Jump to content
Sign in to follow this  
Sorin Petrescu

Viitor posesor de A3 Sportback, 2.0 TDI, S-tronic

Recommended Posts

Drago

Salutare

Vad k se discuta mult despre A3, si sunt in cautare sa imi iau si eu unul. Defapt am gasit unul din 2009, A3 2.0 TDI , 170 HP , Quattro. Acum am un Tiguan , de care greu ma despart dar pt ca locuiesc in strainatate si taxele aici pt diesel incep sa o ia razna as vrea sa incerc si cv mai sport.

Masina e sh de aici la 20 si cv de mii, condusa 106.000 KM, manuala

La c ar trebui sa fiu mai atent si cam ce probleme ar aparea dupa atatia km.

Apreciez sfaturile voastre.

Drago

Share this post


Link to post
Share on other sites
_Alex

Multumesc Sorin pentru impartasirea experientei Audi A3, o sa ma uit la altceva. Probabil un Passat sau un Golf 6.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sline

@robi_zet : De cand compari Golf 6 cu A3 Sportback? Iti spun din proprie experienta (ex employ la reprezentanta VW-Audi) diferentele sunt de la cer la pamant.

Share this post


Link to post
Share on other sites
The_Ego

Elaboreaza care sunt acele diferente de la cer la pamant. Eu stiam de folosirea aluminiului in unele componente, un interior ceva mai calitativ. Motorul nu este acelasi? Nu se construiesc pe aceeasi platforma?

Sent from my ApfelPhone

Edited by The_Ego

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sline

Calitatea materialelor si al finisajelor sunt net superioare la Audi. In ceea ce prveste platforma (sasiu) doar Golful 7 cu A3-u 2013 impart elemente. Restul nu au nici o treaba.Iar la motor, in afara de bloc si chiulasa, internele sunt cu totul alta poveste.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Rave

Golful 6 (implicit si Golful 5) si Audi-ul A3 sunt construite pe aceeasi platforma. Aceeasi pe care sunt facute si Seat Leon 1P si Skoda Octavia 2, ambele pre si post-facelift.

Motoarele, desi au unele diferente, sunt in mare parte aceleasi. 1.4 TFSI-ul de pe A3 este acelasi cu 1.4 TSI-ul de pe Seat Leon, printre altele. Sunt unele diferente pe parte de suspensie si cateva detalii dar, exceptand aspectul exterior si interiorul, masinile sunt foarte asemanatoare...

Share this post


Link to post
Share on other sites
luciteck

Calitatea materialelor si al finisajelor sunt net superioare la Audi. In ceea ce prveste platforma (sasiu) doar Golful 7 cu A3-u 2013 impart elemente. Restul nu au nici o treaba.Iar la motor, in afara de bloc si chiulasa, internele sunt cu totul alta poveste.

 

In privinta materialelor/finisajelor, eu cred ca nu te-ai urcat intr-un G6 sau G7 ceva mai dotat. Pe mine nu m-a impresionat A3 cu nimic (a cazut repede din shortlist). Iar ca si platforma e cum a spus Rave. Golful si A3-ul au impartit mereu aceeasi platforma raportata la anii de fabricatie (adica inclusiv pe vremea Golfului 4). Dar e firesc ca fiecare sa isi laude ce are in curte :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
B_o_g_d_a_n

Eu am avut si Golf 5 si Audi A3 (masinile din semnatura) si dupa ce le-am detinut pe fiecare un timp suficient de indelungat pentru a-mi putea forma o parere, azi n-as mai da un Golf pe un A3 echimpat similar, cu motorizare comparabila in 10 cazuri din 10. Pur si simplu, calitatea marginal superioara nu merita purcoiul de bani pe care VW il pretinde de la fratiorul "de lux".

Oricum, Audi incepe sa faca masini doar de la A5 in sus, pana la A4 inclusiv (A1, A2 si A4) sunt doar niste VW-uri cu alta sigla si nitel mai cizelate. Atat. A, si evident, mai scumpe :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
TudorM

Calitatea materialelor si al finisajelor sunt net superioare la Audi. In ceea ce prveste platforma (sasiu) doar Golful 7 cu A3-u 2013 impart elemente. Restul nu au nici o treaba.Iar la motor, in afara de bloc si chiulasa, internele sunt cu totul alta poveste.

 

Fara suparare, dar pentru cineva care a lucrat in reprezentanta si asta era ocupatia zilnica, mi se pare cam dezamagitoare o asemenea afirmatie. Cand insasi grupul care vinde marcile spune ca sunt facute pe platforma comuna, cum se poate afirma altceva? Avem colegi care au desfacut motoare de pe Golf/Leon/Octavia/A3 pana la blocul motor si le-au facut la loc. Pe ei ii putem crede ca motoarele au aceleasi componente interne? :)

 

Din cate stiu eu, diferenta majora la motor era la S3 care venea cu sistemul valve-lift si care nu era prezent pe GTI/FR/RS. Cred ca nici Cupra/R nu-l aveau, nu? La astea doua nu sunt sigur. Restul motoarelor, in afara celor de varf de gama, sunt absolut identice.

Edited by TudorM

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bebeee

Daca vorbesti de aceiasi genaratie de GTI (200), S3 (265), CUPRA (240), codurile motor cu 3 litere, respectiv BWA, BHZ si BWJ nu aveau nici unul valvelift.. 

Edited by Bebeee

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tilu

Daca vorbim despre masini noi, atunci nici eu nu as plati diferenta fata de pretul unui Golf cu motor/dotari similare.

Insa daca vorbim despre masini Sh, diferentele de pret sunt minore si consider ca in acest caz un A3 este putin peste un Golf.

Chiar daca impart aceeasi platforma, diferentele minore coroborate cu calitatea marginal superioara a interiorului se observa destul de evident mai ales in cazul masinilor Sh.

 

Nu stiu la care generatie de Audi te referi, din cate stiu eu A2 nu se mai fabrica momentan, A4 B8 inca nu are corespondent la VW, iar A5-ul este de fapt construit pe platforma lui A4.

Si daca tot vorbim de fratia platformelor, atunci probabil cea mai inteligenta alegere este Skoda, care este marginal mai prost finisata in comparatie cu un VW. 

Diferentele stau in detalii uneori...asa ca fiecare alege ce crede de cuviinta!

 

Mai nou si MB sunt niste mici Dacii, BMW are putin din Peugeot, Opelul ceva din Chevrolet si banuiesc ca lista poate continua :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
xbk

Din cate stiu eu, diferenta majora la motor era la S3 care venea cu sistemul valve-lift si care nu era prezent pe GTI/FR/RS. Cred ca nici Cupra/R nu-l aveau, nu? La astea doua nu sunt sigur. Restul motoarelor, in afara celor de varf de gama, sunt absolut identice.

Sistemul valve-lift este pe A4 B8 2.0 T.

Share this post


Link to post
Share on other sites
TudorM

Inseamna ca stiam eu gresit de generatia trecuta. Auzisem ca au preluat sistemul de la Audi pentru GTI 7, motiv pentru care a si urcat cuplul de la 280 la 350Nm.

Edited by TudorM

Share this post


Link to post
Share on other sites
B_o_g_d_a_n
Nu stiu la care generatie de Audi te referi, din cate stiu eu A2 nu se mai fabrica momentan, A4 B8 inca nu are corespondent la VW, iar A5-ul este de fapt construit pe platforma lui A4.

Si daca tot vorbim de fratia platformelor, atunci probabil cea mai inteligenta alegere este Skoda, care este marginal mai prost finisata in comparatie cu un VW. 

Diferentele stau in detalii uneori...asa ca fiecare alege ce crede de cuviinta!

 

Mai nou si MB sunt niste mici Dacii, BMW are putin din Peugeot, Opelul ceva din Chevrolet si banuiesc ca lista poate continua :D

 

Subscriu :))

Share this post


Link to post
Share on other sites
VVV

La un 8P 2.0TDI cutie automata, ce schimburi se fac la revizia de 90.000km?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tilu

Nimic deosebit, filtre(aer,ulei,motorina, habitaclu) si ulei motor.

La 120000km ar trebui schimbat filtrul si uleiul din cutia automata.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri