Jump to content

Volkswagen Crafter


yoo_andrey92
 Share

Postare recomandată

Am un crafter din 2010 de 2.5 si am urmatoarea problema, motor.ul a inceput sa mearga balbait, daca il turez usor intrerupe si scoate fum, pe tester nu are nici o eroare, are dpf off facut

Modificat de d3luxsoft
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.  Am un Crafter din 2012 am montat o maneta de pilot automat si nu reusim sa o facem sa functionese am urmat pasi din videoul de pe you tube.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare colegi,

recent mi-am luat un Crafter 35 an 2011, 2.0TDI, 136cp, 250.000km și am câteva nelămuriri dacă ma poate ajuta cineva:

1. Butonul de de A/C rest ce face mai exact? Adică dacă e aprins ledul e pornit AC-ul sau? Ma încurca acel “rest”

2. Lumina din plafoniera nu se aprinde/Închide la deschiderea/închiderea ușilor, deși comutatorul e pus pe a treia poziție, cea de aprindere automata. In bord îmi vede ușa dacă ii deschisă atunci când e pornit motorul și deschid ușa, deci bănuiesc ca nu e senzorul de pe stâlp/ușă. 

3. Nu reușesc sa depășesc viteza de 125km/h, pedala e la podea și pur și simplu nu vrea mai mult. 

4. Dacă apas pe butonul M din bord, îmi apare la un moment dat un OFF și pâlpâie martorul de faza scurta. Becurile arse nu am. De la ce poate fi atenționarea/eroarea? 

Mulțumesc! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Cand e aprins butonul de la AC, compresorul de clima e cuplat, cu ventilatia pornita. Cand e oprita ventilatia butonul e aprins semnaland pozitia de "rest"

2.Se aprinde becul cand selectezi pozitia on permanenta?

3.Posibil sa fie limitat de fabrica.

4.Aceea e setare pentru "daylight", in pozitia de "0" de la comutatorul de lumini sa fie faza de intalnire aprinsa cu contactul pus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, am si eu nevoie de o parere, intre motorul de 2.5 si cel de 2.0 care ar fi mai fiabil in timp. Ce probleme comune ar avea motorul de 2.0? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Buna ziua

Imi poate spune cineva daca un tablou de bord ce Crafter 2,5 poate fi reparat ? Ceasuri inversate,martori aprinși aiurea .Dacă da unde si cam cat ar costa.

Multumesc în avans.

 

Modificat de Madyy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
Grigore Gabriel
On 01.01.2018 at 13:17, Grigore Gabriel a scris:

Am un crafter din 2011 și nu se turează peste 2500 de ture.cu 2 zile înainte pe testar mi-a dat codul P20e8 ce săi fac care ar fi problema .multumesc

Salut am un crafter 2.5 din 2011 toate bune masina merge Ok, numai ca in mers îmi cade ceasurile , semnalizare,claxon ,ștergătoarelor ,geamuri ,faza lunga. De la ce sa fie ???.tot mergând își revine îmi aprinde tot bordul se sting martorii iar in 15 secunde îmi apare bateria in bord

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba contactul electric.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Grigore Gabriel

Și contactul face probleme întorc cheia de multe ori degeaba și într-un final pornește mulți spun ca ar fi 90%electromotorul

Modificat de Grigore Gabriel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mare problema am domnilor nu ii da nimeni de cap. Cer un mic ajutor din partea dvs. Crafterul meu se limiteaza cand si cand adica o face din ce in ce mai des. Merg linistit si deodata se limiteaza nu se mai accelereaza si mai ales in sarcina cand urc chiar si gol si plin. Dupa ce opresc motorul si il repornesc isi revine dar pt 1km apoi iar face. Se intampla sa ma lase in depasiri. Am fost la reprezentanta si ii dau din cap nu gaseste erori. Mentionez ca e 2006 motor 2.5. Dpf off catalizator scos.

Modificat de Marianbrb
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Softul e facut ok pt anularea de dpf?

Cand se limiteaza se aprinde spirala/martor motor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da e facut softul. Nu se aprinde. Cred ca e cv tot din soft

Quote la postul anterior este interzis prin regulament si se sanctioneaza!

Modificat de ForceTurbo
Quote la postul anterior. Atentie, se sanctioneaza!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da e facut softul. Nu se aprinde spirala. Cred ca ar fi tot din ssoft

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
On 3/12/2018 at 10:19 PM, Dementor said:

1. Cand e aprins butonul de la AC, compresorul de clima e cuplat, cu ventilatia pornita. Cand e oprita ventilatia butonul e aprins semnaland pozitia de "rest"

Mulțumesc 

2.Se aprinde becul cand selectezi pozitia on permanenta? 

Da  se aprinde  dar nu se aprinde când e in poziția de aprindere când se deschid ușile  

3.Posibil sa fie limitat de fabrica.

si oare in reprezentanta se poate anula acea limitare?

4.Aceea e setare pentru "daylight", in pozitia de "0" de la comutatorul de lumini sa fie faza de intalnire aprinsa cu contactul pus.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
On 7/24/2017 at 5:38 PM, PLITAN said:

Buna, am Un crafter 2008 si mănâncă ulei CA LA balamuc, nu am nici Un senzor aprins in bord, am reconditionat turbosuflanta crezând CA ea este DE Vina dar mam înșelat. Mergând in sarcina nu scoate fum, in momentul in care cobor o panta si face frana DE motor ,in momentul in care accelerez primele 4 secunde scoate Un fum albastru dupa mine de nu mai vezi nimic inapoi. Sa mai întâmplat LA cineva asa ceva? 

Cum ai remediat problema colegu ca si eu am aceasi problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Buna seara!  Am la firma care lucrez 2 craftere cr 2.0, unul de 109 cp si altul de 136 cp. in afara de ulei,filte,placute si cauciucuri am reconditionat turbina si schimbat actuatorul la cel de 136 cai, pentru ca scotea un suierat cand se accelera. Iar la cel de 109 cp amortizoarele pe fata, bielete si pivoti. In 2 ani de zile cam astea au fost dar, trebuie sa precizez ca au facut intre 20-30000 km fiecare(foarte putin)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Colegii, recent mi s-a aprins spirala in bord. De vreo 4-5 ori in zile diferite și dacă opream motorul și reporneam nu mai aveam treaba. 

Azi am pus VCDS-ul și mi-a dat următoarele erori:

1.”Address 01: Engine (J623-CKTC) Labels: 03L-906-012-CKT.clb Part No SW: 03L 997 403 A HW: 03L 906 012 A Component: R4 2.0l TDI H23 9978 Revision: 72H23--- Serial number: VWXDZ0K1042980 Coding: 0119401220040C080000 Shop #: WSC 131071 1023 2097151 ASAM Dataset: EV_ECM20TDI01103L997403A 002002 ROD: EV_ECM20TDI01103L997403A.rod VCID: 306888EF6B30F4A1DEF-8065 1 Fault Found: 4875 - Coolant Pump 2 P261A 00 [040] - Open circuit Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 11 Mileage: 65306 km Date: 2047.15.31 Time: 31:63:63”

 

2. “Address 9C: LT3 HVAC Labels: None Part No SW: 2514450200 HW: 9068300885 ASAM Dataset: 21 3 ROD: CRFT_KLIMA_21_3.rod (*) VCID: 77FA73F3CEDEE3995F5-8022 1 Fault Found: 9301 - Temperature Regulator Flap Motor (V68): defective/open circuit/short circuit Test Complete - Stored”

Oare cum pot sa îmi dau seama dacă e defecta pompa de apa sau doar cablajele?

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Pompa de apa are 3 fire: plus, minus si semnal( vezi pe carcasa pompei in spatele mufei ca sunt simbolizate). Testeaza daca ai plus pe contact si masa. Daca le ai da jos pompa de apa de langa radiatoare si vezi daca merge ingreunat paletajul.Daca merge greu curata axul, greseaza-l si remonteaz-o. Mai sunt cazuri rare in care sistemul de racire nu e aerisit corespuzator(dupa o inlocuire de distributie-spre exemplu) si se genereaza defect. In ultima instanta schimbi pompa de langa radiatoare. Dar ideal ar fi sa verifici inainte sa nu dai banii aiurea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

11 hours ago, Dementor said:

Pompa de apa are 3 fire: plus, minus si semnal( vezi pe carcasa pompei in spatele mufei ca sunt simbolizate). Testeaza daca ai plus pe contact si masa. Daca le ai da jos pompa de apa de langa radiatoare si vezi daca merge ingreunat paletajul.Daca merge greu curata axul, greseaza-l si remonteaz-o. Mai sunt cazuri rare in care sistemul de racire nu e aerisit corespuzator(dupa o inlocuire de distributie-spre exemplu) si se genereaza defect. In ultima instanta schimbi pompa de langa radiatoare. Dar ideal ar fi sa verifici inainte sa nu dai banii aiurea.

Mulțumesc! Am sa încerc sa văd. 

Are cineva oare o schița cu poziția pieselor pe mașina? M-ar interesa poziția senzorului de temperatura de afara. Eu zic ca acesta citește temperatura greșit, gen afara sunt 2grade și el arată in bord 18. 

As dori sa îl schimb dar nu știu unde îl găsesc montat. 

Mulțumesc! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In bara fata partea de jos-mijloc dreapta mai exact (il vezi daca ridici masina pe un elevator/canal)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

@PLITAN Salutare. Sunt nou pe forum si as dori sa precizezi daca ai descoperit defectul cu fumul scos. Am achizitionat si eu un crafter din 2009 motor 2.5 136cp din Germania in urama cu o.luna si am aceeasi problema. Motorul porneste usor functioneaza rortund dar dupa ce se incalzeste cand merg si o las in frana de motor la accelerare scoate fum de nu mai vad in spate nimic. Dupa accelerare in mers nu mai scoate deloc. Am observat ca si mananca ulei in jur de 1 litru la 1000 de km. Am intrebat mai.multi mecanici si nu stie nimeni cauza. Precizez ca masina are pe bord 237000 km. Sper sa fie reali avand in vedere ca am achizitionat-o de la privat german dar... O alta observatie este ca atunci cand motorul este cald daca scot joja de ulei sau capacul la motor pe unde bagi uleiul fumega destul de mult. Filtrul de particule cu turbo si egr sunt noi schimbate de neamt deoarrce a trebuit sa faca tuv-ul adica itp. Nu stiu ce sa fac sa o vand sau sa o pastrez. Ca tinuta de drum merge impecabil fara martori aprinsi fara coduri de defect pe tester. Am facut si rar-ul acum o saptamana si a trecut toate testele fara probleme. Cum nh a scos atunci fum nu stiu. Astept o parere. Multumesc

 

@Pop Vlad Ai remediat problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare colegi!

Am un Crafter 2015 2.0 tdi biturbo 163cp, CKU cod de motor si trebuie sa schimb motorul, a montat cineva motor de t5 CCF cod motor pe crafter, am auzit ca ar merge.

Astept ceva informatii daca aveti.

Multumesc!

A8FDA116-E734-45D4-A8F8-29D095788E57.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu recomand CFCA din cauza că majoritatea au problema consumului de ulei(ovalizarea cilindrilor). In schimb poți pune de pe Crafter monoturbo, CKT(A,B,C) și alte coduri ce au monoturbo. Trebuie doar făcută o adaptare la niplul de cuplare al conductei de tur+retur ulei turbo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara, are cineva o schema la tabloul de siguranțe? Nu găsesc nicicum care e siguranța pentru faza scurta pe stânga la un lt50 din 2017

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!