Jump to content

Tremurat in ralanti


r3dlin3_CTZ
 Share

Postare recomandată

Salut baieti.

Am si eu un golf 4 2002/1.6/16v/105 - BCB - serie motor.

Acum 2 sapt mi s'a aprins beculetul magic "check engine" ...toata ziua a stat aprins. A doua zi s'a stins de la sine.

Ieri am umblat cu masina prin oras si iar s'a aprins. Doar ca de data asta au aparut si simptomele: tremura toata masina inclusiv schimbatorul de viteze/ martorul pulsa (nu mai statea aprins)/si nu se tura.

Am fost i'am schimbat bujiile si aveam 2 bobine de inductie bulite - le'am schimbat si pe alea.

Am mers toata ziua cu masina, totul roz si frumos...acum cand am ajuns acasa.

Mi'a aparut iar becul cu acelasi mesaj - emission workshop .... si iar relantiul meu oscila.

Ce poate sa aiba?

Am pus'o pe tester acum 2 sapt nu aveam nicio eroare.

Help!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 170
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • m a r i a n

    12

  • dan DKV

    8

  • rayn

    7

  • hitmanbv11

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

Verifica sigurantele de pe capacul bateriei,s-ar putea sa fie un contact imperfect 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

prin asa ceva am trecut si eu, la acelasi motor....am fost la n ateliere, pana si la reprezentanta nu nimik nu s-a rezolvat...am fost la un baiat care e bun in electrica si am verificat instalatia elecrica....in urma inspectiei s-a gasit un fir intrerupt de la injectorul 2 unde dadea misfire. s-au verificat toti senzorii care erau in regula, s-a desfacut calculatorul central sa vada daca e ceva ars (nu era nimik stricat).....dupa un timp s-a gandit sa dea un restart la calculator/ sa nu imi dea rateuri, misfire, si sa nu mai consume mult. nu cumva iti da rateuri pe evacuare?.........verifica compresie, senzor presiune admisie ...... mie imi mai da rateuri dar m-am obisnuit becul nu se mai aprinde

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De 2 ani de zile nu scap nici eu de tremuratul asta la relanti. Vorbesc despre golful din semnatura care a inceput sa tremure la relanti si cand o accelerez usor pana in 1300-1400 RPM. Dupa aceasta turatie nu mai tremura deloc. In mers nu se simte nimic. Merge, trage de rupe dar tremura la relanti. Masina are 222.000km acum, iar la 185.000 s-a schimbat kitul de ambreiaj complet cu tot cu volant dubla si distributia. Injectoarele sunt ok, pe tester nu are erori, compresia e buna, egr curat.

 

Am avut geometria la turbina blocata si am dus-o la service. Au dat turbina jos au curatat-o si au luat motorul la puricat. Rezultatul a fost dupa cum urmeaza: ax cu came uzat pe cilindrul 2 (dar cand a fost dat jos s-a constatat ca avea uzura pe 3 cilindri), 2 tacheti si cuzinetii. Am pus ax cu came nou, schimbat toti tachetii si toti cuzinetii. Dau cheie .... PROBLEMA PERSISTA! ... Sa zicem ca poate s-a mai diminuat putin tremuratul dar in mare e la fel. Mecanicul a zis ca ar fi de la o supapa calaminata care in timp o sa-si revina. Am facut v-o 600 km ... e la fel!! Cand s-a uitat la suportii de motor, cu ceva timp in urma, a zis ca nu sunt probleme!

 

Dati-mi voi alte idei. Ce sa mai verific?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune o garnitura blanking plate inainte de egr.Costa aprox 10 ron. Cod 028131547B

post-74110-0-80175500-1388436184_thumb.j

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@EEXCALADE multumesc de idee dar imi poti spune ce face acea garnitura si cum ar inlatura ea tremuratul? Ce fenomen crezi ca se intampla acolo?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil sa ai EGR-ul obosit,ceea ce inseamna ca iti recircula o cantitate prea mare de gaze.Incearca sa scoti furtunul de vacuum de la egr si sa al infunzi cu un surub ca sa vezi daca e vreo diferenta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc frumos! O sa incerc si varianta asta dupa sarbatori!

 

La Multi Ani !!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca.Garnitura costa aprox 10 ron si e folosita cu succes de reprezentantele VW

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Va salut respectos.

Am si eu o problema care imi macina nervii cam de vreo 2 ani si sincer vorbind mi-am cam pierdut speranta dupa ce am umblat pe la o groaza de servisuri unde in final tot nu s-a rezolvat.Mentionez ca sunt posesorul unui Golf 4 Variant 1,6 16 V AZD a carui problema este ca a aparut o fluctuatie de turatie la relanti. Motorul functioneaza perfect pina cind temperatura apei ajunge la 90 Grd. dupa care apare acel tremur constant (parca motorul nu mai merge rotund si da sa moara).In sarcina nu se simte nimic,chiar si atunci cind pornesc clima in relanti dispare.Clapeta de acceleratie e curatata , adaptata si readaptata ,la fel si EGR,uleiul schimbat la timp,distributia la fel ,bujiile Bosch,bobinele arata bine iar la scanare nu da nici o eroare.

In cazul in care v-ati mai intilnit  cu aceasta problema poate ma ajutati si pe mine cu un sfat.

Va multumesc anticipat

 

 

Acelasi motor il am si eu si aceeasi problema am avuto. EGR-ul e posibil sa fie dus(chiar daca e curat, dar s'a ars bobina care misca acea tija din interior). Scoate mufa EGR-ului si vezi daca oscilatiile dispar. Daca dispar ai gasit problema. Asa am facut si eu si am rezolvat problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu exista curatat egr sau cel putin sa zica cineva daca a dat rezultate pe termen lung de ce sa dai 50-100 ron sa cureti ceva care e stricat va spun ca mai mult de o luna maxim nu are efect vreau sa ma contrazica cineva

Eu am curatat azi EGR-ul un acelasi motor la al tau doar ca e pe un golf. Am avut aceeasi problema. Sunt curios cat v'a tine "reparatia"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

m a r i a n

am curatat egr de 3 ori pana nu l-am schimbat nu s-a rezolvat mergea max o luna de aprox 6 luni dupa ce am schimbat egr nu mai am nici o problema ..... din asta am invatat ca nu exista curatat .... am schimbat si ambele sonde lambda preventiv 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut colegi am si eu o roblema cu Golfu 4 1.6 16v aus tremura la relanti dar doar dupa ce ajunge la 90 de grade  si doar la relanti tremura in sarcina intrerupe putere adica se simte exact ca si cum ai cupla si decupla aerul conditionat simti la pedala cati taie din putere si a mai intrerupt si din turatie dar de 3 ori in 8 luni si eram in sarcina cu ea si am vazut ca face mai rau cand cuplez aerul conditionat , am fost la service am schimbat fisele bujii noi am verificat bujiile erau bune nustu ce sa aiba consuma mai mult pe comput de bord ulei nu mananca deloc egru lam curatat si clapeta de acceleratie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"gheaba".........asa patesc si eu la golf 4 1.6 16v BCB. asa ca doresc/ dorim sa ne spuna si noua cine stie care e problema...ms

Modificat de cretzu_28
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca este din axa cu came pentru ca mie mi sa intamplat pierderea de putere si consum mai mare de cand mi sa oprit deodata in mers avea ac pornit intra 3 la 3500 ture deci in sarcina mia aparut pe bc stop presiune ulei si martoru presiune ulei a pornit la a 2 cheie cu martoti la fel am mers foarte usor 100 m am tras pe dreapta motoru pornit am ridicat capota mam uitat nu era pic de ulei pe nicaieri am am inchis capota am revenit la masina sau stis tti martorii dar nu mai tragea ca inainte si pierde putere nivelu ulei lam verificat si era bun . Si vreau sa va zic ca eu cand am luato pana in momentul cand sa intamplat asta tremura la relanti si mi sa oprit masina de vro 2 ori si imi aparea martoru alternatorului decat atunci a apaprut asa si vreau sa va zic ca si atunci cand mergea bn facea probleme mai mari  atunci cand cuplam aerul .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SALut !   si la mine tremura motorul parca ar fi disel asa se aude am desfacut fisele de la bobina si   cam asa arata 3 din 4

  ?? cum au oxidat asa si care e problema ?

sa dus bobina ?

motor AZJ 2.0         post-107499-0-99988600-1393619922_thumb.      post-107499-0-92957700-1393620124_thumb.

 

bujii noi laser platinium nkg

Modificat de IL-DANUTZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut. am si eu o problema cu tremuratul la relantii. totul a inceput de la schimbarea unor tacheti.mecanicul a schimbati tachetii a pus distributia dar cand a pornit masina  surpriza motoru tremura in draci la relantii si o oscilatie mare la turometru.specific ca a schimbat si canistra de carbon pt ca cea veche nu mergea. am mers cu masina asa crezand ca se va regla dupa un timp.degeaba...mam dus inapoi si i-am spus ca distributia nu este pusa la punct el a spus ca a puso bine exact cum scrie la carte. ok. am mers la alt mecanic si acolo el mi-a spus distributia nu este pusa la punct. am puso la punct dupa care masina mergea ceva mai bine dar tot mai exista o oscilatie la relantii .problema este ca turometru oscileaza mult cand motorul este rece cand ajunge la 90 se mai vede foarte putin oscilatia.daca incerc sa o tin turata undeva de ex: 1200 ture sau 1500etc pana in 2000 nu sta se misca intruna acu..deci help me ce poate fi? sa schimb distributia ?bujii fise schimbate .am facut segmentarea motorului are compresie buna.mi sa mai spus k pe 2 injectoare arde prea mult :o..deci cand se incalzeste la 90 masina merge bine...help Motor 1.4 16v AKQ

Modificat de loock22
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salut,eu am rupt teava de egr cea care face legatura intre supapa si motor.era din metaL si avea o imbinare  niste pliuri care ii permitea sa se miste pentru a fi pusa pe pozitie,si am pus una de cauciuc un furtun,,dar prinde aer si trepideaza masina,,,asta sa fie oare cauza trepidatiilor?miroase a cauciuc ars ca banuesc ca este temperatura mare acolo   ma gandesc ca nu degeaba au pus nemtii teava din alama acolo,,,apropo as vrea sa cumpar dar nu stiu unde pot gasi   ca trebuie sa fie exact aceeasi lungime si difera la fsi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Va salut . Vin si eu cu o problema , daca pun urechea de carcasa motorului se aude lovituri in interiorul motorului ,care ma deranjeaza de foarte mult timp si nu stiu ce poate fii . Am un golf 4 1.6 SR 8 valve , tip AKL si de un an jumate imi tot trepideaza la relanti. Tin sa precizez ca i-am pus si gpl si pe gpl sunt mult mai accentuate vibratile si mersul neregulat al motorului . Nu face contiunu dar la un interval de cateva secunde . Am schimbat de curand ulei , filtre , clapeta acceleratie , fise , buji , am verificat si cu alta bobina de inductie , am curatat injectoarele de benzina cu ultrasunete si tot nu am scapat de acel trepidat . M-am uitat si pe sub masina la toba cu motorul pornit si l-am pus pe un baiat sa acopere teava de esapament in timp ce mergea motorul sa vad daca rasufla pe undeva si mi s-a parut ca ar da putin la cele 2 racorduri flexibile dar nush daca poate fii asta o cauza . Am sa mai verific tampoanele de la motor , sa ii fac un test de compresie si sa verific presiunea pompei de benzina pe viitor. Am inteles ca parametrii dupa benzina sunt copiati si pe gpl. Masina are 230000 de km si in timpul mersului merge foarte bine , se infige daca pisc pedala ajungand si la 200 km pe ora . Pe vag com nu imi da nici o eroare legat de motor decat de swichul de la ambreiaj care nu are legatura din cate stiu. Sper ca cineva sa ma ajute cu un sfat si mii de scuze pentru mesajul foarte lung. Stima !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Va salut am si eu o problema cu masina mea. Acum ceva timp a inceput sa tremure din toate incheieturile atat la relanti cat si in turatii mici(accelerare.900-1900) si la cald si la rece,tremuratul era insotit si de un sunet ciudat la finalul admisiei. Am lasat masina asa in parcare seara iar dimineata cand am plecat surpriza masina isi revenise totul era perfect. De atunci au trecut cca 2-3 saptamani in care nu am avut nici o problema,dar astazi problema a reaparut.

A avut cineva aceasta problema sau are idee ce ar putea fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LA diagnoza ce apare ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica suportii galeriei de evacuare si suportii motor-cutie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prima data ca a aparut problema am facut diagnoza si era curata... Acum nu am apucat sa fac...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mai descoperit ceva... Daca pornesc AC sau deburizatorul tremuratul se simte mai puternic.... Aveți idee ce ar putea fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!