparat viraj maxim si nu neaparat plecat nervos ... . ci plecat normal ca in trafic, cand pleci de la semafor si nu esti din ala care vrei sa ajungi primul la urmatorul rosu, si de cele mai multe ori se auzea...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda, deci se pare ca presupunerea mea se confirma: zgomotul se aude la plecare de pe loc, nu curbe pe serpentine...

 

A mai avut cineva totusi problema cu servo moarta totusi? La mine se leaga cumva una de alta, de aia as zice mai degraba ca e ceva cu caseta de directie, nu cu cutia de viteze. De aia eram interesat sa citesc rechemarea de la Skoda....

Modificat de Geisterfahrer
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e de la autohold cumva? Se aude la plecarea de pe loc, mai mult sau mai putin in functie de calitate, frecarea placutelor de frana in momentul decuplarii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Domnilor, ieri s-a demontat cutia, nu s-au putut identifica piesele vinovate, si in consecinta s-a comandat alta cutie care se va monta maine. I-am intrebat inca o data de o notificare legata de uleiul din cutie si au zis ca n-am auzit de asa ceva si ca potrivit normelor lor trebuie schimbata cutia, alta solutie nu le este cunoscuta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, nu e autohold. Se aude si dupa ce demarajul "rupe" aderenta cu placutele de frana. De fapt, imediat cum senzorii ABS au detectat ca roata s-a miscat, frana va fi complet decuplata, asa functioneaza auto-hold.

 

Si inca o dovada ca nu autohold-ul e ca nu se aude decat cand volanul e rotit (aproape de) maxim spre stanga sau dreapta (la mine numai spre stanga).


Domnilor, ieri s-a demontat cutia, nu s-au putut identifica piesele vinovate, si in consecinta s-a comandat alta cutie care se va monta maine. I-am intrebat inca o data de o notificare legata de uleiul din cutie si au zis ca n-am auzit de asa ceva si ca potrivit normelor lor trebuie schimbata cutia, alta solutie nu le este cunoscuta.

Bun, te-ai facut cu cutie noua, asta e bine. Insa sunt aproape convins ca nu e de la cutie...poate de la alta "cutie"....caseta de directie :D

Taare-s curios ce rezolvi. Zilele astea o sa ma duc si eu pe la VW sa vad ce spun si va tin la curent...

Modificat de Geisterfahrer
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a fi sigur eu zic sa dezactivezi din IC autohold-ul si sa verifici din nou

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca o fi de la "alta" cutie (Lenkgetriebe) se schimba si aia, numai sa cada inainte de expirarea garantiei, ca dupa garantie nu cred ca mai tin masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o nelamurire. Dimineata, fiind geamurile putin inghetate, am pornit motorul, am dat clima pe HI sa porneasca caldura aia auxiliara, am dat drumul la incalzirea in oglinzi si in luneta. Dupa vreo 2-3 minute am plecat din parcare cu geamurile dezghetate mai putin luneta care era la fel de inghetata ca atunci cand m-am urcat in masina...

Dupa ce-am mai mers aproximativ 7-10 minute... am inceput sa vad urmele de dezghet pe langa firele de sarma din luneta. Nu stiu daca a coincis cu momentul cand am trecut clima pe auto ... ca nu am fost atent. Dar cert e ca a inceput sa functioneze cu oarecare intarziere. E normal asa? Erau prea multi consumatori porniti? (faza scurta sigur era pornita, incalzirea in scaune era oprita).

Modificat de livescu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, nu e normal. Eu pornesc tot cand ma urc in masina si pana intorc masina sa ies de pe strada (e o strada infundata) luneta e pe jumatate dezghetata. SI cred ca incalzirea auxiliara porneste oricum ai seta climatronicul....cel putin eu nu dau niciodata pe HI si merge...

 

LE: de azi intr-o saptamana am programare la VW sa se uite ce e cu zgomotul ala la virare. Tare-s curios...:D

Modificat de Geisterfahrer
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda, e ciudat pentru ca totusi de functionat, functioneaza...doar ca are o oarecare intarziere.

Incalzirea zici ca porneste indiferent de setarile climei? Eu dadeam clima pe HI si apasam pe butonul ala care are un parbriz pe el si scrie MAX. Mai citisem pe diverse forum-uri ca asa porneste jucaria aia auxiliara...

 

Sa ne tii la curent cu zgomotul, ca si eu sunt curios ce provoaca acel zgomot...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai degeaba mai apesi HI daca dupa aia apesi pe MAX, pentru ca MAX dezactiveaza modul AUTO, cel pe care-l dai tu in prima faza pe HI ;)

 

Dezaburirea geamurilor e cea mai eficienta atunci cand se apasa MAX si clima e pornita (clima reduce umiditatea din aerul suflat) si se baga aer din exterior, care are de obicei umiditate mai mica ca cea a aerului din interiorul masinii.

Modificat de Geisterfahrer
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai dezactivezi "auto" dar asta nu inseamna ca opresc AC-ul. Daca dai pe HI, dai caldura pe punctul cel mai inalt... iar MAX ala baga carbuni in ventilator si redirectioneaza aerul catre parbriz. Cel putin eu asa vad functionarea climatronicului lu' peste... Mi se pare oricum ca e un buton inutil (ala cu Max) cred ca n-aveau ce sa puna acolo si au pus butonul ala...

 

Oricum, devenim off-topic cu setarile climatronicului ala facut pe genunchi, problema mea era cu incalzirea in luneta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Citeste manualul mai bine. AUTO HI ridica nivelul ventilatiei, dar sufla pe unde vrea el. MAX sufla tare, fara sa incerce sa regleze temperatura interioara, doar pe suflantele care bat pe geamuri. Iar cu incalzirea ta din luneta e cum am spus mai sus...pare ca porneste intarziat la tine...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

revin cu problema cu scartiitul dr fata

cureaua de la alternator nu e!

am facut un video poate recunoaste cineva cine e vinovatul

multumesc!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pare o rola.Poate cea de la intinzatorul curelei se tranmisie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine am auzit azi dimineata zgomotul si la viraje la dreapta...:(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu info dupa schimbarea cutiei. Zgomotul a disparut. Ca fapt divers la revizia de 60k mi-au spus ca nu se schimba filtrul de aer decat la 90k km!!! Evident ca am insistant sa il schimbe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci cutia de viteze a fost....hmm, interesant. Ai aflat si daca e vorba de o problema cunoscuta? Poate are un numar, ceva in bazele de date VW, pentru ca cei cu aceeasi problema sa stie ce cer cand se duc la service....

 

Filtrul de aer eu l-am desfacut in vara sa ma uit la el...si era ca scos din cutie dupa ca. 45k km...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am intrebat ca eram curios si eu si mi-au spus ca au mai avut cazuri izolate. Din cunostintele lor, problema nu e raportata oficial de VW. Morala de la povestea asta pt mine e ca nu as mai luat o masina noua fara vreo 4 ani garantie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!