Jump to content

Tremurat in ralanti


r3dlin3_CTZ
 Share

Postare recomandată

Salut.. golf4 1, 6 azd am si eu..am aceleasi simtome..ai rezolvat problema cu relantiul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 170
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • m a r i a n

    12

  • dan DKV

    8

  • rayn

    7

  • hitmanbv11

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu s-a rezolvat mai nimic mai oscileaza intradevar foarte putin dar deranjant (daca o tot cauti te face cu nervii )

M-am hotarit sa nu-i mai fac nimic,sa bag kilometrii iar daca e ceva serios o sa-mi indice in bord s-au la o scanare.

Deocamdata nu da nici o eroare iar in afara de oscilatiile respective merge de zbarnie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna...aceiasi problema si la mine...sa lasat cu demontat chiulosa unde sa constatat ca 1 supaoa era rupta lipsea o bucata din ea ..dusa la reparat cu tot cu supapa schimbata pretul 600 ron...manopera vreo 250 ron..garniture chiulosa 140 ron bujii noi 100 ron curatat injectore ......saptamana ce vine o monteaza la loc ...si sunt curios dupa cum va functiona.....dupa spusele mecanicului la motorele fsi asta esto una dintre bolile ei...astept sa vad

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut

Am si eu o problema serioasa cu tremuratul la relanti la prima pornire a zilei. Cand o pornesc dimineata dupa 7-8 ore de stationare acul turometrului urca la 1200 de ture si tremura de zici ca vrea s-o ia la fuga, dupa 2 minute turometrul se regleaza sub 800 de rotatii dar cu pufaieli (groaznice) si batai in maneta schimbatorului de zici ca acu se rupe si abia apoi dupa tot circul asta se stationeaza la 800 de rotatii dar tot tremura de-mi vine sa-i dau foc. Dupa ce se incalzeste motorul (dupa 10-15 km parcursi) nu mai tremura de loc dar la relanti tot se simte o bataie in schimbator, o smuncitura a motorului.

Am fost saptamana trecuta sa-i schimb electromotorul si l-am rugat pe mecanic sa se uite putin si la fisele de la bujii, zis si facut dar cand a scos fisa de la cil. 1 era plina de ulei, a mai scos una si de la cil. 3 si la fel era plina de ulei, s-a hotarat ca cine a mai desfacut capacul nu a pus silicon si l-au siliconat baietii. A doua zi ma duc la service si masina nu mai statea de loc la relanti decat accelerata, au zis ca tre sa vada ce e cu chiulasa,(teste de compresie si alea alea, pe cil 1 aveam compresie 0) au desfacut si au vazut ca am 2 supape strambe pe cil 1 pe admisie. Au schimbat baietii, masina mergea ca noua, ei la 2 zile dimineata iar a inceput sa tremure de o ia toti dracii, intr-adevar bujia de la cil 1 era ca noua, iar celelalte era afumate, le-au curatat ei dar cred ca degeaba, am mai si cumparat azi un set de fise dar fara succes.

O idee ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Garnitura trebuie inlocuita si pus silicon special pentru etansare

LE- de verificat si tampon cutie/anticuplu

Modificat de rayn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

m a r i a n

Salut 

 

 Aceiasi problema o am si eu la 1.6 16v AZD cateodata nu mereu tremura sau oscileaza la relanti si imi apare mereu abgass werkstatt ... in bord am 3 pareri pana acum de la mecanici sonda lambda egr sau clapeta eu acum ce pot face ca daca ma apuc si le schimb pe toate ma ruineaza problema e ca nu imi face mereu doar cateodata si daca sterg eroarea imi apare peste o luna max 2 dar nu imediat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mai povestit undeva pe forum patania mea cu un golf 4 1.6 AZD aceleasi simtome-tremurat la relanti,oscilatii,oprirea motorului Prima etapa a fost curatarea clapetei(care nu era foarte murdara)si readaptarea ,rezultat 0.A urmat schimbarea EGR -rezultat 0 Sonda lambda 1 fusese inlocuita cu 1 an inainte si nu dadea erori pe tester Pina la urma m-a pus mecanicul la volan si sa-i dau blana iar el a acoperit  cu o cirpa 3 sferturi din teava de asapament cam 10-15 min a durat operatia dupa care nu am mai avut probleme Concluzia mecanicului -calamina depusa pe sonda dadea erori catre ECU Incercati si varianta asta nu va costa decit  niste  Xlitri de benzina,o cirpa si ajutorul sotiei/prietenei/amicului

LE - si senzorul G2/62 poate fi o cauza,l-am inlocuit de curind (dar din cu totul alte motive) cost 120 ron Hella

Modificat de rayn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
m a r i a n

problema rezolvata ... EGR defect curatat de 2 ori da deja era de prea multe ori ... inlocuit egr si totul e bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

m a r i a n

m-am documentat mai mult si daca nu vreti sa inlocuiti egr folositi la un plin benzina de 98 si duralube pt curatat sistemul de injectie am un prieten cu o  bora din 99 tot 1.6 16v si la el a zis ca a ajutat ... avea aceleasi probleme ca mine 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o intrebare, daca curat clapeta de acceleratie, trebuie sa ii fac ceva cu vag-com? doar o pun la loc si gata? multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

În principiu, în manual zice să o adaptezi cu vag-com după curăţare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

m a r i a n

scoate-i borna 5 min si apoi pune la loc ar trebui sa se adapteze singura daca nu trebuie pe tester

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La unele merge şi aşa, la altele nu prea. Este pe undeva un topic despre adaptarea fără vagcom numai că nu mere la toate tipurile de motorare.

În manual zice că şi după ce iei borna trebuie făcută adaptarea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut si mie imi face la fel cand apa ajunge la 90 de grade si turatia scade pe la 800 ture incepe sa zgaltaie toata masina si pufaie asa nu merge rotund si cand apas putin acceleratia da sa moara mottoru scade turatia in loc sa creasca daca o accelerz mai tare se tureaza in mers nu zgaltaie  dar nu mai trage ca inainte se simte ca e mai puturoasa din ce sa fie bujiile sunt bune leam verificat fisele leam schimbat sunt noi . Masina este Golf 4 1.6 16 v105cp cod motor AUS  .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
m a r i a n

sa stiti ca la aceste motoare e recomandata benzina de 98 scrie si pe capacul rezervorului incercati si varianta asta si veti vedea diferente mari la functionarea motorului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua , va rog frumos poate ma ajuta cineva. Am o problema la un VW golf 4 din 2000 , motorizare 1.9 tdi , tip motor AJM : 

   -se apride ASR in mers si incepe sa terpideze putin k si cum ar fi o roata dezechilibrata , se intampla kd vrea , se aprinde ASR in mers si daca i-au contactul nu ramane nici o eroare pe tester si cu contactul pus imi da - Engine control unit-01314

Va multumesc anticipat pt ajutor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Buna. Am g4 1.9 tdi motor ajm. Dimineata la prima cheie porneste, ( binenteles daca se aprind bujiile noi toate 3 ca a 4 era ok) si o las la relanti putin si incepe sa tremure putin si rar. Dar dupa vreo 3 mn cand temp la apa creste parca tremurarile sunt mai dese. Ce ar putea sa fie? Un sfat bun va rog. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

oringuri injectoare, injectoare....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si e vreo problm daca circul asa cu ea 2000 km? Ca o sa plec cu ea din franta pana in ro. Nuni permit sa o bag aici in service :-(

Si e vreo problm daca circul asa cu ea 2000 km? Ca o sa plec cu ea din franta pana in ro. Nuni permit sa o bag aici in service :-(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Aceiasi problema cu trepidatiile la relanti le am si eu. La pornire totul e ok, iar cu cat se incalzeste motorul  acestea apar undeva pe la 70-80 de grade si se accentuiaza cand ajunge la 90 de grade, curios este ca dupa ce circul mai mult ele dispar si totul e din nou perfect. Deci problema e temporara si inervanta, uneori prin intersectii in viteza a 2-a parca sunt in 2 pistoane, nu alta. Chestia cu motorina am exclus-o, am asteptat sa se termine toata si am alimentat din alta parte, rezultatul fiind acelasi. Daca aveti vreo idee, va raman recunoscator. Un mecanic mi-a spus ca ar putea fi volant, dar totusi nu ar trebui sa faca mereu? In timpul trepidatiilor, daca apas ambreiajul nu se schimba nimic. Si consumul in ultimul timp mi se pare mai mare, mai ales in oras.

Modificat de iuly
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum spunea mai sus Florin , posibila si cea mai probabila cauza :  oringuri injectoare, injectoare....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu noi indicii. Astazi am pus laptop-ul incepand cu momentul in care temperatura arata vreo 50-55 de grade si l-am lasat pana cand aceasta a ajuns la 90 de grade. Injectorul de la cyl 1 arata pana pe la 70-80 de grade valoarea de 2.99. Cu cat se apropia de 90 de grade acesta a inceput sa lucreze si incet incet dupa valori din ce in ce mai mici a ajuns la 0,2- 0,5(ceva de genul asta), la temperatura motorului de 90 de grade. Acum stau si intreb: o fi injectorul? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incearca sa cureti si sa intaresti conectele din mufa injectorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

m a r i a n

sa va spun si povestea mea poate cineva invata din ea motorul meu oscila la relanti am avut o gramada de diagnostice sonda lambda 4 fire sonda lambda 5 fire egr. m-am apucat ca desteptul sa schimb cea cu 4 fire si egr totul ok o sapt doua apoi iar oscilatii am zis ca inebunesc pana cand un mecanic putin mai destept m-a intrebat daca am consum de ulei ceea ce aveam si mi-a spus ca tot uleiul care il dadea pe teava se oprea in egr si lambda. azi am facut segmantarea si voi veni cu noi lamuriri. daca nici asta nu merge voi lipi o hartie pe parbriz si geamul lateral vand bora 1.6  16 V din 2002 :))))))))))) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut, si mie imi oscileaza turatiile si trepideaza masina atunci cand apar acele oscilatii, mi se intampla cand stau la semafor la relanti. Astazi am mers la TESS sa-i fac o adaptare de clapeta, omul de acolo a zis ca, atat EGR-ul cat si clapeta functioneaza perfect, nu-i indica nimic ciudat pe VAG-COM. Face urat doar atunci cand apa ajunge undeva la 80-90. Mi s-a mai zis odata ca ar fi si de la benzina. La inceput bagam 95 de la MOL, apoi am trecut pe acea Evo Plus tot de la MOL, cica ar fi mai buna. Nici asta n-a avut nici un efect. Voi ce parere aveti ? Imi cer scuze daca am postat in locul nepotrivit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!