Jump to content

Trecere de la 1.2 TSI la 1.4 TSI


fixpixu
 Share

Postare recomandată

Tu nu intelegi limba romana, prietene! Si la Dacia veche dupa ce se incalzea parlitul ala de radiator, parlitul celalalt de ventilator cu doua trepte lesinate baga caldura in habitaclu. Povestea era ca se incalzea dupa 30 de km! :lol:

Ce te incalzeste daca baga aer cu putere in habitaclu dar e rece mult timp???????????Povestea era ca se incalzeste motorul greu nu ca baga rau aerul in habitaclu. dar ca intotdeauna intelegi anapoda, mai ales daca cineva vorbeste de rau skoda! "Motorul nu are nimic la temperaturi scazute, porneste bine. De incalzit se incalzeste greu"-spunea fixpixu in postul 41.

Sau tu esti bucuros ca aerul e puternic de-ti face freza sau iti usuca gelul, dar e rece!? Oare dezgheata parbrizul??????? Asa in ciuda, loganul diesel de 85 cp baga aer cald la 1-2 minute de la pornire(vai, dar nu cu puterea celor 7 trepte de la climatronic) si dezgheta parbrizul si iti incalzeai manutele inghetate, Dar avea acea rezistenta suplimentara, pe care smecherii de la skoda ar fi putut sa o monteze pe tsi-uri date fiind duratele de incalzire a motoarelor.

Si ce detaliitehnice vrei, cand loganul 1,4 mpi dadea(baga) caldura mai rapid!!

Modificat de bogdanpiatra
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 61
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • fixpixu

    12

  • bogdanpiatra

    10

  • Andrei1980

    7

  • DRAPAR

    5

Offtopic : Din nefericire, loganul meu 1.5 dCi 90cp da clasa la viteza de incalzire si la tdi-ul din dotare cu tot cu climatronicul lui peste am dimineti cand fac nevralgie intercostala de la tremurat asteptand sa vina aerul cald..si apropo, cand doi (sau mai multi in cazul de fata) iti spun ca esti obosit te duci sa te culci.

Modificat de iulianb2007
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@irinel: Din punctul meu de vedere, Octavia 1.2 TSI (actuala) se incalzeste mai lent decat Fabia 1.2 HTP (fosta). Chiar si dieselul 1.5 dCi de la reno (masina sotiei) se incalzeste mai repede.

Cum in topicul asta si in altele, lumea zice ca 1.2 TSI si 1.4 TSI se incalzesc greu (vezi si http://vwforum.vwfor...ost__p__1731337 ), remarc din nou ca al tau 1.2 TSI e deosebit de restul ! ;)

Modificat de DRAPAR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"Drapar ma refer la patrunderea aeruluicald in habitaclu. Vine mai repede decat la fosta masina"

Bogdan scuze dar tu nu ai inteles ce am zis eu . Mie mi se pare ca se incalzeste mai repede . vine aer cald mai repde decat la logan si sa stiti prieteni ca asta nu face cu nimic mai deosebita masina mea de a voastra. E chestia de perceptie.

Apropo : daca majoritatea spun ca se face in habitaclu cat de cat cald dupa 5, 6 km asa cum scriti voi pe forum va intreb oare in cat timp parcurgeti voi distanta asta ?

3 - 5- 10 minute?

Asta vi se pare mult atat timp cat masina nu are PTC.

cu stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Drum de seara prin Buc la ora 22 si -10grdC.

Dupa 4km in 10 min acul de la apa a plecat de langa 50 grd si incepea incalzirea in habitaclu.

Dupa 6 km in 14 min acul era la 70 grd.

Dupa 8 km in 20 min acul era la 90 grd. Temp ulei dupa 12km era la 86 grd.

Clima era la 22 pe auto, Vmed=25km/h, Consum 10l%. De s-ar merge asa si ziua ce bine ar fi.

Motor 1.4TSi.

@piatraBogdan:: Sa ne anunti cand iti iei RENO ca sa iti urmarim evolutia si acolo!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Drum de seara prin Buc la ora 22 si -10grdC.

Dupa 4km in 10 min acul de la apa a plecat de langa 50 grd si incepea incalzirea in habitaclu.

Dupa 6 km in 14 min acul era la 70 grd.

Dupa 8 km in 20 min acul era la 90 grd. Temp ulei dupa 12km era la 86 grd.

Clima era la 22 pe auto, Vmed=25km/h, Consum 10l%. De s-ar merge asa si ziua ce bine ar fi.

Motor 1.4TSi.

@piatraBogdan:: Sa ne anunti cand iti iei RENO ca sa iti urmarim evolutia si acolo!!

Las-o balta! si cu reno-ul si cu incalzirea! Poate avei ceasul fara baterie la -10 grade sau mergea in reluare . Vezi ce spun alti posesori de 1.4 tsi(deci 1.4). Si tu ai cea mai extraordinara masina, diferita de celelalte. Mai vorbeste cu Andrei si ceilalti!

In plus 4 km in 10 min cam inseamna 24 km/h, adica bara la bara! deci viteza 1 si 2!Cand motorul se incalzeste fortat! In mod normal 4 km ii faci in 4-5 min!

Modificat de bogdanpiatra
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Recomand incalzire auxiliara pt orice tsi mai ales celor ce utilizeaza masina preponderent urban.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Recomand incalzire auxiliara pt orice tsi mai ales celor ce utilizeaza masina preponderent urban.

Pai ai vreo solutie? Ca nu cred ca e asa usor si ieftin montajul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Drum de seara prin Buc la ora 22 si -10grdC.

Dupa 4km in 10 min acul de la apa a plecat de langa 50 grd si incepea incalzirea in habitaclu.

Dupa 6 km in 14 min acul era la 70 grd.

Dupa 8 km in 20 min acul era la 90 grd. Temp ulei dupa 12km era la 86 grd.

Clima era la 22 pe auto, Vmed=25km/h, Consum 10l%. De s-ar merge asa si ziua ce bine ar fi.

Motor 1.4TSi.

@piatraBogdan:: Sa ne anunti cand iti iei RENO ca sa iti urmarim evolutia si acolo!!

Si desi imi plac calitatile extraurbane ale acestei motorizari(reprize etc.), tie aceste date semnalate de tine (care cam asa sunt si dupa mine - depinde de drumul pe care il faci, cum in Cluj sunt drumuri mici si mai inguste si aglomerate faci acesti km si mai incet) sunt normale si ai vrut sa zici ce repede iti vine caldura? Iti spun ca la loganul meu vechi dupa fix 5km erau aprinse toate cele 4 liniute (circa 90 grC) si chiar dadea ca atare caldura!!!! In timp ce la Octavia abia simti prima boare...care la temperaturi sub -10 grade C si o masina netinuta in garaj incalzit inseamna ZERO! Adica la fel de frig iti e!!!! Si numai dupa 7-8 km incepe sa vina caldura cat de cat, dar cu mentiunea ca in cazurile cand afara erau -18 gr. C incepea sa vina caldura mai normal dupa circa 14 km de mers...pe unul dintre forumurile marcii(cl........a)cineva mi-a semnalat ca a trebuit sa puna carton in fata radiatorului si efectul s-a simtit imediat la el . Tot Octavia, tot 1.4TSI. Deci clar!

Mentionez cu cat parcurgi acesti km mai repede, sa zicem extraurban la o viteza de 80km/h cu atat ai caldura mai repede ca si timp.(stau la marginea Clujului si am testat acest lucru - daca ies din oras si merg constant in 5 minute deja incepe sa vina caldura...in oras dupa 15-20 min, cel putin in Cluj) Ca si km nu, dar le parcurgi mai repede. Din acesta cauza am impresia ca unora le pare ca li se incalzeste mai usor masina si altora mai greu (cei care trebuie sa parcurga o distanta asemanatoare dar cu viteze mult mai mici, deci in timp mult mai lung). Sustin in continuare ca aceasta motorizare se incalzeste incet si trebuia pus acel PTC Heating System in sistemul de climatizare al masinii. Bine ca am scaune incalzite care isi fac treaba foarte bine si imbunatatesc cat de cat aceasta situatie mai neplacuta! Numai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De curiozitate azi, 3,5 km parcursi in 8 minute(1 de incalzire), -7 grade dar soare, ora 8.10 fara aglomeratie deloc, o oprire pe traseu fara oprirea motorului, mers inclusiv cu viteza a 4-a pe o portiune mica, aerul dat pe high, dar dezaburire si picioare, fara AC, ventilator pe viteza 3.Nu s-a ridicat acul de la 50 de grade. La destinatie dadea ceva caldura, o boare usoara, dar care nu prea se simtea in masina!

Nu mai fac comparatia cu loganul, care deja e facuta! Am un ford fiesta pe benzina 1,4 80 CP incepe sa dea caldura aproape instantaneu! Adiva 2-3 minute, indiferent aproape de regim, pe loc sau in mers. In 5 min aerul frige!Da frige,nu asa!

Dar iar o dam in balarii, fiecare cu extraordinara lui, pe care simte nevoia sa o laude!

Modificat de bogdanpiatra
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdan...daca am fi pe facebook ti-as da un LIKE mare :icon_thumleft: . De acord cu tine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Confirm si eu faptul ca incalzeste mai greu 122tsi fata de Logan 1.4. Din cate am experimentat, se incalzeste rezonabil de repede atat timp cat nu pornesti ventilatia pe cald pana nu incepe temp. lichid sa urce, practic aeroterma are un rolul de un al doilea radiator al lichidului de racire .

Eu preferam sa merg 2-3 km fara ventilatie pe cald si sa vad ca trece de 50C decat sa o pornesc, mai mult de frig (briza unui aer de -10C plimbat printr-o aeroterma la fel de rece nu incalzeste deloc), dar si din cauza faptului ca la temperaturi de sub -10grade socul termic este mare, iar lichidul de racire ce merge spre aeroterma se raceste mai repede decat incalzeste motorul lichidul dinainte de termostat/aeroterma. Treaba asta este valabila cam la orice masina, vrei sa obtii caldura rapid suferi, ca suferi oricum si cu ventilatia pornita, si opresti complet clima, sau in cazul celor fara clima mutati complet pe aer rece ca si cum ati merge vara, asteptarea aerului cald va fi cu siguranta scurtata.

Modificat de mOFO
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!