Jump to content

Tremurat in ralanti


r3dlin3_CTZ
 Share

Postare recomandată

Banuiesc o cantitate de motorina injectata mica.

Fa un print screen pe grupurile 004/013/015 si posteazal aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 170
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • m a r i a n

    12

  • dan DKV

    8

  • rayn

    7

  • hitmanbv11

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

aha, in cazul asta verifica toate furtunasele(in afara de cele de combustibil), unul dintre ele e fisurat.

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O să fac asta mâine. Mulțumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat nu este nici ub furtun in neregulă. Am observat ca a crestut consumul semnificativ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, stiam ca exista un artificiu ca sa verifici daca este vreo fisura pe partea de admisie, folosesti un spray (nu mai stiu exact de care, de frane?) si pulverizezi pe la toate furtunele, dar cu grija sa nu dai pe la filtru, pe unde trage motorul aer. daca are fisura si trage gazele de la spray isi modifica motorul mersul si iti dai seama in ce zona este fisura.

Modificat de cashonly
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau in lipsa spray-ului respectiv, eu am descoperit la cineva cu o carpa imbibata in benzina, cu motorul pornit, am trecut cu carpa peste furtune si unde am vazut ca isi modifica sunetul motorul(se accelera f putin),acolo a fost problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

misto, trage vaporii de benzina din carpa...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutari , detin un golf 4 1.6 fsi (110cp) cod BAD , de cand am luato tot schimb la ea cate ceva ( probleme minore venite odata cu varsta ) , in schimb acelasi tremurat la relanti , am fost am schimbat injectoarele intre ele sa vedem daca pe tester se muta eroarea , eroarea a ramas pe acelasi cilindru , am inversat/schimbat bobine nicio modificare , tremuratul in schimb apare numai cand masina se incinge , la rece merge brici , suspectez ca ar fi ceva de aerisire sau locul pe unde motorul isi trage aer pentru ca in momentul cand turatia fluctueaza sunetul pe care il scoate motorul seamana perfect cu sunetul scos de motor atunci cand tii capacul de la ulei deschis , am incercat sa schimb si benzina a mers bine 3 sferturi din zi , pe seara iar a apucato depresia 

 

Mentionez ca am duso si in porsche am zis ca aia or fi mai destepti , au recomandat permutarea injectoarelor deci alti bani aruncati pe geam .

 

Problema e ca incerc sa evit sa dau jos chiulasa sa verific motorul pentru ca numai manopera este 1800 de ron , am inteles de la multa lume ca s-ar trage din clapeta de acceleratie nu ma pricep dar poate poate ne-om lumina cu totiii referitor la fsi'urile astea si personalitatea lor .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai este posibil sa ai egr-ul blocat pe deschis, asa am patit eu acum 3 saptamani , s-au rupt 2 dinti de la rotile dintate si l-au blocat pe deschis, iar la relanti tremura exact ca atunci cand desfaci capacul de la ulei, eu am rezolvat initial tinand-o turata la 5000 aproape 1 min... dupa care am dat jos clapeta de acceleratie si egr ptr a le curata si asa am descoperit problema din poze

post-139365-0-62752900-1428963779_thumb.

post-139365-0-86464900-1428963789_thumb.

Modificat de flo_victor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

salutare! am si eu o problema cu tremuratul la relanti masina din semnatura, pe tester nu apare nici o eroare, injectoarele reiese ca lucreaza ok, cand se incalzeste motorul apare ca are o intrerupere  si trepideaza, am schimbat kit-ul de ambreiaj are 100 km si nici o schimbare, schimbat EGR, tot la fel, distributia are 7000km de cand am schimbat-o, nu mai stiu ce sa ii fac daca cineva a rezolvat o problema de genul ???  multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

posteaza un log de pe Engine, campul 013 - cu motorul cald - sa vedem valorile injectoarelor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut revin cu un log injectoare. multumesc anticipat.

  

 

           Address 01: Engine  (038 906 019 AT)
 
17:40:25 Group 013: Idle Speed Smooth Running Control
  0.28 mg/str  Cyl 1 -2.8 to +2.8 mg/H
  -0.52 mg/str  Cyl 2 -2.8 to +2.8 mg/H
  0.00 mg/str  Cyl 3 -2.8 to +2.8 mg/H
  0.21 mg/str  Cyl 4 -2.8 to +2.8 mg/H
 
17:40:25 Group 003: EGR (Exhaust Gases Recycling)
  882 /min  Engine speed 790-870
  195.0 mg/str  MAF (specified) 230-310
  186.2 mg/str  MAF (actual) 210-350
  74.1 %  EGR duty cycle 50-70%
 
17:40:25 Group 010: Air system (3rd gear - 3000rpm - full load)
  196.0 mg/str  MAF 800-1100
  999.6 mbar  Atmos. pressure sensor -f96-
  999.6 mbar  Intake air press. 1900-2150
  0.0 %  Throttle 100%
 
 
 
 
 
 
        Address 01: Engine  (038 906 019 AT)
 
17:51:17 Group 003: EGR (Exhaust Gases Recycling)
  903 /min  Engine speed 790-870
  195.0 mg/str  MAF (specified) 230-310
  406.7 mg/str  MAF (actual) 210-350
  4.8 %  EGR duty cycle 50-70%
 
17:51:17 Group 010: Air system (3rd gear - 3000rpm - full load)
  416.5 mg/str  MAF 800-1100
  999.6 mbar  Atmos. pressure sensor -f96-
  1071.0 mbar  Intake air press. 1900-2150
  0.0 %  Throttle 100%
 
17:51:17 Group 011: Charge pressure control (3rd gear - 3000rpm - full load)
  882 /min  Engine speed 2850-3150
  1040.4 mbar  Spec. intake press. 1900-2150
  1060.8 mbar  Actual intake press. 1900-2150
  24.7 %  D.cycle MAP 55-75%
 
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce cantitate de motorina injectata ai ??

NU asa se face un log pe grupurile 003/010/011.

Pune un print screen pe grupurile 004/013/015.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   salut revin cu print screen...

 

post-156331-0-38191400-1438962402_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am observat atunci cand pornesc ac-ul se mai diminueaza din trepidatiile motorului dar cand opresc ac-ul se simt ca inainte mai ales cand motorul este la 90 grade.

am postat mai sus log pe injectoare, si pe grupurile 04.13.15, 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, sper sa postez corect. Uitati ce simtome are masina mea, usoare trepidatii la relatii, la prima cheie nu porneste, cand se calca fana (in stationare, normal) oscileaza turatia, in mers cand se ridica piciorul de pe acceleratie se simte parca in soc, nu e lina trecerea.Oare aceasta piesa sa faca probleme, regulator presiune combustibil? Masina: Golf 4, 2.0 benzina, cod AQY, din 2000 

Modificat de djdolphins07
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LA diagnoza apare ceva ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

17536: bank1: adaptare amestec -multip- p1128 35-10 sistem prea sarac - intermitent

16555: bank1: adaptare amestec p0171 35-10 prea sarac - intermitent

16518: bank1: sonda1 p0134 35-10 nu este variatie - intermitent

16806: bank1: catalizator principal p 0422 35-10 randament scazut intermitent.

 

 

catalizatorl este anulat. Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut. Am şi eu o problemă, am achiziţionat un Golf 4 1.6 FSI de tip BAD, benzina, iar când o accelerez brusc după loc întrerupe. În mers nu am niciun fel de problemă, maşina merge impecabil. Am senzor nox aprins în bord, eroare 17479, semnal implauzibil. Ar putea fi aceasta cauza? Am fost la diferiţi mecanici, toţi spun că nu e nici o problemă, când problema există. Aştept un răspuns, mulţumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...

Si eu am patit-o de dimineata cu trepidatiile pe care le aveam de cateva zile si cand ridic capota vad ca este rupt suportul de la intinzatorul de la cureaua de accesorii....culmea e ca am schimbat distributia cu tot cu curele role si ce mai e pe acolo.....Chiar suportul ala sa se rupa e ghinion clar.am vazut ansamblul cu totul de la mapco la 200 ron...il schimb ca nu am incotro...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salut,

Ma numar si eu printre cei cu martorul check engine aprins permanent in bord si fluctuatii la relanti cand motorul se incalzeste.

Am fost la diagnoza, au fost gasite urmatoarele erori:

P0171 - sistem combustibil banc 1 - amestec prea sarac

P0402 - recirculare gaze esapament - debit prea mare

P0420 - sistem catalizator (banc 1) - efect insuficient

P1180 - curent popa sonda lambda - scurtcircuit plus

Recomandarea la service a fost schimbarea sondei lambda, cost intre 400-500 RON. Din ce am citit pe forum, nu se rezolva asa de usor problema intotdeauna.

Aveti ceva sugestii?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi mult de raspuns.

Problema nu e de ieri de azi, am facut si partea cu stergerea erorilor si refacerea diagnozei. Dupa stergerea erorilor si retestare, au aparut doar primele doua:

P0171 amestec sarac sistem combustibil banc 1
P0402 recirculare gase esapament
Debit prea mare

Sunt dispus sa fac compromisul cu schimbarea sondei, insa nu stiu care ar fi sansele sa scap de problema dupa ce am citit pe aici.

Egr testat, curatat, nu s-au gasit probleme, clapeta acceleratie curatata, insa fluctuatiile si eroarea in bord au ramas

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Testeaza sonda primadata .nu o schimbi daca nu ai dovada ca e defecta.cel mai simplu e sa scoti mufa si vezi cum functioneaza cu ea scoasa dar incerca sa o testetzi dupa ce e mototrul cald. .e cel mai ieftin. apoi revi cu update.(in ziua de azi mecanici fac teste pe bani tai)

Modificat de tttrix
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!