Jump to content

Volkswagen Crafter


yoo_andrey92
 Share

Postare recomandată

On 5/24/2020 at 11:46 PM, ovidiux_83 said:

salutare dragi colegi!

la un crafter 2.0 cktb 109 CP de ceva timp se aprinde marotrul rosu de la temperatura. daca dau caldura si aeroterma la maxim se stinge. am curatat si gresat ventilatorul electric, am schimbat termostatul (degeaba, ca tot se aprinde), eroare nu gasesc cu vcds, a mai intampnat cineva problema asta? de la ce ar putea fi? 

Buna seara! Revin cu rezolvarea la problema semnalata. Masina are 7 ani si 125k km si din cauza ca au trecut anii in care trebuia facuta distributia elicea cu paletii de la pompa de apa s-a desprins de pe ax si nu mai impingea apa in circuit. Dupa ce a venit caldura ne-am dat seama de cresterea temperaturii. S-a remediat cu schimbat pompa + distributie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
On 28.08.2017 at 13:04, tibicrafter a scris:

salut!poti sa-mi zici te rog daca ai reusit sa rezolvi problema?am aceasi problema la masina si nu stiu ce sa-i mai fac.te rog daca poti sa ma ajuti.multumesc frumos!

Aceasi problema am avut si eu si un coleg cu crafter 2012 2.0 am scapat amandoi de scârțâit inlocuind rola de la alternator

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare!Sunt nou aici pe forum,m-ar interesa 2 probleme:1 daca stie cineva ce volan este compatibil cu un crafter 2008,2,5 doka(as vrea sa montez un volan de t5sau t6)si 2,daca este compatibil schimbatorul de pe modelul de crafter 2013 cel cu inel cromat,eventual daca se potriveste tot mecanismul.(am iteles ca doar nuca cu mansonul sunt mai greu de inlocuit)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut. A mai avut cineva probleme cu Crafter 2.0, din 2012, s-a aprins martorul cu spirală, testerul a confirmat o problema la pompa de antigel, am schimbat pompa cu una originala dar eroarea deși este ștearsă apare la câteva minute de funcționare a motorului. 

 Am postat și o fotografie cu ceea ce citește testerul. 

 Aveți cumva o idee despre ce problema ar putea Crafter-ul meu? 

IMG-20201204-WA0018.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prima eroare tot scurt la masa a fost? Daca da ai schimbat pompa degeaba, ai o problema la cablaj undeva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am o problema la un crafter martorul cu doaua lini in jos cel de deasupra la bec ars ce este cine stie 

IMG-20210202-WA0001.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba filtrul de aer. De la asta e martorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 25.05.2013 at 0:26, sasita a scris:

salut..sunt nou pe forum si ma bucur ca m-am alaturat voua....problema me aeste un vw crafter 2007 2.5 tdi 136 cp..il am de vreo luna.. am avut doua probleme dar una am rezolvat-o,si anume anularea filtrului de particule (scotea fum si motorul incerca regenerarea filtrului...misto a fost ca am ajuns la service sa scot filtrul dar surpriza era ca fusese deja scos dar nu se facuse softarea)....a doua problema nu s-a rezolvat....incepe sa clipeasca martorul bujie (arcusorul) si ii taie puterea insantaneu...masina merge dar abia se taraie ...daca opresc motorul si il pornesc din nou prblema dispare....de cele mai multe ori se aprinde arcusorul cand merg mai in forta putin..?????????                                                                                                                                                               

Salut,ai rezolvat problema cu taiatul de putere si aprinderea martor bujie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...
kosmyn_aurel89

Salut ! La un vw crafter 2008 ma poate ajuta/indruma cineva cum sa leg si unde o instalatie electrica de la un modul universal de inchidere centralizata cu telecomenzi(pni288) ?

M-am uitat la butonul central de inchidere dar acolo se afla pe o placa cu circuit integrat toate 3 buton esp off/avarii/si inchidere, pe spate are 4fire. Multumesc!

@Al Bundy, @F l o r i n

 

Modificat de kosmyn_aurel89
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Buna ziua. Va rog sa ma ajutati si pe mine cu o problema la un VW Crafter 2.5TDI, 2009, cod motor BJL. Problema este la ventilatorul sau electroventilatorul de A/C care nu porneste in momentul in care dau drumul la aerul conditionat. A/C ul functioneaza, baga aer rece dar face presiune foarte mare (ajunge la 30 de bari)din cauza ca nu porneste ventilatorul cel din fata de la intercooler.Pe tester nu mi da eroare si vreau sa gasesc exact problema(sa nu am mufe rupte sau altceva).As vrea sa incep prin verificarea sigurantei dar nu stiu unde se afla ca s-o pot verifica. Va rog daca ma poate ajuta cineva cu localizarea sigurantei. Multumesc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai tras curent direct de la baterie sa verifici daca ventilatorul este functional? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am tras. Si asta vroiam sa intreb, cum sa l incerc. O sa trag curent direct de la baterie. Treaba e ca atunci cand am incarcat instalatia cu freon, ventilatorul pornea daca il ajuta i cu surubelnita, dar se oprea la scurt timp. O sa incerc sa trag curent direct de la baterie. Multumesc.

Alta nelamurire am(m-au bagat in ceata mai multi mecanici) este daca ventilatorul mare cu vascocupla trebuie sa porneasca mai tare cand dau drumul la compresor sau are legaturu cu aerul doar ventilatorul mic din fata intercoolerului. Unii mecanici mi au zis ca ventilatorul mare(vascocupla) trebuie sa porneasca mai tare cand dai drumul la a/c (al meu nu pleaca mai tare cand dau drumul, ramane la aceeasi turatie) iar altii imi spun ca ala mare nu are nicio legatura cu a/c (ca este doar pentru racirea motorului.Multumesc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

kosmyn_aurel89

Dai jos grila frontala de la radiator. Indepartezi racitorul de ulei servodirectie, demontezi electroventilatorul, la baza motorului ai o mufa cu doi pini, pui curent pe ei, el trebuie sa porneasca. Nu conteza care cum doar ca ii schimbi sensul de rotatie. Important este sa functioneze. In carcasa/suportul electrovenitlatorului mai ai un releu pentru el. Nu stiu cu ce se ocupa, dar si el este responsabil pentru electroventilator. 

Legat de vasco cuplaj intr-adevar cand este motorul rece si radiatorul nu este cald , el se roteste la o turatie mai mica, dar la cald se invarte mai mult adica doar la turatia maxima de la transmisie atat., dar nu poate face fata pentru ac care creaza o temperatura mai mare pe el. Ai grija sa nu fierbi motorul cand presiunea este mare pe ac la fel si temperatura este mare pe radiatorul frontal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru sfaturi si detalii. O sa demonteze electroventilatorul si il probez. Revin cu vesti imediat ce o rezolv. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut baietii, stie cineva cum pot sa calibrez motorasele de la clima, am eroare pe ele.

20210724_192328.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
On 04.05.2018 at 18:39, Grigore Gabriel a scris:

Salut am un crafter 2.5 din 2011 toate bune masina merge Ok, numai ca in mers îmi cade ceasurile , semnalizare,claxon ,ștergătoarelor ,geamuri ,faza lunga. De la ce sa fie ???.tot mergând își revine îmi aprinde tot bordul se sting martorii iar in 15 secunde îmi apare bateria in bord

Salut , am exact aceeasi problema la un crafter din 2010 , cum ai rezolvat problema?  Mulțumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba contactul electric. Vezi că are parte de imobilizare in el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sau inlocuirea switch urilor din contact

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
On 07.07.2018 at 21:22, Pop Vlad a scris:

Cum ai remediat problema colegu ca si eu am aceasi problema

Salut a remediat cineva aceasta problema? Si eu ma confrunt cu ea

si nu ii dau de cap

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Buna seara, va rog cu o informație dacă se poate!! La un Crafter motor 2.0 / 130 cp!  Sa oprit din mers, fără zgomot ciudat (bataie), cureaua este la locul ei întinsă doar ca au sărit zimți din ea , la ce sa ma astept!?? Sper sa fi avut noroc sa nu sa fi dus motorul, repet.... nu are nici-un zgomot ciudat !!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inițial pui o curea noua de distribuție, pui distribuția la semn și vezi daca merge motorul. Daca are bătăi e posibil sa ai:

Supape îndoite, culbutori rupți, tacheți zgâriați (in cel mai bun caz). In cel mai rău(rar întâlnit) supapa ruptă, înfiptă în piston, chiulasă spartă, piston spart, bielă îndoită. Ideea e că trebuie să dai jos chiulasa, verifici elevația la pistoane, iei supape noi, simeringuri noi la supape (după verifici ghidurile dacă necesită înlocuire in chiulasa(de obicei nu e cazul)), pui tacheti și culbutori noi, distribuție nouă și garnituri specifice unde e cazul și motorul e ca nou.

Modificat de Dementor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut baieti, a rezolvat cineva problema cu consumul de ulei la 2.5 136cp BJL, consuma 1L/1000km si fum dupa frana de motor, nu are dpf, are soft totul in regula, nici o eroare, eu am facut chiulasa, turbo, simeringuri supape, filtru epurator, nu are uzura pe bloc unde functioneaza pistoanele, nu are joc (ca deaia am ales sa nu schimb si segmentii) nu scoate fum la rece sau la cald, nici in sarcina, nimic, merge  foarte frumos, se aude frumos, impinge destul pt 10v, se tureaza normal, daca nu a aflat nimeni problema nu am decat sa ii fac o segmentare, ca altceva nu vad ce ar putea fi !

Modificat de marynel1888
Detalii
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Bună ziua! 

Am un crafter  din 2010 de 2.5,am o problema de 2 ani,iarna nu pornește numai cu sprai de pornire. 

Am schimbat bujiile, am verificat injectoarele, am schimbat ceva releu electric, pompa din rezervor, filtre combustibil. Nu am reușit s-ai dau de capăt, la texter nu arata nimic. 

Mai nou se aprinde și bujia la bord, și parca nu mai are putere, dar am schimbat eghereul. 

Nu știu ce să-i mai fac, ca o omor cu atâta spray. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 15.10.2021 at 17:52, Marius Nicolae a scris:

Salut , am exact aceeasi problema la un crafter din 2010 , cum ai rezolvat problema?  Mulțumesc!

A descoperit electricianul un buton, contact la antifurt sarit(dar nu știu pe unde este, undeva sub scaun sau sub bord) 

5 zile i-a trebuit sa lucreze prin eliminare. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!