Jump to content

BORA 1.6 FSI 110 CP MOTOR BAD


dory_co
 Share

Postare recomandată

On 03.10.2017 at 20:05, Larves a scris:

DUMBARU cat te-a costat toata afacerea curatatului de supape? Si la mine, mecanicul la care ma duc a zis ca e posibil ca supapele sa nu mai etanseze, si de aceea da rateuri.

Poate ne mai ti la curent si pe noi cum se mai comporta masina.

Eu mai folosesc o data pe an solutie de curatat injectoare, nu stiu cat de eficienta este, dar eu o folosesc.

Larves, 350 lei m-a costat toata afacerea, cu tot cu mana de lucru, asta   ca l-am ajutat si eu. Nu e mare smecherie, exista si pe youtube fimulete despre curatatul supapelor. Nu stiu ce marca de pasta a folosit, dar a facut-o f bine, îti spun si cum:  bormasina cu  furtun de 10 cm lungime  un capat pe un  spiral de 6  iar capatul celalat pe tija supapei. Te sfatuiesc sa schimbi si semeringurile (80 lei) de la supape daca faci aceasta operatiune. Masina merge foarte bine dupa 4500 km. Benzina MOL Evo sau OMV 99. Sper sa te ajute cu ceva aceste sfaturi. 

Sa auzim numai de bine.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, a trecut anul si a venit iar rece.

masina pornea asta vara la a doua cheie, 1.6 FSi BAD. dadeam o cheie scurta si apoi la a doua pornea fara probeleme, putin turata dar pornea.

A scazut temperatura sub 5grade si acum la prima cheie nu porneste nici moarta pot sa descarc toata bateria, la a doua porneste pina la 400rpm si moare dupa 10-15secunde.

La a treia a pornit dar cind o sa fie -15grade nu cred ca o sa mai porneasca.

Am pus vag si asta am gasit :

Tuesday,31,October,2017,15:15:39:59303
VAG-COM Version: Release 704.1
2CADJHUU125WR774DR3TU5W8Q191JX109L5
                Address 01: Engine
Control Module Part Number: 036 906 013 D
  Component and/or Version: MED7.5.11           5129
           Software Coding: 00031
            Work Shop Code: WSC 48356
           Additional Info: WVWZZZ1JZ2W529265     VWZ7Z0A4447815
6 Faults Found:
17439 - Manifold Change-Over Valve (N136): Setpoint Not Reached
        P1031 - 35-00 -  -
17480 - NOx Sensor (G295) Heater Control: Circuit Malfunction
        P1072 - 35-00 -  -
18322 - Pressure Sensor for Brake Boost (G294): Implausible Signal
        P1914 - 35-10 -  - - Intermittent
17584 - Bank1: O2 (Lambda) Correction Behind Catalyst: Control Limit Reached
        P1176 - 35-00 -  -
16787 - EGR Valve (N18): Malfunction
        P0403 - 35-10 -  - - Intermittent
17446 - Heater Control Circuit for Nox Sensor: Open Circuit
        P1038 - 35-00 -  -

Readiness: 0000 0000

ms de ajutor, am sters erorile si permanenta ramane cea cu Nox senzor ca e scoasa mufa de sub masina.

Multumesc

precizez ca masina la pornire are 1100rpm si conduma 1.6-18l/h si cite 5minute uneori .

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut... frumos consum, eu am probleme la cilindrul 3, missfire si inca ceva ... si imi consuma 1.2-1.4, injectorul pe cilindrul 3 e nou schimbat in vara.

Specific ca inainte de problema ce o descriu mai jos, rupea asfaltu pe autostrada la 130/h cu 4.9 consum

Am vorbit cu 2 mecanici... amandoi zic ca ramane doar sa desfaca sa vada ce nu inchide sau deschide la cilindru, supape.
Unul dintre ei ca sa imi dea garantie pe motor trebuie sa il desfaca tot sa imi trimita chiulasa la rectificat (nestiind daca are probleme sau nu) schimbat cuzineti, segmentat motor si tot tacamul.
Celalalt zicea doar sa verifice sa vada si ce nu e ok, de schimbat, Doamne ajuta sa nu fie cilindru/piston.

Ajutati-ma cu un raspuns, va rog! Nu as renunta asa usor la el ca m-a purtat prin multe locuri, dar nici sa bag o gramada de bani :huh:

Modificat de OviG4
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iese perfect cand il face. Nu mai tin minte exact valoarea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Perfecte sunt valorile specificate de constructor

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am o intrebare legata de pedala de acceleratie sau ambreiaj, dupa ce am terminat la un electrician cu schimbatul radiatorului din bord.

In mers masina turata, indiferent de turatie sau km/h face urmatoarele:
1. daca in momentul in care apas ambreiajul sa schimb viteza ea mai ramane turata aprox. 2 secunde sau se mai tureaza umpic in alea 2 sec
2. daca iau piciorul de pe pedala de acceleratie cu aprox. 2 secunde inainte sa apas pedala de ambreiaj, turatie scade normal.

Sa fie de la pedala de acceleratie? 
Cel care mi-a desfacut bordul ca sa imi schimbe acel radiator zice ca nu are nicio legatura chestia asta cu ce a lucrat el, cum ca nu s-a atins de pedale...

Multumesc.
 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai vezi daca ai un switch la pedala de ambreiaj. O fi stramb, fire rupte, etc. Multe VW au, nu stiu daca modelul tau are. Asta este rolul lui, la apasarea ambreiajului sa se taie din injectia de combustibil ca turatia sa nu creasca. Probabil se poate verifica si cu VAG-comul daca este bun sau nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Salut,

Nu-mi mai porneste Golf-ul, am fost recent si-am facut revizia (schimb ulei + filtre OEM), am mers vreo 2 zile cu ea, si acum nu-mi mai porneste, initial am crezut ca e de la bujii, si-am pus un set OEM, fara nici un efect. I-am facut o diagnoza si nu a iesit nimic.

Cand dau la automat, uneori imi apare "STOP" si semnul de la ulei, fara nici un alt mesaj. Am verificat nivelul si e in regula. Ce as mai putea verifica de-acasa?

Aici e un video cu comportamentul motorului: https://streamable.com/rcrep - vreo idee?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Dupa multe alte probleme enumerate mai sus azi am bagat masinuta sa-i segmenteze motorul, toate sunt ok, supape, biele, cilindrii. Sper ca dupa ce schimba segmentii sa dispară si intreruperile si rateurile la cilindrul 3 pe care ii dadea missfire.

 

Modificat de Aerofan
Cereri de piese se fac pe aria dedicata vanzarilor. Multumesc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu actualizari,

I-au fost schimbati segmentii la pistoane, fiecare piesa verificata si curatata, chiulasa rectificata, garnituri motor schimbate.

Plec de la service fara sa fie nevoie de resetare deoarece la pornire nici nu s-a mai aprins martorul check engine.

La a doua pornire dupa ce am plecat de la service a pornit iar turata la 1100rpm (acelasi simptom ~1min), iar la a treia pornire dupa cativa km, s-a aprins din martorul. Verific sa vad despre ce e vorba, din nou: "P0303 cylinder 3 misfire detected"

Am sters eroarea, acum sa vad dupa cat timp revine / daca mai revine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 4/7/2017 at 21:49, DaGGoTh a scris:

Vă salut. Am şi eu o problemă la maşină. Pentru început vreau să vă spun că alimentez cu MOL EVO de mai bine de doi ani, schimburile sunt făcute la timp, nu am nici o eroare pe tester, sonda nox este nouă, dar intervine o problemă. La rece motorul trage foarte bine, dar după ce se încălzeşte acesta, parcă nu mai are forţă. Accelerezi maşina, duci pedala la fund în treapta a doua la 20-30km/h şi simţi că nu pleacă, nu are forţă. După părerea mea pierde pe undeva aer, deoarece acum ceva timp am făcut un filmuleţ cu pierderea de aer, aici: 

 

Motorul este 1.6 FSI BAD(110 cai). 

Salut,

Si mie imi face la fel, amcheltuit mai bine de 1500 de euro si nimeni nu stie ce are. Acum este in service si astept un semn de la ei. Te anunt daca ei descopera ceva.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
On 16.12.2017 at 12:03 PM, sdR+ said:

Injector/bobina ai verificat?

Salut,da sunt schimbate toate.

Acum imi da eroare pe clapeta de accelearatie si P1031...

Modificat de OviG4
Edit
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, 

A gasit cineva in Romania un service care poate verifrica ( macar ) / repara injectoarele pt acest tip de motor ?

Cod oem injector: 036 906 036

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut, am urmatoarele erori, poate a mai avut cinevca aceasta problema :

4 Faults Found:
17428 - Fuel Pressure Regulation 
            P1020 - 35-00 - Control Range Exceeded
16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected 
            P0300 - 35-00 - 
16685 - Cylinder 1 
            P0301 - 35-00 - Misfire Detected
16687 - Cylinder 3 
            P0303 - 35-00 - Misfire Detected

P300, P301, P303 apar in momentul in care accelerez mai tare iar masina da semne ca se ineaca ( motorul nu moare dar merge in socuri ) ( Nu se manifesta la relanti )

Pana acum am curatat injectoarele si chimbat  supapa control presiune combustibil. 

Bobinele de inductie au fost inversate. Bujiile au 2000 KM. ( mecanicul a spus ca bujia din cilintrul 3 are semne de fum pe ea )

 

Mutlumesc

Modificat de Codrinh
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Solutie, pompa de presiune inalta. 036 127 025 J

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

@pcp Salut,  ai rezolvat ceva?

Mie urmeaza sa imi schimbe pompa de benzina sper ca asta sa fie problema ...

Daca ti-au spus altceva spune-mi si mie te rog , am exact aceeasi problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Salutare baieiti,

Am si eu o dilema si nu stiu cum s-o rezolv. Am o eroare de senzor evacuare gaze cod 036906088C, am cumparat altul de la Meat&Doria din germania mai eftin, am fost l-am montat ieri, s-a sters eroarea si azi iar a aparut check engine in bord. Cel original arata altfel fata de ce am pus acum si are cod pe cutie 11919A1 iar pe senzor scria 171657 si atat, si are forma de termocupla.  

Nelamurirea mea este, ca l-am inlocuit asa, sica locatie a fost al 2-lea senzor dela iesirea de pe motor pe dupa saxofon.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cel din stanga am montat nou si cel din dreapta era pe masina

Capture.PNG

Capture2.PNG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut.

Va rog posesori de Golf 4 1.6 FSI BAD spuneti-mi daca aveti mufa cuplata la senzorul cod 036906051E (poz 28 in doc.atasat)

Eu nu o gasesc.

Atasat si poza cu pozitionarea pe motor.

Galerie admisie.docx

IMG_20181030_100259.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutari ! Sunt nou pe forum,și am un golf 4 1.6 fsi cod motor BAD din 2002/9,și acum o săptămâna am întâmpinat o problema: înainte aveam un joc la relanti,ca și cum ar fura curent,din când in când scădea turația și se simțea in masina. Am făcut un drum mai lung,și am observat pe autostrada ca nu mai trage cum trebuie,am oprit,și când am pornit din nou m am lămurit ..când accelerez,pe la 1500 2000rpm se blochează,tremura și se accelerează foarte greu. Am reusit sa ajung înapoi și am mai folosit o din când in cand..la nevoie..aseara am fost la mecanic..s a uitat pe la bujii,bobine de inducție..iar pe tester am primit o eroare “presiune regulator carburant:limita depașită. Intermitent “ . Astăzi o sa cumpăr bujiile,poate rezolvam ceva.

 A pățit cineva ceva asemanator ? Ceva idei? 

Multumesc frumos

P.S. Masina are NOx off..Adică problema lor cu calculatorul de noxe..a fost anulat

Modificat de VladA13D
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare tuturor,

Detin un Golf 4 1.6 fsi cod motor BAD:( la care nu reusesc sa ii dau de capat. Mai jos sunt toate erorile cumulate in decursul a 3 zile. Spun asta pentru ca unele nu apar decat dupa ce merg mai mult cu masina.

7 Faults Found 

17439 - Intake Manifold Tuning Valve (N316) 
            P1031 - 35-00 - Setpoint Not Reached
17912 - Intake Air System 
            P1504 - 35-10 - Leak Detected - Intermittent
16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected 
            P0300 - 35-00 - 
16685 - Cylinder 1 
            P0301 - 35-00 - Misfire Detected
16688 - Cylinder 4 
            P0304 - 35-00 - Misfire Detected
16686 - Cylinder 2 
            P0302 - 35-00 - Misfire Detected
17428 - Fuel Pressure Regulation 
            P1020 - 35-10 - Control Range Exceeded - Intermittent

17439 - apare la circa 1 min. Verificat supapa, tija ansamblu clapete. Totul ok. Nu vad tija actionand iar pe furtunul de la supapa nu circula aer. 

17912 si 17428 - apar dupa ce merg mai mult

Restul de 4 erori apar aproape simultan. Masina porneste greu la rece, ralatiul pare sa se mentina dar are o mica intrerupere neuniforma. Ce am mai observat in ce priveste codurile de eroare. Daca las motorul in ralanti nu am decat codul 17439, motorul nu trepideaza, daca incerc sa accelerez mai brusc se inneaca ca si cum nu ar avea aprindere si apar codurile cu misfire detected. Daca tin motorul turat la 2000 rpm, nu am decat 17439 activ. Accelerez din nou mai mult motorul merge ok. Cum il las in ralanti si incerc din nou...se dezlantuie. In mers e crima si pedeapsa. Nu pot urca o panta mai abrupta, nu se accelereaza. Astea toate numai dupa ce ajunge la 90"C. Am schimbat bobinele, bujiile, curatat toata admisia respectiv toti senzorii. Am efectuat test de compresie cu rezultat ok pe toti cilindrii, am schimbat garnitura de chiulasa.

Concluzia dupa parerea mea injectoarele sau pompa de inalta presiune. Nu am niciodata misfire pe Cylinder 3. Doar 1,4 si 2. Ceva pareri? Stie cineva daca pot vedea ceva valori reale ale injectoarelor si pompei cu VCDS-ul? 

PS: Check engine palpaie cand motorul intrerupe, daca o tin constanta dispare de tot :)

 

Modificat de Vasea93
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 11/20/2018 at 9:59 AM, VladA13D said:

Salutari ! Sunt nou pe forum,și am un golf 4 1.6 fsi cod motor BAD din 2002/9,și acum o săptămâna am întâmpinat o problema: înainte aveam un joc la relanti,ca și cum ar fura curent,din când in când scădea turația și se simțea in masina. Am făcut un drum mai lung,și am observat pe autostrada ca nu mai trage cum trebuie,am oprit,și când am pornit din nou m am lămurit ..când accelerez,pe la 1500 2000rpm se blochează,tremura și se accelerează foarte greu. Am reusit sa ajung înapoi și am mai folosit o din când in cand..la nevoie..aseara am fost la mecanic..s a uitat pe la bujii,bobine de inducție..iar pe tester am primit o eroare “presiune regulator carburant:limita depașită. Intermitent “ . Astăzi o sa cumpăr bujiile,poate rezolvam ceva.

 A pățit cineva ceva asemanator ? Ceva idei? 

Multumesc frumos

P.S. Masina are NOx off..Adică problema lor cu calculatorul de noxe..a fost anulat

Salut Vlad!

Ai rezolvat problema? Am si eu eroarea fuel pressure regulation control range exceeded - intermittent. La rece merge bine? Mersi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna ziua am și eu acest motor pe Bora 1.6 fsi și am o problema cu ea .porneste foarte greu și nu sta la relanti .am fost la un mecanic și mi-a zis ca pierde compresie pe un piston .ma puteți ajuta cu păreri?nu as vrea sa ajung la desfacerea motorului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!