Jump to content

Tremurat in ralanti


r3dlin3_CTZ
 Share

Postare recomandată

Salut, 

Am un golf 4 1.6 16v AZD si de ceva timp am observat o oscilatie a turatiei la relanti doar cand motorul este cald. Am mai observat ca aceasta fluctuat devine aproape insesizabila cand dau drumu la clima. Clapeta de acceleratie a fost curatata, pe diagnoza imi da cateodata ceva legat de egr(asa mi-a zis "mecanicul"). Oare problema sa fie la egr? Dar de ce apare problema doar cand se incinge  motorul. 

In rest motorul merge foarte bine.

Din ce am mai citit pe forum aceste simptome sa apara si din cauza bujiilor? (n-am nici o idee in ce stare sunt sau cand au fost ultima data schimbate)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
  • Replies 170
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • m a r i a n

    12

  • dan DKV

    8

  • rayn

    7

  • hitmanbv11

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am o ww bora din 2000 si cand pornesc motorul la relanti se simte un vibrat in toata masina inclusiv volan si bord iar daca apas putin acceleratia vibratul dispare astept raspuns 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gabi - diagnoza, verificare parametrii, test dinamic - cam asta ai de facut, pentru a identifica problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

serban.iulianflorin@gmail.com

Salutare de cateva zile am montat GPL pe o bora din 2003 1.6 16 valve cateodata scade si creste relantiul mi s-a spus ca ar fi de la recuperatorul de gaze o cutie micuta in spatele motorului si nu face decat pe gaz pe benzina nu face asa ceva. Ma puteti ajuta va rog.

Modificat de serban.iulianflorin@gmail.com
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am si eu o problema.. La inceput cand porneam masina se ducea deodata in 4000/5000 de turatii si apoi scadea sub 1000, apoi incepea sa aibe fluctuatii gen: se ducea in 2000 de turatii apoi in 1000 si tot asa timp de 5 secunde, apoi statea pe la 500 si se auzeau un fel de detonatii. Am facut o diagnoza si mi-au aparut acesti 2 senzori care sunt in poza de mai jos. Au fost stersi si am mai facut inca odata diagnoza si mi-au aparut bujiile si bobinele. Am schimba bujiile si am verificat bobinele si sunt ok. Acum tot la fel imi face dar nu se mai duce in 4000/5000 de turatii, fluctueaza doar pana in 2000 si la fel se aud detonatiile.

A mai avut cineva aceasta problema? Stie cineva ce as putea sa ii fac?

Mentionez ca am un vw golf 4 din 2003, motor 1.4 16v.

masina.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

Salut, am o problema ce persista de 2 ani. Dupa o rectificare de quloasa cand pornesc si motorul e rece acesta tremura , esapamentul e zgomotos si pufaie neregulat. Cand turatia scade la 750 efectele se reduc dar persista anumite zmucituri care se resimt si in interiorul masinii. Daca plec de pe loc inainte ca relantiul sa scada la 750 se simt pierderi de putere . Pe tester nu am eroare , compresia e 12 pe fiecare cilindru, distributia e pusa la punct, fise schimbate, bujii schimbate, relantiul nu fluctueaza. Cand motorul e cald masina merge perfect, nu am consum crescut, se infige la drum, nu consuma ulei, nu am ulei in vasul de expansiune.. nu am gasit pe nimeni sa imi spuna exact ce poate avea. Aveti ceva pareri?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

salut,

am o problema , relantiul oscileaza intre 600-950 , am curatat clapeta chiar schimbat cu a unui prieten , sensor lambda , egr , canistra verificat nimic , ciudat e ca daca dau drumul la climatronic pe cald  nu econ si porneste compresorul se stabilizeaza relantiul la normal  ... ce legatura sa fie ca nu inteleg ...cineva ceva idei

mentionez ca la rece cand pornesc sta ok relantiul...

Modificat de LiviuMihai
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am un ww bora an 1999 motor 1.9 tdi 85 kw kombi si am o problema tremura destul de tare la relanti inclusiv volanul si pedalele va rog sa imi spuna cineva de la ce ar putea fi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am facut diagnoza dar tremura si la relanti si in mers sa fie oare de la volant

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

salutare! 

am si eu o problema de trepidati si la cald si la rece,fie in viteza sau nu..... de la relanti la 3000 ture,si mi se pare ca ceva suna in motor , dar nu foarte tare. au aparut dupa o pornire la -15 grade. mi se pare ca  se accelereaza mai repede ca inainte, dar trage ok.  ce am mai observat, in vas era ceva granule mici de mizerie , care inainte nu erau.

am facut un test, injectoare ok, presiune ulei buna! fara erori pe motor!

cauze posibile la care m-am gandit, fie a sarit distributia vreun dinte din cauza la pornirea aia , fie vreun piston sau biela? voi ce ziceti?

volant ambreiaj pot sa dea asemenea trepidatii ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari

 

Am un golf4 1.6 16v, iar la relanti imi tremura masina, doar la relanti. Tremura sesizabil pt ca o simt si in scaun. La relanti imi sta intre a3a linie si a 4a. Ar fi ok acest relanti ? Precizez ca in ceas, la relanti, turatiile nu oscileaza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Va salut,

Am un golf4 1.6 16valve si motorul nu merge rotund la relanti...si am si o pornire mai grea....daca pun contactul si astept pana se sting martorii porneste mai greu decat daca pun contactul si pornesc imediat.Mi se pare ca miroase a benzina nearsa...recent am schimbat egr-ul cu unul nou (al-2 lea in 2ani) si am curatat si clapeta de acceleratie..necesita adaptare clapeta?

Daca da va rog sa ma ajutati cu procedura de adaptare..atasez si un test facut acum..mentionez ca si catalizatorul a fost schimbat (intradevar cu unul second) dar se pare ca fara succes,la fel si sondele lamba au schimate noi acum 1 an.


VIN: WVWZZZ1JZ2W069604   License Plate: 


Chassis Type: 1J (1J - VW Golf/Bora IV (1998 > 2006))
Scan: 01 02 03 08 15 16 17 19 22 29 35 36 37 39 46 47 55 56 57 75
          76
 
VIN: WVWZZZ1JZ2W069604   Mileage: 226270km-140597miles
-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine        Labels: Redir Fail!
   Part No: 036 906 034 CN
   Component:  MARELLI 4MV G     4569  
   Coding: 00031
   Shop #: WSC 02712  
   VCID: 60D7B76B2A4353327FA0F65-4B4C
   WVWZZZ1JZ2W069604     VWZ6Z0A3435403

1 Fault Found:
16804 - Catalyst System; Bank 1
            P0420 - 35-00 - Efficiency Below Threshold
Readiness: 0000 0000

-------------------------------------------------------------------------------
Address 03: ABS Brakes        Labels: 1C0-907-37x-ESP-F.lbl
   Part No: 1C0 907 379 E
   Component: ESP FRONT MK60      0104  
   Coding: 0011266
   Shop #: WSC 01317 785 00200
   VCID: 2C4F135B160BC25293D8325-515E

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 15: Airbags        Labels: 6Q0-909-605-VW5.lbl
   Part No: 1C0 909 605 A
   Component: 27 AIRBAG VW51 01     01  
   Coding: 12855
   Shop #: WSC 01317  
   VCID: 2253FD6364CF01222934ACD-515E

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 17: Instruments        Labels: 1J0-920-xx5-17.lbl
   Part No: 1J0 920 806 B
   Component: KOMBI+WEGFAHRS. RB8 V52  
   Coding: 01113
   Shop #: WSC 00000  
   VCID: 265BE17308E7FD02451C70D-515E
   WVWZZZ1JZ2W069604     VWZ6Z0A3435403

1 Fault Found:
01336 - Company Data Bus for Comfort System
            49-00 - No Communications

-------------------------------------------------------------------------------
Address 19: CAN Gateway        Labels: 6N0-909-901-19.lbl
   Part No: 6N0 909 901
   Component: Gateway K<->CAN    0001  
   Coding: 00006
   Shop #: WSC 01317  
   VCID: 70F7C72BFAA3E3B2EF00065-515E

1 Fault Found:
01336 - Company Data Bus for Comfort System
            49-00 - No Communications

End-------------------------(Elapsed Time: 05:08)--------------------------
 

Orice sfat conteaza..va multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Normal ca trebuie adaptata clapeta la fel si egr ul daca a fost schimbat iar procedurile le gasesti pe forum...eroare ai pe sonda 1...sonda a fost adaptata si pusa pe original?Bujiile au fost verificate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut,

De vreo saptamana si ceva ma confrunt cu o problema la un Golf 4 1.6 16V si anume: la relanti trepidatii foarte urate, turometru care tremura ba in sus ba in jos, iar in mers suturi, pierdere de putere si la fel dardait in jur de 1500-1600 rpm. Martorii EPC si Check engine aprinsi.

Initial am gasit pe VCDS la engine urmatoarele coduri:

17566/P1158 - Manifold Pressure Sensor (G71): Implausible Signal - Intermittent

17564/P1156 - Manifold Pressure Sensor (G71): Open/Short to ground

Am schimbat senzorul respectiv de presiune aer pe galerie, masina a mers ok cateva zeci de km dupa care a inceput sa manifeste cam aceleasi probleme. Drept urmare, dupa mai multe verificari la cineva mai in tema ca mine, am gasit un furtunas de vacuum care face legatura intre o valva (sau ce drac o fi, nu ma pricep prea bine la motor - e indicata cu sageata in poza, furtunasul cu pricina incercuit) de langa joja de ulei si galerie, care era facut din vreo 3 bucati si aparent facea motorul sa traga aer fals pe acolo. Am schimbat si furtunasul; dupa 2 min de mers relanti si o repornire, problemele au reparut. 

Ulterior am mers la un service si oamenii mi-au spus ca senzorul nou de presiune e prost (un aftermarket Vika sau ceva pe acolo); ca nu citeste bine nici presiunea atmosferica si ca senzorul original (Magneti Marelli) e bun (verificat cu testerul intr-adevar indica bine presiunea) si sa il pun la loc. Zis si facut; senzorul vechi l-am curatat bine si l-am pus. Am facut vreo 30-40 km, parea ca am scapat de belea. Din pacate a doua zi dimineata cum am pornit masina, trepidatiile si suturile au inceput iar sa apara - doar ca nu atat de pronuntat.

In momentul de fata apare in continuare insistent eroarea 17564/P1156 - Manifold Pressure Sensor (G71): Open/Short to ground. Pe VCDS cand apar trepidatiile la relanti, presiunea din galerie pe Group 2 de la Measuring Blocks - Engine variaza intre vreo 100 si peste 400 mbar. De asemenea, cand opresc motorul am observat ca presiunea ramane uneori la o valoare de vreo 90 mbar in loc de presiunea atmosferica, care ar fi in jur de 1013 mbar si din cate inteleg ar fi valoarea normala in galerie cu motorul oprit.

Acum intrebarea de 100 de puncte este, senzorul meu original e de asemenea dus si nu mai indica ce trebuie, sau e posibil sa fie alta problema la mijloc care duce la pierderi de vacuum si senzorul raporteaza bine? Ce as putea sa mai verific si cum? Multumesc.

galerie-admisie-golf-4-1-6-16v-77-kw-105-cp-cod-c2ce8455883d83b1e7-512-0-1-95-1.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Furtunasul ala este de la regulatorul presiunii de benzina...verifica si cablajul sa nu fie ciupit pe undeva.Eventual da jos regulatorul si vezi sa nu fie plin de mizerie la fel si filtrul de benzina sa fie curat si sa iti faca si presiune ok pompa.Daca senzorul este pa nu puneti aftermarket doar pe original.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cablajul de la senzorul de presiune adica? Sau care? Daca e vb de ala m-am uitat la el cand am schimbat senzorul cu cel vechi, nu am vazut nimic in neregula. Ma refer la partea care se vede sus spre senzor, ca restul se duce pe sub motor nu am idee pe unde o mai ajunge pana la Ecu. Filtrul de benzina e schimbat acum o luna si ceva cand am facut revizia.. 

Problema e ca nu stiu sigur daca senzorul e dus sau nu, si sa dau cel putin 150-200 RON iar pe unu bun doar ca sa vad daca o fi asta stricat nu prea e convenabil. O sa incerc sa pun un multimetru pe pinii de la mufa sa vad daca e vreun scurt pe undeva si sa ma uit si la regulatoru ala, daca nu n-am decat sa iau alt senzor si sa vad ce mai zice. Mi-a dat de cap beleaua asta si nici pe la service-uri pana acum nu m-a lamurit nimeni, toti zic ca nu se pricep sau o iau pe bajbaite.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi conectorul MAP-ului si cablurile . Incepe cu curatarea acelui conector.

Modificat de jhonutz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Colegul Alyn are un cod care nu e chiar ok, P0420 ...poate insemna catalizator infundat, ineficient sau sonda 2 lambda defecta. De obicei e infundat catalizatorul dar trebuie facut teste de presiune in evacuare ,inainte de catalizator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este suficient sa urmaresti valorile senzorilor pentru a determina starea catalizatorului , nu ai nevoie de "teste de presiune"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok revin cu un update se pare ca am izolatia roasă/topita unde trec firele de la MAP si cealalta mufa de sub el care nu stiu pt ce e. Se vede in poza, e foarte posibil ca de aici sa fie buba cu eroarea de la senzor. Cu ce se pot izola astea ca sa reziste? Regulatorul era foarte încins cand am desfăcut, probabil fiind pe motor se transmite căldura.

20190401_212810.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!