Jump to content

Distributie Golf V 1.6MPI 8v 102CP cod BSE 2008


bleunightdanger
 Share

Postare recomandată

Masina mea, un MKV 1.6 BSE 102CP din 2008 a primit ieri a treia revizie la La Service. Cu toate ca avem doar 39450km si trei ani, se auzea un fluierat discret dinspre cureaua de accesorii. Baietii au fost foarte serviabili si au verificat putin cureaua, pana la urma au scos-o de tot si fluieratul tot acolo era. S-a desfacut capacul distributiei si s-a constatat acolo ca cureua este 'deplasata spre interior', adica inspre blocul motor si ca se freaca usor de rola (tot pe interior). La ochiul liber cureaua mi s-a parut si mie ca e aliniata spre blocul motor, dar nu stiu care ar putea fi pozitia ei naturala.

Mi s-a spus ca au mai patit-o asa si GTI-uri si alte benzinare 1.6....

Intrebarile mele sunt:

- care este pozitia corecta a curelei de transmisie?

- de ce s-ar deplasa cureaua? e posibil intinzatorul sa nu-si faca treaba sau sa aiba joc?

- avand in vedere ca merg putin cu masina, daca verific distributia la fiecare revizie (max. 10k km), ar fi vreun risc?

Ieri ne-am uitat la curea si nu prezinta uzuri premature, se observa doar o uzura mai ridicata pe interior din cauza faptului ca se mai atinge de 'buza' rolei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si daca pun curea noua nu o sa aiba aceeasi soarta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E posibil sa fie eroare de fabricatie, da' ai dreptate, cel mai bine ar fi sa ii faci distributia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa faci distributia la 40k km, dupa 3 ani si dupa ce ai dat 18k euro pe masina e cel putin enervant! :exclaim:

oare or mai fi fost cazuri d'astea? cum pot verifica daca s-a facut vreo rechemare vreodata pt modelul acesta?

Modificat de bleunightdanger
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca schimba doar cureaua nu rezolva mai nimic, peste alti 10.000 km se va afla tot aici, poate chiar mai rau. cere sa desfaca acolo si sa schimbe tot, de la A la Z, eventual pe garantie, ca este vina producatorului aici, daca nu ai umblat acolo si nu ai lovit masina. daca acea rola de ghidaj este e vina sau intinzatorul trebuie schimbate si reglate in asa fel incat sa nu mai atinga pe lateral, ca asa se uzeaza prematur cureaua si ai si acel zgomot.

e curios daca masina inainte mergea ceas in conditiile astea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

posibil ca una din piesele distributiei sa nu fie aliniata corect.Ai 4 piese componente pe care ruleaza cureaua;axa came,pinionul vibrochenului,pompa de apa,intinzatorul curelei.Axa cu came si pinionul vibrochenului ies din discutie..nu cred ca e un viciu de fabricatie sau de aliniere a lor.Posibil ca rola intinzatoare sa fie de vina si tendinta de plecare a curelei spre bloc sa fie din cauza ei.Distributia in sine nu e scumpa..te costa in jur de 250 lei pe continental.Totusi ar trebuii facuta o expertiza mai amanuntita ,sa nu te trezesti ca ai probleme..

post-64586-0-59561400-1316599723_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina a mers ceas pana acum cateva luni, cam cand a implinit 3 ani a aparut si zgomotul suspect care 'la ureche' l-am pozitionat eronat ca fiind pe cureaua de accessorii. La distributie nu a pus mana nimeni pana acuma, s-au facut doar reviziile la 12 luni la PBN primele doua si acuma la La Service. Nu a fost lovita si o am de noua. Baietii ziceau ca ar fi rola intinzatoare care are probabil joc si a impins cureaua spre interior.

Oricum, cureaua trebuie sa stea fix pe mijloc? Adica rotile dintate sunt perfect acoperite de curea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si bineinteles ca masina a iesit din garantie.... deci imi iau BOT si remediez pe banii mei pt ca am avut ghinionul ca intinzatorul ala sa fie mai nasol...... :mad:

Prin absurd ar putea fi si alta 'belea' inafara de rola intinzatoare care oricum o schimb cu distributia? De pompa de apa nu am auzit povesti, aia ori merge ori nu mai invarte si o schimbi. Ramane axul cu came si vibrochenul. Dar ma gandesc ca o aliniere defectuasa a acestora ar fi afectat si functionarea motorului.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu zic ca din fabrica nu se strica aia asa din senin, doar daca umbla vreun magician pe acolo si nu mai strange la loc cum trebuie. cureaua de distributie nu joaca cu vrea ea, cel putin nu pe rola respectiva. de aia e rola de ghidaj ca sa stea pe mijloc, iar pe rotile zimtate poate sa fie putin stanga-dreapta, asta conteaza mai putin atat timp cat este intinsa si nu joaca, asa cum ai patit tu. destul sa fie slabita putin si gata jocul in lateral. insa si turatia ar trebui sa scada, ca patineaza asta atunci, nu transfera tot asa cum trebuie.

poate de noua este problema si numai acum a explodat ca ai auzit tu, pe baza mecanicilor de reprezentanta cred ca unii si daca nu porneste deloc ei zic ca asa trebuie sa faca, ca a obosit motorul.

:)

sper sa rezolvi cu o noua distributie. de data asta montata corect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Repet: masina o am de noua, si NU a umblat nimeni la distributia ei. Nici macar ieri nu am umblat, doar ne-am uitat.

Masina nu a dat niciodata semne de slabiciune in mers sau in sarcina. Nu ne uitam nici acum la distributie daca nu se auzea fluieratul ala. Cureaua se prezinta bine 'ochiometric', nu apare nicio uzura atipica....doar ca atinge buza de la rola intinzatorului.

Modificat de bleunightdanger
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

practic tie cureaua iti atinge pe umerii intinzatorului?Ai poza cu intinzatorul tau si zona in care tu sugerezi ca iti atinge cureaua.?

scuze am tastat din greseala( ?)la ultima fraza.Doar iti spuneam ca am postat eu o poza.......

post-64586-0-32151800-1316633224_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

EXACT! cureaua e deplasata spre blocul motor, uitandu-te de sus se vad in stanga cam 5mm din rola dintata a axului cu came. Nu am poza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ori mergi cu ea asa pana vine randul sa faci distributia..dar trebuie verificata la 10.000km periodic,ori schimbi distributia.Trebuie vazuta cureaua daca incepe sa se uzeze si cum au aparut semne de uzura...schimbata distributia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Poate sunt putin offtopic dar nu am putut sa deschid alt topic. AM un golf MK5 1.4 bezina si nu stiu cum as putea sa aflu daca distributia e pe lant sau curea fara sa o bag in service. Pot verifica asta undeva, Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe curea.Sa imi lasi seria de caroserie...si o sa iti arat negru pe alb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Beowulf

Data fabricatie 02.12.2004,An 2005,Cod motor BCA,Cod cutie viteze FXQ ,Culoare exterioara / Cod vopsea W3 / A6Q .Distributia e pe curea si la 90.000 se verifica si daca e cazul se schimba.De regula la 100.000 si maxim 6 ani vechime se face schimbul distributiei.Ai poza cu distributia ta 2 curele si 4 role.

post-64586-0-20526600-1324405385_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...
  • 1 year later...

Reinvii topicul cu problema asemanatoare. Am un BGU 1.6 iar distributia a fost schimbata acum 3000 km si la o verificare mai putin serioasa (am fixat capacul distributiei) am observat cureaua de distributie cam slabita, cea de la alternator este mai intinsa, are si o mica deplasare spre exteriorul motorului.

Un mecanic la care am fost spune ca nu-i nicio problema....ar trebui sa-mi fac griji?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

Salutare tuturor,

Masina mea (are si GPL) din semnatura are in acest moment 223.900 km. Distributia a fost schimbata in Germania la 98.900 km.

As dori sa va intreb daca trebuie inlocuita acum dupa 125.000 km rulati si daca da, cu ce tip/marca? Cam cat ar costa (achizitie+montaj), de unde ma sfatuiti sa o cumpar? Stima.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...

Salutare;
Nu stiu daca postez unde trebuie dar incerc aici..
Am un Golf V 1,6 MPI 2006 cu 100.000 km.

Trebuie sa fac distributia si vreau sa inlocuiesc kitul de ambreiaj, avand in vedere ca de ceva vreme la pornirea de pe loc imi itrepideaza masina de parca nu as fi apasat suficient ambreiajul.

In plus radiatorul de racire a inceput sa-mi curga pe la capetele de jos ca atare trebuie schimbat si asta.

Intrebarea mea: CE MARCA de piese recomandati pt cele 3 tipuri de schimburi. Ma intereseaza ceva corect raport-performanta.

 

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, GABIVVX said:

conti-ina

sachs-luk

nissens-valeo-hella

Care pentru care ? :D

Si ar mai fi si pompa de apa, te rog..

Modificat de zoloft
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!