Jump to content

Volkswagen Crafter


yoo_andrey92
 Share

Postare recomandată

eu am facut cam 30.000km cu crafteru meu am 319.600 in bord...si odata la 300km sta turata la 1000 si scoate un fum urat mirositor si VIZIBIL!!!

tureaza vreo 15minute apoi isi revine... Merge ceas,porneste la sfert nu bate nu tzacane...si nu mi se aprinde nimik in bord...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am resoftat si eliminat filtru si merge brici , va tin la curent daca intervine ceva . innainte de-a face asta am mers la un service sa-i intreb cat m-ar costa sa-l dau la curatat cu manopera cu tot 1200 ron daca filtru nu e fisurat , daca e fisurat adio , altu , iar altul second bun e 3500 ron , iar nou nici nu vreti sa stiti ,  m-a ingrozit numai ideea si nu am vazut un sens sa dau 1200 ron pe curatare ca nimeni nu garanteaza ca te tine , fiecare decide cum crede ca-i mai bine ptr el .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

A pus cineva 3Tone pe crafter? Cum se comporta cu tonajul asta pe el?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la 3 tone cred ca-ti trebuie 3 foi de arc mai mult ca sigur dar nu numai ,mi-as face griji de cauciucuri , si la 2 tone incarcatura nu arata prea bine anvelopa , doamne fereste de o groapa c-ai stricat nu numai roata chiar directia si telescopul  , cu doua tone merge incredibil de bine si aici ma refer si la pante si depasiri , dar creste consumul substantial . eu am versiunea de 163 cai , nu stiu celalalte doua cum merg , n-am mers niciodata .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

va salut. In primul rand imi cer scuze daca nu am postat unde trebuie.De ceva timp(vreo 3 luni) am achizitionat un vw crafter motor de 2.5 tdi 109 cp, plin de probleme, una dintre ele si ce-a mai grava ar fi o bataie la cardan intre 80-100 km/h, tin sa mentionez ca am schimbat partea din spate de cardan cu una SH a mea era uzata la partea culisanta, neavand semne cum sa fac am montat cardanul fara, adica partea fixa la fixa si mobila la mobila si tot bate de il trazneste d'zeu, am mai inlocuit si ultimul rulment dinspre grup, alta problema la el ar fi mancatul de ulei 1L/1000-1200km e normal asa ceva ? Problema cu scosul de fum deja m-am obisnuit cu ea nu ma deranjeaza asa tare cand se blocheaza la 1000 ture si scoate fum :) va rog mult ajutati-ma , momentan ma aflu in germania si aici imi iau astia si pielea de pe mine daca ma duc in service :( rog ajutor. Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut am un crafter 2,5 tdi cod motor bjk,apare eroare in bord cod pe ABS/ESP:

C03C0 Motor pompa/releu motor

Subtensiune in timpul functionarii,stie cineva ce se poate face?

am pus testerul pe masina si se sterge eroarea dar cum plec de pe loc se aprind martorii iarasi.


mentionez ca masina a fost lovita pe fata si dupa reparatie a aparut aceasta eroare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

E ceva de capu' la crafteru' de 2.5 136cp? Sau e varza in beci ca sprinteru 315?Din cate am citit pe forum,multi cu probleme da' niciunul multumit...Daca este vreun posesor de crafter sa ma lamureasca.

Va salut.

Modificat de ByZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. In primul rand sunt 2 motoare diferite pe VW si Mercedes! Eu detin un Crafter 2.5tdi 136cp dar euro5 cu adblue si sunt multumit de el.Problema de care zice toata lumea este la filtrul de particule dar si poate anula si atunci dispar si problemele.Eu alte probleme nu am avut cu masina. Daca te mai pot ajuta si cu alte informatii te rog intreaba.O zi buna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Buna, am adus recent un Crafter de 163 cp din Germania, porneste foarte greu, dupa foarte multe incercari, injectoarele sunt ok, unul l-am schimbat nou, va rog daca ma puteti ajuta cu cateva sfaturi. Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna ziua, am revenit cu problema la  w crafter , 2010, 136 cp, cu Adblue, euro 5, dupa ce a facut DPF of ca nu se poate altcumva la modelul acesta (cum mi sa spus), ai tot dadea defect sonda lambda, si senzor temperatura (banc1, senzor 3), am inlocuit sonda lambda si senzorul de temperatura dar dupa ceva timp se aprinde iarasi checkul de motordar nu mai apare sonda lambda ca defect numai senzor temperatura (senzor 1, banc 3) , masina trage in sarcina nu sunt alte schimbari , am inlocuit de vreo 3 ori senzorul si tot se aprinde checkul , ieri am puso pe tester iarasi si ami da defectele urmatoare:

P20B7-Treapta finala incalzire rezervor AdBlue

            Scurt circuit la masa

 

P2049- Supapa de dozare AdBlue

             Scurtcircuit plus

 

P242A-Senzor de temperatura gaze de esapament(banc1 ,senzor 3)

             Defect electric

 

Ma poate ajuta cineva ,ce se poate face sau e posibil sa fie de  de vina partea electrica de AdBlue si se aprinde din cauza aia checkul la bord?

Sau e posibil sa fie defecti toti senzorii de temperatura?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salutare colegi am un crafter din 2008 si vreau sa zic ca la fiecare 4000 km se aprinde nivelul la ulei si complectez cu 1l de ulei.Stie cineva cauza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mergi la un mecanic si verifica - posibil uzura turbo, etc - imposibil de diagnosticat pe forum, din pacate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut toti membrii forumului! Am strans ceva banuti si vreau sa cumpar un Crafter sau un Sprinter,bugetul e de 10.000euro..cat mai nou,as vrea de la 2008 in sus..

 

Sa va spun la ce il folosesc.. transport marfa din orasul meu pana in alt oras situat la 80 km...sunt multe localitati,viteza cu care merg nu trece de 90-100-110 km/h maxim.. si masina incarcata cu marfa...plus cat ma mai opresc in orasul respectiv in diferite locatii sa descarc marfa pentru ca nu o las intr'un singur loc.. Ce imi recomandati pentru acest stil de condus si pentru ce am nevoie?

Imi trebuie consum cat mai mic,putere destula ( pana acum am avut un Lt din 2000 motor 2,5 cu 109 cai) .. AM INTELES CA LA MODELELE NOI SPRINTERUL CONSUMA MAI PUTIN DECAT CRAFTERUL SI CA CRAFTERUL NU SE COMPARA CU VECHIUL LT.. plus ca la majoritatea firmelor de transport am vazut o gramada de Mercedesuri noi si Craftere mult mai putine..

 

A condus cineva si Sprinter nou? e adevarat consuma mai putin? La Crafter am inteles ca motorul cu 163 cai ar fi cam praf si cel de 109 la fel, cel de 136 se pare ca ar fi mai bunicel,dar nu stiu vreau sa aud si alte pareri.. La Sprinter cel de 150 de cai e praf, am inteles ca cele cu motoare de 3000 cmc V6 ar fi mult mai bune,dar e si impozit mai mare si ma gandesc ca au si un consum imens..   Astept pareri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Nu are nimeni nicio parere? Macar cineva care a condus masinile,sau a fost nevoit sa aleaga una din ele .. Ce parere aveti ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce greutate o sa pui pe el? De bani aia poti sa iti iei linistit un Transit jumbo din 2010-2013 cu sub 200k reali. 

Modificat de florin03
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ca geutate...mai car mobila,produse alimentare,electrocasnice,etc..nu foarte mare..dar am nevoie de consum mic si sa fie fiabila.. de ce sa iau Transit cand pot sa iau un Sprinter sau Crafter?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Am un volkswagen crafter 2007 si mananca ulei. La 1000km mananca 1 litru ulei.

De la ce sa fie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

Salutare colegi stie cineva daca Crafterul cu motorul de 2.0 / 136 cp 2016 mai consuma ulei

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Ma poate ajuta cineva cu schema de la instalatia electrica de la un crafter motor 2.0  cktb de 80 kw  an 2012

Abs ul nu comunica cu calculatorul masinii

Modificat de chiri85
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Vă salut stimati colegi! Sunt proaspat posesor de Crafter box cu lift motor BJK +soft 136 cp fab 2007...masina este foarte bine intretinuta si merge impecabil insa as vrea sa-i schimb uleiul in cutie + diferential si nu stiu ce tip, cantitate intra.Astept un raspuns din partea voastra.Drumuri bune!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 21.12.2011 at 23:08, yoo_andrey92 a scris:

am facut si eu operatia de eliminare a filtrului si inlocuire softului si pot spune ca nu mi-a venit sa cred ca un crafter poate ajunge la performantele acestea

pentru eliminare am comandat un soft care minte sonda de regenerare a filtrului dupa aceasta softul este de 160 cp iar dupa eliminarea fizica a ceramicii din filtru se castiga aproximativ 6 cp consumul este evident mult mai mic .

singura problema a filtrului este motorina proasta din romania de aceea se depune calamina pe sitele filtrului mentionez k inainte imi taia pedala dupa ce s-a aprins martoru la sonda lambda +martorl de bujie + dfp

parerea mea este ca decat sa dai 80 de milioane pe o sita mai bine o scoti si garantat nu scoate fum cum spuneau unii colegi de pe forum deoarece catalizatorul este separat ceea ce este un lucru bun va astept si cu alte intrebari daca va pot ajuta cu placere

DRUMURI BUNE !

Salut  colegu , recent am cumpărat un Cráfter adus din Germania, am făcut vreo  300km si azi mi s-o aprins in bord filtru de particule, ce mi-ai recomanda să fac pentru evitarea costurilor mari? 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, o să trec pe la atelier să văd ce eroare pune. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Andrei Florescu

Salut tuturor ,ce ceva vreme ma cronfrunt cu o eroare la al meu crafter p20e8 reductant pressur to low  masina este din 2011 .2.5 blu tdi stie cineva ceva de eroarea astA .multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Buna seara,

Detin si eu VW Crafter 100kw 136CP din 2008 si as dorii sa schimb bujiile incandescente. Detine cineva cunostiinte despre aceasta lucrare?Ce trebuie desfcaut etc?

Multumesc anticipat.

O seara placuta tuturor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!