Jump to content

Volkswagen Crafter


yoo_andrey92
 Share

Postare recomandată

On 11.04.2019 at 18:35, Dementor a scris:

La ce te referi când spui calibrare?Ai făcut o diagnoză?Ce erori ai?

Salutare,  am rezolvat, era defect senzorul de rotații de sub volan. Multumesc pt interes. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bună! Am și eu un crafter 2.5 motor bjl 136 cp

Mașina merge bine nu am martor aprins în bord și nici la test nici o eroare. De multe ori la cald în general nu pornește doar la a 3 încercare. Ma poate ajuta cineva cu un sfat.? Din 400 km în 400 km aproximativ mașina sta turata la relanti la 1000 rpm și suna ciudat în mers! Mulțumesc anticipat,! 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

jScreenshot_20191007-204252_Facebook.thumb.jpg.ae69a5d79296fad4b3aad88bddbb9b78.jpgScreenshot_20191007-204252_Facebook.thumb.jpg.ae69a5d79296fad4b3aad88bddbb9b78.jpgSalut, am o problemă la care nu-i dau de cap, îmi face underbost și pare a fi din cauza EGR, însă EGR-ul si turbina sunt schimbate si sunt noi.

Ceea ce nu reusesc să-mi dau seama este de ce  nu lucrează egr-ul.

Las o filmare mai jos.

Îmi cer scuze pt faptul că filmarea nu este foarte clară. 

Mulțumesc. Screenshot_20191007-204252_Facebook.thumb.jpg.91e5c959af4834367a1c44b4ca084ec7.jpg

 

Salut, am o problemă la al meu Crafter 2.5 tdi 109cp motor BJK la care nu-i dau de cap, îmi face underbost și pare a fi din cauza EGR, însă EGR-ul si turbina sunt schimbate si sunt noi.

Ceea ce nu reusesc să-mi dau seama este de ce  nu lucrează egr-ul.

Las o filmare mai jos.

Îmi cer scuze pt faptul că filmarea nu este foarte clară.        

Mulțumesc. Screenshot_20191007-204252_Facebook.thumb.jpg.91e5c959af4834367a1c44b4ca084ec7.jpg

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 06.10.2019 at 21:59, Rolystar2014 a scris:

Bună! Am și eu un crafter 2.5 motor bjl 136 cp

Mașina merge bine nu am martor aprins în bord și nici la test nici o eroare. De multe ori la cald în general nu pornește doar la a 3 încercare. Ma poate ajuta cineva cu un sfat.? Din 400 km în 400 km aproximativ mașina sta turata la relanti la 1000 rpm și suna ciudat în mers! Mulțumesc anticipat,! 

 

La problema cu turatia la 1000 de ture e ok, intră filtrul de particule în regenerare,  cealaltă problemă nu stiu. 

 

On 17.09.2019 at 10:25, Livio.livio a scris:

Sal.am un vw crafter 2008 motor 2,5 136 .din cind in cind face un ticanit mai tare mai incet  intreb posibil injector sau pompa de injector.multumesc,fine ma poate lamuri

Pompa de vaccum. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut!Am un crafter 2.5 , 163 cai 2007 .De ceva vreme masina creste greu in turatie.Am reconditionat turbina,schimbat egr, nu are erori insa cum zicem creste greu turatie specific ca are 630 000 km.Am schimbat si filtrul de particule cu ceva la 1300 de lei.Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am un Crafter 2009, 2.5 tdi 100kw, cod motor CECA.

Problemele ar fi urmatoarele:

1. 009315 - Diesel Particle Filter 
               P2463 - 000 - Excessive Soot Accumulation - MIL ON

2. 008235 - Control Circuit for Reductant Tank Heating 
               P202B - 000 - Short to GND - MIL ON

3. 008251 - Reductant Level Sensor 
               P203B - 000 - Implausible Signal - Intermittent - MIL ON

4. 008265 - Reductant Injector Bank 1 
               P2049 - 000 - Short to Plus - MIL ON

5. 008871 - NOx Sensor 2 Bank 1; Heating Circuit 
               P22A7 - 000 - Implausible Signal - MIL ON

Abia ce am cumparat-o ... si de aici problemele....

Am dat filtrul de particule jos, am vrut sa ii fac curatare si s-au uitat baietii de acolo cu o camera si au observat ca are gauri pe interior si nu vor sa il curete.... OK

Injectorul ala, care banuiesc ca e de adblue (nici nu stiam ca are adblue), 3C0131113B are o bucatica de teava rupta deci cu siguranta trebuie schimbat.

Imi puteti da un sfat legat de ce pot face cu masina?

DPF OFF? / Filtru nou aftermarket? / Filtru dezmembrari? / Problema este doar legata de filtru sau pot fi din alte cauze erorile? (unele din ele)??? 

Va rog frumos daca ma puteti ajuta cu o parere/indrumare?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Injectorul de cumparat - destul de scump , filtrul de cumparat.... Și acesta scump... Dacă vb de costuri, mai ieftin ieși cu Dpf Off. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc @F l o r i n

Sunt persoane care au facut DPF OFF? Aveti probleme cu RAR ?

Imi poate recomanda cineva un service (sau pe cineva care sa faca dpf off)?

Nu as vrea sa am probleme cu ea la rar... e si pe firma masina... 

Modificat de Aurel91B6
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt multe mașini cu Dpf Off. Normal ca nu o sa mai îndeplinească anumite condiții.... Deci, poți avea oricând probleme, din acest pdvr.

E pe firma, nu vrei sa riști, etc - atunci trebuie sa te apuci de cumparat piese și sa o repari. Numai injectorul este undeva la 1000-1200 lei. Poate găsești una în mințile ei la dezmembrări (mai greu), sa îți cumperi dpf ul, injectorul, etc... Și sa o aduci la starea inițiala

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

23 hours ago, Aurel91B6 said:

Salut,

Am un Crafter 2009, 2.5 tdi 100kw, cod motor CECA.

Problemele ar fi urmatoarele:

1. 009315 - Diesel Particle Filter 
               P2463 - 000 - Excessive Soot Accumulation - MIL ON

2. 008235 - Control Circuit for Reductant Tank Heating 
               P202B - 000 - Short to GND - MIL ON

3. 008251 - Reductant Level Sensor 
               P203B - 000 - Implausible Signal - Intermittent - MIL ON

4. 008265 - Reductant Injector Bank 1 
               P2049 - 000 - Short to Plus - MIL ON

5. 008871 - NOx Sensor 2 Bank 1; Heating Circuit 
               P22A7 - 000 - Implausible Signal - MIL ON

Injectorul ala, care banuiesc ca e de adblue (nici nu stiam ca are adblue), 3C0131113B are o bucatica de teava rupta deci cu siguranta trebuie schimbat.

1 = schimbare filtru dpf

4 = schimbare injector adblue

restul???

O sa schimb filtrul, o sa cumpar injectorul ala de adblue 3c0131113B, dar ceilalti senzori (sunt de schimbat sau pot fi erori provocate de dpf?)? Ma poate ajuta cineva cu codurile senzorilor respectivi, sau ce trebuie sa fac cu ei?

La service mi-a spus ca ar trebui sa am grija la ce filtru iau, daca iau nou aftermarket.. cica e posibil sa nu se potriveasca software (se poate asta??? fiind o piesa mecanica si nu electrica?)

Care este procedura? Iau filtru (dezmembrari si il curat / nou aftermarket), cumpar si acel injector de adblue, si dupa trebuie ceva adaptare software? Sau odata montate pe masina, o sa functioneze?

Stiti pe cineva in Bucuresti care se pricepe si ma poate ajuta?

Va multumesc!

Modificat de Aurel91B6
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut,am o mică problemă la crafter-ul meu am niște erori în bord de la abs,airbag si nu mi se afiseaza chilometrajul,așa am luat masina.Chilometrajul mi-l afiseaza doar cand pun contactul.Am băgat masina pe tester si îmi arată că ar fi avut tahograf si din cauza asta dar eu nu vreau să îi pun tahograf.Ma puteti ajuta cu o soluție să scap de acele erori și să-mi afiseze kilometrajul?

 

20200222_133946.jpg

Modificat de Marian397
Poză greșită
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

buna seara,am si eu o problema la masina>vw crafter 2010 euro5 motor de 2500 <am cumparato cu filtu de particule anulat iar mecanicul mia dat jos si catalizatorul pe motiv ca daca este anulat filtru de particule catalizatorul o sa se infunde.masina scoate un fum alb albastru la relanti.a mai patit cineva aceasta problema cu fumul?mentionez ca am dat jos injectoarele si sunt ok.cod motor CECB 163 cai.Multumesc anticipat pt raspunsuri.

Modificat de ady speed ady
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Filtru de particule este anulat si din calculatorul masinii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare am cumparat si eu un crafter 2.0 tdi 163 cp 2015 , la fiecare treaptă cand schimb ma pune putin in cap apoi incepe sa tragă,  la fel si in sarcina se tureaza dar trage foarte greu , in schimb uneori parca este posedată merge foarte bine trage foarte bine , ma poate ajuta cu o informatie cineva??, am fost la service am pus test si nu are nici o eroare 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare,stiti cumva cum pot face distributia la un crafter din 2007 2.5 136 cp ,are clima,vreau sa o schimb eu.mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 22.11.2011 at 18:16, muri a scris:

Salut ,al meu e din 2008 ,tot 136 CP la baza dar eu i-am facut DPF-OFF si l-am tunat la aprox 180 CP. De atunci am vreo 20000 km si pot sa spun ca consumul a scazut cu vreo 0,5 litri si masina urca mult mai bine in ture.Eu i-am scos filtrul de particule preventiv ,sa nu am probleme cu el ulterior.

Cum scoți filtru de particule? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari.Am de doua luni un vw crafter din 2010,80 kw,2,5 tdi la care am o problema,nu se tureaza mai mult de 2600 de ture.Care pot fi cauzele,ce pot face?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si al meu din 2015 face la fel pe loc , am înțelesca are ceva protecție pentru turatii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
On 24.04.2020 at 8:38, IGNAT OPREA a scris:

Salutari.Am de doua luni un vw crafter din 2010,80 kw,2,5 tdi la care am o problema,nu se tureaza mai mult de 2600 de ture.Care pot fi cauzele,ce pot face?

Verifică turbo.Si prima dată pune-o pe un tester sa vezi ce erori îți dă.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
On 24.07.2017 at 17:38, PLITAN a scris:

Buna, am Un crafter 2008 si mănâncă ulei CA LA balamuc, nu am nici Un senzor aprins in bord, am reconditionat turbosuflanta crezând CA ea este DE Vina dar mam înșelat. Mergând in sarcina nu scoate fum, in momentul in care cobor o panta si face frana DE motor ,in momentul in care accelerez primele 4 secunde scoate Un fum albastru dupa mine de nu mai vezi nimic inapoi. Sa mai întâmplat LA cineva asa ceva? 

Ai rezolvat problema colegu?Am aceeași problemă și nu stiu ce să-i mai fac.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare dragi colegi!

la un crafter 2.0 cktb 109 CP de ceva timp se aprinde marotrul rosu de la temperatura. daca dau caldura si aeroterma la maxim se stinge. am curatat si gresat ventilatorul electric, am schimbat termostatul (degeaba, ca tot se aprinde), eroare nu gasesc cu vcds, a mai intampnat cineva problema asta? de la ce ar putea fi? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut la toată lumea, deci Crafter... Să nu mai vad, pina la urmă, s a rupt ceva la motor,chiar pe autostrada,la început a vibrat puțin ca la un început de pana, după care s a oprit motor ul, și a repornit pentru 3 sec. Am tras pe dreapta, și așa nu mergea mai mult de 123 km pe ora,.... Deci Adac... Platforma, Service Romanesc, în Giesen, lingă Hildesheim, Germania. Ca să spună băieții de acolo ca pompa care trebuie să urce ulei la tacheti nu facea urcarea și prin urmare s a rupt un... Ceva...... În fine, nu știau ce... Am așteptat 2 săptămâni, nimic, am zis că trebuie desfăcut și uitat, să vedem ce trebuie cumpărat,... Oricum mi au zis ca poate-poate scap cu 3000 de euro...,, Dar ca popa,, dai cel puțin. Fără piese de schimb.... ? La încă doua zile, am revenit să văd dacă au ajuns la concluzia,, ce trebuie cumpărat..... În fine l am luat de la ei, plătesc platforma, alt servis... Acolo, un băiat din Irak, l a deschis s a uitat,... Starter... Blocat... L am luat de pe google, azi îl duc... După care o să l vând. E buna masina ca e mare, dar cu motor 2,0 tdi 80 kW... E prea mic motor... Ce spuneți... Este chiar Starterul. Dar s a auzit ceva ca rupt în motor, ce poate fi? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 24.05.2020 at 22:46, ovidiux_83 a scris:

salutare dragi colegi!

la un crafter 2.0 cktb 109 CP de ceva timp se aprinde marotrul rosu de la temperatura. daca dau caldura si aeroterma la maxim se stinge. am curatat si gresat ventilatorul electric, am schimbat termostatul (degeaba, ca tot se aprinde), eroare nu gasesc cu vcds, a mai intampnat cineva problema asta? de la ce ar putea fi? 

Salut, eu am la fel, dar face mereu asa... Pina în momentul când zice... Gata.... Uite ce am postat. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 24.04.2020 at 7:38, IGNAT OPREA a scris:

Salutari.Am de doua luni un vw crafter din 2010,80 kw,2,5 tdi la care am o problema,nu se tureaza mai mult de 2600 de ture.Care pot fi cauzele,ce pot face?

Cauta sa cureți dpf... Sau maxim sensori de pe dpf sunt la tine cred 3... Alea care sunt insurubate pe dpf 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 01.04.2019 at 8:59, GeorgeK a scris:

Se merită sa cumpăr un Crafter din 2007-2008 la vreo 390.000 km?

Ia ți gândul, uită-te la altceva... Mai puțin costisitoare. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!