Jump to content

BORA 1.6 FSI 110 CP MOTOR BAD


dory_co
 Share

Postare recomandată

salut baieti.am si eu o problema am o bora 1.6 fsi...de ceva vreme cand se incaleaza motoru sau umblam mai mult cu ea incepea sa se auda o caraiala dar doar in mers atat se auzea aia daca slabeam piciorul de pe acceleratie disparea iar daca accleleram iar incepea o caraiala mare...iar in sear asta am mers asa lejer cu ea cand incolo a inceput sa carie foarte dare nu conta ca e accelerat putin sau mai tare si am oprit iar cand am vrut sa pornesc nu a mai vrut sa porneasca a luat-o putin si batea acuma fffff tare motoru se auzea pe duoa motor o f mare bataie si umbla foarte tare motorul ati avea idee ce ar putea fi? Cand a fost inceput caraiala ultima data nici nu mai tragea puteam sa o scot pe liber sa o accelerez degeaba ca nu se accelera...iar dimineata de un timp si nu numai dimineata porneam ff greu fff greu...dadeam mult la automat iar cand pornea tremura motoru...buziile nu le-am schimbat niciodata si am 40000 km facuti cu ea..ma poate ajuta si pe mine cineva va rog?sa fi crapat moru? sau un piston? sau?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu s-a inteles mare lucru. Stii cumva cand a fost schimbata ultima data distributia?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ndistributia e schimbata in toamna anu trecut....iar pompa de apa am schimbat-o acuma o luna ca mi sa dus iarna trecuta pompa de apa


deci acuma ea porneste mai greu si am depistat cam ce e bujiile sau am o bobina care nu da scanteie nu lucreaza in fine asta rezolv dar e porblema ca daca mergeam un pic cu ea si se incalzea e la 90 grade incepea sa se auda o caraiiiala cum ai baga o surubelnita la paleti de la ventilator ceva de genu dar nu e de acolo...o caraiala si cand incepea caraiala aia nu mai tragea cum trebuie adica daca reduceam din acceleratie disparea caraiala...sau daca se mai racea motoru iar aseara cand am mers dintr-o data a inceput cariala dar cum a inceput nici nu a vrut sa mai traga inainte mergea tragea dar cum a inceput cariala puteam sa o scot si pe liber ca nu se tura...iar cariala asta se aude doar in merg daca stau cu ea pe loc si deschid capota nu am cum sa imi dau seama din ce zona se aude asta ma enerveaza pe mine ca doar in mers atat...:( si aseara a inceput sa bata tare motoru sa carie urat...si nu a mai pornit:(...poate fi ceva grav?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Greu te exprimi. Daca stiai ca motorul nu functioneaza in parametrii de ce nu ai dus-o la service. Nu cred ca poate vreun mecanic sa iti spuna care e problema pana nu desface motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai o duc amice...dar ca idee poate fi un piston crapat/rupt? daca ar fi rupt ar trebui sa scoata fum nu? si daca ar fi fost rupt nu cred ca ar mai fi pornit si mers binisor...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O diagnoza poti face la tine in oras si sa pui log-ul aici? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand am pus-o daunza mi-a aparut ca am senzorul de la abs dus si de aia am aia doi martori aprinsi in bord nimic alt ceva legat de scanteie etc...si doar facea si atunci caraiala aia


daca sar fi dus un piston nu ar mai fi funcrtionat deloc nu? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

carie doar cand e cuplat ambreajul adica cand merg daca mer si cand incepe caraitul o scot din viteze nu mai carie... si o turez da carie urat de tot...pe la motor acuma aseara beatea urat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ionutz_jilaveanu

si eu am aceiasi problema nu mai porneste . S-a oprit in mers si nimeni nu-i da de cap ! pe tester imi apare doar egr.. nu da scanteie si nici benzina ! HELP

Incearca sa ii scoti mufa de la calculatorul senzorului nox ( cel de sub masina ; cam pe la jumatatatea galeriei) si apoi vezi daca porneste

Nu prea am inteles ce problema ai Baltita. La cutia de viteze te-ai uitat? Mai are ulei ? Ar putea sa mai fie de la planetara: a iesit stiftul care o tine in cutie si cand o accelerezi sa joace. Am patit asa la o alta masina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ionutz_jilaveanu. deci lasam partea cu pornitu ca stiu cam ce are de porneste greu la mine partea mai grava e ca imi face o cariala dar nu cand e rece cand se mai incalzeste putin sau cand ai dau in blana oleaca si dupa daca merg normal incepe caraiala aia dar nu imi dau seama de unde vine acea caraiala iar aseara a facut urat de tot cand a inceput cariala aia a inceput sa nici sa nu mai mearga o acceleram in cap si degeaba....iar acea cariala am fost observat ca doar in mers era dar daca o scoteam pe liber in mers si acceleram nu se auzea daca o bagam in viteze si o acceleram caria

si nu imi pot da seama de und eprovine cariala aia dar carie foarte taree...doar in mers se aude daca stau pe loc cu motru pornit nimic nene...doar mergand atat si doar cand e in viteze daca o scot din viteze nu se aude chiar daca o accelerez...:( din cate am obs se aude de undeva de dupa motor in spre parbriz in spate in artea aia...:( dar nu imi dau seama de unde...dar dc can o acceleram nu mai mergea :(( so fi rupt un piston ceva? :( fum nu scoate nu nimic

imi este frica sa nu fie un piston rupt de asta imi este cel mai tare frica in rest na...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ionutz_jilaveanu

Trebuie dusa neaparat la un mecanic. Problema asta nu cred ca se va rezolva pe forum. Din pacate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cariala asta o am mai de mult am observat de cateva luni dar am fost plecat si masina a stat nu a circulat nimeni cu ea. Mergeam mergeam cativa km cum se incalzea parca un pic incepea a cariiii cum slabeam acceleratia si o tineam constant doar f putin accelerat nu se auzea cariala daca o scoteam pe liber la fel nu se auzea cariala chiar daca o acceleram in cap...daca mergeam cu a 3 a de ex sa urc undeva si era turat 3000 cam asa mama mam ce caria urat de tot...si uneori am obs ca cand incepea cariala de ex asearta cand a inceputn gata motoru nu mai tragea nici cu 1 a turat nu nimic caria si atat si am oprit-o si nu a mai vrut sa porneasca ...am reusit putin si f greu sa pornesc si motoru se zgatia de numa numa si batea


dar dupa tine ce zici e ceva grav ma refer legat de pistoane sa fie vr-o unu rupt sau chesti de genu ?

:(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu unu ma gandesc la un cumul de factori ,caraiala cum o numesti  sa nu fie "sa bata avansul" (detonatii) .sensor de detonatie stricat + injectoare murdare ,filtrul de benzina sau pompa + aprindere proasta = caraiala

du-te la un service ,fa o diagnoza si mai discutam . 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil iti scapa ammbreiajul. Verifica-l.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 La o simpla scanare mi.a aparut si mie 2 coduri : 16523 si 17443

     Ma puteti ajuta !!! Va multumesc !!!

Modificat de XtotheZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ceva pe la sonda lambda ,dar trebuie sa postezi erorile asa cum erau in scanare pentru "mai multa acuratete in sfaturi" .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ionutz_jilaveanu

Prima eroare este la sonda lambda. Dar a doua nu cred ca este scrisa corect. Floro are dreptate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, am si eu o intrebare , pe grupul 4 in VCDS apare -40 grade....vroiam sa stiu ce sensor este ....presupun ca este defect. merci anticipat!

post-35475-0-89099500-1404220834_thumb.p

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Dragi colegi, am descoperit cauza datului in nas la schimbarea treptelor.

Cel mai probabil distribuitorul(n205 valve) ce determina variatia distributiei este defect.

Decuplati mufa ce alimenteaza acesta si veti observa diferenta.

Acesta se situeaza in dreapta capacului de distributie. Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O poza se poate ? si ce trebuie schimbat ca sa nu mai dea in nas!Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Am un golf 4, tot 1,6 FSI si azi am facut o prostie. Am incercat sa conectez niste leduri la niste borne de sub bord(deasupra la pedale), acelea 30, 30a, 75x si inca una. Acolo a facut ceva scurt circuit, am pornit masina, am plecat, iar dupa 300 metri mi s-a oprit motorul ca si cum nu mai aveam benzina. Pompa de benzina nu mai actioneaza, nu se mai aude nici un bazait atunci cand pun contactul. Va multumesc anticipat. PS: siguranta 28(fuel pump) nu e arsa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ionutz_jilaveanu

Salut. Am un golf 4, tot 1,6 FSI si azi am facut o prostie. Am incercat sa conectez niste leduri la niste borne de sub bord(deasupra la pedale), acelea 30, 30a, 75x si inca una. Acolo a facut ceva scurt circuit, am pornit masina, am plecat, iar dupa 300 metri mi s-a oprit motorul ca si cum nu mai aveam benzina. Pompa de benzina nu mai actioneaza, nu se mai aude nici un bazait atunci cand pun contactul. Va multumesc anticipat. PS: siguranta 28(fuel pump) nu e arsa.

verifica si releul pompei de benzina. Este tot sub bord la pedale. Dar de ce nu te-ai legat direct la baterie? Sau de firul de la pozitie? Eu am leduri legate direct la baterie si puse pe buton separat :)

Am si eu o alta problema: nu se mai tureaza in mers (cand are ea chef). La tester mi-a dat P1020 Volkswagen - Fuel Pressure Control Limit Exceeded. Sa fie doar senzorul de presiune al combustibilului? Sau altceva:( . Multumesc anticipat

Modificat de ionutz_jilaveanu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intentia era sa nu mai duc fire inutile pana la baterie pentru ca gasisem acolo pe piulitele alea PLUSul si minusul il puneam tot acolo pe o tablita. Nu stiu cum sa verific releul. L-am desfacut din "carapacea" lui si nu pare nimic ars.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ionutz_jilaveanu, incearca sa schimbi kitul de oring la regulatorul de presiune , cod kit: 036 198 149 a, costa aprox. 50 lei. Cel mai probabil acolo e problema.

 

Legat de supapa n205 care regleaza variatia distributiei, am eroarea urmatoare si dupa ce am scos mufa nu mai dadea in nas, axul cu came revenind in pozitia "retarded" sub actiunea unui arc din interiorul variatorului. Mai multe aici(pag 10-13): http://www.volkspage.net/technik/ssp/ssp/SSP_252.pdf

 

Ideea e ca vinovatul "datului in nas"e distributia variabila.

 

16395/P0011/000017 - Bank 1: Camshaft A (Intake): Retard Setpoint not Reached (Over-Advanced)

Possible Symptoms

  • Power Loss

Possible Causes

  • Camshaft Adjustment Valve 1 (N205) faulty
  • Fuel Pump Relay (J17) faulty
  • Mechanical Timing not correct, including Chain and/or Belt timing.

Possible Solutions

  • Check Camshaft Adjustment Valve 1 (N205)
  • Check Fuel Pump Relay (J17)
  • Check Mechanical Timing

Legat de trepidatii la relanti, injectoarele au o garnitura mica ce se taseaza in timp , nemaiputand deschide corespunzator.

Modificat de sorynick
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ionutz_jilaveanu

Asa ma gandeam sorynick. Schimb kitul si mai vedem apoi. Ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Laurentiu_LWR pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!