Jump to content

Tremurat in ralanti


r3dlin3_CTZ
 Share

Postare recomandată

m a r i a n

cred ca aceasta problema nu se rezolva niciodata mai ales ca face cand vrea ea va spun ce am schimbat eu: egr lambda 4 fire lambda 5 fire am segmentat motorul curatat plus adaptat clapeta care nu era f murdara si in plus merg si cu benzina de 98 toate astea cand vrea ea e posedata si oscileaza la relanti daca exista cineva in tara asta care a rezolvat problema sa ne ajute si pe noi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 170
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • m a r i a n

    12

  • dan DKV

    8

  • rayn

    7

  • hitmanbv11

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

Eu am avut oscilatii la relantii cand ajungea motorul la 90 de grade, scadea cam 50-100 rpm aproape frecvent. Am schimbat egr, sonde, garnituri admisie si clapeta, bujii, toti senzorii de pe un motor perfect functional, rezultat 0. Am schimbat clapeta de acceleratie cu una noua si problema a disparut ca prin minune. Se pare ca asta e misterul lor clapeta de acceleratie insa trebuie verificat tot ce am zis eu mai sus ca sa fi sigur ca e clapeta.

Eu cred ca oscilatiile mai pot provenii din injectoare si supape, incercati sa bagati aditivi de curatat injectoarele si supapele de la Liqui Moly sunt foarte bune si poate poate dar insistati ca de la un singur tub nu face minuni.

Modificat de 53mad
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Marian, la mine nu face cand o apuca, face mereu si parca in ultimul timp a inceput sa faca mai tare. :( Omul de la TESS a zis sa revin cand am timp pentru o verificare mai amanuntita. Cat am fost acolo al naibii ca nu vroia sa faca, dupa ce am plecat in drum spre casa am oprit la un sens giratoriu, am vazut ca face iar si am decis sa ma intorc sa vada si el cum face, insa neavand timp pentru ca a fost programul scurt pana la 14:00 ( asta s-a intamplat sambata ) si deja ii venise alt client, a zis sa o lasam pe alta zi. Mi-e teama sa nu fie ceva grav sa ma usuce de bani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@DClaudiu aceeasi problema am avut-o si eu la un golf AZD trepidatii la relanti etc si dupa multe plimbari prin service-uri si inlocuit senzori de apa, lambda etc am ajuns la un sef de service care a urcat-o pe elevator cu un ucenic la volan si l-a pus sa dea talpi la 4500-5000 rtm in timp ce el obturase cu o cirpa teava de esapament cam jumatate din diametru,timp de 10 min De atunci nu am mai avut probleme Explicatia a fost ca din cauza condusului urban( si asa este masina aia nu vazuse vreo autostrada sau DN) s-a depus calamina pe sonda ceea ce trimitea info gresit catre ecu,acu daca m-a mintit te mint si eu dar merita sa incerci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@rayn multumesc mult pentru idee. Tot ce mi-ati spus voi le voi spune si celor de la service. Sper sa scap ieftin :) O zi buna, si cand o sa rezolv problema o sa revin cu un post.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

m a r i a n

pai eu am schimbat ambele sonde si tot la fel face ... pe tester nu da nimik chiar nu mai stiu ce sa fac am schimbat o gramada de piese am platit o gramada de manopera si dupa o luna max sau dupa ce ii dau forja incepe iar si ma enerveaza ca nu face mereu astept rezolvari de la cine a mai patit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sebastian Gache

Am si su o problema la Bora mea care nu ii dau de cap.

Motor 1.6 16v 105 cp AZD.

La rece are o intrerupere in mers fara ca acul la turometru sa oscileze.

Se aude intreruperea mai tare la esapament si motorul cam da din cap.

Cand ajunge apa la 90 grade totul merge perfect.

Erori in bord imi da foarte rar Misfire pe cilindrul 1 si Exhoust Workshop.

2 Faults Found:

16685 - Cylinder 1: Misfire Detected
        P0301 - 35-10 -  -  - Intermittent
16685 - Cylinder 1: Misfire Detected
        P0301 - 35-00 -  -

Readiness: 1010 0101
 

Am curatat clapeta, am demontat EGR pt curatare dar nu era cazul, am schimbat bobina pe cilindrul 1 si bujiile, aceleasi simtome.

La cald motorul merge impecabil, trage foarte bine merge rotund.

Cei care au o parere o astept cu drag, poate e de ajutor.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai raman probleme la fire(in mufa) sau injectorul(interschimba'le si eventual verifica firele pana in ecu) sau mai rau probleme la supape(fa un test de compresie)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut . Am si eu o mica problema si nu stiu de unde sa incep .

Am un Golf 4 , 1.9 TDI - ALH .

Problema e urmatoarea :

In mers cand are undeva la 10 km/h tremura motorul , cand sta pe loc merge rotund , nu tremura nimic

si cand e in mers , peste 10 KM/H nu se aude nimic , merge bine.Care sa fie problema , de ce doar atunci cand aproape se opreste masina din mers trepideaza motorul ? Vreau sa specific ca turatiile nu se modifica.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare baieti si fete

am aceeasi problema cu o bora de 20 benzina

pornea foarte greu dim, am dus-o la doctor si a inceput>bujii, fise, bobina de inductie(a mea e doar cu una), repartitor de nu-mai-stiu-ce, sensor de temperatura, debitmetru de aer, 2 tacheti si cred ca atat

dupa ce am bagat bani in toate astea, porneste ceas, nu mai intrerupe, da nici nu se mai tureaza, decat pana la vreo 2000,

si la tester acu nu mai zice nimic, cica e buna tare

solutii?stie careva ceva?in afara de o canistra de benzina. :tuktuk:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil ca avansul sa fie mic sau distributia sa nu fie pusa corect.Debitmetrul a fost comandat dupa seria caroseriei? Incearca sa scoti mufa si sa vezi cum merge.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

m a r i a n

si totusi nimeni nu a gasit rezolvare la aceasta problema la 1.6 benzina oscilatiile la relanti ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma poate ajuta si pe mine cineva? GOLF 4 1.6 16V cod BCB, imi apare/intermitent si dispare martorul check engine, masina isi pierde din putere, si sunt nevoit sa opresc si sa pornesc masina de 2-3 ori pentru a nu mai avea acea lipsa de putere (martorul check engine ramane aprins). am schimbat cam tot la motor distributie pusa la punct (verificata si de reprezentanta) , bujii noi NGK, 2 bobine deoarece erau duse verificat firul de la injectorul 2 care imi dadea misfire-remediata problema, tampoane motor, sonda catalizator noua, clapeta + EGR curat (si teava) si adaptate, nu mai stiu ce sa ii mai fac ma gandesc sa deschid motorul. am si trepidatii la relantiu mai ales dupa anumita temperatura......astept sugestii....si.....ms anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Debitmetru a fost luat dupa actele masinii' pe celalalt l_a ars, uite ca acu asta nu am mai incercat, sa scot mufa' am incercat sa merg azi cu ea, da nu se poate, plec cu a_ntaia cu sprit de pe loc, o duc in 2500 cu greu da intr_a doua e dezastru plec din semafor mai greu ca scoala, nu vrea, am dus_o inapoi la mecanic, sa curete clapeta, ca doar asta a mai ramas si sa vedem dupa asta mai postez dupa aia salutari

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma poate ajuta si pe mine cineva? GOLF 4 1.6 16V cod BCB, imi apare/intermitent si dispare martorul check engine, masina isi pierde din putere, si sunt nevoit sa opresc si sa pornesc masina de 2-3 ori pentru a nu mai avea acea lipsa de putere (martorul check engine ramane aprins). am schimbat cam tot la motor distributie pusa la punct (verificata si de reprezentanta) , bujii noi NGK, 2 bobine deoarece erau duse verificat firul de la injectorul 2 care imi dadea misfire-remediata problema, tampoane motor, sonda catalizator noua, clapeta + EGR curat (si teava) si adaptate, nu mai stiu ce sa ii mai fac ma gandesc sa deschid motorul. am si trepidatii la relantiu mai ales dupa anumita temperatura......astept sugestii....si.....ms anticipat

G62 l-ai verificat??Scoate borna - cam 15 min si vezi daca se schimba ceva!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am verificat G62...se poate sa fie de la el, unde este amplasat la motorul meu? cum adica sa scot borna de la baterie (cand e mufa de la G62 scoasa, sau cum)? nu imi da nici o eroare am incercat N testare in N locuri si mi-a dat doar misfire pe cil. 2, care s-a rezolvat.  ms anticipat daca imi puteti rapunde

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apropo de unde ai alimentat in ultimul timp??? pentru ca si benzina poate fi o problema. Doar scoate borna si atit. Teste n* am facut si eu si nu dadea nimic,un log in mers cred ca te-ar mai lumina.Cauta in aria servicii un coleg care te poate ajuta. Daca zici ca clapeta si egr le-ai curatat si "adaptat" Ai desfacut corpul clapetei?inauntru ai un motoras pas cu pas si niste rotite dintate din plastic,daca are dantura distrusa el electronic functioneaza dar fizic nu prea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am alimetat si de la mol, si de la petrom, si de la omv 99+ sau cat o fiii, si de la rompetrol efix, dar degeaba, si ce fac doar cu borna scoasa?, eu nu pot umbla in "corp clapeta" deoarece este capsulat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scoti borna minus 15 min dupa care o pui la loc, pui contact sa se aprinda toate led-urile si astepti 3 min  ,iei contactul si dupa aia dai cheie sa pornesti motorul.Revino cu impresii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

m a r i a n

am fost azi la un mecanic mai luminat si in timp ce oscila la relanti mi-a scos mufa de la egr si surpriza maxima nu mai oscila apoi a bagat mufa la loc si oscilatiile au reaparut maine sunt programat la inlocuire egr incercati si voi cu mufa cand va face probleme

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu co masina asta a mea I-a dat doctorul de cap, era pompa de benzina f.......... si bujiile rele mi le-a schimbat si cica e minune, vedem maine cand mi-o da inapoi sa o testam cum merge pe la 6000 - 7000 ca tre sa fie bine, dupa care vedem si gpl poate mergem mai ieftin un pic

va salut pe toti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut ,am si eu un leon 1m 1.6 16v bcb .cand pornesc masina dimineata imi tremura rau ...cand ajunge la 90* si se stabilizeaza turometrul la 650-700 rpm simt ca tremura caroseria mai putin iar daca accelerez fin catre 1000rpm imi apare tremurat si in volan .am schimbat toate tamponele motor ,bujiile ,distributie,role transmisie ,curatat egr si clapeta verificat bobine . astept pareri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

m a r i a n

nu exista curatat egr sau cel putin sa zica cineva daca a dat rezultate pe termen lung de ce sa dai 50-100 ron sa cureti ceva care e stricat va spun ca mai mult de o luna maxim nu are efect vreau sa ma contrazica cineva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!