Jump to content

Viitor posesor de A3 Sportback, 2.0 TDI, S-tronic


Sorin Petrescu
 Share

Postare recomandată

eu patesc asta doar dupa ce scot borna la baterie, sau dupa ce ramane fara curent.

solutia: deschid geamul de la sofer (si/sau pasager) tinand apasat pe buton. pana jos/maximum. il inchid...la fel, tinand apasat pe buton..si dupa aia merge perfect. cu un impuls. (ca si cum ar avea nevoie de o invatare a deschiderii de unde pana unde).

incearca si asta...daca nu merge, atunci o fi vreo setare din software. poti sa te adresezi lor.

De altfel nu e ceva nou, ptr ca stim cu totii ce se vinde in RO (made in Brazil sau in alta tara mai putin Germania).

nu e chiar asa. masinile vandute la noi, sunt facute in germania. vorbesc de vw-audi.(sau...daca sunt modele facute in afara europei -gen Mercedes ML-facut prin america, sunt facute in aceleasi fabrici ca si cele pt EU). singura diferenta e ca trec alte norme de calitate. de aici pretul mai mic. plus...alte nivele de echipare. o masina fara optionale in germania va fi o idee mai sucmpa decat in RO, pt ca de fapt ea poate contine un ABS, ESP, un A/C incluse din standard.

plus ca dealerii din RO primesc alte salarii, e alt makerting si ei trebuie sa se adreseze altor targeturi de pret.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 65
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Sorin Petrescu

    25

  • Bogdan_wrc

    10

  • Tilu

    7

  • robi_zet

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

Abia ce am venit de la niste mici cumparaturi si am constatat ca si-a revenit.

Acu merge butonul de deschidere la sofer prin impuls. Cred ca ai dreptate...trebuia cumva invatat.

Cum m-am tot jucat la geamuri e posibil ca din greseala sa fi facut cum ai spus tu.

E bine ca m-a scutit de un drum :)

Legat de ce spuneai tu cu masinile din RO facute in Germania. Eu stiu din 2 surse urmatoarele:

- La fima unde am lucrat in RO, toti managerii aveau VW Passat made in Brasil. Si nu erau putini, vreo 30 de insi. Masinile luate de la diferiti dealeri si in indervale de timp diferite. Deci nu poti spune ca a fost un lot de masini.

- Aveam un prieten agent de vanzari la VW si toate VW Jetta si VW Passat erau din orice alta tara mai putin Germania. NU stiu de restul masinilor din gama..gen GOLF sau Polo dar presupun ca daca alea mai scumpe nu erau din Germania, probabil ca nici alea mai ieftine nu erau.

Acu nu zic ca or fi toate de acolo, dar marea lor majoritate NU sunt din Germania. Parerea mea! :)

De verificat se verifica foarte usor. Pe net, cu seria de la masina exista cateva site-uri unde iti zice dupa serie absolut tot ce trebuie despre masina, primul camp fiind (in cazul Passat-ului meu) urmatorul:

"made in Germany for France"

Apoi urmau data de fabricatie si optiunile/dotarile din fabrica ale masinii.

Nu mai am link-urile de la site-urile de care vorbesc ca le-am pierdut, dar nu cred ca sunt prea greu de gasit pe google.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a mea are in cod o explicatie national sales program, Germany. dar asta e relativa

in fine :) suntem OT. bine ca si-a rezolvat geamul mersul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sorry ca ma bag si tot OT, dar avand in vedere ca VW are fabrici in toata lumea e normal. Jetta si Golf variant se fac in Mexic, Scirocco in Portugalia. Te uiti dupa VIN si vezi unde sunt facute. Golful meu e facut la Mosel (Germania). A3-ul se face doar in Ingolstadt.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Acu dupa ce am parcurs fabuloasa distanta de 463 de km revin cu cateva opinii / intrebari !!!

Nu radeti, ca am fost in Romania pe perioada sarbatorilor si in afara de drumul zilnic al sotiei pana la servici (4.5 km dus + 4.5 km intors) nu prea am avut pe unde merge cu ea.

1. Consum:

S-a dus juma de rezervor in 463 de km. Din cate stiu eu are rezervorul de 55 de l. Groso-modo iese un consum de 6% - 6.5%...

Nu e rau zic eu ptr un DSG 6.

Asa pe CB am vazut si consum de 4.3 la mers pe autostrada cu pilotul setat pe 100km/h. In trafic bara la bara am vazut si 13.5%.

Deci per ansamblu un mixt de 6-6.5% mi se pare mai mult decat decent in conditiile in care 70% din cei 463 de km s-a mers doar in oras/trafic naspa.

Stiu ca abia pe la 15.000 de km o sa vad niste consumuri cu adevarat bune, dar mai e mult pana atunci.

2. Sistemul Start&Stop:

In primul rand are o chestie enervanta rau de tot. Daca franezi si stai la semafor si ai miscat un pic piciorul de pe pedala de frana (adica nu apesi la fel pe frana ca in momentul in care s-a oprit motorul) , motorul porneste.

Ma dispera rau chestia asta , ptr ca e imposibil sa apesi cu aceeasi forta pedala de frana timp de 1-2-3 minute cat tine semaforul.

Pe de alta parte are si o chestie misto...daca la semafor franezi din timp si apesi pe pedala de frana fff incet (abia o atingi) motorul nu se opreste...eventual daca ii mai dai drumu la frana un pic (dar totusi cat sa nu plece de pe loc), motorul nu se opreste. Uneori (daca cunosti traseul si semadoarele) e chiar ok sa nu se mai opreasca motorul.

3. Rezervor:

Cand am alimentat nu am vazut nici un tamburus la gura rezervorului ptr a incerca sa pun mai mult.

Nici MINI pe care l-am avut inainte nu avea chestia asta (Mini care era din 2009 ).

Pe Passat (diesel) si pe Fabia (benzina) aveam acest tamburus si reuseam sa bag cam 8-9 l de motorina si vreo 5-6 de benzina.

Ambele erau din 2007.

Dupa 2009/2010 s-a scos chestia asta la masini? sau pur si simplu la Audi nu exista aceasta chichita?

Stie cineva?

4. Capac haion portbagaj:

Este pur si simplu ENERVANT! La orice denivelare / speed bump se aude cum sare in sus si apoi loveste chestiile alea de metal pe care sta.

Se aude un zgomot de placa de lemn care loveste o tabla. Nu stiu cum sa-l descriu dar se aude fff tare si devine stresant in functie de traseul pe care il am.

Ce sa-i fac? Dati-mi o solutie. Sa pun niste izolir band pe tamburusurile alea metalice in care sta el in asa fel incat sa intre mai fortat si deci sa nu se mai miste asa de usor?

5. Modul S al cutiei DSG

Incredibil! Este cu totul altceva, zici ca mergi cu alta masina. La plecarea de pe loc nu are nici un fel de delay. In mers normal, cand apesi pedala la fund schimba muuuuult mai repede in treapta inferioara si urca mai repede in turatii.

Dpdv al consumului...habar n-am ca am mers decat de 2 ori pe distante de 2-3 km (intre 2 orase si 2-3 liniute de unul singur ca sa zic asa la semafor).

In rest, nu pot sa merg ptr ca sotia este insarcinata si chiar daca sunt singur in masina, efectiv nu am pe unde sa merg ca sa-mi dau seama.

Pana la urma, cred ca in S poti merge doar pe DN-uri si pe la munte. In rest pe autostrada sau in oras nu ai de ce sau nu ai pe unde sa mergi ca sa simti placerea oferita de S.

6. Cateodata la oprirea in parcare, cand o pun in P si motorul s-a oprit singur din sistemul Start&Stop masina nu mai vrea sa porneasca.

Adica, daca o pun in R sau D pur si simplu nu porneste, chiar daca iau piciorul de pe frana.

Am patit-o de 2 ori pana acu.

E ceva normal? Daca da, de ce? Care e explicatia?

Mentionez ca am patit asta la stationare mai indelungata (10-15 minute, poate si mai mult).

Singura solutie a fost de a o opri din cheie si reporni-o din nou.

7. Am nevoie si eu de o informatie de la voi. Audi A3 Sportback din luna 9 2008 cu Facelift este acelasi la portbagaj cu asta produs in 2011?

Vreau sa-mi iau de pe amazon un covoras tavita ptr porbagaj si vreau sa stiu daca se pupa perfect sau nu.

Modificat de Sorin Petrescu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masian porneste doar in P sau N

Modificat de ANdi B.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si din cate stiu eu, nici cheia din contact nu o poti scoate decat in P.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca nu am explicat eu prea bine...sau poate nu ati citit cu atentie :lol:

Deci, ajung la destinatie, trag frana de mana, o pun in P, motorul se opreste din cauza sistemului start and stop.

Masina o las in P timp de 20 de minute...timp in care nu stau cu piciorul pe frana dar nici motorul nu a mai pornit!

Vreau sa plec...ce fac?

O dau in D, nu porneste...o dau in R, nu porneste.

De cheie nu am cum sa dau ca e deja pornita!

Singura solutie este sa "opresc" motorul din cheie, si sa o repornesc.

E normala sau nu chestia asta?

O sa ma uit si in carte...dar n-am avut timp!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

posibil in P sa se dezactiveze start-stop si sa opreasca de tot. pt ca la stopuri nu stai in P. ci in N.

P implica si un sistem de franare, fara frana de mana. deci probabil e setata sa se opreasca de tot.

sau stop-ul de la strart-stop dupa X minute se transforma in stop de tot.

oricum, daca ajungi la destinatie si stai 20 de min, de ce nu o opresti din contact....cum ai face si cu o masina normala?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

imi astept sotia sa iasa de la servici...si stim totii cum sunt femeile...cobor in 2 minute! ....si se fac 20 :dry:

Multumesc de raspuns Bogdan...iar am uitat sa iau cartea din masina. Poate o scrie ceva pe acolo!

Cand plec diseara sa o iau pe nevasta-mea...sper sa nu mai uit...si daca gasesc ceva in carte revin cu un mesaj pe forum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Ieri am mai patit o chestie naspa:

DRL-ul a luat-o razna. cand am ajuns acasa...am deschis usa la masina, apoi am oprit motorul.

Cand am scos cheia...a inceput sa urle ca tampita ca si cum as fi lasat farurile aprinse pe pozitii sau pe faza scurta.

Am oprit faurile de tot...si masina a continuat sa urle.

Dupa ce am repornit-o si-a revenit...

Sa fie oare din cauza ca am deschis usa la masina inainte sa opresc motorul???

Chiar si asa...nu e normal sa urle.

Ziceam intr-un post mai sus de consum....ieri am facut plinul si deci am putut calcula cat am consumat exact.

Am facut 580 de km cu 48 de l. Asta inseamna un consum de 8.27 l/100km.

Ultimii km (de la 460 la 580) i-am facut pe un trafic infernal...gen mers 5 km in 1h si 30 min cu motorul rece si pe o temperatura de -2 grade...

Deci eu zic ca e ok consumul! :icon_thumleft:

Launch control-ul NU FUNCTIONEAZA!

Am incercat sa fac exact cum scrie in carte (scos ESp-ul, tinuta frana cu stangu, pusa in S si blana acceleratia).

Din pacate nu merge, efectiv nu o poti tine pe loc...masina da sa plece si nu urca mai mult de 1500, 1600 RPM.

In carte scrie ceva de genu ca la 2.0 TDI, launch control-ul ar trebui sa faca masina sa plece din 2000 de ture..dar cum ziceam...nu ajunge la 2000.

Pe un alt forum, era cineva cu un A3 pe benzina cu DSG7, nu 6 ca a mea...si avea aceeasi problema.

Are cineva idee care e problema si de ce nu merge?

Modificat de Sorin Petrescu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate nu stie cutia sa faca Launch Control..... Softul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@robi_zet

Poate totusi stie... :icon_cheesygrin: . Stii cum e ..speranta moare ultima!

Nu ma ajuta si pe mine nimeni sa elucidez problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
Sorin Petrescu

AJUTOR!!! se strica rasnita!

Am si eu nevoie de sfatul vostru...masina are in acest moment 1850 km.

Ieri am constatat stand pe loc la semafor, cu masina in P, un zgomot cand virez pe loc stanga sau dreapta cursa completa.

Mai exact se aude cu rotile drept, la o virare maxima spre staga (sau dreapta ) se aud 4 sau 5 tac-uri...nu trosc-uri.

Sa nu radeti...dar nu stiu cum sa descriu mai altfel problema.

Din masina zgomotul nu este fff puternic dar daca deschid usa sau geamul de la sofer se aude tare rau!

Abia luni o sa sun la reprezentanta la AUDI sa fac o programare cine stie cand...dar pana atunci as avea nevoie de parearea voastra!

PS1: initial zgomotul l-am constatat pe la ora 2 cand afara erau peste 23,5 grade. Am zis ca e de la caldura dar azi noapte am ajuns pe la 12 acasa si la fel facea.

PS2: De la un amic care are audi A4, am primit o prima opinie, respectiv cum ca ar fi alternatorul sau cureau de la alternator. La fel cica facea si la el . Eu sincer nu cred ca e asta. A doua opinie, ar fi caseta de directie, dar eu stiu ca face TROSC nu tac-uri...dar pe de alta parte e abia la inceput zgomotul

PS3: Orice problema ar fi, la 1850 de km este INCREDIBIL si de NECONCEPUT ca la o masina de aproape 34.000 de euro sa se strice. Mai ales ca vb aici de AUDI, nu skoda sau vw (care teoretic sunt sub AUDI).

Multumesc ptr eventualele opinii!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Si eu astept tot un A3 Sportback si sunt foarte curios cum se comporta cel de 2.0 pentru ca am facut test doar cu cel de 1,6.

Din ce am auzit de la alti posesori de A3, nu mai vechi de 2 ani singurele pacanituri apar de la pietre blocate prin diferite locuri, in special pe la discuri (nu stiu unde).

P.S. Plimb-o pana la reprezentanta si zi-ne si noua ce are. Pana la urma e masina de serviciu a sotiei si a fost gratis dupa cate inteleg, asa este foarte buna. Cand o sa dai din buzunarul tau 34 k euro, atunci sa vezi senzatii cand o sa ai probleme:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sorin Petrescu

O fi fost ea gratis dar nu-mi place sa-mi pierd timpul prin service-uri !

Ptr ca sotia a nascut, masina o conduc numai eu si mi-ar fi tare greu fara ea!

Pe aici am auzit ca dureaza si 3 zile o constatare, de fapt stiu sigur ca am un prieten cu un A4 care sta in Paris si atat a durat la el.

Eu stau intr-un orasel de langa Paris si sper ca reprezentanta care e aici langa mine sa se miste mai bine sau macar sa-mi ofere masina la schimb pe perioada cat sta la ei.

Daca nu...sper ca firma de leasing de unde e luata masina sa faca gestul asta!

Despre aspectul interior/exterior am mai scris si in plus e o chestie ce tine de gustul fiecaruia.

Eu am sa scriu despre cum se conduce si cum merge masinuta cu motorul de 2.0 TDI cu cutie DSG in 6 trepte.

1. In modul D la mers normal...daca bagi piciorul in ea, trage, nimic de zis dar simti in pedala ca si cum ar avea un arc care nu te lasa sa apesi pedala calumea.

2. In S, se schimba treaba. AVION!!! rupe asfaltul, calutii aia 140 sau 143, zici ca mananca jaratic! Partea proasta e ca se vede o crestere de consum dar totusi nu pare asa de importanta...eu am remarcat intre 0.5 si 1l diferenta..depinde si de trafic!

Ce nu-mi place este felul in care schimba vitezele. Daca plec de la semafor si apas pedala la fund..si ma duc pana in 100 la absolut toate vitezele turatia ajunge pana in 5000 sau 5500. Deja de la 3500-4000 masina NU MAI TRAGE. Efectiv nu inteleg de ce se duce atat de sus pana sa schimbe viteza in conditiile in care simti clar ca nu mai trage. Sa nu mai vb de faptul ca un motor diesel are cuplu pana in maxim 3500...

Cand sunt deja in mers...si ii dau talpa...in general retrogradeaza 1 treapta sau 2...depinde de viteza pe care o aveam si de treapta in care eram si am remarcat ca in momentul in care incepe sa schimbe treptele in sus...nu se mai duce chiar pana in 5500...de obicei la 4500, maxim 5000.

Nu inteleg nici acum cum functioneaza aceasta cutie, dar la depasiri nu am ce sa-i reprosez si liniute ca in RO, aici in FR nu se fac. Am facut eu cu mine insumi sa vad cum trage masina! :icon_thumleft:

3. Stabilitatea in curbe! VARZA! Sunt profund dezamagit. Pe curbe luate cu 110-120 pe autostrada...dar curba stransa...nu stiu exact la cate grade ai o senzatie incredibila de nesiguranta si pur si simplu simti ca masina vrea sa zboare in parapete si caroserie se inclina fff ciudat. Nu a intrat niciodata ESP-ul dar mi-a fost foarte FRICA!

La Passat luam curbe mult mai periculoase pe DN-uri in RO (deci nu pe autostrada si niciodata nu am avut senzatia de nesiguranta ). Cu MINI la fel...ala statea lipit pe traiectoria care o alegeam eu pe curba.

Stiu ca am comparat mere cu pere (passat=limuzina si MINI=masina sport) dar nici la FABIA nu am avut aceasta senzatie de nesiguranta ata de pronuntata. La Fabia nu puteam sa iau curbele cu asemenea viteza...ca zbura direct in parapete..dar cu o viteza mai mica (adaptata performantelor masinii) parca nu se simtea la fel de rau.

Din gama AUDI am condus cateva zile un A4 acum vreo 4 luni . Misto masina. N-am ce sa-i reprosez! Stabilitate impecabila!

4. Nu m-a impresionat schimbul de viteze cand folosesc padelele de la volan. Am impresia ca schimbul se face foarte lent si greoi. As zice ca in aproape 2 secunde. Poate exagerez eu...dar asta e senzatia pe care mi-o da.

5. Sincer sa fiu, eu la cutie manuala NU ma mai intorc dar nici masini din gama VW / SKODA/ AUDI nu voi mai cumpara.

Urmatoarea mea masina va fi o MAZDA 6. Deocamdata nu am nevoie de o a doua masina in urmatoarele 6 luni...poate si mai mult! Pana atunci poate mai apare vreo japoneza interesanta!

6. Consumul la 2.0 TDI:

- ultimul calcul facut cu regula de 3 simpla cand am alimentat full acu 1 saptamana mi-a dat un consum de 9,7%, Avand in vedere ca am mers numai in trafic fara nici un pic de autostrada, nu mi se pare enorm dar nici mic. Pe CB2 pe care l-am resetat special cand am alimentat ultima data zicea ceva de vreo 9%, deci o abatere de 0,7 mi se pare ok!

- Acu 2 zile am fost pana la aeroport la Beauvais sa iau pe cineva. Traseul consta in vreo 30 de km de autostrada (dar cu limita de 110 eu am mers numai cu 120), 20 de km prin orasele mici unde limita e uneori 50km/h, uneori e 70 si vreo 32 de km pe drumuri nationale unde limita e ba 90 de km la ora ba 110km).

Consumul pe CB1 a fost de 5.9% dus -intors (160 de km in total). Avand in vedere ca drumurile alea nationale erau pe niste dealuri unde urcai si coborai ditamai pantele, eu zic ca e mai mult decat decent. Oricum pana la 10-15.000 de km mai e mult (ma refer la "lasarea motorului" cum se zice popular).

CONCLUZIE:

Eu NU as fi dat atatia bani pe o masina ca asta. Raportul calitate pret este incredibil de prost dupa parearea mea.

La banii astia, iti poti lua Passat dar fara cutie automata sau alte marci din clasa superioara, tot fara cutie automata dar muuuuult mai bine dotate!

Oricum e sunt adeptul masinilor SH. Nu-mi place sa pierd minim 5000 de euro intr-un an, doar pentru faptul ca masina miroase in interior a noua si ai 2 ani garantie de care poti avea sa nu nevoie. In 99% din cazuri fiind NU ca e obicei se strica dupa ce iese din garantie! :icon_geek:

PS: parerile de mai sus sunt personale si nu doresc sa jignesc pe nimeni sau sa creez polemici si discutii aprinse pe forum.

Colegu 1Quattro9, felicitari ptr achizitie!

Modificat de Sorin Petrescu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca turatia ajunge peste 5000. Pana si graficul motorului se termina la 4500, iar puterea maxima o are la 4200.

La stabilitate sta prost daca ai luat un model orientat spre confort, de exemplu Ambiente sau Attraction. Ambele au suspensia standard care, la un mers mai tare, iti aduce un ruliu consistent, alaturi de jantele de 16.

La Ambition se schimba treaba.

Cat despre calitate/pret, fiecare e subiectiv, dar sa nu exageram..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sorin Petrescu

Cu prima ocazie o sa incerc sa filmez cu telefonul turatiile la care schimba vitezele!

Nu cred ca mi s-a parut!

Masina nu e nici Ambiente si nici Attraction...e un pic peste ele ca dotari standard, mai exact Business Line care nu exista in RO si nici macar aici in FR nu mai e pe site (cred ca a fost editie limitata, ca acu e altceva care are si ledurile ca la S-line pe faruri si presupun ca si pe stop-uri). Ma oftic ca nu am prins-o pe asta cu leduri ca arata belea!

Multumesc de informatie, habar nu aveam dar oricum ambition-ul nu intra in bugetul de 34.000 cat a avut nevasta-mea ptr masina asta!

Recunosc ca sunt subiectiv, dar la 34000 iti poti lua passat cc fara piele , 1.8 TSI cu DSG 7. Mai exact 33870Euro. Iar daca firma de leasing se are pe bune cu o anumita reprez vw mai poti adauga la aceeasi bani si o NAVIgatie mare!

Iar am comparat mere cu pere, dar dpdv al pretului nu cred ca ma poti contrazice!

Oricum nu ar fi vrut sotia o masina mare, ea si-a dorit ceva mai sus de Fabia (sau MINI pe care l-a avut inainte sa vina Audi-ul) ca dimensiuni si performante si mai mica decat un passat sau o skoda octavia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sorin Petrescu

Am sunat acu la un concesionar audi de langa orasul unde stau si am primit un raspuns halucinant...cum ca ar fi normal ca la cutie automata sa se auda acele tacanituri.

Avand in vedere ca pana acu am mai avut / condus si eu masini mai scumpe decat audi-ul asta refuz sa cred asa ceva. In plus pana acu nu am auzit nici un fel de tacanit. Pe de alta parte este prima masina cu cutie automata pe care am condus-o cu adevarat (ma refer pe distante mai lungi de 10-15 km).

In fine abia miercuri dimineata am programare si o sa vad la fata locului.

Dar pana atunci, e cineva pe forum care ma poate lamurii?

Are cineva o masina asemanatoare cu a mea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
Sorin Petrescu

AJUTOR!

acu vreo 2 zile am mai patit o chestie ciudata cu masinuta!

Eram la un semafor, motorul s-a oprit datorita sistemului start and stop. La verde am ridicat piciorul de pe frana si in loc sa porneasca s-a aprins indicatorul rosu de baterie si a piuit odata lung. Am calcat iar franam am pus-o din D in S apoi in N (in tot acest timp luasem piciorul de pe frana) si nimic...pur si simplu nu a mai vrut sa porneasca.

Am luat contactul si a pornit din prima si s-a stins imediat indicatorul de baterie,

Are cineva vreo explicatie?

Cu vreo 2 ore inainte, am stat intr-o parcare cu muzica pornita in surdina (la fiecare 15 min se ooprea ca nu era pus contactul...si eu o reporneam).

E imposibil sa se fi descarcat bateria ascultand 2 ore muzica in surdina (repet)...si oricum...pana sa faca chestia de mai sus...am mers cu ea cam 15 km...timp suficient sa se incarce bateria in caz ca muzica a afectat-o in vreun fel!

PS: tacanitul de sus nu se mai aude cand e rece afara, doar la cald. Am fost la reprezentanta..s-a uitat un pustan la ea si a zis ca are ceva (cica nu grav) dar nu stie pana nu o suie pe rampa si sa fac o programare ca nu avea cum sa o bage in atelier. Aveau locuri abia in mai (eu am fost la inceputul lui aprilie).

Am pe 2 mai programare..dar nu mai ajung la ei ca am altceva de facut!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu stiam ca dupa o pornire la diesel e bateria isi recupereaza ce a consumat in 25km. avand in vedere ca necesita mai mult curent la fiecare pornire cu stop & go, ca muzica (chiar si in surdina) consuma si ea....e posibil sa fie bateria.

dar ce nu inteleg...cum s-a intamplat asta la o masina noua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate ti-au pus nemtii din greasa bateria normal :)) glumesc. Stiu ca masinile cu start & stop au o baterie speciala si costa mult peste una normala. Daca chiar ai probleme cu bateria sigur se schimba pe garantie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sorin Petrescu

o sa o urmaresc...azi nu am fost plecat cu masina...ma duc maine in vizita la un prieten in Paris si o sa am ocazia sa vad daca mai face sau nu figuri!

E posibil sa o fi descarcat cam rau ascultand muzica...si daca colegul Bogdan are dreptate (la faza cu 25 de km)....

O sa ma uit de curiozitate maine sa vad de cat e bateria si va anunt...chiar sunt curios daca e o baterie normala sau mai puternica!

In rest, nu sunt stresat ca daca raman cu ea in drum sun la firma de leasing si in maxim 1 ora sunt obligati sa-mi trimita platforma sau masina de schimb (depinde de problema sau in caz ca fac accident mai nasol..adica nu se mai poate folosi masina).

Multumesc de idei...revin maine cu info despre baterie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
Sorin Petrescu

cum n-am mai scris de mult si cum in 2 luni vom preda masinuta...am zis ca ar fi momentul sa va mai impartasesc din experienta mea cu acest Audi A3:

1. consumul a scazut muuuult (dar n-am nici macar 10.000 de km facuti...sa tot fie vreo 6700 parca) dupa cum urmeaza:

- pe autostrada 400 de km dus-intors , mers numai cu 138 KM (pe GPS - pilotul pus pe 146) am avut consum de 5,4 %. Mie mi se pare incredibil!

- pe traseul de zi cu zi al sotiei (cam vreo 25 de km din care doar 6 de autostrada) si in general fff aglomerat , la un plin am remarcat un consum de 7.1-7.2%.

Iarasi mi se pare incredibil!

2. Au aparut puncte de rugina pe caroserie. WOW...nici pe Loganul pe care l-am avut in tinerete :) nu am vazut asa ceva. Punctele sunt pe plafon si pe capota masinii...daca pe capota s-ar explica oarecum..de la pietrele aruncate de alte masini...pe plafon in spate, nu prea se explica.

Nu sunt multe, daca sunt maxim 10, dar masina fiind alba se vede al naibii de urat.

3. Pana la urma calitatea plasticelor nu e chiar asa de rea...avand in vedere ca am carat 1 bucatarie Ikea cu ea, 2 dulapuri, 2 comode si multe alte chestii, iar la final toate cartoanele + placi de lemn ramase si pe care nu le-am asigurat deloc, fiind aruncate claie peste gramada cu banchetle culcate si cu masina plina pana in tavan....ma asteptam sa fie varza in interior.

Culmea e ca in afara de plasticul de la portbagaj unde a frecat o placa de lemn mai nasol, in rest nu am reusit sa o zgarii deloc.

4. Scaunele tot varza sunt...dupa cateva sute de km devin obositoare iar lipsa lombarului se simte enorm de mult.

5. Motorul CR mi se pare foarte silentios la viteze de peste 135km/h. Fac comparatie cu ex Passat-ul meu care era PD,

6. Pasagerii din spate nu sunt foarte fericiti (ma refer la cei care stau in spatele meu). Spatiu ptr genunchi e cam mic ptr dimensiunile masinii. Si eu nu am decat 1,74 m inaltime.

Cam atat...din 1 Octombrie o dam inapoi ptr ca sotia isi schimba serviciul si o sa trebuiasca sa ii iau o masina.

Ea a ales BMW318 din 2010. Eu incerc sa o conving sa luam Volvo S60 (noul model) sau macar BMW320 :).

Pe la inceputul acestui topic ziceam ca urmatoarea masina va fi o japoneza (Mazda6). Am fost nevoit sa renunt ptr ca surpizator Mazda nu pune cutie automata pe motoarele diesel. Numai pe benzinare... :screwy:.

Acesta este si ultimul meu post in calitate de posesor de A3. Asadar, va urez drumuri bune, sigure si fara incidente cu Audi-ul vostru A3 :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!