Jump to content

Volkswagen Crafter


yoo_andrey92
 Share

Postare recomandată

On 1/10/2019 at 2:46 PM, Dementor said:

Nu recomand CFCA din cauza că majoritatea au problema consumului de ulei(ovalizarea cilindrilor). In schimb poți pune de pe Crafter monoturbo, CKT(A,B,C) și alte coduri ce au monoturbo. Trebuie doar făcută o adaptare la niplul de cuplare al conductei de tur+retur ulei turbo.

Multumesc pentru raspuns.

Am ales totusi CFC din cauza pretului, un CKT este dublu la pret, pentru faptul ca este motor de utilitara care produce, iar CFC este motor de turism.?

Trebuie pusa baia de la Crafter si facute modificarile la ulei la turbo, nu este mare lucru, pentru 1000€ diferenta sper sa merite.

Revin cu precizari dupa ce-l pornesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Detin  un Crafter 2.5 BJl,am joc in diferential(de la ora 12 pana la ora 15),as dori o parere daca se poate reconditiona .Multumesc

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Se merită sa cumpăr un Crafter din 2007-2008 la vreo 390.000 km?

Modificat de GeorgeK
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta ar trebui sa stii tu, daca merita sau nu. Daca a fost intretinut corespunzator si folosit extraurban, nu ar trebui sa te sperie numarul de km.

Important e sa stii ce piese „cad“ cu precadere si daca au fost inlocuite sau in ce stare sunt.

Fiind o masina destinata „muncii“, nu stiu ce asteptari poti avea. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Bună ziua, am un crafter 2.5,

109 cp din 2008.

Aș avea nevoie de cateva indicații (sfaturi) pt a calibra funcțiile asr/esp/abs.

As dori de la  cunoscători sau de la cei care au intampinat această problemă.

Mulțumesc. 

Modificat de Muskă
Greșeală în text
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut colegii va mai deranjez cu încă o întrebare,as vrea sa îmi achizitionez un crafter 2.5 109 cp din 2008 îmi puteti spune daca e problematică acestă motorizare?Multumesc anticipat!!

Modificat de GeorgeK
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 4/10/2019 at 4:37 PM, Muskă said:

Bună ziua, am un crafter 2.5,

109 cp din 2008.

Aș avea nevoie de cateva indicații (sfaturi) pt a calibra funcțiile asr/esp/abs.

As dori de la  cunoscători sau de la cei care au intampinat această problemă.

Mulțumesc. 

La ce te referi când spui calibrare?Ai făcut o diagnoză?Ce erori ai?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am abs, asr,esp, aprinse în bord.

Pe diagnoză îmi dă abs si esp adaptare nefinalizată si senzor unghi de direcție permanent/intermitent. 

Modificat de R_a_z_v_a_n
Renunta la QUOTE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare la toata lumea! Am si eu o mica problema la Crafterul meu din 2007 si sper ca ma poate ajuta cineva cu niste sfaturi. Problema lui este ca scoate fum alb , cand este rece motorul nu este asa mult dar dupa cateva minute dupa ce se incalzeste motorul scoate si mai mult. Am pus si testerul pe el si nimic , nici o eroare in afara de un bec ars pe faza scurta stanga, uleiul este la nivel si dupa 1400 de km (atat am facut cu el de cand l-am achizitionat),apa la fel,lichidul de servo,la fel,azi am curatat si EGR,tot la fel,unii zic ca s-ar putea sa faca figuri vreun injector, nu stiu ce sa zic. In speranta ca aveti vreo idee va multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da jos injectoarele, du-le la un service ce are stand pentru verificarea injectoarelor CR și îți va spune care din ele curge. De asta ai fumul alb, din cauza motorinei "picurate" in cilindru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna ziua! 

Am la un crafter 2.0 cr 136 cp consum de antigel de 1 L la 1000 km si nu gasesc pe unde se scurge. Cand desfac capacul ce la vasul de expansiune are un pic de presiune. Toata treaba asta se intàmpla de cand am reconditionat turbina. A mai patit cineva asa ceva ?

Ar mai fi o varianta, cred,  garnitura de chiulasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se scurge in exterior ci (cel mai adesea) racitorul EGR are fisura internă și scoate antigelul pe evacuare. De aici și presiunea din vasul de expansiune, pentru că la anumite turații gazele intra in lichid in loc sa treacă lichid pe evacuare. Încă un amănunt, daca ai răcitor EGR cu terminație "A" poți să îl înlocuiești direct.

Cea mai simpla testare a racitorulii fara sa ai scule speciale, desfaci conducta EGR de pe răcitor și pui o hârtie cartonata la ieșirea din EGR și o tii cu mana. O a doua persoana pornește motorul (ft importat sa fie motorul cald) și îl tureaza puternic în gol. Rezultatele le vei vedea pe hârtie, daca e umed, alt răcitor. Spor la treabă.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca-ti scoate antigelul pe evacuare, ar trebui sa fie finala „unsuroasa“. Se simte la deget.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am

1 hour ago, Dementor said:

Nu se scurge in exterior ci (cel mai adesea) racitorul EGR are fisura internă și scoate antigelul pe evacuare. De aici și presiunea din vasul de expansiune, pentru că la anumite turații gazele intra in lichid in loc sa treacă lichid pe evacuare. Încă un amănunt, daca ai răcitor EGR cu terminație "A" poți să îl înlocuiești direct.

Cea mai simpla testare a racitorulii fara sa ai scule speciale, desfaci conducta EGR de pe răcitor și pui o hârtie cartonata la ieșirea din EGR și o tii cu mana. O a doua persoana pornește motorul (ft importat sa fie motorul cald) și îl tureaza puternic în gol. Rezultatele le vei vedea pe hârtie, daca e umed, alt răcitor. Spor la treabă.

Am racitor egr 3L131511L. Costa vreo 800 ron

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o problema la un vw crafter 2.5 136 cp mi se aprind sonda si bujiile in mers dar nu mereu la o anumita perioada de timp si nu ma lasa sa accelerez mai sus de 2000,am fost la mecanic si a spus ca e senzorul de presiune,l-am schimbat dupa am schimbat pompa da vaccum avea acel tăcănit,egr-ul l-am verificat este curat.Mentionez ca masina a fost bagata pe tester dupa ce am schimbat tot si nu arata nici o eroare dar problema persista ce ar putea fii?

Modificat de GeorgeK
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu a fost umblat in calculatorul motor la aprinderea martorului de pe bord trebuie sa genereze defect. Filtru particule mai ai?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da,am filtru de particule nu este scos.E posibil sa fie debitmetru de aer?

Modificat de GeorgeK
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
alexandru2605@yahoo.com

Salut,

Am acest cod de eroare la un crafter

Ma poate ajuta cineva cu un sfat sau un mecanic?

Merg cu aceasta eroare de 2000 km. masina merge bine isi face regenerarile la dpf

20190728_093847.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai defecta rezistența pentru încălzire din rezervorul de Adblue sau modulul de control al încălzirii ce e situat pe rezervor in exterior.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut e prima mea postare si a-și avea nevoie de putin ajutor din partea voastră daca va-ti lovit de aceasta problema am un crafter din 2011 2.0 TDI 140cp si dupa un drum de aproximativ 3000km dintr-o data nu a mai funcționat turbo nu mai intra pe tester nici o eroare am schimbat debilmetrul de aer curățat egr schimbat electrovalvele de vacuum de la turbo schimbat senzor presiune galerie admisie aceeași problema nu merge a si verificată geometria la turbo 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alexandru2605@yahoo.com
On 28.07.2019 at 9:50, Dementor a scris:

Ai defecta rezistența pentru încălzire din rezervorul de Adblue sau modulul de control al încălzirii ce e situat pe rezervor in exterior.

Se schimba separat ?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da. Este kit rezistente încălzire și modul separat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Are cineva si Crafter si Sprinter? Sau eventual Transit/ Iveco? Poate sa imi zică si mie care i se pare cel mai reusit si ce motor e cel mai bun? Vreau sa achizitionez una pt transport de marfă și as vrea ceva care sa ma tina cat mai mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 5/24/2019 at 7:24 AM, Dementor said:

Nu se scurge in exterior ci (cel mai adesea) racitorul EGR are fisura internă și scoate antigelul pe evacuare. De aici și presiunea din vasul de expansiune, pentru că la anumite turații gazele intra in lichid in loc sa treacă lichid pe evacuare. Încă un amănunt, daca ai răcitor EGR cu terminație "A" poți să îl înlocuiești direct.

Cea mai simpla testare a racitorulii fara sa ai scule speciale, desfaci conducta EGR de pe răcitor și pui o hârtie cartonata la ieșirea din EGR și o tii cu mana. O a doua persoana pornește motorul (ft importat sa fie motorul cald) și îl tureaza puternic în gol. Rezultatele le vei vedea pe hârtie, daca e umed, alt răcitor. Spor la treabă.

Revin cu rezolvarea problemei:

Dupa confectionarea unui bypass la racitorul egr confectionat dintr-o teava de cupru, completarea cu lichid si mers vreo saptamana nivelul antigelului nu a mai scazut deloc. Toata pierderea de antigel era datorita racitorului egr spart. Urmeaza inlocuirea lui cu altul nou

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Sal.am un vw crafter 2008 motor 2,5 136 .din cind in cind face un ticanit mai tare mai incet  intreb posibil injector sau pompa de injector.multumesc,fine ma poate lamuri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!