Jump to content

Probleme intalnite Passat B7


cat_ioan
 Share

Postare recomandată

@answer; nu am rezolvat nimic ptr ca nu m am ocupat deloc de problema , undeva la inceputul lui noiembrie termin leasingul si voi fi nevoit sa mi fac timp ptr masina cu inmatricularea

sper ca atunci voi reusi ceva

@mecatronic: eu am jante pe 18" , 35000 km si nici vb de greieri (inca :D) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un zgomot cateodata ca si cum un lant atinge o aparatoare cand calc acceleratia mai brusc. de la ce sa fie?


zgomot care provine din compartimentul motor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apare si la accelerarea cand e scoasa din viteza? Daca da, ai incercat sa asculti cu capota deschisa din ce parte a motorului vine zgomotul?

 

Oricum, daca e reproductibil zgomotul si mai ai garantie....mergi pe capul lor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doar in sarcina, insa astazi a trebuit sa o calc tare la peste 3000 rotatii in viteza a 3 a  sa se mai auda putin, Mai am 1000 de km pana la revizie si o luna si cateva zile garantie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat problema cu scartzaitul volanului, respectiv spira.

 

Am fost la PBV1 si au spus ca au primit o noua instructiune cum sa rezolve problema. Nu stiu exact ce i-au facut, dar au zis ca sigur n-o sa mai am probleme. De 2 zile nu se mai aude nimic, Cred ca au rezolvat. Deci cine mai are nevoie se poate duce ca au o noua solutie.

 

Acum mai am doar problema ca imi trosneste bordul, s-aud rau plasticele din interior cand plec mai tare sau franez. Ce as putea sa le fac sa stea bine?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cica Krytox e solutia la problema ta. VW ofera urmatoarele:

 

VW Teile Nr. / Art /  Krytox Bezeichnung
G 052 172 A1 / Öl / GPL 105
G 052 172 A2 / Spray / unbekannt
G 052 172 A3 / Fett / GPL 205

 

Costa insa spre suta de EUR numai spray-ul de pilda. Krytox foloseste si MB dar la ei spray-ul costa deja peste 150 EUR ;)

 

Eu sincer n-am incercat, dar cine a folosit a rezolvat cu greierii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bun , asta ce inseamna ? Ca rezolva ei problema cu produsele astea sau ca le au spre vanzare si tre sa ma descurc eu cu ele?


Eu ma refeream la problema cu spira se poate sa fi inteles gresit ca, krytox ar rezolva si in acest caz ,sau era vb doar de zgomotul bordului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acest krytox se gaseste in reprezentante? si cum se face, am cautat ceva pe youtube, dar nu am gasit.

mai zornaie si la mine bordul cateodata, adica cand se invarte roata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da. unde gasesc acest Krytox si cum se aplica?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu ma refeream numai la greieri. Din cate stiu, zgomotul spirei poate fi rezolvat doar prin inlocuire, dar cine stie ce-ai mai inventat...

 

Daca produsul respectiv are Teile-Nr. (nu le-am verificat!) inseamna ca se gaseste de vanzare prin reprezentante, nu? Cred ca trebuie gasit locul unde 2 plastice/parti de cauciuc freaca unul de celalalt si dat cu spray-ul acolo. Cica cu asta rezolva scartaielile service-urile VW. Pe forumuri am citit ca multi au incercat si a functionat.

 

LE: Aici o poza cu spray-ul si cu cat a costat. Textul zice ca e beton solutia, chiar functioneaza. Ma gandesc ca daca nu functiona nu-l vindeau la VAG ca agent anti-scartaieli, cel putin nu la pretul asta!

 

http://www.google.de/imgres?client=firefox&hs=bP1&sa=X&rls=com.yahoo:en-US:official&biw=1680&bih=928&tbm=isch&tbnid=A1tXMjepgLrieM:&imgrefurl=http://www.fahrzeugpflegeforum.de/index.php%3Fpage%3DThread%26postID%3D131531&docid=O2WkP3OS6QMEyM&imgurl=http://www.open-host.de/bildhost/bilder/9f2ee291be.jpg&w=1024&h=768&ei=rrRVUrDdM_P64QTq-oCQDQ&zoom=1&iact=hc&vpx=221&vpy=176&dur=4536&hovh=194&hovw=259&tx=134&ty=81&page=1&tbnh=134&tbnw=181&start=0&ndsp=56&ved=1t:429,r:1,s:0,i:85

Modificat de Geisterfahrer
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi l-as lua si eu, dar nu stiu daca il gasesc in reprezentantele din Romania.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Il gasesti cu siguranta daca etse OEM. Alta s-ar putea sa fie problema. 

sa nu ajungi ca mine, la schimbarea discurilor sa cauti unsoarea OEM pentru etrier si sa constati ca este mai scumpa decat un disc... si nu are decat cateva grame... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai se vede in poza cat costa, nu? ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pana la urma ce cod are Krytox ptr plasticele din bord?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

G 052 172A2 - 163 lei cu TVA pret de reprezentanta in RO , 100ml.

Foarte bun il folosesc din 2007, se foloseste si din fabrica , spre exemplu la Audi , la capacele rigide din spate de la scaune, de obicei cand se monteaza multimedia este nevoie de acces , am gasit urme masive de spray ( se freaca capacul de plastic peste piele ).

Acceasi problema la Mercedes si Bmw.

Se foloseste la D / R console centrale , cutie acte, capace laterale console, stalpi B , partea de jos de plastic, praguri plastic, etc.

Nu se da in exces, se foloseste un burete mic pentru a " conduce" lichidul.

Daca va intereseaza , PATEAZA ! , haine , nu afecteaza pielea sau plastice, alu, inox. Nu am probat pe plastice transparente foarte sensibile, gen plastic de la cluster. Nu cred ca e cazul sa ajungeti acolo cu spray-ul dar sa presupunem ca e din greseala.

In mod normal se pulverizeaza pe o bucatica de burete , nu direct pe piesa , sau direct pe piesa daca " nu aveti 2 maini stangi" .

Unele vin cu tub de plastic prelungitor, altele se pierd prin ambalaje......

Toate bune si SILENCE la plastice !!!

P.S.

Daca tot suntem la produse speciale, am sa caut codul la un ulei special ( spray) de bolturi balamale , ( la fel la pret!!!) dar extraordinar.

Am avut mari retineri la el si cel de plastice , dar cel de balamale , opritor usa si bolturi face toti banii.

Nu trebuie sa intelegeti gresit! Nu fac reclama la aceste produse, dar inainte de ele am INCERCAT TOT !! de la : wurth, berner, kent,loctite, etc.....

Postez cand ajung la firma mai multe chimicale " magice" OEM de care sunt foarte multumit ( mai putin de pret!!)

Sunt familiarizat doar cu produse din retea VAG deoarece am avut mereu feedback numeros, sunt sigur ca exista si la altii, dar acei " altii" nu aveau niciodata pe stoc, nu foloseau niciodata, nici macar nu stiau ca exista , dar sa caute pe google era prea de tot.

Am folosit acest produse transformand-ule in multibrand.

Modificat de Mecatronic
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu se gaseste in reprezentanta. nu il au in stoc si nici la furnizorul extern. deci n-au data de livrare.

au doar pe cel cu A1 in coada.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte interesant. O sa caut si eu pentru manerele usilor din fata care la plecarea de pe loc "tremura".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce stiu eu, cel cu A1 , este un produs calitativ peste A2, este la 30 ml, in jur de 225-250 lei, nu este la spray , ci la recipient de plasic.

Parca era conditionat de vanzare minima , nu retin cate flacoane, nu este agreat de reprezentante datorita pretului.

Eu le iau pe contract furnizor de la Augsburg.

Daca nu exista pe stoc sau furnizor exten, nu se gaseste in alta parte , gen ( Augsburg, Autonet, Materom, etc....)!!!

La furnizori externi apare ca denumire : special oil hard top, in etka : lubrifiant special, parca?!

Cel cu A1, il folosesc cu niste bile de burete puse pe tija ( de la activatori).

Pretul meu de achiziti nu este relevant , variaza , dar intotdeauna nu a depasit 135 lei la A2 si 150 lei la A1.

Toate bune!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A1:Se taie varful de la recipient , se stange de el, se imbiba buretelul si se unge portiunea comuna a elementelor de plastic care vin in contact. Excesul se strerge cu laveta.

Unele operatiuni trebuie repetate, in alte cazuri nici " mama lui A1" nu au scos scartiala.

In general se folosesc si componente de la " actiuni" Audi, sunt pe cod OEM , benzi adezive cu hartie iar pe verso au catifea sau diverse benzi de cauciuc de diverse grosimi si consistente ( cauciuc sau poliuretan) cu banda autoadeziva 3M.

In general se demonteaza elementele unde se suspecteaza, se studiaza solutia, se iau masuri , dar pot fi si nereusite.

NU EXISTA UN MIRACOL DE A DA CU SPRAY LA IMBINAREA DINTRE 2 PLASTICE SI GATA!!

Sunt cazuri de demontare plansa, console, sistem climatizare, etc, .... toate reprezinta manopera.

Eliminarea " scarturilor" este foarte costisitoare, nu e ca eliminatea zgomotelor generate de balamale si bolturi prin simpla spray-ere.

Cazurile mele concrete:

De obicei de la Audi A4 in sus clientul a asteptat poate si 3 luni la livrare, vine in showroom, ia masina este nerabdator, nu se obisnuieste cu ea, vine si o lasa la multimedia, noi desfacem console , scaune, tetiere, torpedou, praguri, stalpi, etc.

Facem preventiv tratamentul si aplicam si banda cu catifea in unele locuri pentru a nu avea replica:

DOMNULE ! MASINA SCARTIE DE CAND ATI UMBLAT VOI LA EA! ESTE UN AUDI (MERCEDES, PORCHE, BMW, etc) , NU ARE CUM SA FACA ASTA DIN FABRICA!

Nota:

La ultimul montaj de senzori OEM la Mazda Cx am fost intrebat daca am demontat usile spate din balamale?!?!

Avand alta atmosfera , adevaratele receptii le face clientul cand vine sa ridice o masina de la montaj accesorii ( ma refer la masini noi), acum vede si defectele de fabricatie sau reglaj, defapt ,cautand defecte sau imperfectiuni la montaj accesorii.

Nu ma deranjeaza imi asum aceasta, daca as vrea sa fiu rautacios as face un check list cu imperfectiuni dar nu e frumos, clientul a muncit pentru acea masina , si-a dorit-o , de ce ar trebuie sa stie de clipsurile de la portiera de Porsche sunt de Polo!!

Toate bune, scuze off-topic, dar revenind, cu solutii de izolatie gen : Dynamat, Stp, Silent Coat, etc, cu benzi " pufoase" si spray-uri + " ceva munca" orice VW trece de Audi , Porsche, etc!! ( doar la nivel de izolatie!)

Modificat de Mecatronic
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand ai VAG , trebuie minimum de " esente"!

post-3353-0-15367900-1381836828_thumb.jp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

Revin cu o intrebare. Printre zgomotele din masina cel mai enervant este unul care provine de la usa soferului la acceleratie in treapta mare de viteza la turatii mici (dsg-ul se incapataneaza sa ramana in treapta mare de viteza si vibreaza toata masina).

Am incercat sa imi dau seama de unde exact se aude zgomotul dar nu am reusit (este undeva intre manerul usii si bord). Orice as apasa pe usa zgomotul nu dispare.

 

A mai intalnit cineva problema aceasta si a gasit o rezolvare?

 

Multumesc. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Jetta20tdiHLDSG6

eu la jetta nu am acolo, tot la usa sofer vibreaza ceva aiurea dar mie mi se pare ca e in stalp...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!