Jump to content

Trecere de la 1.2 TSI la 1.4 TSI


fixpixu
 Share

Postare recomandată

Amandoua sunt Drive, cu aproximativ aceleasi optionale (scut, telecomanda, proiector ceata, culoare metalizata - doar asa era pe stoc).

Motor:

- mult mai silentios in mers decat 1.2 in sensul ca nu se aude in interior zbarnaitul ala de masina de cusut.

- raspuns prompt la acceleratie, nu are lagu-ul suparator de 1.2, mai ales in situatiile ciudate, cand iesi de pe o banda (pe drum cu 2 benzi) la mers constant iar din spate vine cineva cu viteza.

- ajuta mult cilindreea mai mare si cele 16V in plaja 0-1500 rpm pana se incarca turbina. Caz concret, in rampa la pornirea de pe loc o ia foarte usor 1.4

Caroserie:

- alta senzatie la inchiderea usilor/portbagajului (in sensul bun) - da impresia de masina solida, la cea veche se tranteau de nu aveau treaba (suspectez ca nu era izolata bine pe undeva)

- in mers nu se aude asa pregnant mediul exterior.

- nu exista suieratul suparator la oglinda stanga la viteze de peste 90km/h

Ca si concluzie numai de bine pana acuma.

Cu exceptia stergatorului parbriz din partea soferului. Chiar acum e in service. La revenirea cursei stergatorului lasa o pelicula de apa pe parbriz care afecteaza vizibilitatea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 61
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • fixpixu

    12

  • bogdanpiatra

    10

  • Andrei1980

    7

  • DRAPAR

    5

Amandoua sunt Drive, cu aproximativ aceleasi optionale (scut, telecomanda, proiector ceata, culoare metalizata - doar asa era pe stoc).Caroserie:

- Cu exceptia stergatorului parbriz din partea soferului. Chiar acum e in service. La revenirea cursei stergatorului lasa o pelicula de apa pe parbriz care afecteaza vizibilitatea.

Buna treaba, cum -necum intra in service. Oare control de calitate nu exista???

Vizavi de caroserie, oare se fac asambleaza separat caroseriile pentru 1.2 tsi?? Oare oglinzile sunt altele??? Poate e senzatia de nou, totusi nu prea crede ca sunt diferente de chedere, incuietori etc, etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce am vazut pe net la aceleasi variante de coroserie difera doar antifonarea(diesel vs benzina)dar restul pieselor e acelasi(oglinzi, chedere, incuietori, etc)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu suspectez ca a stat cu stergatoarele lipite de parbriz de la sf. de aprilie (atunci e fabricata) pana acuma, si s-au stricat cumva lamelele

Nu e senzatia de nou, pentru ca 1.2 - ul era zgomotoasa de noua. Si ma gandeam na.. asa or fi toate :). Dar uite ca asta e altfel. Si are alt sunet cand inchid portbagajul si usile. Si ca o paranteza, chederele la asta (cel putin cele interioare) sunt dintr-un cauciuc foarte moale asemanator cu cel siliconic. E foarte placut la atingere si catifelat putin

Modificat de fixpixu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine intotdeauna au sunat foarte frumos cu un sunet mai gros si infundat la inchidere atat usile cat si portiera, suieraturi nu am in masina la nici o viteza nici de la geamuri/usi laterale si nici de la oglinda retrovizoare. Eu cred ca depinde si cum o prinzi masina, deci calitatea care ar trebui sa fie absolut identica la fiecare Octavia iesita din fabrica, totusi in calitatea asamblarii masinilor sunt diferente de genul enumerate colegii de forum (un pic de deja vu din perioada daciilor 1310). Eu personal dupa 14 luni de folosinta si 23 000 km sunt multumit in totalitate de masina dar sunt constient ca poate sunt mai norocos si altii pot avea la fel de bine probleme mai mici sau mai mari, legat de calitate sau chiar motorizare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate au schimbat calitatea chederelor.Vizavi de inchidere, deschidere etc la mine nu am vazut diferente fata de 1.6 mpi din showroom sau de pe un 1.6 tdi. Am avut doar problema cu vajaitul , care tot de la chedere porneste, problema care intr-adevar a aparut parca mai des la 1.2 tsi, desi parca era si un diesel cu problema asta.

oricum e bine ca esti multumit, sa o stapanesti sanatos, sa ai putere sa recuperezi pierderea.bafta

Si la mine 1.2 tsi cu softul initial era chiar extrem de silentioasa, pur si simplu nu auzeam motorul, decat putin in accelerare.Acum a fost sau e mai zgomotoasa , cu softurile 8620 si 9163.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Problema cu vajaitul o am si eu la 1.6 Tdi. Cand am fost cu ea sa vedem ce solutie gasesc, mi-au spus ca este din cauza paravanturilor. Lucru pe care eu nu-l cred, dar nu mai am nervi sa ma mai cert cu ei

Oricum, felicitari ptr schimbare. Eu sincer nu stiu ce a fost in cazul vostru cand v-ati luat motorasul asta (1.2 Tsi). Curios este ca sunt probleme cu el doar la Octavia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum s-a facut aceasta trece? Ai dat masina veche la buy-back? si ai pus diferenta?

Cam cat costa o astfel de procedura?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probleme sunt pe toata gama VAG la 1.2 tsi.

Multumesc bogdanpiatra de urari. Putere trebuie.. trebuie si sanatate.. ca sa putem lucra. Ca in cazul nostru multora banii se fac doar muncind.

@nsm: am dat-o pe cea veche la buy back (in final a fost evaluata la 11100) si am pus diferenta pentru 1.4 care era pe stock (16832). Vouchere am cumparat de la dealer cu 1500 ron. Am primit si o reducere la masina noua, si in total paguba (mea) a fost de vreo 3600 eur.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu suspectez ca a stat cu stergatoarele lipite de parbriz de la sf. de aprilie (atunci e fabricata)

Stau lipite de parbriz dar nu la propriu. Au pe ele montate o sina de plastic care impiedica contactul intre cauciucul stergatorului si parbriz, sina care se demonteaza doar la pregatirea de livrare.

Anyway, te felicit pentru noua achizitie!

De curiozitate doar, cati ani si kilometri ai folosit 1.2 TSI-ul? Sunt curios daca cumva diferenta dintre masina noua si evaluarea de buy-back de 11100E este justificata de diferenta de pret. (noua vs. pretul oferit de buyback)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De curiozitate doar, cati ani si kilometri ai folosit 1.2 TSI-ul? Sunt curios daca cumva diferenta dintre masina noua si evaluarea de buy-back de 11100E este justificata de diferenta de pret. (noua vs. pretul oferit de buyback)

Din ce stiu eu, fixpixu avea un pic peste 16.000 km cu 1.2 TSI.

@Blitz: Poti sa detaliezi ce ai vrut sa spui legat de diferentele de pret ?

Modificat de DRAPAR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In service au schimbat pe garantie stergatorul stanga. Acum sterge bine.

@Blitz - 1.2 TSI l-am achizitionat in Martie 2010 (stoc) si am facut cu el aprox 16300 km. Diferenta clar nu e justificata, probabil puteam sa iau mai mult un pic daca o vindeam eu, dar trebuia sa astept o gramada pana o va fi cumparat cineva. Asa cu buy-back, desi am pierdut un pic am avut certitudinea ca am realizat schimbul fara emotii.

Oricum, eu consider pierderea doar 2400, restul de 1200 fiind upgrade :) (oricum o privesc tot trist e ca am ajuns sa nu mai am incredere in masina).

Modificat de fixpixu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum de ti-au dat 11100 Euro pe ea ? mie mi-au oferit doar 10.000 ( cei drept la oferta fara sa vada masina ) oricum ma oftic de alegerea facuta, initial vroiam Superb dar am zis ce-mi trebuie mie ( era si cu 1.4 tsi ) plus ca era diferenta de 5000 Euro :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@holo - Poi de exemplu, am sunat la Arad, si telefonic mi-au oferit 10.000 pe ea, fara sa o vada :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Blitz: Poti sa detaliezi ce ai vrut sa spui legat de diferentele de pret ?

Ce anume nu ai inteles? Eram curios cu cat a luat 1.2-ul si cat a mers cu el pentru ca el a zis doar cu cat l-a dat la buyback.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Blitz: Poti sa detaliezi ce ai vrut sa spui legat de diferentele de pret ?

Ce anume nu ai inteles? Eram curios cu cat a luat 1.2-ul si cat a mers cu el pentru ca el a zis doar cu cat l-a dat la buyback.

Buyback-ul nu prea se justifica deoarece intermediarul vrea si el un castig din tranzactie. Insa e util atunci cand vrei sa nu ai batai de cap la vanzarea masinii sau ramai pe aceeasi marca.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De acord, chiar omul a zis ca a pierdut ceva desi lucrurile au mers mult mai repede decat daca ar fi vandut personal masina. Iar eu eram curios sa-mi fac o idee despre cat s-a devalorizat efectiv masina.

Hmm, cam mult 5000

Modificat de BLiTZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am incercat si eu acelasi lucru ca si fixpixu la acelasi dealer, desi eu sunt din Piatra Neamt. La dotari pe care acum in configurator masina se ridica la 16450 E(drive cu airbag-uri pentru cap, esp. telecomanda, pachet drumuri grele, proiectoare de ceata, culoare metalizata) mi-au oferit 11300 de E cu conditia sa iau masina de la ei, la care nu au vrut sa acorde nici un fel de reducere). Deci in 14 luni si 19000 de Km la ei acesta masina s-a devalorizat cu 5150 E. deci asta cu conditia ca masina sa fie fara nici o zgarietura(nu prea are, dar totusi sunt 14 luni).Fixpixu a iesit mai bine ca i-au dat si 4% reducere si oricum au vorbit de el ca de un pasa, ca e client vechi, revizii la ei, etc. Eu am renuntat sa o vand, am sa vad ce se intampla. Sper totusi ( da, doamne) ca sa nu avem alte neplaceri in afara softului si a reglatului portierei<

Tatal Nostru care esti in ceruri.......si sincer nu glumesc!

Modificat de bogdanpiatra
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fie si probleme minore, pe mine ma oftica groaznic faptul ca trebuie sa pierd vremea prin service, adica am multe alte lucruri mai bune de facut decat sa-mi irosesc ore din viata asta intr-un service.

cand te intreaba prietenii....ce le zici... cum e masina ? Pai vajaie la viteza mare, moare motorul iarna, face zgomote din cauza unor furtunase care ating ici-colo, etc ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@bogdanpiatra - astia si-au scos aburelile de marketing la inaintare. Client vechi nu sunt (doar de 1 an si 6 luni), reviziile - am facut doar una la ei :) (de 370 ron) si am montat niste senzori de parcare (450 ron), astea sunt singurele cheltuieli in service-le lor. Mai mult am fost cu probleme pe garantie :).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici eu nu i-am crezut, dar pretul obtinut a fost prea mic. Daca ar fi dat 12200 si 4% reducere la cea noua(pe care o configurasem la aproape 18000E)poate m-as fi incordat, dar asa mai stau, voi vedea ce se intampla. Poate nu se intampla nimic, poate se ieftinesc turbinele, poate se face recall in service, poate.......As fi pierdut prea multi bani, si tare greu i-am facut!Sper ca nu voi avea probleme, am sfintit masina de noua si am si purtat-o pe la multe manastiri!!! :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fixule cred ca te-ai cam speriat de problemele de la 1.2 TSI . dar consider ca nu merita ce ai facut . Cred ca ajungeai la 200000km cu doar 3 turbine in cel mai rau caz . Nu stiu fiecare alege pentru el ce crede ca este mai bun... Intrebare - oare turbinele la 1.4 TSi au o magie anume si nu se strica? Nu cred, oricum stii bine ca e ele sta tot greul la astfel de motoare. In exploatare se poate comporta lafel si cea de 1.4 tsi.

Apropo stii ca nu difera foarte mult cele doua motoare si au cam aceeasi parametri (ba chiar din calcule sunt cam egale la raportul cilindreee - cai putere)

CU STIMA

PS -stie cineva care este alezajul si cursa la acest motor 1.4 tsi ca nu reusesc sa il gasesc pe site la skoda.

Am gasit 1.2 tsi cursa/alezaj-75.6x71.0 si 1.4 tsi cursa/alezaj- 76.5x75.6.... Nu stiu ce suneti voi dar eu cred ca au acelasi bloc motor din turnare care la faza de ebosat (la partea de degrosat pentru cine nu stie ) are alte prelucrari (adica la alezaj cota este mai mare cu 4.6 mm), iar cursa este mai scurta cu 0.9 mm din prelucrarea in cap a pistonului.

Modificat de irinel sko
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Irinel: Nici la 1.2TSI nu turbina in sine este de proasta calitate si pica ca ar fi prea multe pe el. Nici vorba de asa ceva. Problema rediscutata de zeci de ori. Pica din cauza acelui wastegate senzor care este altfel facut la 1.2TSI decat la 1.4TSI. La 1.2TSI este electrica si se strica din cauza caldurii degajate de turbina. La 1.4TSI acest wastegate senzor este hidraulica si se pare ca nu se strica. O singura data am auzit de turbina schimbata la 1.4TSI (cred ca chiar fixpixu a auzit de asa ceva la Compexit Cluj in service cand era masina lui acolo, dar nu se stie nici un detaliu despre cauze) Aici pe forum sunt deja persoane cu 1.4TSI care au trecut de 100 000 km fara probleme la 1.4TSI, totusi este un motor care a trecut deja de bolile copilariei. Bineinteles turbo la orice masina este calcaiul lui Achile si pot fi probleme la ele. Dar nu este totuna sa iti scada la 16 000 km , cazul lui DorinJ la care in 27 000km i-a cazut de doua ori turbina, mai pot fi auziti si ceva figuri la lantul de distributie. Si daca ti se pune acelasi tip de ansamblu turbo cu acelasi cod pe care l-ai avut cine si cu ce iti poate garanta ca nu o sa-ti scada dupa 20-30 000km iarasi si bineinteles dupa legile lui Murphy cand tie lumea mai draga!!!! Si eu as fi facut la fel ca si Fixpixu chiar prin prizma faptului ca pierdeam destul de mult , si daca nu aveam banii necesari imi cumparam o masina mai simpluta sau second dar cu care sa pot sa stau mai linisitit(linistea sufleteasca inainte de toate - cel putin la mine). Poate sunteti genul de oameni mai linistiti dar pe termen lung eu nu suportam acel stres ca sa nu pot sa fiu sigur cand poate sa apara iarasi o problema pe care absolut nimeni nu iti poate garanta ca nu o sa reapara iarasi, si atunci pe langa faptul ca iti produce neplaceri maxime te si poate costa o caruta de bani daca ai iesit din garantie si nu ti se aplica kulanza(nici cu asta nu se stie daca se va aplica sau nu , doamne da se se aplice).

1.2TSI de altfel ar fi o motorizare foarte buna, si ii inteleg foarte bine pe aceia care au optat pe langa aceasta motorizare si imi tin pumnii sa se rezolve cat mai repede aceste probleme urate! Si eu sunt de acord ca nu este mare diferenta ca si constructie intre cele doua motorizari (1.2 si 1.4TSI - 122CP) . Cea mai mare diferenta ar fi ca 1.4TSI are 16 supape in timp ce 1.2TSI are 8. In rest cam aceleasi motoare.

Iar ca sa iti raspund la intrebare iti dau cateva detalii tehnice ale motorului 1.4TSI:

Technical data

Engine code CAXA

Type 4-cylinder in-line engine

Displacement in cm3 1390

Bore in mm 76.5

Stroke in mm 75.6

Valves per cylinder 4

Compression ratio 10:1

Maximum output 90kW at 5000–5500rpm

Maximum torque 200Nm at 1500–4000rpm

Engine management Bosch Motronic MED 17.5.20

Fuel Super unleaded RON 95

Exhaust gas treatment Main catalytic converter, Lambda control

Iar aici descrierea foarte detaileata si tehnica al motorului 1.4TSI cel de 122CP:

http://tbr.gr/122hp/...urbocharger.pdf

Modificat de Andrei1980
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!