Jump to content

Trecere de la 1.2 TSI la 1.4 TSI


fixpixu
 Share

Postare recomandată

Acuma am citit raspunsurile. Confirm cele spuse de Andrei si nu mai am ce adauga in plus decat descrierea tehnica a 1.2 TSI http://www.restrictionat.bg/~dragocl/pdf/SSP/ssp443_d.pdf - e in germana dar google translate il traduce destul de bine si paginat iar puse unu langa altul cele 2 documente se poate urmari decent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 61
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • fixpixu

    12

  • bogdanpiatra

    10

  • Andrei1980

    7

  • DRAPAR

    5

Salutare tuturor

Mai sunt probleme cu softul si turbina pe masinile produse in 2011 din luna iunie pana in prezent (ma refer la 1.2 tsi 105 cp)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor

Mai sunt probleme cu softul si turbina pe masinile produse in 2011 din luna iunie pana in prezent (ma refer la 1.2 tsi 105 cp)

Intrebare capcana ! nu se stie, orice e posibil. Asteptam frigul, sa vedem cum porneste la Iarna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

A venit iarna ( blanda ce-i drept ) dar motorul porneste si merge OK. Deci problema a fost rezolvata.

BTW Andrei, cum e 1.4 TSI pana acum ? Multumit ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A venit iarna ( blanda ce-i drept ) dar motorul porneste si merge OK. Deci problema a fost rezolvata.

BTW Andrei, cum e 1.4 TSI pana acum ? Multumit ?

Salut Holo!

Chiar acum am ajuns la 30 000 km cu masina si pot spune cu mana pe inima ca sunt foarte multumit in continuare de motorizare. Deja sunt la a doua iarna cu ea, motorul porneste usor, si de cand a venit frigul (relativ si acesta) nu am am avut nici acele porniri mai turate care tin fix 60 secunde (de altfel inofensiv). Motorul functioneaza ca in prima zi, deocamdata sunt foarte multumit de ce tot cea ce tine de motorizare. Ca se incalzeste un pic mai greu ca si o motorizare mai veche, tip 1.6mpi, nu mai pun, fiindca toate aceste tipuri noi de motorizare asa fac.... Recomand in continuare aceasta motorizare in locul motorizarii 1.2TSI.

Toate cele bune in continuare si iti recomand sa nu stai cu caraitul lantului pana la vara, nu cumva sa produca si alte probleme in timp....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Recomand si eu 1.4 TSI in locul lui 1.2 TSI (mai ales in orasele cu multe strazi in panta) - se conduce muuult mai usor.

Modificat de fixpixu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

@fixpixu,

Poti sa-mi zici te rog ce consumuri ai prin Cluj acum iarna cu 1.4 TSI fata de 1.2 TSI ? Daca poti pune te rog si viteza medie afisata de BC la consumul urban.

De asemenea cum stai la consumul extern cu 1.4 TSI fata de 1.2 TSI?

Merci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deocamdata am doar 4100 km. Nu stiu cat de relevante sunt consumurile. In orice caz nu e cu foarte mult peste 1.2 TSI.

Nu am la intemana acum datele, dar din catre retin consumult mediu e in jurul a 8.9 l/100 pentru aprox 1000 km (s-a resetat la vreo 3000 - acolo am avut un 8.4 - mai multe drumuri in afara) din care 1/4 sunt facuti in afara restul in oras. Cand ajung la masina si daca nu uit verific datele exacte.

Din pacate nu am apucat sa fac drumuri prea lungi in afara pentru ca sa fie relevant consumul. Oricum din cate imi amintesc, la mers linistit am scos 5.3 l/100 km - asta inseamna mers legal in localitati iar in afara nu am trecut de 120. Fara accelerari bruste. Frana de motor.

Legat de consum de 1.2 poti verifica posturile mele anterioare in threadul de consum la octavia

Modificat de fixpixu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu date concrete. Deci in ultimii 1160 km consumul mediu e de 8.9 l/100 km cu o viteza medie de 26 km/h. Cum am mentionat mai sus, un sfert din distanta e facuta in afara orasului. In rest drumurile in oras sunt majoritar drumuri scurte de 6-8 km. Mai rar 10-15 km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci de date. Pare un consum destul de bun, mai ales ca din cate imi aduc aminte de pe topicul de consum, ai drumuri dese prin Zorilor. Cand poti, te-as ruga sa ii faci si un consum exclusiv urban acum iarna. Oricum nu cred ca depaseste 10 l / 100 km exclusiv urban, ceea ce este destul de bine. Benzina de care bagi? 1.4 TSI merge cu benzina normala de 95?

Opelul meu consuma iarna prin Cluj tot asa la drumuri scurte in jur de 10% si uneori peste si e diesel. Vara am in jur de 8% fara AC pornit si 9 % cu el pornit. Problema e ca m-am saturat sa tot repar pe el si ma bate gandul sa trec la o Skoda Octavia. Motorizarea 1.2 TSI era tentanta prin prizma consumului, dar am tot citit despre probleme care au fost cu aceasta motorizare si nu as vrea sa iau o masina noua si sa tot stau prin service-uri cu ea...ca am reparat destul pe Opelul meu. Totusi mi se pare cam mare diferenta de pret de 1200 eur intre 1.2 TSI si 1.4 TSI...dar probabil este motivata. M-ar tenta si o Skoda Octavia 1.9 TDI de prin 2009 - 2010, daca as gasi una cu kilometrii putini. Nu stiu daca in 2010 s-au mai produs Octavii 1.9 TDI.

Sa vedem, deocamdata studiez piata si astept sa demareze si programul Rabla din acest an.

Modificat de Laurentiu M
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, majoritatea drumurilor sunt facute intre Zorilor si Nicolae Titulescu.

Am uitat sa mentionez ca eu tot timpul tin AC cuplat.

Pe drumurile din oras scot pe temperaturi de iarna (intre -5 si 5 grade) cam 9-10 l/100km.

Acuma cu frigul asta imi arata pe traseele pe care le fac cam 10.5-12.

Dar cam pe la 10.000 km se mai lasa motorul si consumul mai scade (asa a fost si la 1.2 TSI)

Benzina folosita e exclusiv 95 (petrom).

La 1.2 TSI probabil nu mai sunt probleme la modelele noi, DAR cum am zis mai sus recomand 1.4 TSI intr-un oras ca si Cluj (cu diferente de nivel). Cu 1.2 intr-o rampa se intampla des cand vrei sa o iei din loc mai rapid ca motorul sa nu faca fata (mai ales daca vii de pe diesel o sa ai surpriza de proportii - in sensul rau).

Diferenta de pret e destul de justificata.

Oricum, din cate am inteles 1.2 TSI pe fabia e mai potrivit.

Spor la ales si cumparat.

Modificat de fixpixu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Laurentiu_M: daca stiu bine s-a fabricat 1.9TDI pe Octavia 2 Facelift pana la 1 iunie 2010, in 2009 stiu precis ca s-au mai fabricat Octavii 2 Facelift cu motorizarea 1.9TDI.

In rest eu recomand categoric motorizarea 1.4TSI fata de 1.2TSI, motor trecut de bolilel copilariei, mai puternic si mai placut utilizabil...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai 1.2 tsi are deja 2 ani... Cel putin eu il am de mai bine de 2 ani pe Polo si merge impecabil.

Daca avea boli, cred ca acum i-au cam trecut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu cred ca si 1.2 tsi a trecut de bolile copilariei mai ales ca se produce din 2009 prima data aparand pe polo,iar mai mult decat atat va fi introdus si pe golf 7 de la toamna din ceea ce am citit prin revistele de specialitate

Pe golf 6 acest motor se misca bine nu vad de ce sa nu fie bun si pe o skoda octavia care e cu aproximativ 30 kg mai grea decat golful 6

Normal 1.4 tsi e mai puternic dar si mai scump si consuma mai mult cel putin din cifrele oficiale asa ca ramane la alegerea fiecaruia sa decida care motorizare e mai potivita

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

@fixpixu,

Cum s-a comportat motorul de 1.4 TSI cand au fost temperaturile alea de -15 grade la prima pornire dimineata? A mers ok cu benzina de 95?

Se incalzeste greu motorul iarna la 1.4 TSI ? Am citit pe undeva pe aici pe forum ca TSI-urile se incalzest mai greu decat vechile 1.6 MPI si unii sustineau ca chiar mai greu decat 1.9 TDI. Tie cum ti se pare?

Merci.

Modificat de Laurentiu M
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul nu are nimic la temperaturi scazute, porneste bine. De incalzit se incalzeste greu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu inteleg un lucru: Cum poate sa se incalzeasca mai greu un TSI decat un TDI sau un MPI? Mi se pare iesit din comun. Este cineva avizat pe acest forum sa ne lamureasca ?

Mie care am 1.2 TSI mi se incalzeste in masina destul de repede chiar si la temperaturi scazute , comparativ cu ultima masina (logan) se incalzeste mai repede.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dati pe google cautare si o sa va lamuriti... si da se incalzeste greu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie care am 1.2 TSI mi se incalzeste in masina destul de repede chiar si la temperaturi scazute , comparativ cu ultima masina (logan) se incalzeste mai repede.

@irinel: Ca intotdeauna, esti subiectiv.

"Se incalzeste in masina destul de repede..." - Spui de momentul cand simti aer cald pe grilele de ventilatie sau de o temperatura de stat comod in masina ? In plus, mai conteaza si temperatura de afara. Pentru "destul de repede", indica minute sau km parcursi :D

Din ce s-a postat pana acum reiese ca TSI-urile se incalzesc mai greu. Probabil ca al tau este "mai extraordinar" !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Confirm. Tsi-ul lui irinel este mai extraordinar! oricum se incalzeste mai repede ca ale noastre! :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca si loganul??????????? Poate ai avut DCI de 65 CP care intra-devar nu avea nici PTC heating elements ...sau ai avut probleme cu termostatul dar nu ti-ai dat seama (problema de altfel destul de des intalnita la logane- si la mine a fost singurul lucru pe care a trebuit sa schimb dupa 45 000 km) , in rest fata de 1.6mpi pe care l-am avut TSI se incalzeste exact de doua ori mai greu....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai mai Andrei nu te mai plange... dardai si tu putin si gata...(oare ala cu 2 cilindrii pe off cum se incalzeste?? :lol: ).

Ai vazut ... cel putin 160k stam linistiti...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai mai Andrei nu te mai plange... dardai si tu putin si gata...(oare ala cu 2 cilindrii pe off cum se incalzeste?? :lol: ).

Poate s-au desteptat si vor monta "incalzitoare" pe noua generatie de TSI-uri ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca zgomot de diesel au... le lipseste doar heater-ul... :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Drapar ma refer la patrunderea aerului cald in habitaclu. Vine mai repede decat la fosta masina . Ca sa iti sustii spusele tu si cu Bogdan ati putea sa ne dati niste detalii tehnice care sa indice acest lucru. nu are nimic cu subiectivitatea , am pus o intrebare si ca de obicei pe forum unii care nu inteleg limba romana iti sar in cap.

Cu stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!